امتیازات GhostWire: Tokyo

پیش بینی شما از امتیاز بازی در سایت Metacritic


  • مجموع رای دهنده‌ها
    136
  • نظرسنجی بسته شده است .
راستش بهتر از چیزی شد که فکر میکردم! متای 60 و خورده‌ای هم میگرفت تعجب نمیکردم چون توی تاپیکشم گفتم که با نمایشای اخیر بازی از گیم پلی خیلی ناامید شده بودم.
ولی بازم با توجه به نقدها به نظر میرسه ارزش تجربه رو داره چون از اول هم معلوم بود با یه بازی ریسکی طرفیم که ممکنه یکی خوشش بیاد و یکی حالش ازش بهم بخوره. بین منتقدها هم داشتیم که خیلی باهاش حال کردن حتی با گیم پلی! + اکثر نقدها گفتن ساپورت دوال سنس تو بازی یکی از بهترینها بوده تا الان.
خلاصه که الان بیشتر کنجکاو شدم بازیش کنم...پتانسیلش رو داره به یکی از اون بازیهایی تبدیل بشه که وقتی انتظارش رو ندارم، به شدت باهاش حال کنم!
 
راستش بهتر از چیزی شد که فکر میکردم! متای 60 و خورده‌ای هم میگرفت تعجب نمیکردم چون توی تاپیکشم گفتم که با نمایشای اخیر بازی از گیم پلی خیلی ناامید شده بودم.
ولی بازم با توجه به نقدها به نظر میرسه ارزش تجربه رو داره چون از اول هم معلوم بود با یه بازی ریسکی طرفیم که ممکنه یکی خوشش بیاد و یکی حالش ازش بهم بخوره. بین منتقدها هم داشتیم که خیلی باهاش حال کردن حتی با گیم پلی! + اکثر نقدها گفتن ساپورت دوال سنس تو بازی یکی از بهترینها بوده تا الان.
خلاصه که الان بیشتر کنجکاو شدم بازیش کنم...پتانسیلش رو داره به یکی از اون بازیهایی تبدیل بشه که وقتی انتظارش رو ندارم، به شدت باهاش حال کنم!
یه سری از کارگردان های ژاپنی حسابی باید حواسشونو جمع کنن :D میکامی که کلا از بازی خارج شده و مشخصه چیزی جز re بلد نبوده بسازه و دورانش تقریبا تموم شده . امیدوارم کوجیما سریعتر خودشو جمع و جور کنه یه چیز درست حسابی در حد اسمش و سری متال گیر و البته به غیر متال گیر بسازه !

امتیاز گیم اسپاتم در نوع خودش جالبه ! یه زمان عظمتی داشتن اینا :D ۸ میدین ؟ منتقد کیه ؟ به چه گیم های بزرگی تو تاریخ که منتقداشون ۸ ندادن !
Screenshot_20220321-182514_Chrome.jpg
 
آخرین ویرایش:
فدا سرشون :>
طی ده سال گذشته میکامی زمانش به پرورش استعداد ها اختصاص داده که خوب قطعا میدون دادن به جوون ها عواقبی داره
مایکروسافت هم ناشری نیست که بر اساس متا تصمیم بگیره و استدیو رو باید تقویت کنن
 
خیلی‌ راجب بازی اطلاعات ندارم، ولی خب کار خیلی خیلی جدیدی به نظر میاد به لحاظ کامبت و احتمالا گیم پلیش. من‌ خیلی به نمرات امیدی نداشتم ولی خب واقعا بازی خیلی ارتباطی به میکامی نداره به لحاظ ساخت. البته اینکه اینقدر ریسک پذیر هستن که چنین عنوانی رو ساختن خیلی برای من شخصا ارزشمنده ولی خب میکامی آنچنان توی ساختش دخیل نبوده ، صرفا حمایت کننده این ایده بوده بیشتر به نظرم.
اویل ویتین‌ ۱و ۲ به نظرم جزو بهترین های نسل قبا بودن توی ژانر وحشت . من‌ واقعااا بی نهایت لذت بردم ازشون. این بازی هم فرصت کنم حتما بازی میکنم.
 
آخرین ویرایش:
ماشالا هیچ کس به این که بودجه بازی کم بوده و ..
از اوضاع بودجه اش خبر ندارم ولی توی یه سری از نقدها هم از بودجه ی هنگفتش صحبت شده

Screenshot_20220321-190730_Samsung Internet_copy_540x271.jpg

به ندرت یک بازی با چنین بودجه بزرگی بر اساس چنین کانسپت گیم پلی ضعیفی ساخته شده..
 
از اوضاع بودجه اش خبر ندارم ولی توی یه سری از نقدها هم از بودجه ی هنگفتش صحبت شده


به ندرت یک بازی با چنین بودجه بزرگی بر اساس چنین کانسپت گیم پلی ضعیفی ساخته شده..
این سایت چطور می تونه به میزان بودجه بازی دسترسی داشته باشه؟احتمالا منظورش صرفا aaa بودن بازی هست
این بازی طبق شایعات قرار بوده evil within باشه شاید به خاطر همین بودجه به این بازی تبدیل شده
 
نقش میکامی تو این بازی دقیقا چی بوده؟ 🤔 رییس استدیوی سازنده؟ 🤔 چون سرچ کردم کارگردان و دیزاینر و... ش افراد دیگه ای هستند!

یه جا هم یادمه خوندم استاد داره بازنشست میشه! :دی نکنه برای همین تو این رل نداشته؟ 🤔 😁
 
نقش میکامی تو این بازی دقیقا چی بوده؟ 🤔 رییس استدیوی سازنده؟ 🤔 چون سرچ کردم کارگردان و دیزاینر و... ش افراد دیگه ای هستند!

یه جا هم یادمه خوندم استاد داره بازنشست میشه! :D نکنه برای همین تو این رل نداشته؟ 🤔 😁

Executive producer

یجورایی نقش ناظر و راهنما داره و بیشتر توی تصمیم های بزرگ بازی به تیم مشاوره میده و اونها رو راهنمایی می‌کنه. توی TEW2 هم همین نقش رو داشت. کلا سنت میکامی همین هست که توی بازی های که خودش کارگردانی نمیکنه دست کارگردان و تهیه کننده اصلی رو باز می‌زاره و خیلی توی کارشون دخالت نمیکنه.
 
یادش بخیر سال ۲۰۱۹ یه بازی اومد که خیلی کانسپت ریسکیی داشت و برخورد منتقدها هم بالا و پایین زیاد داشت. بعضیا خوششون اومد و بعضیا هم فحشش دادن ولی بنا به دلایلی تو بازیسنتر خیلی ترول شد:D بگذریم که گذر زمان ارزش اون بازی رو به خیلیا ثابت کرد...
ولی خب حالا یه بازی با کانسپت ریسکی اومده و منتقد ها باهاش برخورد بالا پایینی دارن ولی خب اشکالی نداره، ممکن بعضیا خوششون بیاد و بعضیا هم نه:D هیچ ایرادی هم نداره...
خلاصه که چرخ دنیا خیلی جالب میچرخه...
 
با این که سازنده های بازی همون سازنده های evil within هم هستن و نمره متاشون هم مشابه هست اما من هنوزم نظرم این که سری TEW واقعا underrate شدن و خیلی بهتر از چیزی هستن که نمراتشون نشون میده
احتمالا منتقدا به خاطر یه سری مشکلات فنی کوچیک تو گرافیک و گیم پلی کلی امتیاز کم کردن

اما در مورد GhostWire راستش از همون اول هم امید زیادی بهش نداشتم و اصلا جذبم نکرد و حدس میزدم امتیاز های متوسطی بگیره
 
مثل اینکه نقطه ضعف همیشگی استاد تو روایت داستان و شخصیت پردازی تو این بازی هم پابرجاست و مجددا با یه داستان آبدوغ خیاری از طرف این استاد گرانقدر طرفیم.

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk
نه دیگه آرمین جان این حرفو نزن. استاد میکامی بهترین شخصیتهای منفی تاریخو خلق کرده، بر خلاف ناتی داگ و …. که یه مشت شخصیت مثبت و فیتیش مامانیو خلق کردن و یدونه شخصیت منفی ماندگار ندارن :D🤡

————————

Meristation 7/10
GRYOnline.pl 7/10
Android Central 6/10
Games.cz 6/10
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or