امتیازات The Last of Us Part II

پیش بینی دقیق شما از امتیاز بازی در سایت Metacritic ؟


  • مجموع رای دهنده‌ها
    369
  • نظرسنجی بسته شده است .

Nima

مدیر انجمن
Feb 25, 2007
8,028
نام
نیما
146004

The Last of Us Part II

Release Date: 19 June 2020
Developer: Naughty Dog
Publisher: Sony Interactive Entertainment
Platforms: PS4, PS4 Pro

SmartSelect_20240127_112654_Samsung Internet.jpg
KeenGamer-----------------100
The Digital Fix-------------100
BaziCenter-----------------100
Gaming Age----------------100
The Sydney-----------------100
Digital Chumps------------100
Games.cz-------------------100
Screen Rant----------------100
GameOver.gr--------------100
Washington Post---------100
GRYOnline.pl---------------100
Digital Trends--------------100
Gamer.nl--------------------100
Comicbook.com----------100
Vgames---------------------100
Gamersky-------------------100
Power Unlimited----------100
Everyeye.it-----------------100
SpazioGames-------------100
Malditos Nerds------------100
Game Rant------------------100
Impulsegamer--------------100
Telegraph-------------------100
Guardian---------------------100
DarkStation-----------------100
Shacknews------------------100
Gameblog.fr-----------------100
VG247------------------------100
IGN-----------------------------100
Game Informer--------------100
Trusted Reviews------------100
VGC-----------------------------100
We Got This Covered------100
JeuxActu----------------------100
M3-------------------------------100
PlayStation LifeStyle-------100
PlayStation Universe-------100
Post Arcade------------------100
Push Square------------------100
TheSixthAxis-----------------100
GameSpew--------------------100
GamesRadar+----------------100
GamingTrend-----------------100
God is a Geek----------------100
Hardcore Gamer------------100
Attack of the Fanboy-------100
Carole Quintaine-------------100
COGconnected--------------100
Critical Hit--------------------100
Daily Star----------------------100
Digitally Downloaded------100
EGM----------------------------100
Eurogamer Italy-------------100
Areajugones-----------------100


Hobby Consolas-------------99
Game Over Online-----------98
XGN------------------------------98
Atomix--------------------------98
GamePro Germany----------97
Vandal---------------------------97
Multiplayer.it------------------97
Cheat Code Central----------96
Forbes--------------------------95
LevelUp-------------------------95
Worth Playing-----------------95
Gaming Nexus----------------95
3DJuegos----------------------95
Merlin'in Kazan---------------95
The Games Machine--------95
Jeuxvideo.com---------------95
Millenium-----------------------95
Easy Allies----------------------95
Wccftech------------------------95
Press Start Australia--------95
PSX-Sense.nl------------------95
GamesBeat---------------------95
IGN Italia------------------------95
4Players.de--------------------94
Meristation---------------------93
AusGamers--------------------92
Player 2--------------------------91
DualShockers-----------------90
Noisy Pixel---------------------90

Edge Magazine---------------90
USgamer------------------------90
VideoGamer--------------------90
Video Chums-------------------90
Metro GameCentral----------90
CGMagazine--------------------90
Gamer.no------------------------90


Destructoid----------------------85
Gamers Heroes----------------80
New York Daily News---------80
Digital Spy-----------------------80
New Game Network-----------80
Stevivor---------------------------80
GameSpot------------------------80


ZTGD------------------------------75
Riot Pixels------------------------72
TheGamer------------------------70
Game Revolution---------------70
GAMINGbible--------------------70
IGN Japan------------------------70
Cultured Vultures---------------65
 

Mehdi Cage

Valar Morghulis
کاربر سایت
Dec 8, 2011
4,985
نام
مهدی
دیدم اینجا خیلی به ویدئوهای یوتوب علاقه دارن، ولی برام جالبه هیچ کس این ویدئو رو تا حالا اینجا نذاشته. شاید بخاطر تایتلشه؟ /:)
"The Last of Us 2 Isn't That Bad - You Guys Are Just Dumb"


وقتی می‌گم نقد کردن با رفتار کورکورانه و سطحی و بچگانه فرق می‌کنه، منظورم اینه. طرف با نسخه‌ی اول زیاد حال نکرده، به این نسخه‌ هم 6.5/10 داده، و تهشم گفته بنظرم نیازی به این نسخه نبود. اما از دید منی که این بازی برام به یکی از بهترین و متفاوت‌ترین تجربیات گیمینگم تبدیل شده، حرفای جالبی می‌زنه. می‌گه عاشق بعضی از قسمتای داستان بازی شده، ولی بعضی از قسمتاش رو اصلا دوست نداشته. می‌گه داستان بازی پرفکت نیست، ولی مردم دارن از جاهای اشتباهی ایراد می‌گیرن. از pacing بازی هم ایراد می‌گیره. با بعضی از حرفاش موافقم، با بعضیاش هم نه. اما حتی اون قسمتایی که باهاش موافق نیستم هم برام قابل احترامه. چون نگاهش به بازی سطحی و مسخره نیست. چون می‌دونه نقد کردن یعنی چی و بلده مثل یه آدم بالغ بحث کنه.
 
Last edited by a moderator:

kourooshkabir25

کاربر سایت
Apr 4, 2017
5,354
اینکه بازی رو با پروتوتایپ ۲ مقایسه میکنی نشون میده درک درستی از داستان نداری .
ببین داستانها تموم شدن دیگه کسی قصه ی تازه ای رو نمیکنه ، این نحوه ی روایته که تعیین می‌کنه ارزش واقعی اون داستان چیه ، به عبارتی چگونگی مهمه ، یه خط قصه رو بده ده‌نمکی همون خط قصه رو بده اصغر فرهادی ، نتیجه ی کارشون به شدت متفاوت میشه در حالیکه جفتشون یه قصه رو کار کردن ولی با دوتا رویکرد متفاوت .
اگه بحث کلیشه هم باشه که خط قصه ی نسخه ی اول هم به شدت کلیشه ای و تکراریه منتهی اون روایت استادانه باعث شد همون قصه ی کلیشه ای توی ذهن همه تا ابد بمونه

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk
درود
می خوام یه چیزی بگم
اما اول دوست دارم بدونم به نظر شما هدف داستان و روایت بازی چی بود ؟ در انتها قرار بود گیمر ها به کجا برسن ؟ چه حسی داشته باشن ؟
عمیقا از اینکه شما هم جزء هیترهای بازی هستی احساس خوشبختی میکنم.

اینقدر طبق معمول بار منطق پست های شما زیاده که آدم لال میشه واقعا !!
نیل دراکمن کارگردان و صاحب اثر هست ، مشخصه که انتخاب خودشه ، مشخصه که نیل دراکمن تصمیم گرفته ! کی باید تصمیم میگرفت ؟! مگه RPG ساخته که تو تصمیم بگیری ؟
مگه توی TLOU 1 تو تصمیم گرفتی که الی رو نجات بدی یا ندی ؟!!

ابرفرض :D
مشکل دقیقا همین جاست
ساختار بازی دقیقا یه بازی rpg , پر از انتخاب های مهم که روند داستان و گیم پلی تعیین می کنن
اما در این ساختار نیل دراکمن بجای همه ای گیمر ها تصمیم گرفته
مشکل بعدی اینکه گیمر مجبور انتخاب دراکمن اجرا کنه و نتیجه تصمیم های خودش نگرفته رو بپذیره
مثال همون سگ
گیمر دوست نداره سگ بکشه و دچار عذاب وجدان بشه
اما دراکمن گیمر در مسیری قرار می ده که برای ادامه بازی مجبور سگ بکشه و دچار عذاب وجدان بشه
این دقیقا همون منطق فیلم ها و سریال هاست که بیننده صرفا یه تماشاچی که هیچ نقشی جز پذیرفتن تصمیمات تیم سازنده نداره
 

last of amir

کاربر سایت
Sep 3, 2014
2,160
نام
Amir
درود
می خوام یه چیزی بگم
اما اول دوست دارم بدونم به نظر شما هدف داستان و روایت بازی چی بود ؟ در انتها قرار بود گیمر ها به کجا برسن ؟ چه حسی داشته باشن ؟

مشکل دقیقا همین جاست
ساختار بازی دقیقا یه بازی rpg , پر از انتخاب های مهم که روند داستان و گیم پلی تعیین می کنن
اما در این ساختار نیل دراکمن بجای همه ای گیمر ها تصمیم گرفته
مشکل بعدی اینکه گیمر مجبور انتخاب دراکمن اجرا کنه و نتیجه تصمیم های خودش نگرفته رو بپذیره
مثال همون سگ
گیمر دوست نداره سگ بکشه و دچار عذاب وجدان بشه
اما دراکمن گیمر در مسیری قرار می ده که برای ادامه بازی مجبور سگ بکشه و دچار عذاب وجدان بشه
این دقیقا همون منطق فیلم ها و سریال هاست که بیننده صرفا یه تماشاچی که هیچ نقشی جز پذیرفتن تصمیمات تیم سازنده نداره
عزیز این یک چیز بدیهیه که دراکمن کارکترش و انتخاب‌هاش رو خیلی بیشتر از من و شما میشناسه. و اگه سر این قسمت‌های داستانی هم انتخاب میخواست بده چرا بازی وحشت و بقا ساخت پس؟ سگی که به ابی حمله کرده و نزدیکه که صورت الی رو پاره کنه رو شما میخوای چیکارش کنی؟ نگاه کنی به صورتش بگی عزیز برو عقب؟ اگه تمام قسمت‌های بازی رو انتخابش رو به گیمر میداد که رسما بازی از این فضا و قصه‌ای که نویسنده میخواست بگه خارج میشد. این کارکتر کارکتر منحصر به فرد خودشو داره و خود گیمر نیست که بازی روحیات گیمر رو بزاره وسط. متاسفانه میخوای هیت بدی ولی نمیدونی به کدوم قسمت هیت بدی و بیشتر داری خرابش میکنی. بازی rpg هم تو بازار زیاده اگه دوست دارید.
 

saeed_sg

کاربر فعال
Jun 7, 2010
1,113
نام
محمدسـعید
مشکل دقیقا همین جاست
ساختار بازی دقیقا یه بازی rpg , پر از انتخاب های مهم که روند داستان و گیم پلی تعیین می کنن
اما در این ساختار نیل دراکمن بجای همه ای گیمر ها تصمیم گرفته
مشکل بعدی اینکه گیمر مجبور انتخاب دراکمن اجرا کنه و نتیجه تصمیم های خودش نگرفته رو بپذیره
مثال همون سگ
گیمر دوست نداره سگ بکشه و دچار عذاب وجدان بشه
اما دراکمن گیمر در مسیری قرار می ده که برای ادامه بازی مجبور سگ بکشه و دچار عذاب وجدان بشه
این دقیقا همون منطق فیلم ها و سریال هاست که بیننده صرفا یه تماشاچی که هیچ نقشی جز پذیرفتن تصمیمات تیم سازنده نداره
خب همه اینها رو راجع به god of war هم میشه گفت. الان گاد او وار ۲۰۱۸ بده یعنی ؟
 

Brightman

کاربر سایت
Jul 25, 2007
614
چند تا چیز که یادم افتاد رو بگم درباره بازی :

یکی اینکه یکی دو شب پیش با دوستی داشتیم درباره اتفاق داستان صحبت میکردیم و من به دوستم گفتم من به فلانی هم دیگه با این وضعیت مشکوک شدم!

فرداش تو بازی دینا دقیقا همین سوالی رو که من و رفیقم حرف میزدیم درباره اش رو از الی پرسید!. یعنی قشنگ دیالوگ های بازی چقدر توی توجیه اون اتفاق برای گیمر نقش داره!

یه چیز دیگه اینکه ناتی داگ خیلی خوب تلفیق کرده کشش داستانی بالا رو با یک دنیای شبه-اُپن-ورلد.هم کشش داستانی وحشتناک بالا هست و هم دنیای تقریبا-بزرگ بازی نمیزاره نگردی و فقط بری دنبال خط داستانی در نتیجه میبینی یک ساعت داری بازی میکنی و فقط یه ساختمون رو گشتی!
 

Un_Tlou

کاربر سایت
Jul 27, 2019
1,285
خب همه اینها رو راجع به god of war هم میشه گفت. الان گاد او وار ۲۰۱۸ بده یعنی ؟
پ ن پ خوبه من ندیدم این تا الان از یه بازی سونی تعریف کنه صرفا PC گیمری هستش که یه مدت شور حسینی PS5 فن بودن پیدا کرده :D
درود
می خوام یه چیزی بگم
اما اول دوست دارم بدونم به نظر شما هدف داستان و روایت بازی چی بود ؟ در انتها قرار بود گیمر ها به کجا برسن ؟ چه حسی داشته باشن ؟

مشکل دقیقا همین جاست
ساختار بازی دقیقا یه بازی rpg , پر از انتخاب های مهم که روند داستان و گیم پلی تعیین می کنن
اما در این ساختار نیل دراکمن بجای همه ای گیمر ها تصمیم گرفته
مشکل بعدی اینکه گیمر مجبور انتخاب دراکمن اجرا کنه و نتیجه تصمیم های خودش نگرفته رو بپذیره
مثال همون سگ
گیمر دوست نداره سگ بکشه و دچار عذاب وجدان بشه
اما دراکمن گیمر در مسیری قرار می ده که برای ادامه بازی مجبور سگ بکشه و دچار عذاب وجدان بشه
این دقیقا همون منطق فیلم ها و سریال هاست که بیننده صرفا یه تماشاچی که هیچ نقشی جز پذیرفتن تصمیمات تیم سازنده نداره
منم دوست ندارم آدم بکشم ولی تو تمام بازیا مجبورم میکنن آدم بکشم لعنت بهشون نمره من به تمام بازیای جهان 0/10 :D
تازه ببین کارگردان تمام بازیای جهان چقدر گاگوله که نتونسته یه انتخاب بین کشتن و نکشتن آدما بذاره :-s
 

Nima

مدیر انجمن
Feb 25, 2007
8,028
نام
نیما
درود
می خوام یه چیزی بگم
اما اول دوست دارم بدونم به نظر شما هدف داستان و روایت بازی چی بود ؟ در انتها قرار بود گیمر ها به کجا برسن ؟ چه حسی داشته باشن ؟

مشکل دقیقا همین جاست
ساختار بازی دقیقا یه بازی rpg , پر از انتخاب های مهم که روند داستان و گیم پلی تعیین می کنن
اما در این ساختار نیل دراکمن بجای همه ای گیمر ها تصمیم گرفته
مشکل بعدی اینکه گیمر مجبور انتخاب دراکمن اجرا کنه و نتیجه تصمیم های خودش نگرفته رو بپذیره
مثال همون سگ
گیمر دوست نداره سگ بکشه و دچار عذاب وجدان بشه
اما دراکمن گیمر در مسیری قرار می ده که برای ادامه بازی مجبور سگ بکشه و دچار عذاب وجدان بشه
این دقیقا همون منطق فیلم ها و سریال هاست که بیننده صرفا یه تماشاچی که هیچ نقشی جز پذیرفتن تصمیمات تیم سازنده نداره

چی میگی واقعا ؟!!! شوخی میکنی یا واقعا باور داری اینایی که میگی ؟ اینجوری که همه ی بازیهای غیر RPG زیر سوال میره !!! حتی خیلی از RPG ها هم زیر سوال میره !
 

dark spartan

کاربر سایت
Feb 11, 2017
678
با این نمره opm بازی اومد به رتبه ۷۱.خیلی ضریب بالایی داره پنچ شش تا رتبه کشید پایین،بازی رو.الان با ۹۵، ۷ تا رتبه فاصله داره.احتمال زیاد دیگه روی ۹۴ فیکس بشه مخصوصا اینکه نقد gc هم مونده و بعیده بالای ۷ بده‌.مگر اینکه نقد giant bomb منتشر بشه و slant magazine به بازی ۱۰ بده که ضریب بالایی دارن.۹۴ و این همه ۱۰ برای این بازی فوق العاده است.فقط باید ناتی داگ باشی و اینهمه حاشیه و هیت و لیک و داستان داشته باشی و آخرش ۹۴ بگیری که از کل بازی های نسل(به غیر از سه چهار تا)بیشتره.۹۴ این معادل یه ۹۸_۹۷ یه بازی بی حاشیه است
 
آخرین ویرایش:

mikammi

کاربر سایت
Feb 9, 2014
455
نام
shahab
بازی(فیلم نقاشی عکس یا حتی انسان) ممکنه شما رو با هزاران هزار Trick مختلف درگیر چیزی کنه که در واقع در هسته خودش چیز بی‌پشتوانه و خامی‌ه. قبلا هم عرض کردم ولیو پروداکشن بازی وحشتناک بالاست. من خودم یه جا وسط گیم‌پلی الی از بلندی پرید پایین و کنار دیوار اومد رو زمین یه لحظه سریع دستاشو گرفت جلوش روی دیور انگار که مواظب باشه نخوره توش و من نابود شدم! یا انیمیشن تیر خوردن‌ها خیلی به هم وصل و تمیزه شما به پا تیر میزنی بدن یه حالت می‌گیره بعدش مثلا به شونه می‌زنی با توجه به حالت قبلی حالت جدید می‌گیره این چیزیه که تو اکثر غریب به اتفاق بازی‌ها تو کاتسین هم با این نرمی وجود نداره.
حالا اینجا این مسئله پیش میاد که با این زرق و برق‌ها‌ی همه جانبه آیا ممکنه شر و ور رو بشه به شکل متقاعدکننده‌تر به خورد ملت داد؟ به نظر من بله. شاید اینکه بعضی‌ها فک میکنن کسایی که بازی نکردن انگار بیشتر از بازی بد می‌گن درست باشه. بخاطر اینکه درگیر اون زرق و برق و جزییات نشدن. من خودم قشنگ چهار پنج‌تا از اتفاقاتی که با جزییات داستانی قبل دیدن خودش تو بازی برام اسپویل شد اینطوری بودم که امکان نداره همچین چیزی دم دستی و آبکی‌ای باشه. ولی وقتی خود Walkthrough اون قسمت رو دیدم پرداخت و ویژوآل و اکتینگ و همه اینا داشت بخشی از سناریو رو که هرجور نگاه میکردی از لحاظ Writing یه اتفاق یا رفتار چسبوندنی بود تاثیرگذار نشون می‌داد.
پس شاید حتی بازی نکرده بشه بهتر نظر داد. چیزی نیست که بشه تعیین تکلیف کرد حداقل.
حتی همین حرفارو از دهن طرفدارای بازی هم البته به عنوان تعریف می‌شه شنید‌. مثل اون کسی که اومده بود توییت کرده بود گفته بود برام در حد فهرست شیندلره:D نسخه نمیپیچم در مورد کیفیت کلی شیندلر ولی خب به نظر من نگاه به قصه‌ توی Part I کاملا تو یه قاره دیگه‌ست در مقابل چیزی که فهرست شیندلر دنبال می‌کنه بعد بیای بگی از Part II خوشم اومد چون حس فهرست شیندلر داشت برام که بماند Part II نصف فیلم اسپیلبرگم نمی‌تونه احساساتی کنه!
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر