گمان نگنم ..من هیچ جایی و هیچ نشانه ای از این ندیدم سونی و یا عواملش بازی رو ساپورت کرده باشن ... شاید من بی اطلاع باشمدرسته که بازی روی پلتفورم PC هم منتشر میشه.
ولی من به شخصه بازی رو مدیون نظر سونی هستم و عوامل سونی باعث شکل گیری و رشد این بازی شده.
سونی هیچ اقدامی در رابطه با این بازی نکرده و ناشر بازی اسوئر انیکس بوده و تمام هزینه ساخت رو داده.داستان و کارگردانی بازی به عهده تارو بوده و گیم پلی بازی رو اعضای PG اینقد خوب در آوردن.درسته که بازی روی پلتفورم PC هم منتشر میشه.
ولی من به شخصه بازی رو مدیون نظر سونی هستم و عوامل سونی باعث شکل گیری و رشد این بازی شده.
البته الان با روابط گل و بلبلی که SQ با ماکرو داره بعید نیست بعدا برای x1 هم بیاد ولی با توجه به Jrpg بودن بازم بیادم توفیقی نمیکنه رو x1 به نظر من رو سوییچ بیاد موفق تره تا x1 رو سوییچ و ps4سونی هیچ اقدامی در رابطه با این بازی نکرده و ناشر بازی اسوئر انیکس بوده و تمام هزینه ساخت رو داده.داستان و کارگردانی بازی به عهده تارو بوده و گیم پلی بازی رو اعضای PG اینقد خوب در آوردن.
نمیدونم این متای جدیده که اگه یه استودیو بازیش رو برای One منتشر نکرد همه زحمتش رو سونی کشیده و ما الان مدیون سونی هستیم؟
البته این یکی دیگه از معجزات ... in spencer we trust هستش .سونی هیچ اقدامی در رابطه با این بازی نکرده و ناشر بازی اسوئر انیکس بوده و تمام هزینه ساخت رو داده.داستان و کارگردانی بازی به عهده تارو بوده و گیم پلی بازی رو اعضای PG اینقد خوب در آوردن.
نمیدونم این متای جدیده که اگه یه استودیو بازیش رو برای One منتشر نکرد همه زحمتش رو سونی کشیده و ما الان مدیون سونی هستیم؟
ازین مدل user score ها تو متا واسه هر بازی هست، معمولا اصلا بازی رو تجربه هم نکردن.
امتیاز بازی در حد 6 و 7 باید باشه نه بیشتر.
مضمون که بی نهایت کلیشه ای. نبرد بی پایان علیه ماشین آلات.
کاراکتر اول که آدمو یاد emmoـها میندازه! و بخصوص در پی موفقیت بایونتا خواستن یه کاراکتر زن رو تکرار کنن.
بازی بعد از مدتی تکراری میشه و حس میکنید پایانی که 40 ساعت زمان برده کششی بیشتر از 20 ساعت نداشته. این در مورد نسخه اول هم صادق بود.
مینی گیم های بی معنی شلیک کردن تو یه بازی Hack'n'Slash واقعا بی معنیه!
بازی تازه بعد از اولین به پایان رسوندنش شروع میشه! یه حربه از طرف سازنده تا گیم پلی رو طولانی تر کرده باشه. اما بیشتر توهین به شعور مخاطبه. چرا پایان واقعی باید دور از دسترس ترین پایان باشه و 4تای دیگه سرکاری؟ چرا نباید این 5 تا پایان نباید به موازات همدیگه با توجه به سلیقه و انتخاب بازیباز باشن؟
در یک بازی سرعتی و اکشن مثل Nier: Automata فریم ریت بسیار مهمه. اما بازی حتی روی PS Pro هم بارها و بارها از 60 FPS میلغزه و سقوط میکنه.
Platinum چرا به دست و پای Square Enix واسه همکاری افتاده؟! خب گویا الان دوره ی بازیهای RPGـه و شما حتی نمیتونید یه پلتفورمر بچه گانه رو بدون المان هایی rpg و هرچه طولانی تر کردن بازی بسازید!
دلفين ها مي تونن پرواز كنن هم يادت رفت بگي !امتیاز بازی در حد 6 و 7 باید باشه نه بیشتر.
مضمون که بی نهایت کلیشه ای. نبرد بی پایان علیه ماشین آلات.
کاراکتر اول که آدمو یاد emmoـها میندازه! و بخصوص در پی موفقیت بایونتا خواستن یه کاراکتر زن رو تکرار کنن.
بازی بعد از مدتی تکراری میشه و حس میکنید پایانی که 40 ساعت زمان برده کششی بیشتر از 20 ساعت نداشته. این در مورد نسخه اول هم صادق بود.
مینی گیم های بی معنی شلیک کردن تو یه بازی Hack'n'Slash واقعا بی معنیه!
بازی تازه بعد از اولین به پایان رسوندنش شروع میشه! یه حربه از طرف سازنده تا گیم پلی رو طولانی تر کرده باشه. اما بیشتر توهین به شعور مخاطبه. چرا پایان واقعی باید دور از دسترس ترین پایان باشه و 4تای دیگه سرکاری؟ چرا نباید این 5 تا پایان نباید به موازات همدیگه با توجه به سلیقه و انتخاب بازیباز باشن؟
در یک بازی سرعتی و اکشن مثل Nier: Automata فریم ریت بسیار مهمه. اما بازی حتی روی PS Pro هم بارها و بارها از 60 FPS میلغزه و سقوط میکنه.
Platinum چرا به دست و پای Square Enix واسه همکاری افتاده؟! خب گویا الان دوره ی بازیهای RPGـه و شما حتی نمیتونید یه پلتفورمر بچه گانه رو بدون المان هایی rpg و هرچه طولانی تر کردن بازی بسازید!
امتیاز بازی در حد 6 و 7 باید باشه نه بیشتر.
مضمون که بی نهایت کلیشه ای. نبرد بی پایان علیه ماشین آلات.
کاراکتر اول که آدمو یاد emmoـها میندازه! و بخصوص در پی موفقیت بایونتا خواستن یه کاراکتر زن رو تکرار کنن.
بازی بعد از مدتی تکراری میشه و حس میکنید پایانی که 40 ساعت زمان برده کششی بیشتر از 20 ساعت نداشته. این در مورد نسخه اول هم صادق بود.
مینی گیم های بی معنی شلیک کردن تو یه بازی Hack'n'Slash واقعا بی معنیه!
بازی تازه بعد از اولین به پایان رسوندنش شروع میشه! یه حربه از طرف سازنده تا گیم پلی رو طولانی تر کرده باشه. اما بیشتر توهین به شعور مخاطبه. چرا پایان واقعی باید دور از دسترس ترین پایان باشه و 4تای دیگه سرکاری؟ چرا نباید این 5 تا پایان نباید به موازات همدیگه با توجه به سلیقه و انتخاب بازیباز باشن؟
در یک بازی سرعتی و اکشن مثل Nier: Automata فریم ریت بسیار مهمه. اما بازی حتی روی PS Pro هم بارها و بارها از 60 FPS میلغزه و سقوط میکنه.
Platinum چرا به دست و پای Square Enix واسه همکاری افتاده؟! خب گویا الان دوره ی بازیهای RPGـه و شما حتی نمیتونید یه پلتفورمر بچه گانه رو بدون المان هایی rpg و هرچه طولانی تر کردن بازی بسازید!
امتیازات For Honorقدیما یه کارتونی نشون میداد به جغدی بود روی درخت نشسته بود هرکی هر نظری میداد میگفت من مخالفمممممممم!!!!
پستای شما رو که میبینم یاد اون میوفتم!که بدون هیچ دلیلی از همه بازیا انتقاد میکنی و میکیوبونیشون!اصلا هم معلوم نیست فن چی هستی چون با همه بازیا مخالفی!
فقط یه حالت رو میتونم در نظر بگیرم،اونم اینکه هیچ کنسول یا پلتفرم گیمی نداری و دستت بهشون نمیرسه و از داغ دلت میای ازشون بد میگی بلکه یکم آروم بشی....
گیمپلی Nier و Drakengard 3 اصلا خوب نیستن پس اگه میخوای بگیری حتما برای داستان بگیرشون که از این لحاظ خداییش عالیاند، خصوصا Nier. اینم یادم نره بگم که Drakengard 3 مشکلات تکنیکی وحشتناکی داره و هر سری اژدها رو احضار کنید کلا فریم تک رقمی میشه (بدون اغراق).امتیازاش عالی شده. فک نکنم دیسکش درست حسابی ارزون بشه فعلا. همون دیجیتالی باید بگیرم. دموش که خیلی جالب بود.
تو تاپیکشم پرسیدم کسی جواب نداد. Nier واس Ps3 گیر میاد؟ drakengard 3 چه جوریه؟