امتیازات REDFALL

پیش بینی شما از متاکریتیک بازی؟

  • +90

    رای‌ها: 5 2.4%
  • 85-89

    رای‌ها: 11 5.3%
  • 80-84

    رای‌ها: 57 27.3%
  • 75-79

    رای‌ها: 70 33.5%
  • 70-74

    رای‌ها: 45 21.5%
  • 65-69

    رای‌ها: 11 5.3%
  • -65

    رای‌ها: 10 4.8%

  • مجموع رای دهنده‌ها
    209
  • نظرسنجی بسته شده است .

m.d.makan

کاربر فعال
Apr 14, 2007
9,361
نام
مــاکــان
حالا اینکه تایر بود میگیم کمونه کرد یا اون پشت چیزی بود مثلا.
یکی از بچه ها ویدئو گذاشته بود که حتی اگه به شیشه ها هم تیر بزنی ماشین آتیش میگیره :))

اینقدر بازی داغونه که این موارد رو باید نادیده گرفت.
=========
با این روند پورتها یا بازیهای اخیر منتظرم ببینم امسال از این داغونتر چیزی رو شاهد خواهیم بود یا نه!
 

all4u

کاربر سایت
Jan 17, 2008
5,185
این همه دوستان گفتن
کلا من بین کنسولهام از سریز اکس خیلی راضی بودم
برا من کم نزاشته
این بازی هم خراب کرد حداقل فیل کامل همشو گردن گرفت ! دقیقا من از اخرای پی اس فایو فت کلا به سونی و کنسولش نظر مثبتی ندارم فقط به خاطر بعضی بازیاش گرفتمش
این همه زدن سر این بازی حقش نیست به نظر من کلا باید سانزده بازی رو تیکه تیکه کننن
دست از سر اپن ورد و ومپایر هم بردارن
برگردن به دوران خوش
 

Natural Killer

ناظم انجمن
Jan 10, 2015
2,735
این همه زدن سر این بازی حقش نیست به نظر من کلا باید سانزده بازی رو تیکه تیکه کننن
دست از سر اپن ورد و ومپایر هم بردارن
برگردن به دوران خوش
باید از روی هر بازی بدی با غلطک آسفالت رد شد. اینطور برداشت نشه میشه بازی با هر شرایطی منتشر کرد.
 

Booker DeWitt

کاربر سایت
Sep 13, 2022
172
بنظرم لازمه که یه نفر مامور بشه برای بررسی وضعیت ساخت این بازی و اینکه چرا به چنین فاجعه ای تبدیل شد و مقصر اصلی کیه. شاید اینطور بشه در آینده وضعیت افتضاح بازی های ایکس باکس رو بهبود داد.
باید مشخص بشه مقصر این خروجی بتزدا بوده یا آرکین یا مایکروسافت. الان بنظرم آینده همه بازی های ایکس باکس گنگه حتی استارفیلد.
 

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,159
نام
∂αнмα
بازی یـ دندون پوسیده بود که ماکرو هر کاریش میکرد بازم عفونت میکرد . اینو از همون روز اول معرفی میشد از صد کیلومتری دید . Redfall قرار بود جزو سلسه گند های بتزدا که به چند تا از IP های خودش زد باشه . اینا رو میگم :

View attachment 291817

View attachment 291816

View attachment 291824


Redfall اگه به کرونا نمیخورد قطعا 2021 منتشر میشد و مثل همین سلسله بازیایی بالا گند میخورد توش . خلاصه چه خوشتون بیاد چه نیاد مراحل ساخت این بازی قبل خریده شدن بتزدا شروع شده و از همون اول سرنوشتش معلوم بود

Wolfenstein: Youngblood دستپخت شعبه لیون آرکین و ماشین گیم بود . Dinga Bakaba به عنوان کارگردان رو Deathloop و Youngblood کار کرده . حالا یـ سوال از خودتون بپرسید که این وسط کی مقصر ـه ؟

========================================

ماکرو عملکرد استدیو هاش واسش مهم نیس چون گیم پس داره ! جدا ؟ عزیز من شما متوجه هستی این وسط اسم برند Xbox نابود میشه ؟ بعد یعنی مغر خر خورده موفقیت FH5 رو سرویسش رو دیده بعد یهو گفته ولش کن هرچه بادا باد !! ماکرو از زیر سنگ که یوزر نمیاره بالاخره از یـ جایی به بعد یوزر از دست میده . از دست دادن یوزر هم مساوی با از دست دادن Revenue وقتی میاد لانچ استارفیلد رو عقب مینداره و عملا سال 2022 رو تبدیل به کویر خالص میکنه یعنی تا یـ حدی کیفیت بازی براش مهمه . وگرنه به قول شما بازی رو همینجوری هوایی همون تاریخ لانچ میکرد و ککش هم نمیگزید . ولی اومد گند زد به سر تاپای تاد هاوارد که گفته بود تاریخ انتشار رو با خودکار نوشتیم و اصلا تغییر نیمکنه ! پس واسشون کیفیت بازی مهم ـه. مورد ردفال ماکرو اگه ذره ای به بازی اطمینان میداشت درجا تاخیرش میزد ولی خودشونم میدونستن این چیزی که آرکین ساخته به هیچ وجه ارزش تاخیر رو نداره . یک سال تمام تاخیر زدن اگه میخواستن یـ گلی به سرشون بزنن تو همین 1 سال به سرشون میزدن ! ته تهش متا دو سه تا بالاتر میمود ولی همچنان کمپین افتضاح بود OW خالی AI احمق و .... اینا همچنان پا برجا بودن
جیسون شرایر یـ مقاله رفته که تقریبا حرفای بنده رو کامل تایید میکنه :

1685623140826.png

در نهایت هم میگه مقصر اصلی سران زنیمکس و مدیرای آرکین آستین بوده و خیلی از سازنده ها هیچ امیدی به بازی نداشتن واسه همین تا پایان ساخت بازی حدود 70 درصد کسایی که رو Prey کار کرده بودن استدیو رو ترک کردن

==========================================================

 

just_p30

کاربر سایت
Apr 13, 2008
2,746
جیسون شرایر یـ مقاله رفته که تقریبا حرفای بنده رو کامل تایید میکنه :

View attachment 295390

در نهایت هم میگه مقصر اصلی سران زنیمکس و مدیرای آرکین آستین بوده و خیلی از سازنده ها هیچ امیدی به بازی نداشتن واسه همین تا پایان ساخت بازی حدود 70 درصد کسایی که رو Prey کار کرده بودن استدیو رو ترک کردن

==========================================================


درسته ، هیچکدوم از بازی های که کل مجموعه Bethesda عرضه کردن ، Full Development زیر نظر مایکی نبودن از 0-100 (از Deathloop تا Hi-Fi Rush و Redfall و ...) ، بازی ها که با بودجه و توان مایکی از اول ساخته بشن فکر کنم به اخرای نسل یا حدود سال های 2026-2027 برسن در نهایت.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر