امتیازات Final Fantasy XVI

پیش‌بینی امتیازات Final Fantasy XVI ؟


  • مجموع رای دهنده‌ها
    244
  • نظرسنجی بسته شده است .

Reza.zareei

کاربر سایت
IMG_20230522_231134_177.jpg

Meta: 87
Open: 89

Game Rant: 10
GamingBolt: 10
GodisGeek: 10
Twinfinite: 10
Hardcore Gamer: 10
PlayStation Universe: 9.5
IGN: 9
Easy Allies: 9
Press Start: 9
Push Square: 9
Gamespot: 9
Gameinformer: 85/100
RPG Site: 8
Eurogame: 60/100

به صورت کلی منتقدا داستان و گیم پلی بازی رو عالی دونستن ولی از وضعیت افت فریم و ساید کوئست ها گلایه داشتن و اینکه بازی المان های rpg کمی داشته در حالی که ادعا می کرده rpg هست.
 
آخرین ویرایش:
آقا من هنوز بازی یا دمو رو نرفتم ولی شبیه dmc باشه یا هر چی
ولی تو FF VII CC پارتی و ارتقای آنچنانی مطرح نبود یه کله با زک میرفتی تا آخر بازی. اتفاقا گیم پلیشم بسیار لذت بخش بود.

به نظرم اینا بیشتر یه سری باورها از این سری تو ذهنشون ساختن نمیخوان به هیچ وجه تغییر بدن. من که درآمیخته شدن عنصر RPG با سبکی که این بازی داره چیز رو مخی نمیبینم.
درمورد پارتیم حتما باید صد تا پارتی ممبر میذاشتن و الان مشکلی داره؟؟؟

اینا در کل یه بازی مثل ۱۳ میاد گیر میدن واسفا نوبتیه و فلان شخصیتا ضعیفن حالا درست و غلطشو کار ندارم

یه MC هم باشه و بازی اکشن باشه باز یه بامبول دیگه

آخر کار درست چیه سازنده باید چیکار کنه؟؟؟

من به نظرم باید شماره از اسم این بازی حذف شه
منتقد بفهمه اصلا با یه عنوان جدید طرفه قبلیا تو زمان خودشون با مقتضای زمانه ساخته شدن و تموم شد رفت
بعدی رو اصلا نباید بذارن ۱۷ وگرنه باز هر منتقد میاد مقایسه میکنه از همه لحاظ با عناوین قدیمی میزنه تو سر بازی
همچین چیزی غیر ممکنه خود یوشیدا هم گفت
حقیقت اینه که جز بازیای شماره دار هیچکدوم از بازیای سری اونقدر پرفروش نیستن و حذف کردن شماره بین این همه بازی اسپین آف همین نصفه جون باقی مونده سری رو نابود میکنه.
 
  • Like
Reactions: Cait Sith
همچین چیزی غیر ممکنه خود یوشیدا هم گفت
حقیقت اینه که جز بازیای شماره دار هیچکدوم از بازیای سری اونقدر پرفروش نیستن و حذف کردن شماره بین این همه بازی اسپین آف همین نصفه جون باقی مونده سری رو نابود میکنه.
جالب حتی اگه با اسم ff xiii2 بیاد گیم خیلی پر فروش تر تا بازی اسم داشته باشه مثل لایتینگ ریتورنز
 
همچین چیزی غیر ممکنه خود یوشیدا هم گفت
حقیقت اینه که جز بازیای شماره دار هیچکدوم از بازیای سری اونقدر پرفروش نیستن و حذف کردن شماره بین این همه بازی اسپین آف همین نصفه جون باقی مونده سری رو نابود میکنه.
این تصور اشتباهی هست که حذف شماره باعث فروش افت سری میشه

حتی یوشیدا میگه برا جذب پلیر جدید و بیشتر به مشکل خوردیم تو 14...چرا؟چون ازمون هی می پرسن این 13 نسخه قبلی بازی کجان؟هرچی ما توضیح میدیم انگار نه انگار...
شماره برای یک فرنچایز تا یک حدی به فروش کمک می کنه... از یک حدی شماره زیاد بشه ضد تبلیغ برای هر فرنچایزی میشه...
یوبیسافت شماره رو حذف کرد به مشکل نخورد
سونی برا GOW رو حذف کرد...
اکتیویژن هم همینکارو کرده...
هر کمپانی وارد این قضایا شده...
حتی سری الدر رو اگر کاورشو نگاه کنید...می بینید عدد رو بسیار ریز نوشتن...یا حتی همین هورایزن سونی...! بیشتر تمرکز روی پسوند بازی هست...

مخاطب عام هم اونقدر عاقل هست...که وقتی تریلر یک بازی رو ببینه... و خروجی فنی رو باهاش مواجه بشه بفهمه این اسپین اف هست یا نه...
فقط اسکوئر هست که اینطوری ریتارد باقی مونده...!!

شماره زیادتر فقط تو یک سری ژانر ها مثل ریسینگ و فایتینگ ممکه جواب بده و به مارکتینگ مثبت اثر کمک کنه...وگرنه دیگه ترجیحا بعد از شماره هفت یا هشت...باید شماره حذف بشه...!
 
این تصور اشتباهی هست که حذف شماره باعث فروش افت سری میشه

حتی یوشیدا میگه برا جذب پلیر جدید و بیشتر به مشکل خوردیم تو 14...چرا؟چون ازمون هی می پرسن این 13 نسخه قبلی بازی کجان؟هرچی ما توضیح میدیم انگار نه انگار...
شماره برای یک فرنچایز تا یک حدی به فروش کمک می کنه... از یک حدی شماره زیاد بشه ضد تبلیغ برای هر فرنچایزی میشه...
یوبیسافت شماره رو حذف کرد به مشکل نخورد
سونی برا GOW رو حذف کرد...
اکتیویژن هم همینکارو کرده...
هر کمپانی وارد این قضایا شده...
حتی سری الدر رو اگر کاورشو نگاه کنید...می بینید عدد رو بسیار ریز نوشتن...یا حتی همین هورایزن سونی...! بیشتر تمرکز روی پسوند بازی هست...

مخاطب عام هم اونقدر عاقل هست...که وقتی تریلر یک بازی رو ببینه... و خروجی فنی رو باهاش مواجه بشه بفهمه این اسپین اف هست یا نه...
فقط اسکوئر هست که اینطوری ریتارد باقی مونده...!!

شماره زیادتر فقط تو یک سری ژانر ها مثل ریسینگ و فایتینگ ممکه جواب بده و به مارکتینگ مثبت اثر کمک کنه...وگرنه دیگه ترجیحا بعد از شماره هفت یا هشت...باید شماره حذف بشه...!
این قضیه قبلا بارها توی سری فاینال امتحان شده مثلا بازیای World Of Final Fantasy, Dissidia, Explorers هیچکدوم اونقدر محبوب نشدن، یا حتی Lightning Returns که شماره رو به حاشیه برده بود کنار تایپ زیرو شکست های تجاری فابولا نوا کریستالز شدن.
سری نیاز داره بازیای اصلیشو از این همه اسپین آف بی در و پیکر که فقط Tacticsشون اسم گذاری خوبی داره جدا کنه.
برای مثال هایی که زدی Gow عملا اسپین آف نداره و زمانی هم که داشت فروششون نصف نسخه های شماره دار نبود این نسخه های جدیدم که بعد از کلی فاصله زمانی و تم متفاوت اومدن
کالاف دیوتی شروع اینقدر بزرگشتن با Cod 4 Modern Wafare بود که هم شماره داشت هم اسم ولی بعدش بازیای مهمی مثل MW2 و BB و WAW که سری رو محبوب شدنش بدون شماره بود یعنی اینجوری نبود که با شماره معروف بشه و بعدا حذفش کنه یا کلی اسپین آف داشته باشه.
سری اساسین کرید هم که از نسخه 2 به بعد با دادن برادرهود و رولیشن سری اصلی رو بدون شماره داد و به شرایطی رسید که بود و نبود شماره اثری نداشت ولی حتی با این وجود اونا هم تدریجی حذف کردن و مثل فاینال نبودن که اسپین آف هاشون هرکدوم یه اسم داشته باشه مثلا کلی اسپین آف کرانیکلز دادن که از اسم کرانیکلز میشد فهمید چیه
الدر اسکرولز هم که کلا 5-6 تا بازی بیشتر نیست.
 

World

Unlimited

Theatrhythm

SaGa

Explorers

Dissidia

Dimensions

Crystal Defenders

Crystal Chronicles

Chocobo

Brave Exvius

Artniks

Fabula Nova Crystallis

Compilation of Final Fantasy VII

Ivalice Alliance


زیر مجموعه های عمده سری که گاهی اوقات به هم قاطی میشن مثلا چندتا FF Tactics توی Ivalice هستن.
تصور حذف شماره توی این سری غول بیابونی واقعا سخته.
 

World

Unlimited

Theatrhythm

SaGa

Explorers

Dissidia

Dimensions

Crystal Defenders

Crystal Chronicles

Chocobo

Brave Exvius

Artniks

Fabula Nova Crystallis

Compilation of Final Fantasy VII

Ivalice Alliance


زیر مجموعه های عمده سری که گاهی اوقات به هم قاطی میشن مثلا چندتا FF Tactics توی Ivalice هستن.
تصور حذف شماره توی این سری غول بیابونی واقعا سخته.
زدمشون هیچکدومشون بودجه ای به اندازه بازی های شماره اصلی نداشتن خیلی از این فرعی ها زباله هستن مثل کریستال چرونیکلز
 
زدمشون هیچکدومشون بودجه ای به اندازه بازی های شماره اصلی نداشتن خیلی از این فرعی ها زباله هستن مثل کریستال چرونیکلز
آره برای همینم بازیای اصلی باید یه نشونه مشخص (که فعلا عدده) داشته باشن تا با اینا قاطی نشن
 
آره برای همینم بازیای اصلی باید یه نشونه مشخص (که فعلا عدده) داشته باشن تا با اینا قاطی نشن
به نظرم لازم نیست عدد باشه
اسم انتخابی رو کافیه قبل عنوان فاینال فنتزی بیارن ایده خوبیه
دقیقا مثل Stranger of Paradise: Final Fantasy Origin
البته نه اسم هچل هفت طولانی مثل این دقیقا:D
نمونه خوبش: Crisis Core: Final Fantasy VII
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or