امتیازات Death Stranding

میانگین نمرات بازی؟


  • مجموع رای دهنده‌ها
    191
  • نظرسنجی بسته شده است .

Outer Heaven

کاربر سایت
Apr 21, 2011
4,317
121065


Directed by: Hideo Kojima
Writers: Hideo Kojima; Hitori Nojima
Initial release date: November 8, 2019
Composer: Ludvig Forssell
Genre: Strand
Engine: Decima
Platforms: PlayStation 4, PC​


Metacritic:82

Metacritic:86 pc version


Atomix:10/10
Digital Chumps:10/10
Remoteplay:10/10
InsideGamer:10/10
Famitsu:10/10
Bazicenter:10/10
TheSixthAxis:10/10
Digitally Downloaded.net:10/10
We Got This Covered:10/10
Trusted Reviews:10/10
Gaming Trend:10/10
GamingAge:10/10
GamePlanet:10/10
GamerSky:10/10
GameRevolution:10/10
PushSquare:10/10
ScreenRant:10/10
EGM:10/10
DailyStar:10/10
Millenium:9.8/10
IGN Italia:9.8/10
Areajugones:9.7/10
4Players.de:9.5/10
Playstation LifeStyle:9.5/10
Jeuxvideo.com:9.5/10
IGN Japan:9.5/10
Gaming Nexus9.5/10
Gamer.nl:9.5/10
CheatCC:9.4/10
SpazioGames:9.4/10
Hobby Consolas:9.3/10
COGconnected:9.3/10
Multiplayer.it:9.2/10
Vandal.net:9.2/10
Metro Montreal:9.1/10
Multiplayer.it:9.1/10
Worth Playing:9/10
DarkStation:9/10
3DJuegos:9/10
Post Arcade (National Post):9/10
Power Unlimited:9/10
Games.cz:9/10
‍Gryonline.pl:9/10
GameSpot:9/10
Shacknews:9/10
PSX-Sense.nl:9/10
PLAY! Zine:9/10
JeuxActu:9/10
God is a Geek:9/10
GameOver.gr:9/10
Eurogamer Italy:9/10
Everyeye.it:9/10
GamePro Germany:8.9/10
The Games Machine:8.8/10
IGN Spain:8.7/10
Gamers Heroes:8.5/10
LevelUp:8.5/10
XGN:8.5/10
GameCrate:8.3/10
Meristation:8/10
Merlin'in Kazanı (Turkey):8/10
VideoGamer:8/10
Easy Allies:8/10
Critical Hit:8/10
Guardian:8/10
ZTGD:8/10
Press Start Australia:8/10
PlayStation Universe:8/10
Gameblog.fr:8/10
Destructoid:8/10
Attack of the Fanboy:8/10
CGMagazine:7.8/10
Digital Trends:7/10
Game Informer:7/10
Vgames:7/10
USgamer:7/10
TrueGaming:7/10
Metro GameCentral:7/10
Hardcore Gamer:7/10
GamesRadar:7/10
IGN:6.8/10
GameCrirics:6.5/10
VG247:6/10
AusGamers:6/10
VGC:6/10
GiantBomb:4/10
GameRant:4/10
Stevivor:3.5/10
 
آخرین ویرایش:

rahyarpaul

کاربر سایت
Mar 17, 2011
10,925
نام
محمد حسین
تو کل خبر keighley میگه ،من ارتباطی با رای دادن ندارم و هسئت مشاوره که کوجیما هم توشه ربطی نداره.البته کوتاکو با نوشت این پارگراف
there’s a key difference here: the Oscars and Emmys aren’t associated with a single man. The Game Awards has existed since 2014, and it’s always been produced, hosted, and promoted by Geoff Keighley. His public relationship with Kojima ultimately affects how people might read into Death Stranding’s nominations, and any eventual wins.
همچین ملو ،اعتبار مراسمو زیر سوال برد.
______________
البته کوتاکو گفته
(Kotaku does not participate because the timing doesn’t work for us.
بخاطر تایمینگ و زمان بندیش تو این مراسم شرکت نمیکنه
 
  • Like
Reactions: Arsalan_xe

vaan 2

کاربر سایت
Dec 20, 2009
16,033
نام
مازیار
The Game Awards has existed since 2014

از این جالب‌تر کسایین که چند تا مراسم منحل شده رو میخوان به هم وصل کنن، صرفا به خاطر مجری یکسان، ازش اسکار بسازن لول

خصوصا که یه سال خیلی به خصوص‌ به خاطر نداشتن اسپانسر مثل استریپ تیپز کلاب برگذار شد...
 

FUTURE

Endure & Survive
کاربر سایت
Aug 20, 2014
4,581
نام
Alireza
نه خب کجا تایید شد که دروغ گفته ایشون و بیشتر از ۸۰ نفر رو دس استرندینگ کار کردن ؟
بازی منتشر شده ها!
برو یه نگاهی به Credits بنداز...هسته اصلی کوجیما پروداکشنز بالای 120 نفره...70 نفر از گوریلا رو هم بهش اضافه کن.
البته خود کوجیما هم بیاد بگه سرکارتون گذاشتم بازم قبول نمیکنید.
 

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا
بازی منتشر شده ها!
برو یه نگاهی به Credits بنداز...هسته اصلی کوجیما پروداکشنز بالای 120 نفره...70 نفر از گوریلا رو هم بهش اضافه کن.
البته خود کوجیما هم بیاد بگه سرکارتون گذاشتم بازم قبول نمیکنید.
تا الان که آمریکاییا نمیفهمیدن و انگار اروپاییا هم بهشون اضافه شده. سبک جدید هم هست و کلا هیچکس نمیفهمه. یکی دوتا دیگه امتیاز بازی بیاد پایین، کوجیما بیانیه میده این بازی رو من اصلا نساختم و کوجیما پروداکشن مال من نیست.
 

Un_Tlou

کاربر سایت
Jul 27, 2019
1,285
همین پارسال که gow تو گیم آواردز goty شد همون رو میزدن تو سر طرفدارای rdr2 الان اعتبار مراسم کمتر از پشمک حاج عبدالله شده :))
گیم آوارد سیرکی بیش نیست حالا گاد میخواد گوتی کنه میخواد نکنه مهم فقط و فقط بیگ وینر هستش
 
  • Like
Reactions: vaan 2

SPILL

کاربر سایت
May 20, 2013
2,239
نام
HESAM
بازی منتشر شده ها!
برو یه نگاهی به Credits بنداز...هسته اصلی کوجیما پروداکشنز بالای 120 نفره...70 نفر از گوریلا رو هم بهش اضافه کن.
البته خود کوجیما هم بیاد بگه سرکارتون گذاشتم بازم قبول نمیکنید.
طبق تایید کوجیما دس استرندینگ با ۸۰ نفر ساخته شده در ۳ سال ، بیس استودیو هر چی که هست من نمیدونم ،
کارکنان گوریلا هم رو انجین ‌دسیما کار کردن ، که اگه کیلزون و هورایزون بعدی ساخته بشه از این پیشرفت بهره خواهند برد .
طبیعتا منطق حکم میکنه ، خفن ترین کارگردان تاریخ ویدیو گیم رو دروغ گو خطاب نکنم و به کسی که ۳۰ سال یک فرانچایز رو تو بالاترین سطح نگه داشته دروغ گو نگم .
حالا اینجا یک سری منتظر این لحظه بودن تا بازی کمتر از حد انتظار ظاهر بشه تا بتونن عقده های چند ساله رو خالی کنن یک مساله جداست .
بله کردیت ها رو وقتی که بازی رو رسوندم اخر دیدم که نصفشون‌ صداپیشه زبانهای مختلف بودن و نصف دیگه اش هم خود کوجیما بود :D

گیر شما به این مساله صرفا به خاطر اون بودجه نامحدود هست که این تعداد نیرو برای ساخت دس در تضاد با گفته های شما هستش .
 
  • Like
Reactions: Holy Diver

Mehdi Cage

Valar Morghulis
کاربر سایت
Dec 8, 2011
4,985
نام
مهدی
طی کردن مسیر پر پیچ و خم و نگاه کردن به چپ و راست و ابتدای مسیر و... توی تمامی بازی ها هست. توی تمام بازیهای rpg مثل دیوینیتی و دراگون ایج و ویچر و.... . کار به این بازی ندارما. قطعا خوشش اومده این دوستمون و هنری بوده بازی براش. اما.خواستم بگم که توی بازیهای دیگه یهو از نقطه ی اغاز طی العرض نمیکنیم با سمت پایان. مسیرو طی میکنیم و لذت می بریم. یعنی در کل چیز جدیدی رو توصیف نکردین منظورمه :D
منم نگفتم تو بقیه بازیها یهو از آغاز می‌رسی به پایان. قصدم از اون پست هم توصیف کردن چیز جدیدی نبود. فقط نظرات اطراف بازی رو با تجربه‌ی خودم مقایسه کردم. این از این.

راجب خود DS هم، بازی اصلا جدید نیست که چیز جدیدی ارائه بکنه. اون توییت‌ها و مصاحبه‌های کوجیما که می‌گفت سبک جدید خلق کردم همه‌ش تبلیغات و چرت و پرت بود. DS تجربه‌ی جدیدی نیست، یه تجربه‌ی متفاوته. هم طی کردن یه مسیر طولانی برای رسیدن به یه هدف رو قبلا تجربه کردیم (Journey)، هم سیستم Strand بازی که تو بازیهای Soulsborne وجود داشته. کوجیما و تیمش این دوتا عنصر رو گسترش دادن و عمق بیشتری بهش دادن و با هم ترکیبشون کردن. انتظار جدید بودن از این بازی تهش به ناامیدی و فحش و تنفر ختم می‌شه و این کاملا تقصیر خود کوجیما و مصاحبه‌هاش هست.

راجب نکات مثبت بازی تو پست قبلیم حرف زدم و دوست ندارم بهشون اشاره‌ی مستقیم بکنم. چون بهترین قسمتهای بازی برای من همون باربری و حس تنهایی بازی و آهنگهای Low Roar و نوشته‌های قسمت interview و سیستم Strand بود و حرف زدن راجبشون از دید کسی که بازی نکرده شاید با عقل جور در نیاد. باید یه بار بار سنگین رو دوشت باشه و وسط یه مسیر طولانی به Muleها بربخوری و تنها راه فرارت رودخونه‌ی عمیقی باشه که رد شدن ازش با از دست دادن بارهات فرقی نداره و چشمت به یه نردبون بخوره که اون وسط توسط یه پلیر دیگه گذاشته شده و بدونی قراره بخاطر کمک یکی دیگه بتونی فرار کنی و بعد از بالا رفتن از یه تپه‌ی نفسگیر به یه منظره‌ی نفسگیرتر برسی و همون لحظه که محو تماشا هستی آهنگ Low Roar پخش بشه تا بتونی تصمیم بگیری از بازی متنفری یا عاشقش شدی.

اما راجب نکات منفی می‌شه گفت. شخصیت پردازی بازی خوب نیست - غیر از 2-3 مورد - و بدترینشون هم متلعق به شخصیت اصلی بازیه! من تو تجربه‌ی 60 ساعته‌ی خودم با Sam ذره‌ای همزادپنداری نتونستم بکنم. حتی اکتینگ Norman Reedus هم شدیدا معمولیه. یادمه کوجیما می‌گفت یه بازیگر شناخته شده انتخاب کردیم که وقتی تو دنیای خلوت بازی احساس تنهایی می‌کنید، بخاطر اینکه Norman رو می‌شناسید حس کنید تنهای تنها نیستید. بولشت! حداقل من همچین احساسی نداشتم.

دیالوگهای بازی شدیدا سطحی و بعضا احمقانه و خنده‌داره. داستان خوب بازی تا حدی فدای همین شخصیت پردازی و دیالوگ‌نویسی بد بازی شده و نمی‌ذاره اونقدر که پتانسیل داره رو احساسات پلیر تاثیرگذار باشه.

باس فایتهای بازی ناامیدکننده‌ست. چنتا از مراحل بازی طراحی هوشمندانه‌ای نداره و به بدترین حالت ممکن از سیستم back-tracking استفاده کرده که باعث عذاب کشیدن پلیر می‌شه. هوش مصنوعی و کامبت بازی مشکلات پایه‌ای داره. BT ها بعد از چندبار مبارزه دیگه دلهره آور نیستن. موسیقی خود بازی top-notch نیست و به یادموندنی‌ترین لحظات بازی آغشته به آهنگهای Low Roar هست، نه موسیقی خود بازی. پایان بازی هم از نظر من مشکل شدید کارگردانی داشت و از نظر داستانی هم صرفا خوب بود، نه بیشتر.

پس بله، بازی یه خروار مشکل داره. حتی قسمتهای خوب بازی هم ممکنه برای خیلی‌ها چندان خوب نباشه. برای من بود. مثلا یکی از هایلاتهای تجربه‌ام از DS، یه متن تو قسمت interview بود. یه متن! دقیقا مثل Nier: Automata که هنوز وقتی اسمش رو ببینم یاد اون متن می‌افتم. راجب فلسفه Odradek نوشته بود.
فلسفه‌ش از یکی از تئوری‌های فروید گرفته شده. تئوری قرقره! نوه‌ی فروید وقتی مادرش خونه نبود و تو اتاقش تنها بود، با یک نخ و قرقره سر خودش رو گرم می‌کرد. قرقره رو می‌برد زیر تخت و درست لحظه‌ای که قرقره محو می‌شد، با نخ می‌کشیدش بیرون و این کار رو بارها تکرار می‌کرد. فروید رفتار نوه‌اش رو زیر نظر می‌گیره و بهش فکر می‌کنه و به این نتیجه می‌رسه که نوه‌اش با این بازی سعی می‌کنه بودن و نبودن چیزی رو کنترل کنه تا با نبودن مادرش تو اون چندساعت کنار بیاد. بعدها کافکا کتابی می‌نویسه به اسم The Cares of a Family Man راجب یک موجود به اسم Odradek و این مقوله رو حفاری می‌کنه. توی دث استرندیگ، Odradek همون دستگاهیه که روی شونه‌ی Sam هست و Sam با کمکش می‌تونه از بودن و نبودن BTها آگاه بشه.

من با حرف کوجیما راجب آمریکایی‌ها موافقم. اروپا آغوش بازتری برای آثار هنری داره. این رو از مقایسه‌ی آثار اروپا و آمریکا و مخاطبینش می‌تونید بررسی کنید. اما با اینکه کوجیما این حرف رو زده مشکل دارم. اولا ایشون همون شخصی بود که وقتی منتقدها به MGSV، یکی از ناقص‌ترین بازی‌های نسل 9 و 10می‌دادن، باهاشون هیچ مشکلی نداشت و الان یادش اومده حرف بزنه. دوما تحلیل و توجیه کردن یه اثر توسط خالق اون اثر شدیدا احمقانه‌ست. وقتی کار رو تحویل مخاطب دادی، خوب و بد بودنش به عهده‌ی مخاطبه و حرف زدن راجب چیزی که ساختی خیلی مسخره‌ست.

همه‌ی اینا رو گفتم که بگم من طرفدار کوجیما نیستم، با تمام وجود از MGSV متنفرم، و توی DS هم کم ایراد ندیدم، و با وجود تمام این حرفها، ارزش DS برای من 9/10 بود. اما نمرات 6/10 و 7/10 بازی برای من قابل درکه چون می‌دونم همه قرار نیست عاشق فلسفه‌ی قرقره بشن و بازی اونقدر ایراد داره که نمره‌ی 6/10 و متای 82 رو براش دور از تصور و بی‌انصافی نبینم.
 
آخرین ویرایش:

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا
طبق تایید کوجیما دس استرندینگ با ۸۰ نفر ساخته شده در ۳ سال ، بیس استودیو هر چی که هست من نمیدونم ،
کارکنان گوریلا هم رو انجین ‌دسیما کار کردن ، که اگه کیلزون و هورایزون بعدی ساخته بشه از این پیشرفت بهره خواهند برد .
طبیعتا منطق حکم میکنه ، خفن ترین کارگردان تاریخ ویدیو گیم رو دروغ گو خطاب نکنم و به کسی که ۳۰ سال یک فرانچایز رو تو بالاترین سطح نگه داشته دروغ گو نگم .
حالا اینجا یک سری منتظر این لحظه بودن تا بازی کمتر از حد انتظار ظاهر بشه تا بتونن عقده های چند ساله رو خالی کنن یک مساله جداست .
بله کردیت ها رو وقتی که بازی رو رسوندم اخر دیدم که نصفشون‌ صداپیشه زبانهای مختلف بودن و نصف دیگه اش هم خود کوجیما بود :D

گیر شما به این مساله صرفا به خاطر اون بودجه نامحدود هست که این تعداد نیرو برای ساخت دس در تضاد با گفته های شما هستش .
قرمز:
که چی؟ میخوای بگی کارکنان GG چون روی انجین کار کردن پس حساب نمیشن؟ پس با این حساب صداگذار ها هم که کلا حساب نمیشن. بازیگرا هم هویج بودن. گیم پلی هم چون کلا بویی ازش نبرده، پس اونایی که روش کار کردن در واقع وجود خارجی نداشتن. موسیقی هم که کلا یه چیز جانبیه و حساب نمیشه. خود کوجیما همه کاره بوده. 80 تا کوجیما داشتن با هم روی بازی کار میکردن. بقیه اعضای تیم سازنده سیاهی لشگر بود.

سبز:
کدوم تضاد؟ یه موتور کامل دادن بهش با پشتیبانی مالی و فردی بسیار خوب از طرف سونی. نیروهای خودشون رو هم فرستادن کمکش کنن که عملا نصف افراد سازنده بازی رو تشکیل میدن. در واقع با توجه به گیم پلی توی در و دیوار بازی، نه تنها اون بودجه نامحدود نیست، بلکه بیشتر کلمه "بودجه فضایی" متناسب تره براش و از سرش هم زیادی بوده. مفت مفت بهش منابع دادن (اونم به یه کارگردان که اومده بیرون به معنای واقعی کلمه هیچی پشتوانه نداشته) و خروجی کارش این بوده.
===
من نمیدونم شما توی کدوم دنیا سیر میکنی، اما سعی کن با این حقیقت کنار بیای که با توجه به اون حمایت مالی و فردی و آزدی عمل عالی که خیلی از افراد با استعداد و گمنام آرزوی داشتنش رو دارن و اون حجم از تبلیغات و بازاریابی ها و هایپی که دور و بر بازی بود، کوجیما اساسی گند زده و با توجه به حرف هایی که زده، دقیقا به همون خودنمایی و خودشیفتگی‌ای هست که ملت میگن. سعی کنین این رو هم درک کنین که کوجیما فضایی نیست و میتونه خودش رو مسخره خاص و عام کنه. همونطور که کلیفی بی کرد، همونطور که اینافونه کرد، همونطور که تیم سویینی و رندی پیچفورد چپ و راست میکنن. همونطور که امکان داره میازاکی و دراکن و بارلوگ و کن لوین و هزارتای دیگه هم وقتی زمانش برسه، بکنن.

پ.ن 1: کوجیما خیلی وقته دروغ میگه ولی شماها اینقدر خوشتون میاد که باورتون نمیشه. یه نگاه به همون MGS که عاشقشی بنداز. چند بار کوجیما گفته بود فلان شماره، آخرین MGSـیی هست که میسازم؟ این دروغ نیست؟ حتما باید پشتک وارو هم بزنه کنارش تا باورتون بشه؟ کی میخوایین بفهمین کوجیما توی حربه های تبلیغاتی استاده و خیلی شیک و مجلسی میدونه چی بگه که نگاه ملت رو به سمت خودش جلب کنه؟

پ.ن 2: توی این تاپیک خیلی چیزا فهمیدیم:
  1. اگر متا بالا بود، میکوبیم تو سر بقیه،
  2. اگر بالا نبود، نمره های کامل ملاک میشه،
  3. اگر نشد، یوزر اسکور ملاک میشه،
  4. اگر نشد که آمریکاییا نمیفهمن،
  5. اگر نشد، نظر اونایی که بازی کردن مهم میشه،
  6. اگر نشد نظر اروپاییا مهم میشه،
  7. اگر نشد که سبک بازی و نفهم بودن ملت مهم میشه،
  8. اگر نشد تعداد کارکنان و بودجه استودیو مهم میشه،
  9. اگر نشد افسردگی کوجیما ناشی از اخراجش از کونامی و تاثیرش روی بازی که توجیه کننده نقدها و نمراتش هست مهم میشه،
  10. و اگر اینا همه نشدن، کوجیما زاده ذهن همه بوده و همچین شخصیتی اصن وجود خارجی نداره.
یادمون باشه برای توجیه گندکاری سازنده های مورد علاقه-مون از این بعد به این شیوه عمل کنیم. ظاهرا خوب جواب میده.
 

rahyarpaul

کاربر سایت
Mar 17, 2011
10,925
نام
محمد حسین
مشکل عمده کاهش فروشه.
کوجیما میگه با کلی وام و اینا ،بازی رو ساخته. سونی هم احتمالا decima داده و اینا ،قسمت عمده فروش رو برمیداره ماله خودش.
بعیده با این جو منفی با اینکه ناشر 505games انتظار فروش 50 میلیونی داشت. به اون رقم برسه.
و خود به خود این فروش باعث میشه که آینده استودیو به خطر بیفته.
______________
تو هفته اول تو ژاپن 186 هزار تا فروخت و تو دو هفته بعد 24 هزار تا.
همین بلا تو بریتانیا سرش اومد.چه بازی خوب و چه بد. این فروش تبعات خواهد داشت
______________
در مورد cast بازی صحبت شد،لیست حدود 300 نفره. که اصلیاش به 150-160 نفر میرسه
Death Stranding (Video Game 2019) - IMDb
 

Holy Diver

کاربر سایت
Jun 2, 2010
1,705
نام
عرفان
پ.ن 2: توی این تاپیک خیلی چیزا فهمیدیم:
  1. اگر متا بالا بود، میکوبیم تو سر بقیه،
  2. اگر بالا نبود، نمره های کامل ملاک میشه،
  3. اگر نشد، یوزر اسکور ملاک میشه،
  4. اگر نشد که آمریکاییا نمیفهمن،
  5. اگر نشد، نظر اونایی که بازی کردن مهم میشه،
  6. اگر نشد نظر اروپاییا مهم میشه،
  7. اگر نشد که سبک بازی و نفهم بودن ملت مهم میشه،
  8. اگر نشد تعداد کارکنان و بودجه استودیو مهم میشه،
  9. اگر نشد افسردگی کوجیما ناشی از اخراجش از کونامی و تاثیرش روی بازی که توجیه کننده نقدها و نمراتش هست مهم میشه،
  10. و اگر اینا همه نشدن، کوجیما زاده ذهن همه بوده و همچین شخصیتی اصن وجود خارجی نداره.
یادمون باشه برای توجیه گندکاری سازنده های مورد علاقه-مون از این بعد به این شیوه عمل کنیم. ظاهرا خوب جواب میده.
الان من متوجه نشدم ما داریم چی میزنیم تو سر بقیه؟ چیزی که من اینجا میبینم شماها دارید نمره های پایین میزنید تو سر ما همین الان خود شما تو پستت داری به بازی میگی فاجعه و گندکاری و بازی لایق سرمایه گذاری نمیدونی نظر یه عده بچه هایی که همینجا تموم کردن بازی و 17 تا منتقدی که به بازی نمره کامل دادن رو کاملا نادیده میگری بعد اون یه عده که میان از نظرشون راجع به بازی دفاع کنن برچسب میزنی که شما کوجیما رو خدا کردی.

دیگه اون جک دروغُ هم نزنید وقتی میگن چقدر رو پروژه کار کردن منظور هسته اصلی نه کسایی که فقط رو انجین کار کردن نه اعضای ارکستر سمفونیک همه جا همین معنی رو میده در واقع فکر کنم تنها جایی که درباره همچین مسئله ی کوچیکی صحبت میشه همین جاست چون هر جا بگی کوجیمایی که اندازه سن من و شما داره بازی میسازه به خاطر مظلوم نمایی اومده 40 نفر کمتر گفته اعضای تیمش بهت چپ چپ نگاه میکنن. برای اثبات ادعا های عجیب غربیتون هر فانتزیی به ذهنتون میرسه میگید انتظار نداشته باشید کسی چیزی نگه
پروژه ای باشه که قصد ساختش نداری بگی نمیسازم دروغ؟ یا شاید شما از پس ذهن کوجیما آگاه بودی که میخواد بسازه ولی میگه اگر بگم آخری مردم بیشتر میخرن
خودشم دو سه بار این قضیه رو مسخره کرد و برای آخری گفت دیگه همچین حرفی نمیزنم راجع به هیچ بازیی

افرادی که اسم و رسم ندارن هم میتونن مثل کوجیما از اول شروع کنن اگه رزومشون به خوبی کوجیما بود میتونن انتظار سرمایه گذاری های این مدلی باشن.

پ.ن: من هیچ جا از حرف هایی که کوجیما راجع به منتقد های آمریکایی زد دفاع نکردم و به نظرم خیلی به ضررش تموم شد این حرف.
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر