امتیازات The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom

  • Thread starter Thread starter Z-fan
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

پیش بینی نمرات بازی


  • مجموع رای دهنده‌ها
    181
  • نظرسنجی بسته شده است .
یه مدت مجله های بازینما و بازیرایانه خیلی خوب داشتن فلسفه نینتندو رو تو ایران جا مینداختن متاسفانه هر دو تعطیل شدن. این تاپیک رو دیدم ناخودآگاه یادشون افتادم.
با دهها بازی DS به واسطه نقدهای همین مجله ها آشنا شدم. بدون توجه به گرافیک و این چیزا که الان تو ذهنیت دوستان ایجاد شده نمره میدادن و نقد میکردن، وقتی یه چنین مراجعی وجود داشته باشن این ذهنیت های اشتباه هم درست میشه.
به هر حال خیلی جای خالی این نشریه ها احساس میشه، آف تاپیک هست اما نمیدونم اگه مشکل کاغذه چرا نسخه دیجیتال نمیدن روی این اپلیکشنهایی که هستن تو حمایت کردن مشتری های قدیمی کم نمیذارن.

با توجه به دامنه دولوپرهایی که الان نینتندو داره (و دفتر بزرگ سومی که داره تو کیوتو میزنه) میشه گفت قراره نسل بعدی خفنی داشته باشیم
امیدوارم این گسترشش در جهت همون نوآوری و بازی های خفن تر باشه
برای گرافیک سونی و مایکروسافت هستن. چیزی که الان صنعت گیم کم داره، همین نوآوریه. شدیدا یه نوآوری در حد Wii میخواد.
 
یه مدت مجله های بازینما و بازیرایانه خیلی خوب داشتن فلسفه نینتندو رو تو ایران جا مینداختن متاسفانه هر دو تعطیل شدن. این تاپیک رو دیدم ناخودآگاه یادشون افتادم.
خیلی جای این نشریه ها احساس میشه، آف تاپیک هست اما نمیدونم اگه مشکل کاغذه چرا نسخه دیجیتال نمیدن روی این اپلیکشنهایی که هستن تو حمایت کردن مشتری های قدیمی کم نمیذارن.


امیدوارم این گسترشش در جهت همون نوآوری و بازی های خفن تر باشه
برای گرافیک سونی و مایکروسافت هستن. چیزی که الان صنعت گیم کم داره، همین نوآوریه. شدیدا یه نوآوری در حد Wii میخواد.

والا الان جمع کردن یه تحریریه و پول دادن بهشون فقط واسه تولید محتوای خوندنی به طرز وحشتناکی غیرممکن شده
هر چی تولید محتوا تو ایرانه محدود به تجارت الکترونیک شده. دوران مجله های الکترونیکی داره به اتمام میرسه. نه به خاطر این که مخاطب نیست. به خاطر این که دخل و خرجش در نمیاد (و البته مخاطبش هم اون قدره بالا نیست در حقیقت که به تبلیغات بشه به حد مطلوب رسید)

در مورد گسترش در جهت نوآوری
اینم سخته آخه لامصب
نینتندو میتونه برای کنسول خودش هر چقدر عجیب غریب باشه بازی بزنه
بقیه دولوپرها هم باید بتونن بازی های خودشون رو صرف نظر از گیمیک های عجیب غریب راحت پورت کنن رو این سیستم
یه خورده دست همه بسته است سر این قضیه.
 
ما هم مثل همه شما منتظر کنسول قویتر نینتندو ایم
البته نه لزوما یه چیز PS5 لول و این حرفا. ولی اگه بتونن یه چیز در حد استیم دک و بهتر دربیارن با باتری قابل قبول، با توجه به دامنه دولوپرهایی که الان نینتندو داره (و دفتر بزرگ سومی که داره تو کیوتو میزنه) میشه گفت قراره نسل بعدی خفنی داشته باشیم

با همه این اوصاف
یکم تحمل داشته باشید :D
سوییچ کنسول کهنیه ولی زدن یه کنسول جدید خیلی سخته. مخصوصا برای نینتندو. اینا تو همون وهله اول سرمایه سونی و مایکروسافت رو ندارند که بخوان این قدر سریع وارد عمل شن
جدا از ریزه کاری های سخت افزاری که باید نهایی شه و نمیشه همین جوری هر پنج سال یه بار چون گرافیک رفته جلو کنسول بدن بیرون دو تا عامل دیگه هم هست که دخیله

یکی انتخاب بازه درست برای لانچه که هم کنسول کافی برای عرضه داشته باشی هم تقاضای کافی. من به نظرم الان نینتندو هنوز سوییچ اش (هر چند رو به افول) ولی خیلی تقاضا داره و نمی صرفه بازار اصلی رو ول کنه و برای یه عده محدود کنسول جدید بده بیرون. راهش واقعا این نیست. خدا رو شکر از این لحاظ دست نینتندو نسبت به یکی مثل مایکروسافت خیلی بازتره و میتونه کلا با برنامه خودش بره جلو که من اینو دوست دارم

ولی مورد دوم چیزیه که نینتندو توش دستش خیلی نسبت به مایکروسافت و سونی بسته تره.
اونم اینه که با فرض هیبریدی بودن کنسول بعدی نینتندو (که تقریبا قطعیه) اینا باز نمیتونن به سطح جذابیت بصری چیزی مثل PS5 و XSX برسن. لذا Wow Factor سخت افزاری نداره کنسولشون اون قدره (البته اگه به نینتندو باشه با یه ایده عجیب غریب تر یا کلا بازار رو از دست میدن یا میزنن وسط هدف :D)
در هر صورت اینا برخلاف سونی و مایکروسافت به لاین آپ وحشتناک قوی برای سال اول احتیاج دارن. نه صرفا بازی های خوب. بلکه بازی های بفروش خفن

تقریبا هر کنسولی که اینا زدن و موفق بوده باهاش یکی دو تا لانچ تایتل خفن داشتند. شاید مهم ترین عامل موفقیت سوییچ سال اول وحشتناک خفنش ازلحاظ عرضه بازی باشه. کومبوی Super Mario Odyssey و Zelda: Breath of the Wild با حضور افتخاری Xenoblade chronicles 2 و Splatoon 2 چیزیه که برای همه هنوز قفله.

من بعید نمیدونم هر چی هست نینتندو داره الان روی یه لاین آپ استثنایی دیگه واسه لانچ کنسول بعدیش کار می کنه که احتمال زیاد Mario Kart بعدی رو تو خودش داره
البته هیچ نیازی ندارن به جذابیت بصری کنسول های نسل حاضر برسن. همین الانش زلدا، ماریو اودیسی و super smash به لحاظ بصری واقعا مشکلی ندارن. یکم فقط نیاز دارن دست به فریم بکشن. 1080p/60fps به نظرم اصلا انتظار غیر معقولی نیست از کنسول نسل بعدی نینتندو.
 
یه نوآوری در حد Wii میخواد
اون زمانی که wii اومد، گیم‌اسپات هنوز توی اوج خودش بود و نقدهاش حسابی خریدار داشت
یادمه عنوانی که برای reviewی کنسول wii انتخاب کرده این بود: It smells like Wiictory
 
GamersRD 80
The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom is the long-awaited sequel to Breath of the Wild and marks some pluses like changes to Link's new abilities and the large-scale open world. The game has many playable possibilities with the combination of our powers in which the sky is the limit. However, it is more of the same with a different name and the graphic section is not that great.

Edge Magazine 100
But these rare lows are a fair trade for some of the most stratospheric highs we've experienced in a videogame since, well, its predecessor. In reimagining Hyrule and reshuffling the tools you'll use to explore and to save it, Nintendo may not have quite reinvented the wheel. But this kingdom provides a wondrous space in which to consider how you just might. [Issue#385, p.98]

Hardcore Gamer 90
The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom is a love letter to Breath of the Wild in the best kind of way and is well deserving of anyone’s adventuring spirit.

We Got This Covered 100
Tears of the Kingdom refines and improves everything that was so great about Breath of the Wild, while adding a ludicrously complex, satisfying, and fun construction mechanic that radically expands what the player is capable of. The Legend of Zelda is one of the greatest franchises in gaming history and this is its best entry to date, automatically cementing it as one of the greatest games of all time.

Siliconera 100
The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom is an absolutely massive adventure, just like its predecessor Breath of the Wild. However, it isn’t as though we’re retreading familiar paths or going through an expansion of the existing game. Rather, it does feel entirely new, with its new creative elements adding more freedom while still offering a bit more structure when it comes to visiting Temples and following its story. The technical elements and execution mean that it could be welcoming to all audiences and gameplay styles, and it’s a prime example of what sorts of heights the Nintendo Switch can hit.

Impulsegamer 96
Tears of the Kingdom captures and improves upon everything it's predecessor was. The sky was they limit and they certainly reached it.

با 99 تا نقد متاکریتیک بازی کماکان 96 ـه (البته الان خیلی نزدیکه که بشه 95)
و اوپن کریتیک بازی کماکان با قدرت 97 ـه با 84 تا نقد
 
آخرین ویرایش:
این سایت و کل سایتهایی که 9 به پایین دادن-اون چند تا جز یوروگیمر-رو این تاپیک باهاشون آشنا شدم. متا نمیدونم رو چه حساب ضریب نمره اینا رو اندازه GS و IGN و جاهای قدیمی و اسم و رسم دار حساب میکنه. کامل مشخصه پایینتر دادن ویو بگیرن و دیده شن. بعد چند صباحیم میبینی درش احتمالا تخته شد رفت پی کارش.
 
این سایت و کل سایتهایی که 9 به پایین دادن-اون چند تا جز یوروگیمر-رو این تاپیک باهاشون آشنا شدم. متا نمیدونم رو چه حساب ضریب نمره اینا رو اندازه GS و IGN و جاهای قدیمی و اسم و رسم دار حساب میکنه. کامل مشخصه پایینتر دادن ویو بگیرن و دیده شن. بعد چند صباحیم میبینی درش احتمالا تخته شد رفت پی کارش.

Welp
کاریش نمیشه کرد دیگه
بازم متای بالای 95 خیلی شاخه در هر صورت. من اصن انتظار نداشتم یه بازی با همون انجین، رو همون سخت افزار بدون هیچ جهش گرافیکی ویژه ای بتونه این جوری منتقدها و پلیرها رو زیر و رو کنه
 
همیشه برام سوال بوده متا میاد تلاش سازنده رو ارزش گذاری میکنه و دستاوردهایی که داشته چه طورgta یا rdr که ساختنشون اون همه زحمت داره و یک دستاورد فنی باید متای یکسانی با زلدا داشته باشن
نمیگن زلدا بازی خوبی نیست ولی چرا باید اونا ۹۶ یا ۹۷ بشن زلدا هم ۹۶ بشه
واقعا هزینه و زحمتی که برای عناوینی مثل gta یا rdr میشه قابل مقایسه با زلدا نیست
لا اقل باید چند نمره با بازی هایی مثل زلدا فاصله داشته باشن
 
همیشه برام سوال بوده متا میاد تلاش سازنده رو ارزش گذاری میکنه و دستاوردهایی که داشته چه طورgta یا rdr که ساختنشون اون همه زحمت داره و یک دستاورد فنی باید متای یکسانی با زلدا داشته باشن
نمیگن زلدا بازی خوبی نیست ولی چرا باید اونا ۹۶ یا ۹۷ بشن زلدا هم ۹۶ بشه
واقعا هزینه و زحمتی که برای عناوینی مثل gta یا rdr میشه قابل مقایسه با زلدا نیست
لا اقل باید چند نمره با بازی هایی مثل زلدا فاصله داشته باشن

برداشتت اشتباهه
نه متا
نه منتقدها
و نه حتی پلیرها اهمیتی به این که کدوم بازی وقت و هزینه بیشتری صرفش شده نمی کنن

در حقیقت وقت و هزینه نیست که یه بازی خوب میسازه. البته که وقت و هزینه بالایی که راکستار پای بازی هاش میذاره همیشه جواب موفق میگیره چون اونا بلدن. ولی کلی نمونه از وقت و هزینه و دستاورد فنی داریم که روی هم به محصول با کیفیتی نرسیده. اساسینز کریدهای مدرن مصداق همچین پدیده ای اند.

و خب کلی نمونه از بازی های ایندی یا حتی بازی های قدیمی تر داریم که بدون صرف هزینه های تخیلی به یه تجربه تاریخی تبدیل شدند.

همیشه ارجحیت این جا تو کیفیت نهایی اثر و لذتیه که میشه ازش برد
و این جا من خیلی راحت میتونم بگم Breath of the Wild و Tears of the Kingdom به عنوان زلداهایی که با ساختار اوپن ورلد / سندباکس سر و کله میزنن کاملا هم شونه کارهای راکستار وایسادن (کما این که همین نظر رو در مورد الدن رینگ و اسکایریم هم دارم) و من آدمیم که با RDR و RDR 2 و GTA IV زندگی کردم (GTA V نه چندان :D)

دستاورد فنی تو حوزه گرافیک همیشه فقط یه گوشه کاره که اونم سریع بعد چند سال اثرش از بین میره. نهایتا خود بازی و هسته اشه که باقی میمونه و اگه فرمول زلدای فعلی چیزی بود که لیاقتش رو نداشت، دو بار پشت هم همچین بازخوردی نمی گرفت

حالا من اگه وقت کردم بازی رو تموم کنم قطعا با جزئیات می نویسم چی این لعنتی این قدر خوبه که هم رده غولی مثل بازی های راکستار و شاهکاری مثل الدن رینگ میتونه وایسه
 
همیشه برام سوال بوده متا میاد تلاش سازنده رو ارزش گذاری میکنه و دستاوردهایی که داشته چه طورgta یا rdr که ساختنشون اون همه زحمت داره و یک دستاورد فنی باید متای یکسانی با زلدا داشته باشن
نمیگن زلدا بازی خوبی نیست ولی چرا باید اونا ۹۶ یا ۹۷ بشن زلدا هم ۹۶ بشه
واقعا هزینه و زحمتی که برای عناوینی مثل gta یا rdr میشه قابل مقایسه با زلدا نیست
لا اقل باید چند نمره با بازی هایی مثل زلدا فاصله داشته باشن
از چه نظر زحمت GTA بیشتره؟ صرفا به خاطر گرافیک؟ خوب از اون‌ور، تو GTA ما مثلا دانجن و معما داریم؟!
 
برداشتت اشتباهه
نه متا
نه منتقدها
و نه حتی پلیرها اهمیتی به این که کدوم بازی وقت و هزینه بیشتری صرفش شده نمی کنن

در حقیقت وقت و هزینه نیست که یه بازی خوب میسازه. البته که وقت و هزینه بالایی که راکستار پای بازی هاش میذاره همیشه جواب موفق میگیره چون اونا بلدن. ولی کلی نمونه از وقت و هزینه و دستاورد فنی داریم که روی هم به محصول با کیفیتی نرسیده. اساسینز کریدهای مدرن مصداق همچین پدیده ای اند.

و خب کلی نمونه از بازی های ایندی یا حتی بازی های قدیمی تر داریم که بدون صرف هزینه های تخیلی به یه تجربه تاریخی تبدیل شدند.

همیشه ارجحیت این جا تو کیفیت نهایی اثر و لذتیه که میشه ازش برد
و این جا من خیلی راحت میتونم بگم Breath of the Wild و Tears of the Kingdom به عنوان زلداهایی که با ساختار اوپن ورلد / سندباکس سر و کله میزنن کاملا هم شونه کارهای راکستار وایسادن (کما این که همین نظر رو در مورد الدن رینگ و اسکایریم هم دارم) و من آدمیم که با RDR و RDR 2 و GTA IV زندگی کردم (GTA V نه چندان :D)

دستاورد فنی تو حوزه گرافیک همیشه فقط یه گوشه کاره که اونم سریع بعد چند سال اثرش از بین میره. نهایتا خود بازی و هسته اشه که باقی میمونه و اگه فرمول زلدای فعلی چیزی بود که لیاقتش رو نداشت، دو بار پشت هم همچین بازخوردی نمی گرفت

حالا من اگه وقت کردم بازی رو تموم کنم قطعا با جزئیات می نویسم چی این لعنتی این قدر خوبه که هم رده غولی مثل بازی های راکستار و شاهکاری مثل الدن رینگ میتونه وایسه
واقعا چرا بحث میکنی؟:دی 10 پست آخر طرف رو ببینی متوجه میشی اکانت تروله!
 
Welp
کاریش نمیشه کرد دیگه
بازم متای بالای 95 خیلی شاخه در هر صورت. من اصن انتظار نداشتم یه بازی با همون انجین، رو همون سخت افزار بدون هیچ جهش گرافیکی ویژه ای بتونه این جوری منتقدها و پلیرها رو زیر و رو کنه
آخه دارم خودم میبینم بازی چقدر خفنه. راه حلهایی تو گیم پلیش میشه به کار گرفت چند برابر شماره قبلیه به بیان دیگه خلاقیتی که میشه همه جا استفاده کرد چند برابر
این مشکل که گفتم سر بازیهای دیگه هم وجود داشته ولی نه به این شدت، واقعا رو اعصابم رفته.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or