امتیازات The Last of Us Remastered

Outer Heaven

کاربر سایت
bwhkvwalmrgcsdxqguqe.jpg



IGN: 10/10
Game Informer: 10/10
Videogamer.com: 10/10
Games Radar: 10/10
Meristation (Spanish): 10/10
vgnetwork (Italian): 10/10
Playstationer.net: 9.5/10
Metro: 9/10
US Gamer: 9/10
Crave Online: 8.5/10
Gamespot: 8/10
PS4.SE:5/5
ENE3.PT:10/10
3D juegos:9.5/10
Eurogamer.it:9/10
SpazioGames:9/10
Eurogame germany:10/10
Digital spy:10/10



Eurogamer

In summary, is The Last of Us Remastered truly next-gen before its time? In many ways, yes. A defining technological statement for the PlayStation 3 transitions across to PS4 very well overall, but the big takeaway from our experience is that there's more to a game's next-gen credentials than the quality of its pixels alone. Gameplay truly is king and you'll struggle to find any game on PlayStation 4 or Xbox One that matches up to the sheer quality on offer here
..








afei2v28vhh5nvoxfzcg.png


lnyuh6rjjfmr6gwlyrk1.png


v43l53q67axkypkw9ebk.png
89140455395254098139.jpg
 
آخرین ویرایش:
فكر كنم شما من گير اوردي:| ....خب معلوم كالكشن چند بازي در يه مجموعه هست خب همين الان هم مثلا يه عنوان رو با تمام dlc هاش عرضه ميكنن به عنوان نسخه ريميك يا ريمستر عرضه ميكنن ....
اما درمورد مثال دوم شما گفتي مثالي رو بياريد كه موفقيت نسخه اصلي رو تكرار كنه هر جفتشون متاي بالاي 90 دارن ....يني الان شما ميخوان مثالي رو پيدا كنم كه دقيقا متاش همون متاي نسخه أصليش باشه!!!!!
Dlc با چهار تا بازي مستقل فكر كنم فرق داره
وگرنه خودمم ميدونم اگر مثلا كل سري hl رو با تمام ep هاش ريميك مي كردن متاش مي تركيد

منظور من در كل عرضه دوباره يك بازي بود(كه تو مثالم هم فقط شماره ٢ بازي hl رو مثال زدم)

منظور از تكرار موفقيت هم مشخص دقيقا همون نيست ولي نه ديگه با تفاوت ٦ تايي (وگرنه اينم تابلو كه بازيهايي مثه hl و tlou و ...) شصت سال بعد هم بيان حداقل متاي نزديك 90 رو دارن

+

بهرحال اينم نظر من بود و مهم لذت بردن از بازيه كه اميدوارم فردا روز انتشار اين شاهكارو بگيريم و بزنيم به بدن
موفق باشين:d

.​
 
ببین برادر این دیگه قانون من در اوردی شماس، نمیان بگن خوب حالا چون ۱ سال هست عیب نداره وقت نداشتن. کلا اینجور امتیاز دادن ها یه مقدار مشکله، این منتقد ها هم نمی دونن چکار کنن نه می تونن امتیاز یکی بدن نه کمتر بدن نه بالاتر خودشونم پیچیدن. اینجور مواقع امتیاز مهم نیست کسی نمیاد بگه از ده کمتر شده من نمی خرم.
کلا اینکه بازی چقدر تازه بمونه به اینکه تو اون سبک چقدر پیشرفت باشه بستگی داره همین، همون Half life که شما میگی اگر الان بیاد فقط remake بشه اصلا اونجوری امتیاز نمیاره که طبیعیه، اینقدر تو fps کارهای مختلف شده که این بازی قدیمی شده در مقابل اونا.برای مثال بله هنوز AI همین بازی the last of us رو مخه، کسی نمیتونه انکار کنه و توی این remaster هم هیچ تغییری نکرده پس باید بهش اشاره بشه.

جان؟!!
دست گذاشتی رو نقطه قوت بازی!!!!!
 
ببین برادر این دیگه قانون من در اوردی شماس، نمیان بگن خوب حالا چون ۱ سال هست عیب نداره وقت نداشتن. کلا اینجور امتیاز دادن ها یه مقدار مشکله، این منتقد ها هم نمی دونن چکار کنن نه می تونن امتیاز یکی بدن نه کمتر بدن نه بالاتر خودشونم پیچیدن. اینجور مواقع امتیاز مهم نیست کسی نمیاد بگه از ده کمتر شده من نمی خرم.
کلا اینکه بازی چقدر تازه بمونه به اینکه تو اون سبک چقدر پیشرفت باشه بستگی داره همین، همون Half life که شما میگی اگر الان بیاد فقط remake بشه اصلا اونجوری امتیاز نمیاره که طبیعیه، اینقدر تو fps کارهای مختلف شده که این بازی قدیمی شده در مقابل اونا.برای مثال بله هنوز AI همین بازی the last of us رو مخه، کسی نمیتونه انکار کنه و توی این remaster هم هیچ تغییری نکرده پس باید بهش اشاره بشه.
من كجا گفتم منتقدا ميگن چون يه سال از بازي گذشته عيب نداره؟؟؟!!!
خدا رو شكر پستم موجود من دارم ميگم با توجه به سال عرضه بازي و فاصله اي كه نسبت به سال عرضه نسخه نسل قبل اون بازي ميافته سازندهاش اگر به فرض نقصاني در بازي با توجه به استاندارد زمان ببينن سعي ميكنن به روز ش كنن كجاي اين حرف من در اوردي هست؟؟؟!!!!
در مورد Ai بازيه TLoU هم من اكثر نقد هاي سايت و مجلات اسمي و معتبر مثل IGN رو كه ميخونم اثري از اينكه گفته باشن Ai رو مخ هست نميبينيم !!!!!
---------------------
Dlc با چهار تا بازي مستقل فكر كنم فرق داره
وگرنه خودمم ميدونم اگر مثلا كل سري hl رو با تمام ep هاش ريميك مي كردن متاش مي تركيد


منظور من در كل عرضه دوباره يك بازي بود(كه تو مثالم هم فقط شماره ٢ بازي hl رو مثال زدم)


منظور از تكرار موفقيت هم مشخص دقيقا همون نيست ولي نه ديگه با تفاوت ٦ تايي (وگرنه اينم تابلو كه بازيهايي مثه hl و tlou و ...) شصت سال بعد هم بيان حداقل متاي نزديك 90 رو دارن


+


بهرحال اينم نظر من بود و مهم لذت بردن از بازيه كه اميدوارم فردا روز انتشار اين شاهكارو بگيريم و بزنيم به بدن
موفق باشين :d


.


حالا كه شما دنبال مثال مي گردي كه دقيقا متاش عين نسخه اصلي باشه من يه مورد جالبي پيدا كردم كه متاش از نسخه نسل قبلش بالاتر هم هست .
Super Street Fighter II: Turbo Revival در سال 2001 عرضه شد متاش 84 شد و Super Street Fighter II Turbo HD Remix در سال 2008 .... 7 سال بعد دو باره عرضه شد و متاش اين بار 88 شد .

در مورد dlc هم .... مثلا dlc اي كه متاش 88 هست ودر كنار dlc هاي gta iv بهترين dlc هاي نسل هفتم از نظر متا هستن دقيقا يه بازي كامل هستن و كمتر از اون نيست :d
 
آخرین ویرایش:
در مورد Ai بازيه TLoU هم من اكثر نقد هاي سايت و مجلات اسمي و معتبر مثل IGN رو كه ميخونم اثري از اينكه گفته باشن Ai رو مخ هست نميبينيم !!!!!

اون سایت ها بیخود میکنن، شما که باید بازی کرده باشی، ندیدی اون جونور ها کلا همراهان شما رو نادید میگیرن انگار نه انگار؟ این ضعف حساب نمیشه؟ کلا چون بازی خوبیه چشامون رو ببندیم فقط تعریف کنیم؟
 
اون سایت ها بیخود میکنن، شما که باید بازی کرده باشی، ندیدی اون جونور ها کلا همراهان شما رو نادید میگیرن انگار نه انگار؟ این ضعف حساب نمیشه؟ کلا چون بازی خوبیه چشامون رو ببندیم فقط تعریف کنیم؟
EDGE میاد به بازی نمره کامل میده از اج بالاتر داریم دیگه؟:D
----
اون امتیاز کاربر ها هم حق دارن بنده های خدا رو نسل قبل بازی رو قورت داده بودن و آپدیت گرافیکی به خصوصی هم مشاهده نکردن:دی
 
اون سایت ها بیخود میکنن، شما که باید بازی کرده باشی، ندیدی اون جونور ها کلا همراهان شما رو نادید میگیرن انگار نه انگار؟ این ضعف حساب نمیشه؟ کلا چون بازی خوبیه چشامون رو ببندیم فقط تعریف کنیم؟
چی میگی شما؟!
حالا چون صرفا دشمن ها به دلایلی الی رو نمی ببینن کلا این فاکتور AI باید بره زیر سوال؟!
اصلا فک کردی اگه قرار بود دشمن ها همیشه الی رو ببینن و روی اون واکنش داشته باشن چه فاجعه ای رخ می داد؟! مسلما یا فک نکردی یا هم فک کردی ولی .....
اگه قرار بود کلیکر ها و انسان ها الی رو ببینن و بهش حمله کنن کار ما تو بازی کلا باید میشد یا نجات الی یا بازگشت مجدد از چک پوینت به دلیل مرگ الی!!
کلیکر ها به خوبی به صدا واکنش نشون می دن, الی خیلی جاها به کمکت میاد , دشمن های انسانی در مبارزات حساب شده و واقع گرایانه عمل می کنن و .....
نخیر داداش برداشتت کلا اشتباست!
این کار ضعف هوش مصنوعی حساب نمیشه! می دونی کی میشه به هوش مصنوعی خرده گرفت؟! وقتی که نصف جاها دشمنا الی رو شناسایی می کردن و نصف جاها نه!! اون موقع میشد گفت که هوش مصنوی عی ایراد داره که خیلی جاها خوب عمل نمی کنه ولی وقتی که سازنده ها کاری کردن که الی و تعاملش با محیط و دشمنا بلای روح و اهصاب گیمر ها نباشه ایرادی وارد نیست!
 
اون سایت ها بیخود میکنن، شما که باید بازی کرده باشی، ندیدی اون جونور ها کلا همراهان شما رو نادید میگیرن انگار نه انگار؟ این ضعف حساب نمیشه؟ کلا چون بازی خوبیه چشامون رو ببندیم فقط تعریف کنیم؟
حرفتون کاملا اشتباهه. TLOU میتونم به جرعت بگم بیشترین میزان AI رو توی کل بازی های نسل پیش داشت. این که عوامل مختلف محیط در برابر الی واکنش نشون نمیدادن فقط بخاطر ایجاد یک تعادل توی بازی بوده. این که بتونی برای الی یک هوش مصنوعی عالی ( مثل دشمنان موجود توی بازی ) درست کنی که خودش به موقع بفهمه کاور بگیره و حرکت نکنه نیاز به پردازش خیلی زیادی داره که از عهده CPU موجود توی PS3 بر نمیاد. یعنی اصلا توی نسل پیش این امکان وجود نداشت. الان همین مشکل برای الیزابت توی bioshock وجود داشت. طوری که وسط جنگ یهو بلند میشد میرفت یک قسمت دیگه ولی اصلا به الیزابت اهمیت داده نمیشد. اون مشکل دار بود و باعث رو مخ رفتن میشد ؟ توی عنوان RE5 دیدیم که شیوا با اون هوش مصنوعیش که خودش مهمات رو برمیداشت و یا دشمنانش بهش حمله میکردن چطور باعث اذیت گیمرا میشد. توقع داشتی الی اینجوری باشه و همش باعث باختن یا تو درد سر افتادن بشه ؟
هیچ ایرادی به هوش مصنوعی الی وارد نیست لطفا برین سر بحث دیگه ای . TLOU ایرادات دیگه ای داره میتونید از اونا استفاده کنین.
 
چی میگی شما؟!
حالا چون صرفا دشمن ها به دلایلی الی رو نمی ببینن کلا این فاکتور AI باید بره زیر سوال؟!
اصلا فک کردی اگه قرار بود دشمن ها همیشه الی رو ببینن و روی اون واکنش داشته باشن چه فاجعه ای رخ می داد؟! مسلما یا فک نکردی یا هم فک کردی ولی .....
اگه قرار بود کلیکر ها و انسان ها الی رو ببینن و بهش حمله کنن کار ما تو بازی کلا باید میشد یا نجات الی یا بازگشت مجدد از چک پوینت به دلیل مرگ الی!!
کلیکر ها به خوبی به صدا واکنش نشون می دن, الی خیلی جاها به کمکت میاد , دشمن های انسانی در مبارزات حساب شده و واقع گرایانه عمل می کنن و .....
نخیر داداش برداشتت کلا اشتباست!
این کار ضعف هوش مصنوعی حساب نمیشه! می دونی کی میشه به هوش مصنوعی خرده گرفت؟! وقتی که نصف جاها دشمنا الی رو شناسایی می کردن و نصف جاها نه!! اون موقع میشد گفت که هوش مصنوی عی ایراد داره که خیلی جاها خوب عمل نمی کنه ولی وقتی که سازنده ها کاری کردن که الی و تعاملش با محیط و دشمنا بلای روح و اهصاب گیمر ها نباشه ایرادی وارد نیست!

عجب...اینا نتونستن جوری هوش مصنوعی همراهان شما رو طراحی کنن که خراب نکنه بازی رو، اومدن کاملا این قسمت رو فاکتور گرفتن. شما انگار هوش مصنوعی رو فقط تو دشمنان میبینی برادر! اینکه سخته یا نمیشه این کار رو کرد بازی رو خراب میکنه دیگه از اون بهونه هاس، اومدن یه کاری کردن همه جای بازی یه همراه داشته باشید، باید فکر اینجاش رو هم میکردن. اینکه داری خودت رو میکشی صدا اضافه ندی بعد یهو الی میاد شروع میکنه شلنگ تخته انداختن دشمن ها نمیفهمن مشکلی نیست نه؟ بعد هم من کل هوش مصنوعی رو زیر سوال نبردم، میگم مشکل داره تا حدی نه همه جاش. مشکل بحث با شما سوپر فن ها همینه، کلا خیلی راحت چشماتون رو میبندید همه چیز رو عالی و بدون اشکال میبینید هر اشکالی هم کسی بگیره شروع میکنید واسش بهونه تراشی.

- - -ویرایش - - -

حرفتون کاملا اشتباهه. TLOU میتونم به جرعت بگم بیشترین میزان AI رو توی کل بازی های نسل پیش داشت. این که عوامل مختلف محیط در برابر الی واکنش نشون نمیدادن فقط بخاطر ایجاد یک تعادل توی بازی بوده. این که بتونی برای الی یک هوش مصنوعی عالی ( مثل دشمنان موجود توی بازی ) درست کنی که خودش به موقع بفهمه کاور بگیره و حرکت نکنه نیاز به پردازش خیلی زیادی داره که از عهده CPU موجود توی PS3 بر نمیاد. یعنی اصلا توی نسل پیش این امکان وجود نداشت. الان همین مشکل برای الیزابت توی bioshock وجود داشت. طوری که وسط جنگ یهو بلند میشد میرفت یک قسمت دیگه ولی اصلا به الیزابت اهمیت داده نمیشد. اون مشکل دار بود و باعث رو مخ رفتن میشد ؟ توی عنوان RE5 دیدیم که شیوا با اون هوش مصنوعیش که خودش مهمات رو برمیداشت و یا دشمنانش بهش حمله میکردن چطور باعث اذیت گیمرا میشد. توقع داشتی الی اینجوری باشه و همش باعث باختن یا تو درد سر افتادن بشه ؟
.

اولا مگه ai کیلویی هست که میگی بیشترین رو داشت؟ شما اندازه گرفتی به این نتیجه رسیدی؟! بعد هم شما از طراحان به نام AI هستید که میدونی با پردازش ps3 امکانش نیست؟ حالا که اومده روی Ps4 با این همه قدرت بیشتر چرا نشده باز؟ در پایان هم اوکی، فلسفه شما رو هم درک کردم من، چون تو bioshock اونجور بود پس تو بازی های دیگه هم اشکال نداره!
 
aiat_gamer
ببین تو واقعیت چطور از یه دختر 14 ساله توقع هست در حد اسنیک خودشو مخفی‌ نگاه داره؟
خب eli هم اشتباه میکنه، اینکه انتظار داشته باشیم هوش مصنوعی براش بسازن که ذره‌ای سوتی نده اصلا نمیگنجه. این از بعد منطقیش.
از بعد سخت افزاری هم چون اکشن و ریکشن‌های الی مستقیم به پلیر وابستست اینکه AI طوری طراحی بشه که هیچ وقت دیده نشه انتظاری در حد این هست که GTA تموم ساختمون هاش در حد Battle تخریب پذیری داشته باشن.
حالا که اصلا منطقی‌ نیست eli به سم فیشر تبدیل بشه دو راه هست، یا وقتی‌ اون رو دیدن، جوئل هم همراش به لقاح الله بره که بعید میدونم هیشکی زیر بار هم چین موضوعی بره یا همینی که الان هست باشه.
 
عجب...اینا نتونستن جوری هوش مصنوعی همراهان شما رو طراحی کنن که خراب نکنه بازی رو، اومدن کاملا این قسمت رو فاکتور گرفتن. شما انگار هوش مصنوعی رو فقط تو دشمنان میبینی برادر! اینکه سخته یا نمیشه این کار رو کرد بازی رو خراب میکنه دیگه از اون بهونه هاس، اومدن یه کاری کردن همه جای بازی یه همراه داشته باشید، باید فکر اینجاش رو هم میکردن. اینکه داری خودت رو میکشی صدا اضافه ندی بعد یهو الی میاد شروع میکنه شلنگ تخته انداختن دشمن ها نمیفهمن مشکلی نیست نه؟ بعد هم من کل هوش مصنوعی رو زیر سوال نبردم، میگم مشکل داره تا حدی نه همه جاش. مشکل بحث با شما سوپر فن ها همینه، کلا خیلی راحت چشماتون رو میبندید همه چیز رو عالی و بدون اشکال میبینید هر اشکالی هم کسی بگیره شروع میکنید واسش بهونه تراشی.

- - -ویرایش - - -



اولا مگه ai کیلویی هست که میگی بیشترین رو داشت؟ شما اندازه گرفتی به این نتیجه رسیدی؟! بعد هم شما از طراحان به نام AI هستید که میدونی با پردازش ps3 امکانش نیست؟ حالا که اومده روی Ps4 با این همه قدرت بیشتر چرا نشده باز؟ در پایان هم اوکی، فلسفه شما رو هم درک کردم من، چون تو bioshock اونجور بود پس تو بازی های دیگه هم اشکال نداره!
مهندس بازی remaster شده remake نشده که هوش مصنوعی جدید برای تعبیه بشه نکنه توقع داشتی توی این 3 یا 4 ماه از زمان معرفی بازی بتونن براش هوش مصنوعی قوی تری تعبیه کنن ؟ این که شما توقع داری تمامی عوامل محیط در برابر هوش مصنوعی الی واکنش نشون بدن مشکل و خیال پردازی های شما هستش چون توی هیچ بازی در نسل قبل همچین چیزی نداشتیم و اگه امکان اجراش بود حتما پیاده سازی میشد. کرایتک که به نقل از شما ها غول گرافیکی هستش نتونست با یک پردازنده ultra روی PC یک هوش مصنوعی درست درمون درست کنه بعد چجوری توقع داری ناتی داگ با یک CPU اوراق شده 8 ساله بتونه به الی هوش مصنوعی بده که خودش بفهمه چیکار کنه چیکار نکنه ؟ یک مثال از bioshock زدم چون هوش مصنوعی تعبیه شده برای الیزابت بسیار عالی بود. حالا اگه اون رو هم قبول نداری پس هیچ بحثی نمیمونه. در اخر هوش مصنوعی الی هیچ مزاحمتی برای گیمر نبوده پس ایرادی هم بهش وارد نیست. لطفا انتظارات خودتونو با همه چی غاطی نکنین.
 
عجب...اینا نتونستن جوری هوش مصنوعی همراهان شما رو طراحی کنن که خراب نکنه بازی رو، اومدن کاملا این قسمت رو فاکتور گرفتن. شما انگار هوش مصنوعی رو فقط تو دشمنان میبینی برادر! اینکه سخته یا نمیشه این کار رو کرد بازی رو خراب میکنه دیگه از اون بهونه هاس، اومدن یه کاری کردن همه جای بازی یه همراه داشته باشید، باید فکر اینجاش رو هم میکردن. اینکه داری خودت رو میکشی صدا اضافه ندی بعد یهو الی میاد شروع میکنه شلنگ تخته انداختن دشمن ها نمیفهمن مشکلی نیست نه؟ بعد هم من کل هوش مصنوعی رو زیر سوال نبردم، میگم مشکل داره تا حدی نه همه جاش. مشکل بحث با شما سوپر فن ها همینه، کلا خیلی راحت چشماتون رو میبندید همه چیز رو عالی و بدون اشکال میبینید هر اشکالی هم کسی بگیره شروع میکنید واسش بهونه تراشی.


یجور حرف میزنه انگار خودش سوپرفن نیست
داداش این بهونه ای که جنابعالی میگیری ما 1 ساله داریم به هیتر ها توضیح میدیم اونی که بخواد بفهمه میفهمه
Ellie قرار نیست با عوض کردن کاور بیاد تمام زحمات شما ( که روی Difficulty بالاتر 20 دقیقه با آخرین چکپوینت فاصله داری ) به باد بده, Ellie فقط کمک میکنه تا Health Pack و Ammo و ... به شما برسونه (اونم توی شرایط خاص) و نباید انتظار بیشتری ازش داشته باشی
حتی توی فروم های خارجی هم کسی که این مورد رو ایراد بدونه بهش میخندن چون اوج سواد طرف مقابل رو میرسونه
 
اون سایت ها بیخود میکنن، شما که باید بازی کرده باشی، ندیدی اون جونور ها کلا همراهان شما رو نادید میگیرن انگار نه انگار؟ این ضعف حساب نمیشه؟ کلا چون بازی خوبیه چشامون رو ببندیم فقط تعریف کنیم؟

فقط يك نكته نميدونم چند بار تا حالا بازيش كردي ولي گاهي وقت ها در حين بازي وقتي من دارم مخفي كاري ميرم وقتي دشمني به الينزديك بشه شليك ميكنه و دشمن ها دقيقا متوجه هم ميشن.

بعد با اين قسمت پر رنگ شده ديگه واقعا بايد شك كنم كه اصلا اين عنوانو بازيش كرده باشي، پس احيانا ميشه بگي اون جونورهايي كه يه يارهامون حمله ميكنن و بلافاصله بالاي سر يارها هم يه علامت مياد كه ميگه اگه نجاتشون ندي ميميرن چي هستش؟ خواهشا بدون اطلاع يه چيزي نگو كه بقيه كه احيانا بازيش نكردن گمراه بشن.

بعد ادعاي منطق هم داري. يه چيزهايي ميگي كه اصلا واقعيت نداره و هدفتم از اول ترول بازي بوده و توقع نداشته باش وقتي حرفي دور از واقعيت ميزني كسي جوابتو نده.

همه منتقدها هم كه سوپر فن شدن و فقط ماشالله شما واقعيت ها را ميبيني.
 
من نمیفهمم مگه تاپیک امتیازات بازی جای این بحث ها هستش؟
یه عده که از قبل میدانیم چه موضعی در مقابل آخرین بازمانده دارن دوباره آومدن و شروع کردن.
منتقدا و بازی سازان صنعت هم که نفهم شدن کلا
بعدش به دیگران میگن سوپر فن
یکی بیاد منو روشن کنه :d
 
یک نکته دیگه اینکه الیزابت رو با الی حتا مقایسه هم نکنین.
bioshock که کلا بخش stealth نداشت (به dlc کاری ندارم، پارتنری هم اونجا نبود) یا کمبت بود یا اکسپلور، که تو درگیری الیزابت کاملا محو میشد و مواقع ضروری از هر جا به صورت رندم یه چی‌ برا بوکر پرت میکرد همین.
اما eli فقط اون بخش stealth کم‌رنگ میشه، محو هم نمیشه تازه، جای مهمات یا دشمن‌هایی که جوئل ندیده رو میگه، بعضی‌ جاها ریلم تایم یه نیمچه هینتی میاد, موقع درگیری که به کل اکتیوه، دشمن‌ها میگیرنش، الی اونارو میگیره، حواس پرت میکنه، آجر و ... اصلا تو یه ظرف نذارید این دو تا رو
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or