امتیازات Street Fighter V

به نظرم این اشتباه:دی
حجم بالای اپدیت‌ها و تفاوت با نسخه اصلی خیلی اذیت میکنه،مخصوصا مارو با این وضع اینترنت:دی

من خودم با نسخه های متعدد راحت ترم چون کلاً دیسک رو بیشتر دوست دارم :دی ولی خب این نظر کامیونیتی بوده و بازی با ارتباط مستقیم با کامیونیتی داره ساخته میشه :دی نسل پیش خیلیا از عرضه ی نسخه های فیزیکی متعدد شاکی بودن واسه همین کلاً این سیستم منحل شد :دی البته خوبیای این سیستم فعلی کم نیست ! شما کافیه فقط یه نسخه از SFV داشته باشی تا به صورت رایگان تمام امکاناتی که قبلاً با پرداخت پول در قالب سوپـر و اولترا و ... در اختیارت قرار میگرفت ، نصیبت بشه :دی
بعد تفاوت نسخه های SF یه مقدار متفاوت تره :دی مثلاً شما نسل پیش اگه به نسخه های آپدیت شده ی SF IV نگاه کنی توی روستر وقتی میخوای کرکتر رو انتخاب کنی ازت می پرسه دوست داری با کدوم بالانس و سیستم بازی کنی ، خود SF IV یا SSF IV یا AE 2012 یا USF IV :دی اینجا هم فک کنم همونجوری میشه :دی
 
موضوع اینکه به نظرم این اعتراض‌ها به سبک fighting وارد نیست
الان بیشتر بازی‌هایی که دارند تو این سبک میان تقریبا همین بساط رو دارن
KI هم اولش با ۸تا کاراکتر شروع کرد الان بعد دوسال نه‌تنها پلیرهاش کم نشد بیشتر هم شده!حالا اینکه SF:دی
کلا فیدبک برای این ژانر خیلی مهمه و ساپورت کردن بازی بصورت ماهیانه خیلی ارزش داره.
احتمالا کپکام سال دیگه یک نسخه کامل شده دوباره ریلیز میکنه که دوباره نقد بشه.
KI رایگان عرضه شد بعد کارکتر های جدیدش رو فروختن، مرد مومن:دی
 
من یه شفاف سازی بکنم که مدلی که کپکام داره بازی رو عرضه میکنه و برنامه ای که برای ساپورتش داره عالیه و نه تنها هیچکس به این موارد اعتراض نمیکنه بلکه خود من دعا دعا میکنم باقی بازیای سبک (و حتی بعضی سبکای دیگه) هم بیان از این مدل در آینده استفاده کنند. اینکه بازی سالها ساپورت بشه و بتونی تمام DLCهای مرتبط با گیم پلیش رو به صورت رایگان به دست بیاری یه چیز فوق رویاییه و توی این موارد کپکام اصلا هیچ اشتباهی نکرده :دی

مشکل اینه که از دید خیلیا لانچ بازی با این محتوا٬ قیمتش رو توجیه نمیکنه. مثلا همون Killer Instinct که مهرداد مثال زد هم موقعی که اومد از لحاظ محتوا همچین وضعیتی داشت (و حتی تعداد شخصیتاش کمتر بود) ولی خب کسی بهش آنچنان گیر نداد. چرا؟ چون اگه اشتباه نکنم بازی پایه 20$ دلار بود پس قیمت با محتوا همخونی داشت. متاسفانه برای SFV شرایط اینطوری نیست. الان من که دارم بازی رو میخرم و از برنامه‌های آینده کپکام خبر دارم (مودها٬ شخصیت و... رایگان) به نظرم بازی کاملا ارزش 60$ رو داره چون میتونم برای اضافه شدن محتوای اضافی بازی صبر کنم :دی ولی این محتوایی که از دید من اضافی به نظر میاد٬ برای خیلیا (با توجه به حضورشون توی باقی بازی‌های سبک) حیاتی هستند و نبودشون توی روز اول عرضه برای یه بازی 60$ اصلا قابل توجیه نیست.

در هر صورت وضعیت بدیه چون از اون سمت CPT رو داریم و کپکام به هیچ عنوان نمیتونست بازی رو تا مارچ عقب بندازه ولی خب از سمت دیگه جمعیت زیادی از کژوال گیمرها و فایترهای نه چندان حرفه‌ای هستند که فقط برای Fun میخوان بازی رو بگیرن و نبود این بخش‌ها مطمئنا تاثیر منفی توی دیدشون نسبت به SFV میزاره. موقعیت هر دو طرف کاملا قابل درکه ولی خب وضعیتیه که پیش اومده و متاسفانه کپکام خودش با برنامه ریزی اشتباه این شرایط بد رو برای خودش پیش آورده.

فقط امیدوارم همونطوری که DC تونست کم کم نظر اکثریت رو برگردونه٬ کپکام و SFV هم بتونند به مرور زمان کسایی که موقع لانچ از SFV ناامید شدن رو دوباره به سمت بازی برگردونند. چون درسته که وفاداری پلیرهای حرفه ای و برگزاری تورنمنت ها برای کپکام اهمیت دارن٬ ولی بدون شک به همون اندازه (اگه نگیم بیشتر) هم وجود جمعیت کژوال و حمایت اونها از بازی برای موفقیت کپکام و SFV حیاتی هستند.
 
همیشه از این سایتهای گمنام که متای بازیهای درست و حسابی رو یه تنه خراب میکنن بدم میومده
گیریم SF در حد 5، به بقیه فایتینگها چند میدی؟ 3 و 2؟

از همین سایت فقید و فرزانه :دی





یعنی لیاقتشون همینه که 120 دلار سر یه بازی تا ماتحت بکنن توی پاچشون :دی
 
می گن رایگانه، Clash of Clans هم میگه من رایگانم! مسئله اینجاس که چقدر طول بکشه تا بشه بازشون کرد.

زیاد طول نمیکشه نگران نباش
البته میزان طول کشیدنش رابطه مستقیم با حوصله ی شما داره
ممکنه یکی بگه باید 1هفته بازی کردم بتونم پول 6تا کاراکتر رودر بیارم ! که خب کاملا احمقانس
طبق اخباری که اومده بود با اتمام سوروایول و استوری مود 280.000 تا به دست آورده بود یه بنده خدایی که میشه معادل 2 کاراکتر !
دیگه بعد ازین چجوری بشه خدا میدونه
 
Street Fighter 5***8217;s upcoming story mode will take 1-2 hours to play | VG247

به نظرم اگر بخش داستانی با عرضه بازی ارائه می شد و مورد بررسی قرار می گرفت، رو متا تاثیر شدیدی میزاشت و به نظرم این تاثیر منفی بود...

امیدوارم زمان عرضه مورد بررسی قرار بگیره و ببینیم با بخش داستانی چه کردند...
 
من یک سوال داشتم، وقتی یه بازی فایتر Button Remap نداره و کنترلر‌های حرفه‌ای رو هم ساپورت نمیکنه به غیر از لگ و ایراد تو انیمیشن، اون وقت انتظار دارید ملت بیان تعریف کنن؟
 
من تازه درک کردم که یه بازی و تیکه پاره و ناقص عرضه کنن چه اتفاق خوبیه و کلی لذت داره و اینکه کم کم بخش ها و کارکتر های جدید اضافه شه لذت رو چند برابر میکنه ... و تازگی و تکرار پذیری بازی هم برای مدت طولانی حفظ میشه و تازه باعث میشه کلی هم زحمت بکشی پای بازی ... و اموزش صبر و استقامت هم بهت میده چی از این بهتر ؟!!!!!!
 
نظر بنده به Akiba و Dante Never Cry نزدیک تره :دی متاسفانه بیشتر بازی های این نسل ناقص عرضه میشن و اکثرشونم موقع عرضه اشکالات ریز و درشت زیادی دارن. اینکه یه بازی با قیمت 60 دلار ناقص عرضه بشه و محتوای سینگل پلیر زیادی هم نداشته باشه ناخواسته می تونه به بازی ضربه بزنه. البته جای امیدواری داره که تمام این نواقص قراره با DLC های رایگان جبران بشن. خیلی از بازی ها واسه همین DLC ها هم پول می گیرن :دی
شما خودت استادی البته :دی ولی اینا DLC مجانی حساب نمیاد درواقع مورد X H Z Y باید توی نگارش فروخته شده باشه، حالا به هر دلیلی نیست و بازی همینطوری عرضه شده و بعدا قراره بصورت دیجیتالی/آپدیت به گیم افزوده بشه. شرکت سازنده داره وظیفه ش رو انجام میده و توی این داستان هیچ حال خاصی به خریدار نمیده!. مثلا اگر 49$ میزاشتش برای فروش خیلی از این مسائل حتی به چشم نمیامد.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or