![edition-products-Returnal.png edition-products-Returnal.png](https://forum.bazicenter.com/data/attachments/169/169326-4c84f4308fcb248bcec9cf3e0d2b9646.jpg?hash=TIT0MI_LJI)
Release Date : 30 April 2021
Developer : Housemarque
Publisher : Sony Interactive Entertainment
Platform : PlayStation 5
![Capture.JPG Capture.JPG](https://forum.bazicenter.com/data/attachments/173/173109-da4a9870b88256052a9c270a64d305e0.jpg?hash=2kqYcLiCVg)
لیست امتیازها
تمام مجلات و سایت ها و منتقدهای گیم از زیر تیغ اینا رد شدن، دیگه اینجور صحبت ها خیلی نخ نما شده! هر بازی انحصاری، یه شخصیت جدید! هیچ جوره امکان نداره طرف با بازی حال نکرده باشه!جالبه من اصلا نمیدونستم این بازیهای سونی هم نقد میکنه. رفتم دیدم به لست گاردین و Order بالاتر از متاشون نمره دادهبه ریمیک Shadow of the Colossus هم 89 داده بود.
البته چیز جدیدی نیست. اون قدیما دوستان به Edge هم فحش میدادن و بهش میگفتن عقده ای و جیره خور، دیگه جف گراب که جای خود داره![]()
حالا جف گراب هیچیتمام مجلات و سایت ها و منتقدهای گیم از زیر تیغ اینا رد شدن، دیگه اینجور صحبت ها خیلی نخ نما شده! هر بازی انحصاری، یه شخصیت جدید! هیچ جوره امکان نداره طرف با بازی حال نکرده باشه!
همین که شما ها دارین ازشون دفاع میکنین مشخصه که اشتباه نمیکنن...تمام مجلات و سایت ها و منتقدهای گیم از زیر تیغ اینا رد شدن، دیگه اینجور صحبت ها خیلی نخ نما شده! هر بازی انحصاری، یه شخصیت جدید! هیچ جوره امکان نداره طرف با بازی حال نکرده باشه!
جالبه من اصلا نمیدونستم این بازیهای سونی هم نقد میکنه. رفتم دیدم به لست گاردین و Order بالاتر از متاشون نمره دادهبه ریمیک Shadow of the Colossus هم 89 داده بود.
البته چیز جدیدی نیست. اون قدیما دوستان به Edge هم فحش میدادن و بهش میگفتن عقده ای و جیره خور، دیگه جف گراب که جای خود داره![]()
تو نقدها از گرافیک بازی چی گفتن؟
بزودی ریویوی DF میادتو نقدها از گرافیک بازی چی گفتن؟
اگه سونی نبود خدا میدونست چه بلایی سر صنعت گیم میاوردن بقیه!موسس استودیوی Housemarque آقای Ilari Kuittinen گفته وقتی ما در حقیقت قصد داشتیم تا بازیهای خودمون رو را از حالت دو بعدی وارد جهان سه بعدی کنیم و به همین خاطر پروژهی ساخت بازی جدیدمون رو شروع کردیم و همین طور استودیوی ما در نظر داشت تا با ساخت یک نمونه اولیه قابل قبول، بتونیم کمپانی سونی را متقاعد کنیم که بودجهی ساخت این بازی رو برای استودیو ما تامین کنه. از طرفی دیگر هم میدونستیم که به هر حال این بازی به طرز فوق العاده ای جاهطلبانه خواهد بود و این موضوع باعث میشه در پروسه ساخت و تولید بازی با چالشهای بزرگی روبرو بشیم و سر راه ما قرار بگیره. و همین طور در ادامه ایشون گفت : البته که، به لطف شرکت سونی از همه این چالش ها عبور کردیم و ممنون این کمپانی هستیم.
در ادامه هم اشاره به این نکته کرد که ساخت بازی های خلاقانه امروزه بسیار پر ریسک شده و کمپانی های خیلی کمی از این نوع پروژه ها حمایت میکنن ولی یکی از این کمپانی های کم یاب، *سونی* بود که از ما حمایت کرد و همیشه ازشون ممنون هستیم.