امتیازات The Evil Within

Infected Area

کاربر سایت
May 24, 2010
3,619
نام
احمد
r82btnxgrxodw1abncnz.jpg


سازنده: Tango Gameworks
ناشر: Bethesda Softworks
تاریخ عرضه: 14 اکتبر 2014
پلتفرم: PS4,PS3,PC,Xbox One, Xbox 360


IGN - 8.7/10
The Evil Within Review - IGN

GameInformer - 9/10
http://www.gameinformer.com/games/t.../10/13/a-masterwork-of-absolute-insanity.aspx

Hardcoregamer - 8/10
Review: The Evil Within | Hardcore Gamer

Polygon - 6.5/10
The Evil Within review: head games | Polygon

Joystiq - 5/10
The Evil Within review: Keep out | Joystiq

Escapist - 6/10
http://www.escapistmagazine.com/art...itorials/reviews/12435-The-Evil-Within-Review

TheSixthAxis - 8/10
The Evil Within Review

PS LifeStyle - 8/10
The Evil Within Review (PS4) -- PlayStation LifeStyle

God Is A Geek - 8/10
The Evil Within Review

CheatCC - 8/10
The Evil Within Review for PlayStation 4 (PS4) - Cheat Code Central

Multiplayer.it- 8.5/10
The Evil Within - Recensione - PS4 - 138874

Push Square - 7/10
The Evil Within (PlayStation 4) Review - Push Square

Shacknews - 6/10
The Evil Within Review: Taking Residence | Shacknews

IGN Italia - 7.3/10
Recensione The Evil Within PS4: The Evil Within - la recensione

Metro - 6/10
The Evil Within review – old-fashioned horror | Metro News

VideoGamer - 8/10
The Evil Within Review - VideoGamer.com

Gameblog.fr - 8/10
TEST. The Evil Within (PS4)


0koqvdxu8ds0mkqbh99v.jpg


 
آخرین ویرایش:

Farh@d

کاربر سایت
Jun 5, 2007
8,953
نام
فرهاد
میگن طرف نشسته Mulholland Drive دیوید لینچ رو تماشا کرده و هیچی حالیش نشده، تقصیرُ گردن لینچ انداخته! حکایت اون دوستانی هست که بازی کردن بلد نیستن و به بازیهای آبــکی این روزهای بازار عادت کردن، تا توی یه بازی یکَم چالش می بینن، می شه سخت و فلــان... !

نکته جاالب اینه که لینچ به همین آدمایی که گفتن ما هیچی از Mulholland Drive نفهمیدیم و انتقاد کردن گفت: فیلم رو کاملا قابل درک با مفهوم ساختیم، کسی نفهمیده مشکل خودشه :d که اینم شد دقیقا داستان بازی The Evil Within
 

aiat_gamer

کاربر سایت
Mar 7, 2008
4,321
نام
ayat
پس متا نمیتونه یک چیز حرفه ای باشه چون خیلی از سایت هایی که نمره هاشون در متا محاسبه میشه اصلا نقد درست و حسابی ندارن

و اختلاف نمرات بالا بین سایت ها نشون دهنده این هست که همه چی سلیقه ای ، باز هم رسیدیم به اینجا :D :

"بازی کردن یک تجربه فردی هست و هر شخص با روحیات و سلایق متفاوت میتونه برداشت متفاوت و حتی تحلیل متفاوتی نسبت به دیگران داشته باشه"

نه خب، ولي مي تونه خيلي سريع گوشي دستت بده مه آيا بازي ارزش داره يا نه، بعد ميشه چند تا نقد درست و حسابي خوند تصميم گرفت.

- - -ویرایش - - -

میگن طرف نشسته Mulholland Drive دیوید لینچ رو تماشا کرده و هیچی حالیش نشده، تقصیرُ گردن لینچ انداخته! حکایت اون دوستانی هست که بازی کردن بلد نیستن و به بازیهای آبــکی این روزهای بازار عادت کردن، تا توی یه بازی یکَم چالش می بینن، می شه سخت و فلــان...
از نظر مرگ های چیپ، اتفاقا بازی رو که خوب نگاه کنین می بینین که وسواس خیلی خاصی انجام شده. تایمینگ ها توی یه جاهای خاصی اونقدر اهمیت داره و دقیقه که آدم کفبر می شه، عموما هم بعد از هر بار باخت، تقصیر رو گردن خودتون میندازین، نه بازی... این مهمه. دقیقا چیزی که باعث می شه بازی بالانس باشه یا نه. همین کلی به افزایش استرس (هدف) کمک کرده...
بحث دیگه هم در مورد داستان بازی بود که مثال دیوید لینچ و "مالهالند درایو" ـش رو زدم!
قياس مع الفارق كه مي گن همينه ها!
 

( Layken )

عضو تحریریه
Nov 29, 2009
3,155
نام
حامد
میگن طرف نشسته Mulholland Drive دیوید لینچ رو تماشا کرده و هیچی حالیش نشده، تقصیرُ گردن لینچ انداخته! حکایت اون دوستانی هست که بازی کردن بلد نیستن و به بازیهای آبــکی این روزهای بازار عادت کردن، تا توی یه بازی یکَم چالش می بینن، می شه سخت و فلــان...
از نظر مرگ های چیپ، اتفاقا بازی رو که خوب نگاه کنین می بینین که وسواس خیلی خاصی انجام شده. تایمینگ ها توی یه جاهای خاصی اونقدر اهمیت داره و دقیقه که آدم کفبر می شه، عموما هم بعد از هر بار باخت، تقصیر رو گردن خودتون میندازین، نه بازی... این مهمه. دقیقا چیزی که باعث می شه بازی بالانس باشه یا نه. همین کلی به افزایش استرس (هدف) کمک کرده...
بحث دیگه هم در مورد داستان بازی بود که مثال دیوید لینچ و "مالهالند درایو" ـش رو زدم!

قیاس درستی نیست اقا کیوان، توضیحش مفصله ولی این اویل واقعا در سطح پایینی در داستان و روایتش قرار داره.
 

fifa13

کاربر سایت
Jan 5, 2012
918
Pure Xbox : 80
The Evil Within feels like an old-school survival game made for the new-school generation. It doesn’t ignore what modern horror games brought to the genre, but it scales it down and puts the focus back on actually surviving.

4Players.de
: 76
The return to his creative roots mutates to a “best-of-Mikami”-showcase, sacrificing fresh ideas on the way, resulting in decent survival horror that can’t compete with the likes of Silent Hill, Outlast or Alien Isolation.
PSX-Sense.nl : 75
Extremely gory, at times damn creepy and masterfully designed... but also unbalanced, confusing and relying on trial & error throughout most of its admittedly long runtime.
متا از 48 نقد: 76
 
آخرین ویرایش:

fifa13

کاربر سایت
Jan 5, 2012
918
Gaming Age : 83
It's worth playing through at least once — and if you're into it, again with New Game +.

EGM : 65
The Evil Within feels like a project shackled by the desire to relive past survival-horror glories instead of pioneering brave new ones. Sometimes, it seems, giving fans what they think they want isn’t really the proper course of action.

متا از 49 نقد: 76
 

Kiami

کاربر سایت
Dec 10, 2010
2,855
قبل از تهيه بازي فكر مي كردم عمده مشكلش گرافيك و روايت داستاني باشه . الان بعد از تهيه و اتمام چپتر 6 تازه به عمق فاجعه پي بردم ! يعني واقعا وسط روز روشن همراه با پارتنر با كشتن زامبي ديناميت به دست بايد بترسم ؟ دو ساعته دارم فقط اكشن و بكش بكش مي بينم . ژانر وحشت با اين مراحل و طراحي مي خواست احيا بشه ؟ قبلشم چيز خاصي نداشت و فقط مخفي كاري با ai افتضاح زامبي ها. ديگه از داستان و انيميشن و شخصيت پردازي ها كه نگم بهتره ! باورم نمي شه ميكامي اينو ساخته باشه اونم بعد از اينهمه ip كه جزو بهترين هاي صنعت گيم هستن .
 

Witch of Ashes

"Traveler Witch"
کاربر سایت
Jun 10, 2014
803
نام
فرزاد
قبل از تهيه بازي فكر مي كردم عمده مشكلش گرافيك و روايت داستاني باشه . الان بعد از تهيه و اتمام چپتر 6 تازه به عمق فاجعه پي بردم ! يعني واقعا وسط روز روشن همراه با پارتنر با كشتن زامبي ديناميت به دست بايد بترسم ؟ دو ساعته دارم فقط اكشن و بكش بكش مي بينم . ژانر وحشت با اين مراحل و طراحي مي خواست احيا بشه ؟ قبلشم چيز خاصي نداشت و فقط مخفي كاري با ai افتضاح زامبي ها. ديگه از داستان و انيميشن و شخصيت پردازي ها كه نگم بهتره ! باورم نمي شه ميكامي اينو ساخته باشه اونم بعد از اينهمه ip كه جزو بهترين هاي صنعت گيم هستن .

هیچی نمیشه گفت چون چیزی بگم ربطش میدن به فن میکامی بودن بکش بکش!!!!!
ولی باید بگم تک تک سایتها از گیم پلی تعریف کردن میگم تک تک سایتها!و تمام فنها از گیم پلی بسیار راضی بودن
 

8030

کاربر سایت
Dec 10, 2010
2,445
نام
mohammad
هیچی نمیشه گفت چون چیزی بگم ربطش میدن به فن میکامی بودن بکش بکش!!!!!
ولی باید بگم تک تک سایتها از گیم پلی تعریف کردن میگم تک تک سایتها!و تمام فنها از گیم پلی بسیار راضی بودن

خواهشن جمع نبندید.
تو همین تاپیک کافیه تا اختلاف نظرها رو ببینیم.
اکثر کسایی هم که نظر مخالف دادن من تو این مدتی که تو سایت هستم میدونم گیمرهای قدیمی هستن و طرفدار همین سبک.
خواهشن میخواین نظر بدین از خودتون مایه بگذارید.
 

Witch of Ashes

"Traveler Witch"
کاربر سایت
Jun 10, 2014
803
نام
فرزاد
خواهشن جمع نبندید.
تو همین تاپیک کافیه تا اختلاف نظرها رو ببینیم.
اکثر کسایی هم که نظر مخالف دادن من تو این مدتی که تو سایت هستم میدونم گیمرهای قدیمی هستن و طرفدار همین سبک.
خواهشن میخواین نظر بدین از خودتون مایه بگذارید.

من چیزی که در سایتها دیدم بیشتر فنها از گیم پلی راضی بودن
 

Kiami

کاربر سایت
Dec 10, 2010
2,855
هیچی نمیشه گفت چون چیزی بگم ربطش میدن به فن میکامی بودن بکش بکش!!!!!
ولی باید بگم تک تک سایتها از گیم پلی تعریف کردن میگم تک تک سایتها!و تمام فنها از گیم پلی بسیار راضی بودن
من ايرادي به مكانيزم گيم پلي وارد كردم ؟ عرض كردم بازي ترسناك نيست . دقيقا دو ساعت پشت سر هم دارم زامبي با داس و ديناميت ايول ٤ مي كشم . همرو كشتم تموم شد اخرش يه يارو با اره برقي اومد و بعد از كشتن اون در يه برج باز شد ! كليشه هاي سال ٢٠٠٤ كه ٩٠ درصد سايت ها اشاره كرده بودن ايده هاي بازي قديمي و حالا با تجربه خودم كاملا اين ايراد برام ملموس تر شده . مضاف بر اينكه بازي به هيچ وجه ترسناك نيست و ترس موجود در بازي توانايي ترسوندن زيادي نداره چه برسه به نجات اين ژانر و جلوگيري از اكشن شدن اين مدل بازي ها به گفته ميكامي ! از داستان و انيميشن هم مي گذرم و اونم از وضع متا ! از چي داريد دفاع مي كنيد ؟ اگه بحث فن ميكامي باشه شك نكن اندازه من طرفدارش نيستي ولي تعصب الكي واقعيت رو عوض نمي كنه.
 

Witch of Ashes

"Traveler Witch"
کاربر سایت
Jun 10, 2014
803
نام
فرزاد
من ايرادي به مكانيزم گيم پلي وارد كردم ؟ عرض كردم بازي ترسناك نيست . دقيقا دو ساعت پشت سر هم دارم زامبي با داس و ديناميت ايول ٤ مي كشم . همرو كشتم تموم شد اخرش يه يارو با اره برقي اومد و بعد از كشتن اون در يه برج باز شد ! كليشه هاي سال ٢٠٠٤ كه ٩٠ درصد سايت ها اشاره كرده بودن ايده هاي بازي قديمي و حالا با تجربه خودم كاملا اين ايراد برام ملموس تر شده . مضاف بر اينكه بازي به هيچ وجه ترسناك نيست و ترس موجود در بازي توانايي ترسوندن زيادي نداره چه برسه به نجات اين ژانر و جلوگيري از اكشن شدن اين مدل بازي ها به گفته ميكامي ! از داستان و انيميشن هم مي گذرم و اونم از وضع متا ! از چي داريد دفاع مي كنيد ؟ اگه بحث فن ميكامي باشه شك نكن اندازه من طرفدارش نيستي ولي تعصب الكي واقعيت رو عوض نمي كنه.

شما داری وحشت بقا بازی میکنی عناوین pure horror بازی نمکیکنی که همش دنبال ترسی!خوب میخواستی میکامی چی اضافه کنه؟ میکامی با همین گیم پلی اومد این سبک رو محبوب کرد , این گیم پلی رو ازش لذت ببر چون کسی به جز میکامی نمیتونه همچین گیم پلی رو در عناوین وحشت بقا درست کنه!فکر کنم فقط دو سایت این مورد رو گفتن که ایده ها تکراریه!میکامی گفته بود این ژانر داره به فراموشی سپرده میشه که دقیقا درست میگفت شاید tew از نظر نمرات یک شکست محسوب بشه ولی شما به این وجه هم دقت کن درست یک ساله که سبک sh ازش داره صحبت میشه من تو این چند سال ندیدم به اندازه 2013 از سبک sh صحبت بشه! یا شما فروش رو در نظر بگیر من عنوانی ندیدم از sh که بتونه تو این چند سال اینطوری فروش بکنه!
بله من از میکامی دفاع میکنم نه به خاطر نمرات چون تنها کسی بود که حاظر بود ریسک کنه و عنوان مثل این بازی که یک وحشت بقا کلاسیک هست رو بسازه , چون بعد این همه سال کاری کرد که بلاخره بتونم از نظر گیم پلی طمع یک sh ناب رو بچشم
شما بهتره یه نگاه به تیم میکامی هم بندازی میکامی تمامی افراد استدیوش از جوانان هستن مطمئنن با tew تجربه های زیادی کسب کردند
شاید دو سطر اخر ربطی به بحث نداشت ولی خواستم بگم من کورکورانه دفاع نمیکنم از میکامی من نه گفتم tew شاهکاره نه چیزی
 
آخرین ویرایش:

HalfLife G

کاربر سایت
Feb 21, 2009
3,762
نام
مراد حلیمی
به نظر من بازي خوبيه(متاشم اينو ميگه) ولي بزرگترين ايرادش اينه كه بيشتر "resident evil 4.5" هستش و مثلا فكر مي كني re5 رو توسط ميكامي تو 2010بازي مي كني
يعني علاوه بر ايرادات گرافيكي بازي مكانيزم و طراحي مراحل هم اونقدري كه بايد جديد نيس و از re4 فاصله نگرفته......به نظر من ميكامي خيلي بعد re4 تو اين سبك نتونسته پيشرفت كنه

+

در مورد جوون بودن تيم ساخت بازي و تنها مقصر نبودن ميكامي هم بايد گفت همونطور كه زمان re همه افتخارها به اسم ميكامي تموم شد و اونو استاد كرد حالا هم پاسخگوي همه نقصها بايد خودش باشه نه تيمش(كه مطمينم اگه الان بازي عالي از اب درميومد همه باز فقط از ميكامي ياد مي كردن و مهم نبود تيم باتجربس يا جوون);)

.
 

fifa13

کاربر سایت
Jan 5, 2012
918
Eurogamer Portugal : 80
It is recommended without hesitation to everyone that is brave enough and eager for long hours of thrills.
Digitally Downloaded : 80
For all the games’ narrative themes of consciousness-probing, identity-subsuming science, the reordering of the psychic self for a greater application of the flesh, I needed to look no further than my own pathological gameplay in its honour. The rage quits, the restarts, the late nights, the infinitesimal adjustments to my thirteenth, fourteenth, fifteenth attempts, all part of my drive to survive to the end, no matter how many hours of hell it took.
GameWatcher : 80
If you like the idea of Resident Evil 4 crossed half-and-half with Silent Hill then The Evil Within is the game for you. Just be prepared to put up with 30 FPS.

Lazygamer
: 65
When the game works, it is fantastic. Unfortunately, the rest of it feels average and frustratingly built to make players fail. While obsessive collectors might see replay value in New Game+, the story and gameplay simply aren't compelling enough to warrant more than the original 20 hours for completion.
متا از 53 نقد: 76
 

fifa13

کاربر سایت
Jan 5, 2012
918
GRYOnline.pl : 65
The Evil Within is an unoriginal but interesting concept that keeps the player on the edge of his or hers seat and makes the blood flow faster. It's a shame that outdated gameplay mechanics surfaces fairly quickly (and begins to frustrate shortly after). The game is quite easy to be memorized move by move, room by room - and that kills all the horror. The Evil Within is not bad at the survival part, it's quite good as a stealth game and mediocre as a shooter. It has an interesting story and dull characters - all of that can be fun, but I think expectations were much bigger.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر