امتیازات Gears5

میانگین نمرات بازی؟


  • مجموع رای دهنده‌ها
    191
  • نظرسنجی بسته شده است .
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

Outer Heaven

کاربر سایت
Apr 21, 2011
4,317



kyvk_amd-new-radeon-software-adrenalin-2019-edition-19.7.2-driver-is-optimized-for-gears-5-beta.jpg



Initial release date: September 6, 2019
Developer: The Coalition
Composer: Ramin Djawadi
Engine: Unreal Engine
Platforms: Xbox One, Microsoft Windows

Metacritic:85

VGC:10/10
Telegraph:10/10
Game Rant:10/10
SomosXbox:10/10
God is a Geek:10/10
Generation Xbox:9.9/10
Generación :9.8/10
Hobby Consolas:9.5/10
Areajugones:9.5/10
MondoXbox:9.5/10
ZTGD:9.5/10
Vandal:9.3/10
Multiplayer.it:9.2/10
The Games Machine:9.1/10
AppTrigger:9/10
IGN Spain:9/10
gamingbolt:9/10
3DJuegos:9/10
Digital Trends:9/10
Gamersky:9/10
GamesBeat:9/10
Xbox Achievements:9/10
Press Start Australia:9/10
Stevivor:9/10
TheSixthAxis:9/10
Twinfinite:9/10
Windows Central:9/10
Critical Hit:9/10
GamingTrend:9/10
VideoChums:8.9/10
Meristation:8.7/10
COGconnected:8.7/10
Game Informer:8.7/10
Everyeye.it:8.7/10
GameProGermany:8.6/10
Game Pro:8.6/10
True Gaming:8.5/10
PowerUp: 8.1/10
Gameblog.fr:8/10
Post Arcade (National Post):8/10
Washington Post:8/10
Guardian:8/10
Trusted Reviews:8/10
DarkStation:8/10
GamesRadar+:8/10
Cheatcc:8/10
Daily Star:8/10
EGM:8/10
Guardian:8/10
Video Gamer:8/10
Hardcore Gamer:8/10
Attack of the Fanboy:8/10
Game Revolution:8/10
AusGamers:7.9/10
PC Gamer:7.8/10
New Game Network:7.3/10
Gamer.no:7/10
Metro:7/10
Gamespot:7/10
CGMagazine:6.5/10
PCGames.de:6/10
US Gamer:6/10
 
آخرین ویرایش:

raminxxx

کاربر سایت
May 29, 2007
594
نام
Ramin
من نمیفهمم جریان کپی پیست گیم‌پلی یعنی چی؟؟ اخه اگر گیم‌پلی رو تغییر بدن که دیگه گیرز نیست...تو یه سری (جاجمنت) اومدن دشمنارو زیادتر و سختر کردن...ولی رسما بازی شد کال او دیوتی....این گیم پلی رو نمیشه دست زد هم تو تک نفره و هم تو چند نفره...ویا مثلا اول شخص کنن بازی رو....فقط باید محیط ها رو عوض کرد که تو نسخه های قبلی هم بوده از زیر مین و تونل ها بگیر تا قلعه و غیره توش چاشنی اژدها سواری و متورسواری و لوکاست سواری هم بوده...حالا من ۵ رو فعلا بازی نکردم...باید دید که چقد کسل کننده هست که اینا گیر میدن
عزیز گیم پلی خیلی تعییر کرده اما در بخش مولتی پلیر! از گان پلی تا مومنت و مپینگ و...
میدونی این بازی طراحی شده برای حداقل 3-4 سال پلی متناوب مثلا شما R6 رو ببین یوبی گقته بازی برای 10 سال است!!!!
 
  • Like
Reactions: mamadha

Timeless One

Gemina Martia Victrix
Loyal Member
Apr 18, 2007
4,855
نام
امیرعلی
بعلاوه مور توی دو مورد خیلی بهتری از متریک انجام داد. یکیش ساختن کنسول جدید (360) که تونست با قدرت برابر و قیمت کمتر از رقیب یک سال زودتر به بازار برسه و درصد قابل توجهی از بازار را به دست بگیره. در مقابل متریک یک کنسول ضعیف و قیمت بیشتر به بازار عرضه کرد.

مورد دوم هم اینکه مور پای کلی فرنچایز انحصاری را به ایکس باکس باز کرد. عوضش متریک هم کلی از اینها را فراری داد.


متریک فقط اومده یک کنسول موفق با یکی دوجین بازی موفق انحصاری داخلی و خارجی را تحویل گرفت و تا سال 2013 همون فرمول را ادامه داد بدون اینکه چیزی بتونه اضافه بکنه. بعد هم که سر وان عملا ضربه نهایی را زد به پیکره ایکس باکس.

من خودم 100% با اسپنسر توی همه موارد موافق نیستم. ولی چیزی که میبینم اینه که این بابا داره کار پایه ای انجام میده و متوسل به مدیریت جهان سومی نتیجه گرای کوتاه مدت نشده. اینم میتونست برای یک مدت کوتاه بیاد یکی دومیلیارد دلار بریزه تو بازار چندتا بازی انحصاری سکندپارتی و ثردپارتی بگیره و اتفاقا احتمالا همه الان داشتن تعریف میکردن ازش. اما به جاش اومد روی تاسیس و ساخت استدیو و بهبود سرویس ها تمرکز کرد که احتمالا به زودی نتیجه خواهد داد. شاید از بین این همه استدیو شاهکار به ندرت دربیاد، ولی خب حداقل بازی خوب در میاد.

البته 360 قدرتش و خوب ساخته شدنش فقط و فقط به خاطر J Allard بود. تمام تصمیم های سخت افزاری و معماری رو اون گرفته بود که شد 360
اما بقیش درسته. کلا نه فقط مور، تمام تیم مدیریتی Xbox تو زمان به نظر منم خیلی بهتر بودن.

بنظرتون نامزد گوتی میشه ؟
با وجود
  • Sekiro
  • RE2
  • 3 Borderlands
  • Death Stranding
  • Fire Emblem
  • DMC V
  • Mario Maker
  • Astral Chain
پ.ن : چه میکنه نینتندو هرسال :D

به شخصه فکر میکنم خیلی تو بازیسنتر دارن Cyberpunk رو دست کم میگیرن. پر هایپ ترین بازیه امساله. حتی فکر میکنم بیشتر از Borderlands 3
 

Outer Heaven

کاربر سایت
Apr 21, 2011
4,317
البته 360 قدرتش و خوب ساخته شدنش فقط و فقط به خاطر J Allard بود. تمام تصمیم های سخت افزاری و معماری رو اون گرفته بود که شد 360
اما بقیش درسته. کلا نه فقط مور، تمام تیم مدیریتی Xbox تو زمان به نظر منم خیلی بهتر بودن.



به شخصه فکر میکنم خیلی تو بازیسنتر دارن Cyberpunk رو دست کم میگیرن. پر هایپ ترین بازیه امساله. حتی فکر میکنم بیشتر از Borderlands 3
سایبرپانک 2020 میاد البته:D
 

Red Ѵ

Red Devil
کاربر سایت
Jul 9, 2014
7,268
نام
وحید
نسل قبل به ادم می‌گفتن کپکام DLC داده برای بازیش و استقبال منتقدین از بازی کنسول سلر و AAA و انحصاری ماکروسافت بیشتر شده ادم مغزش منفجر می‌شد :D
 

kamyy

کاربر سایت
Mar 20, 2013
3,874
نام
بنیامین
البته 360 قدرتش و خوب ساخته شدنش فقط و فقط به خاطر J Allard بود. تمام تصمیم های سخت افزاری و معماری رو اون گرفته بود که شد 360
اما بقیش درسته. کلا نه فقط مور، تمام تیم مدیریتی Xbox تو زمان به نظر منم خیلی بهتر بودن.



به شخصه فکر میکنم خیلی تو بازیسنتر دارن Cyberpunk رو دست کم میگیرن. پر هایپ ترین بازیه امساله. حتی فکر میکنم بیشتر از Borderlands 3
سایبرپانک فوق العاده هستش
 

kamyy

کاربر سایت
Mar 20, 2013
3,874
نام
بنیامین
نسل قبل به ادم می‌گفتن کپکام DLC داده برای بازیش و استقبال منتقدین از بازی کنسول سلر و AAA و انحصاری ماکروسافت بیشتر شده ادم مغزش منفجر می‌شد :D
DLC بازی Monster Hunter world متاش ۹۰ شده . کپکام عالی داره پیش می ره
 
  • Like
Reactions: Red Ѵ

X B I T B

کاربر سایت
Apr 11, 2019
621
یعنی فکر میکنی قراره همین 40 نفر بمونه ؟ :D اگر اسپنسر هدفش پر کردن بازی های متوسط بود شک نکن راه اقتصادی تری هم وجود داشت پول بده بازی های متوسط اضافه کنه به گیم پس و انحصاری کنه خیلی راحت ولی استودیو هایی که از سال گذشته اضافه کرده اینو نشون نمیده
سال دیگه سره تاپیک نمرات هیلو اینفینیت مشخص میکنه اهداف مایکروسافت رو
 

kamyy

کاربر سایت
Mar 20, 2013
3,874
نام
بنیامین
داری حرف من رو میزنی ولی نتیجه‌ اشتباهی ازش میگیری! این عدد لعنتی که سرش دعواست یه معیاره که هر سال هم داره تغییر میکنه...یهویی منتقدا با هم قرارداد نکردن که بیایید از این به بعد سخت‌گیری بیشتری کنیم! منتقدا بازیو با استانداردها و بهترین‌های نسل فعلی مقایسه میکنن. خودتم داری همینو میگی ولی مقایسه‌ای که داره صورت میگیره، با کیفیت گیرز و میزان تاثیری که توی نسل قبل داشته، هست. اگه Gears 1 رو مثلا از نظر داستانی و دیالوگ با 5 مقایسه کنی، 5 مطمئنا سرتره...اونم بخاطر استانداردهای این نسل و پیشرفت فوق‌العاده توی روایت و داستانگوییه. ولی اگه با توجه به شرایط هر نسل مقایسه کنی، گیرز اون موقع ابهت فوق‌العاده‌ای داشت و از خیلی از جهات از بازیهای زمان خودش جلوتر بود و مثل الان برای خیلیا Meh محسوب نمیشد!
خلاصه اصلا این قضیه توی این نسل سخت‌گیری شده و بازیهای بالای 90 واسه همین کمتر هستن رو قبول ندارم. اینکه میگی نهایتا بازی زور میزد میتونست 87 88 بشه هم اصلا باورنکردنیه :D ! اگه یه داستان خفن و بدون نقص ارائه می‌دادن، از نظر گسترش و جهان‌باز کردن بازی هم سنگ تموم میزاشتن و نوآوری هم قاطیش می‌کردن، کی میتونست بیاد 10 یا 9.5 نده؟! هر کسی هم امتیاز بالا نمی‌داد، مطمئنا برعکس الان، نمیتونست ایراد منطقی از بازی بگیره و میرفت بین اون نقدای نخاله!
در مورد جمله آخرت هم با عقل جور در نمیاد! خب اگه گیرز 4 عرضه نمیشد، خیلی بیشتر میتونستن روی گیرز 5 کار کنن و میتونستن به چیزی که طرفدارا میخوان برسن.
شرایط بازی خاص و پیچیده نیست...خیلی راحت به جای 2 تا بازی توی 5 سال، باید یکی عرضه می‌کردن...ولی به هر حال مثل اینکه توی این نسل سود بیشتر برای مایکروسافت از IPهاش مهمتره.
نمی دونم چه اصراری هست که سازنده ها به جای نو آوری های بنیادی در داستان و گیم پلی در بطن حالت خطی رو به جهان باز کردن بازی و اضافه کردن محتوای بی کیفیت می کنند و در ذهنشون فکر می کنند جهان باز کردن مشکل گشا هست . یک نمونه مترو ۳ که من فکر می کردم اگه روزی بیاد ۹۰ به بالا می زنه چون واقعا تک بود ولی شماره سه به ۸۵ هم نرسید . اگه خطی با کیفیت بسازند خیلی بهتر هست همگام با استانداردها روز بازی سازی

متای بازی در حدی هست که اکثرا بهش رای دادن و انتظار میرفت
یسری ها خب به دلیل سنشون هایپ بی خود می کنن اما تقریبا بازی انتظازات رو بر آورده کرده تو بخش مولتی هم خوبیش اینه که میدونیم اینا تا چندین سال آپدیت میدن و تغییرات گسترده انجام میشه و با توجه به اینکه بازی رو گیم پس هست مطمئن باشید پر از پلیر خواهد بود
در مورد گوتی هم با توجه به روابط کوجیما با اکثر منتقد ها و شخص جف کایلی یجورایی این شخص آنتاچبل شده
همه با بازی هاش بزرگ شدیم ولی از پیس واکر به این طرف مدام نا امید شدم ازش و death stranding هم هیچ چیز خاصی نیست و فقط وایب های منتقد پسند دورش هست
به شخص امیدوارم Resident evil 2 remake به حقش برسه چون واقعا از هر جهت استاندارد بود و لول دیزاین محشری داشت و رو همه پلتفرم ها عالی اجرا میشد
اما با توجه به حضور کوجیما و هایپ و جنگ دور و برش بعید میدونیم
منتظر نقد های رویاییش و خوابیدن هایپش بعد از چند ماه میمونم
در دهه اخیر اصل سری گیرز ( مخصوصا شماره پنج) مثل بازی های بتلفیلد حالت آنلاین هست که واقعا عالیه وگرنه حالت داستانی آفلاین برای پر کردن عریضه بوده .

نه توهم توطعه اس نه اتهام نه هیچ چیز دیگه ای. اسمش بیزینس و رقابته با چاشنی فن بوییسم. در همه جای دنیا و در تمام صنعت ها هم وجود داره. حالا کثیف و تمیز بودنش هم بستگی به این داره که کدوم طرف ایستاده باشید.
بازیهای ماکروسافت به هر درجه ای از عرفان برسن بازهم سایت های زیادی وجود داره که با چرندیاتشون قصد تخریب و پوش کردن افکار به سمت خاص هستند.
forza رو که از هر جهت پرفکت بود، بازهم کم نبودن نقدهایی که با نمراتشون بازی رو ترول کردن. یعنی کوچکترین مشکلات رو انقدر بولد میکردن که به همون بهانه بتونن امتیاز رو بیارن پایین.
این روند رو ما مدتهاست بین اینتل و ای ام دی هم دیدیم. بنچمارک های فیک، مقاله های تبلیغاتی دروغ و.... آخر سر هم amd جایگاه خودشو پیدا کرد و سایت ها و کانال های بنچمارک هم دستشون برای گیمرها رو شد.
gears 5 اگر انحصاری کنسول دیگه ای بود الان میانگین امتیازات خیلی متفاوت میشد.
یعنی اگه انحصاری پلی استیشن بود الان ۹۲ ۹۳ بود !!!

تئوری توطئه

یعنی واقعا الان کسی هست که به Death Stranding امید داشته باشه متای بالای 90 بگیره ؟!! درسته که Kojima یکی از بهترین فرنچایزهای تاریخ رو ساخته ولی این چیزی که تا الان از DS نشون داده اگه واقعا بازی همین باشه به لعنت خدا نمیارزه ...
اینکه کسی بخواد Gears ( که یکی از دو IP مهم Xbox در دوران حیاتش هست ) رو مقابل DS قرار بده کلا خیلی دور از منطقِ.
مسلما Gears 5 بازی خیلی خوبیه و امتیاز 85 - 86 هم امتیاز خیلی خوبیه ، ولی برای مهمترین انحصاری یک کنسول ایده آل نیست . بازی انحصاری مهمترین عامل موفقیت یک کنسول هست .
کوجیما فرد مرموزی هست با ذهن بیمار . همه ورق هاشو یکجا رو نمی کنه . بازیش بین ۸۸ تا ۹۲ می شه
 

X B I T B

کاربر سایت
Apr 11, 2019
621
برای اون چی میخوای گرو بزاری :D:D:D:D
من دیگه غلط بکنم برای بازی های مایکروسافت و اسپنسر پاکدامن چیزی گرو بذارم :D:))
با رویه فعلی مایکروسافت متای اینفینیت هم یه چیزی در حد همین 84 تا 87 میشه اسکرین بگیر برای سال دیگه
 

Changed_Man 50

کاربر سایت
Jul 6, 2016
4,423
دث استرندینگ بین ۸۹ تا ۹۳ میشه
بوکمارک کنید کمتر یا بیشتر شد بریزید سرم :D
 
  • Like
Reactions: kamyy

Un_Tlou

کاربر سایت
Jul 27, 2019
1,285
این بازی آخرین بازی بزرگ Xbox One بود درسته؟
چون Halo Infinite هم در اصل نسل بعدی و لانچ کنسول نسل بعد مایکرو محسوب میشه
 

Hamid Payne

کاربر سایت
Jun 29, 2012
3,703
نام
حمیدرضا
نسل قبل به ادم می‌گفتن کپکام DLC داده برای بازیش و استقبال منتقدین از بازی کنسول سلر و AAA و انحصاری ماکروسافت بیشتر شده ادم مغزش منفجر می‌شد :D
استقبال منتقدین از همین DLC کپکام " از بازی کنسول سلر و AAA و انحصاری سونی بیشتر شده" هم بیشتر شده!
واسه این کجا منفجر میشه؟
 
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر