امتیازات Dishonored 2

  • Thread starter Thread starter FUTURE
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

FUTURE

Endure & Survive
کاربر سایت


CxVfScvXcAAPNph.jpg large.jpg
Publisher: Bethesda Softworks
Developer: Arkane Studios
Release Date: November 11 2016
Platforms: PS4 X1 PC

================

امتیازات:

VideoGamer 100/100
Attack of the Fanboy 100/100
PCGamesN 100/100
IBTimes UK 100/100
Cheat Code Central 100/100
GearNuke 95/100
PlayStation Universe 95/100
Areajugones 95/100
Meristation 94/100
NZGamer 94/100
Game Infromer 93/100
PC Gamer 93/100
IGN 93/100
Everyeye.it 92/100
Vandal Online 92/100
Atomix 91/100
Eurogamer Poland 90/100
XGN 90/100
GamesRadar+ 90/100
The Daily Dot 90/100
US Games 90/100
DualShockers 90/100
Reno Gazette-Journal 90/100
High-Def Digest 90/100
Digital Spy 90/100
M3 90/100
EuroGamer Italy 90/100
WCCFtech 90/100
LaPS4 90/100
Playstation LifeStyle 90/100
Trusted Reviews 90/100
JeuxActu 90/100
Merlin'in Kazanı (Turkey) 90/100
SpazioGames 90/100
Shacknews 90/100
God is a Geek 90/100
LevelUP 90/100
Xbox Achievements 90/100
ThisGenGaming 90/100
Twinfinite 90/100
Impalsegamer 90/100
Gameblog.fr 90/100
Game Revolution 90/100
WorthPlaying 90/100
Lazygamer 88/100
GameCrate 88/100
Multiplayer.it 85/100
Polygon 85/100
Hooked Games 85/100
PC Games 81/100
GameSpot 80/100
CGMagazine 80/100
Stevivor 80/100
Gamingbolt 80/100
GameSpew 80/100
Guardian 80/100
Destructoid 75/100
Cubed3 70/100
PC Invasion 60/100
The Jimquisition 50/100

Eurogamer : Essential

متا:
PS4: 88
PC: 89
X1: 88

 
آخرین ویرایش:
Hobby Consolas 92/100
Arkane Studios offers us, once again, a great adventure that mixes elements from action, exploration, stealth a puzzle games with much more bull's eye than we are used to see. The chance to play with two characters with different abilities, the gameplay freedom and the different endings make the campaign one of the most replayable in a long time.

Metro GameCentral 90/100
Every bit as intelligent and daring as its predecessor, and if you’re prepared to be equally creative while playing it then Dishonored 2 offers almost endless rewards.
 
PlayStation Universe 95/100
A superior sequel absolutely layered in emergent player opportunity and a true evolution of the enduringly robust foundation lain by its predecessor, Dishonored 2 sets a staggering high standard for its genre peers to try and follow. The waiting is over; your Game of the Year is here
Vandal Online 92/100
Despite having lost the surprise factor of the first game, its astounding level design and almost infinite possibilities make Dishonored 2 one of the best games of the year by its own merits
US Gamer 90/100
Arkane Studios returns to the world of Dishonored, with a bigger, badder version of the game they debuted in 2012. Choose between the direct violence of Corvo Attano or the deception and guile of Emily Kaldwin. With a host of amazing power, you'll stealth your way through huge, expansive levels with amazing artistic design. Dishonored 2 is a great stealth-action game and deserves every accolade
Digital Spy 90/100
Most of all, it's a game you'll remember for its settings, its atmosphere, its characters and its stunning art, not to mention some impressively nuanced and fascinating storylines and the feel that how you play has a real impact on this world
M3 90/100
Despite the overall feeling of familiarity, Dishonored 2 delivers such an impressive sense of variety and atmosphere that the game sits among the best gaming titles of 2016
PC Games 81/100
Dishonored 2 is a masterpiece in level design, marred by some glaring technical flaws on PC. Smooth-as-silk stealth and cool superpowers make this one a must-buy for any gamer – provided your PC can run it. If in doubt, wait for the first couple of patches
 
Eurogamer Poland 90/100
In the light of recent sequels, Dishonored 2 is fresh, creative, and simply enjoyable. It's hard to stop experimenting with new weapons and abilities, which makes it's hard to stop playing, even when the campaign is finished.

Atomix 91/100
Dishonored 2 is one of the best games of this year. Perfect game mechanics, terrific level design and a great story, are just some of the brilliant elements of the newest Bethesda game.
 
Level Design بازی انقلابی هست.:دی یه سری مراحل به حدی عالی‌ هستن که می‌شه توشون چند ساعتی‌ فقط همینطوری گشت بدون اینکه دنبال مراحل اصلی‌ رفت.
حدس میزدم بازی عالی‌ بشه، اما حقیقتاً فکر نمیکردم بتونن بدون داشتن اون المان سورپرایز شماره دوم رو در حد شماره اول تاثیر گذار بسازن. Arkane واقعا تبدیل شده به یکی‌ از بهترین استودیو‌های صنعت Gaming ، بی‌ صبرانه منتظر Prey هستم.:دی
 
Level Design بازی انقلابی هست.:D یه سری مراحل به حدی عالی‌ هستن که می‌شه توشون چند ساعتی‌ فقط همینطوری گشت بدون اینکه دنبال مراحل اصلی‌ رفت.
حدس میزدم بازی عالی‌ بشه، اما حقیقتاً فکر نمیکردم بتونن بدون داشتن اون المان سورپرایز شماره دوم رو در حد شماره اول تاثیر گذار بسازن. Arkane واقعا تبدیل شده به یکی‌ از بهترین استودیو‌های صنعت Gaming ، بی‌ صبرانه منتظر Prey هستم.:D
همون یه مرحله Crack in the slab واسه اثبات قدرت و خلاقیت این استودیو کافیه. کل این مرحله رو با تکرار ذکر Mother of God گذروندم!
 
Level Design بازی انقلابی هست.:D یه سری مراحل به حدی عالی‌ هستن که می‌شه توشون چند ساعتی‌ فقط همینطوری گشت بدون اینکه دنبال مراحل اصلی‌ رفت.
حدس میزدم بازی عالی‌ بشه، اما حقیقتاً فکر نمیکردم بتونن بدون داشتن اون المان سورپرایز شماره دوم رو در حد شماره اول تاثیر گذار بسازن. Arkane واقعا تبدیل شده به یکی‌ از بهترین استودیو‌های صنعت Gaming ، بی‌ صبرانه منتظر Prey هستم.:D
دقیقا من اینو توی تاپیک خود بازی هم گفتم:D، یه تریلر گیم پلی از بازی نشون داده بودن که باید آنتوان سوکلوو رو نجات میدادیم، من همون نمایش رو که دیدم متوجه طراحی شاهکار مراحل شدم و توی تاپیکش هم گفتم، جدا استودیوی وحشتناکیه این Arkane ، توی این چند سال خیلی راحت مرزهای پیشرفت رو درنوردید و داره فاصله اش رو با بقیه زیاد میکنه:D.
خودم هنوز بازی رو نگرفتم؛ برای تجربش دارم ثانیه شماری میکنم، و از خود dishonored بیشتر منتظر prey هستم. همینجا قول میدم بهتون که راحت توی سبک شوتر با یه چیز فوق العاده یونیکی توی این چند ساله روبرو خواهید شد:).
 
الان بیشترین نگرانی برای دنباله بازی های موفق ایجاد خلاقیت و نوآوری تو گیم پلی هست... مثلا الان یه مکانیک تو بازی هست انتظار میره که تو قسمت دوم یه مکانیک جدید اضافه بشه، این راه سادشه! تو پیش نمایش گیم اسپات برای دسانرد 2 هم یادمه نویسنده کنجکاو بود که در این مورد بدونه، اینکه آرکین برای ایجاد نوآوری چکار کرده...
با توجه به پست های بالا به نظر میاد آرکین سخت ترین راه رو برای اینکار پیش گرفته که البته خودشون هم گفته بودند اینبار مراحل رو گسترش می دن و آزادی عمل بیشتری در اختیار بازیکن قرار می دن... ولی برای من غیر قابل درکه، چکار کردند اینا؟ واقعا چطور میشد ساختار بی نقص مراحل قسمت اول رو گسترش داد؟
آرکین همون زمان که دیسانرد رو ساخت ثابت کرد که یکی از قابل احترام ترین استدیوهای بازی سازی هست.
 
دقیقا من اینو توی تاپیک خود بازی هم گفتم:D، یه تریلر گیم پلی از بازی نشون داده بودن که باید آنتوان سوکلوو رو نجات میدادیم، من همون نمایش رو که دیدم متوجه طراحی شاهکار مراحل شدم و توی تاپیکش هم گفتم، جدا استودیوی وحشتناکیه این Arkane ، توی این چند سال خیلی راحت مرزهای پیشرفت رو درنوردید و داره فاصله اش رو با بقیه زیاد میکنه:D.
خودم هنوز بازی رو نگرفتم؛ برای تجربش دارم ثانیه شماری میکنم، و از خود dishonored بیشتر منتظر prey هستم. همینجا قول میدم بهتون که راحت توی سبک شوتر با یه چیز فوق العاده یونیکی توی این چند ساله روبرو خواهید شد:).

clock work mansion قطعا پتانسیل رفتن تو لیست تاپ لول دیزاین ها رو داره. کلا تو یه دنیای دیگه ای به سر میبره لول دیزاین این نسخه
 
DualShockers 90/100
Back in 2012, Dishonored was a title that surprised many its striking world and engaging gameplay rooted in old-school stealth, and with its sequel, Arkane Studios thoughtfully (and smartly) builds on what made the original one of the highlights of the last generation of games. Dishonored 2 will still satisfy those looking for a challenging (but rewarding) stealth experience, but more importantly does so with an incredibly varied toolset of abilities, skills, and options more than ever before. If Dishonored was the student that displayed great promise, Dishonored 2 shows the series well on its way to becoming the master
Reno Gazette-Journal 90/100
The second time is definitely a charm for Dishonored 2, which builds on the solid framework of the original to create a bigger, better sequel. This includes more powers, more characters and a bigger playground filled with interesting missions layered with even more gameplay elements. Some of its villains feel a bit caricaturish and lovers of pure stealth might not like the lack of consequences from taking a more action-oriented approach. The freedom to choose your path and approach to gameplay, however, combined with fun mechanics make Dishonored 2 worth playing over and over and over again
High-Def Digest 90/100
Like before, 'Dishonored 2' isn't just a great story. It's actually the same story, but hasn't lost any luster in the retelling. It has some of the best stealth we've seen this generation, buffeted by empowering, extraordinary powers, peerless level design, and intriguing characters. Arkane did the same thing this time around, only better
GameSpew 80/100
Dishonored 2 is a bloody good game that builds upon the groundwork of its predecessor in many ways, but still remains perplexing in its stance of making you feel like you’re playing it wrong if you choose a playstyle that’s anything other than pure stealth
 
essential-large-net.png


Arkane manages to better the already exceptional Dishonored in nearly every way, creating a masterpiece of open-ended design
 
PC Invasion 60/100
Make no mistake: Dishonored 2 is an exquisite game that's likely to please anyone who enjoyed its predecessor. That's assuming they can play it at a reasonable framerate, though, and right now that's a pretty hefty assumption.

Guardian 80/100
Deliciously dark stealth adventure returns to tempt players into a trap-like city of wary guards and architectural puzzles
 
TheSixthAxis 80/100
What lets it down is that it’s missing a truly compelling narrative and cast of interesting secondary characters, and while it’s a very enjoyable game, it lacks some of the charm of the original.

PSX-Sense.nl 90/100
The replay value is off the charts, as is Dishonored 2's layered tale and elaborate gameplay. The title improves upon its predecessor in just about every way imaginable.

3DJuegos 90/100
Dishonored 2 is a solid sequel, thanks to its brilliant level design and Emily’s powers, which give a significant change in its core mechanics. It could be a little conservative, but Dishonored formula is still enough fresh to want to enjoy the powers of the Void once more.

The Games Machine 85/100
Dishonored 2 is a big "more of the same". A gorgeous level design and an inspired art direction are the two main PROs; on the other side, the story is not as good as the previous one and the PC version really needs a patch quickly to fix a myriad of performance issues.
 
من طی اخرین باری که داشتم با خودم فکر میکردم به این نتیجه رسیدم عصر بازی‌ها دیگه عوض شده،گیم‌پلی که سال ها تاجِ پادشاهی بهترین فضیلتِ یک بازی رو سرش بود،سرنگون شده و عصر فرمان‌روایی لول دیزاین‌ـه،و چه سروری به حقّی. :D(1)

احسنت به Arkane که جزو این دسته از سازندگانه،این بازیسازها به علاوه چند تا دیگه خیلی به پیشبرد form تو بازی‌ها کمک کردن(و بهش معنای تازه دادن)و بعد ها که نظریه پرداز و منتقد بزرگی هنر گیم به خودش ببینه،ازش به بزرگی سخن گفته میشه.منتقد واقعی منظورمه،کسی که هم فرم نقد کنه هم محتوا،و حتی چشم‌اندازهای جدیدی برای دیدن گیم تعریف کنه،نه این سبک نقادی جدید و این «راوی» هایی که میگن گرافیک خوب بود داستان خوب بود بازی چند تا صحنه واو داشت 8.5/10 تمام . واقعا یکی باید پیدا بشه انقلاب کنه این نظام نقادی و این راوی‌های مضحک رو زیر و زبر کنه و بنیان جدید بیفکنه :D الان یکی نگه خودت داری از رو همین نمره ها نظر میدی،نمره میتونه در هر صورت یکی باشه حتی اگر شیوه‌های نقد فرق کنه،مهم راه رسیدن به اون نمره‌س،که به نظرم با این سبک الان نصف بیشتر عظمت بازی‌های بزرگ درک نمیشه،و ذوب میشه تو قالب یه سری پارامتر های معین(گیم‌پلی/گرافیک/داستان و چند تا دیگه)،الان بازی متای 89 با یه بازی متای 89 دیگه برابره،و این واقعا اوج بی عدالتیه :D

من که خیلی وقته اولویت اولم رو لول دیزاین گذاشتم،چون به نظرم کِشش و جذابیتش بیشتره،واسه همین انتظار میره این بازی هم بره جزو بازی هایی که یه گوشه از مغزم تا ابد مسکن میکنن :D

1:منظورم محو شدن گیم‌پلی نبود،عمدتاً بازی که لول دیزاین خوبی داره گیم‌پلی پسندیده‌ای هم داره :D
 
من طی اخرین باری که داشتم با خودم فکر میکردم به این نتیجه رسیدم عصر بازی‌ها دیگه عوض شده،گیم‌پلی که سال ها تاجِ پادشاهی بهترین فضیلتِ یک بازی رو سرش بود،سرنگون شده و عصر فرمان‌روایی لول دیزاین‌ـه،و چه سروری به حقّی. :D

احسنت به Arkane که جزو این دسته از سازندگانه،این بازیسازها به علاوه چند تا دیگه خیلی به پیشبرد form تو بازی‌ها کمک کردن(و بهش معنای تازه دادن)و بعد ها که نظریه پرداز و منتقد بزرگی هنر گیم به خودش ببینه،ازش به بزرگی سخن گفته میشه.منتقد واقعی منظورمه،کسی که هم فرم نقد کنه هم محتوا،و حتی چشم‌اندازهای جدیدی برای دیدن گیم تعریف کنه،نه این سبک نقادی جدید و این «راوی» هایی که میگن گرافیک خوب بود داستان خوب بود بازی چند تا صحنه واو داشت 8.5/10 تمام . واقعا یکی باید پیدا بشه انقلاب کنه این نظام نقادی و این راوی‌های مضحک رو زیر و زبر کنه و بنیان جدید بیفکنه :D الان یکی نگه خودت داری از رو همین نمره ها نظر میدی،نمره میتونه در هر صورت یکی باشه حتی اگر شیوه‌های نقد فرق کنه،مهم راه رسیدن به اون نمره‌س،که به نظرم با این سبک الان نصف بیشتر عظمت بازی‌های بزرگ درک نمیشه،و ذوب میشه تو قالب یه سری پارامتر های معین(گیم‌پلی/گرافیک/داستان و چند تا دیگه)،الان بازی متای 89 با یه بازی متای 89 دیگه برابره،و این واقعا اوج بی عدالتیه :D

من که خیلی وقته اولویت اولم رو لول دیزاین گذاشتم،چون به نظرم کِشش و جذابیتش بیشتره،واسه همین انتظار میره این بازی هم بره جزو بازی هایی که یه گوشه از مغزم تا ابد مسکن میکنن :D
کاملا تک تک حرفات رو قبول دارم، نقد باید نقد باشه، این چیزایی که منم میبینم و میخونم واقعا اسمش نقد نیست. بحث فرم و محتوا رو کاملا درست گفتی، الان نقدها بیشتر حالت مقایسه ای گرفته، بازی رو با خود بازی نقد نمیکنن متاسفانه.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or