امتیازات Days Gone

نمرات بازی رو در چه بازه ای پیش بینی میکنید ؟


  • مجموع رای دهنده‌ها
    66
  • نظرسنجی بسته شده است .
سونی فن ها طاقت نیاوردند و اسم SoT رو کشیدند وسط ولی خب مقایسه جالبی میتونه باشه

اگر شرایط استدیو Rare مایکروسافت و bend سونی رو از لحاظ اینکه تقریبا هردو نزدیک به یک دهه از ساخت بازیهای جریان اصلی برای کنسول های خونگی به دور بودند، همچنین تقریبا اعضای هر دو استدیو در دوران بازگشت مشابه بوده (صد نفر) مقایسه کنیم خیلی جالبه.

Rare روی SoT یک عنوان تماما خلاقانه سرمایه گذاری میکنه و با عرضه روز اول بازی بر روی گیم پس آغازگر فصل جدیدی در دنیای ویدیو گیم میشه و خب الان در عرض یکسال Rare رشد دو و نیم برابری داشته و چند اثر دیگه در دست ساخت داره و همینطور SoT هم پشتیبانی میشه و الان حتی بخش داستانی هم بهش اضافه شده!

ولی اینطرف Bend سعی میکنه الگوی روتین باقی استدیوهای سونی رو اسکی کنه و حتی بعضا سوال پیش میاد با وجود بازی The Last یک عنوان زامبی دار دیگه به چه درد میخوره و نتیجه میشه کسب این نمرات ضعیف! باید ببینیم در فاز فروش بازی چه طور عمل میکنه. هرچند این نسل پلی استیشن دارها نشون دادند نسبت به سالیان گذشته پول بیشتری صرف خرید بازیهای انحصاری میکنند ولی خب دیوید کیج هم با اینکه در فروش نسبت به گذشته بهتر عمل کرد ولی دکمه اش خورد

پ ن: سونی اینقدر به Days Gone اعتقاد داشت که در E3 سال 2016 دوبار تریلرش رو نشون داد و خاتمه کنفرانس اون سال همین بازی بود! پارسال هم قبل از E3 نیم ساعت گیمپلی توسط گیم اینفورمر منتشر شده بود!!!
اعتقاداتی که ی مایکرو فن به ی پیس اف شت داره :D
نکنه اینم جزو همون نواوری هایی هستش که صنعت گیمو تغیر میده ؟:))

SoT زمان عرضه اینقدر ناقص و افتضاح بود که اسم game رو هم با اکراه میشد روش گزاشت ، بازی جوری بود که تریلرایی که ازش داده بودن ۷۰ درصد کل بازی رو شامل میشد :D
 
آخرین ویرایش:
باهات موافقم ولی در مورد بحث world war z چه ربطی به انلاین part 2 داره ؟! اگه بخوایم انلاین part 2 رو چیزی شبیه به قبلی بدونیم با انلاین ow فرق داره
سر نمرات WWZ همین جا میگفتن ی دلیلی داشت که سونی مخالفت کرد :D البته شنیدم که بازی به نسبت نمراتش اونقدر هم بد نیست و فانه ...
یه- اگه- اول جمله ی اخرت اوردی نقشش خیلی پر رنگه :D
بحث سر مقایسه شدن
اگه سونی بودجه بیشتری به bend اختصاص می داد به 300 نفر می رسیدن بازی ساز های بیشتر و حرفه ای تر و با تجربه تری استخدام می کردن ( Saber Interactive که خودش از سونی درخواست کرد انلاین days gone بسازه World War Z تو یک هفته 1 میلیون نسخه فروخته بعد سونی :|)
به بازی فوق العاده موفق تبدیل می شد با فروش بی نظیر و متای بالای 90
اما در عوض محبوب ترین استودیو سونی می رفت زیر سوال
Naughty Dog
یه استودیو که هیچ تجربه در ساخت open world نداشته این شاهکار ساخه چرا Naughty Dog نتونه ؟ عملا به خطری برای The Last of Us Part II تبدیل می شد
اما الان
days gone به بزرگترین تبلیغ The Last of Us Part II تبدیل شده
انیمیشن های بازی در حد tlou 2013 روی ps3 هم نیست چه برسه به part II درود بر نوابغ Naughty Dog
داستان و گیم پلی بازی و طراحی مرحله چقد از TLOU عقب تره باز هم درود بر نوابغ Naughty Dog
نتیجه ریسک کردن و ساخت یه survival horror open world شده این پس باز هم درود بر نوابغ Naughty Dog که با کمترین ریسک ممکن شاهکار می سازن
Naughty Dog بیش از 400 تا از بهترین استعداد های دنیا در اختیار داره یه موتور بازی سازی بی نظیر و پیشرفته ترین امکانات فنی ممکن بودجه و ازادی عمل بینهایت
BEND یه استودیو کوچک که اخرین ساخته اش یه اسکی از Uncharted 2 بوده برای صرفه جویی در بودجه مجبور شده از unreal engine 4 استفاده کنه
سونی در حدی به BEND بودجه و امکانات داد که یه بازی خوب بسازن نه در حدی که رقیبی برای The Last of Us Part II تبدیل بشه که فروش 15 تا 20 میلیون و متای بالای 90 تضمین شده است
سونی فن ها طاقت نیاوردند و اسم SoT رو کشیدند وسط ولی خب مقایسه جالبی میتونه باشه

اگر شرایط استدیو Rare مایکروسافت و bend سونی رو از لحاظ اینکه تقریبا هردو نزدیک به یک دهه از ساخت بازیهای جریان اصلی برای کنسول های خونگی به دور بودند، همچنین تقریبا اعضای هر دو استدیو در دوران بازگشت مشابه بوده (صد نفر) مقایسه کنیم خیلی جالبه.

Rare روی SoT یک عنوان تماما خلاقانه سرمایه گذاری میکنه و با عرضه روز اول بازی بر روی گیم پس آغازگر فصل جدیدی در دنیای ویدیو گیم میشه و خب الان در عرض یکسال Rare رشد دو و نیم برابری داشته و چند اثر دیگه در دست ساخت داره و همینطور SoT هم پشتیبانی میشه و الان حتی بخش داستانی هم بهش اضافه شده!

ولی اینطرف Bend سعی میکنه الگوی روتین باقی استدیوهای سونی رو اسکی کنه و حتی بعضا سوال پیش میاد با وجود بازی The Last یک عنوان زامبی دار دیگه به چه درد میخوره و نتیجه میشه کسب این نمرات ضعیف! باید ببینیم در فاز فروش بازی چه طور عمل میکنه. هرچند این نسل پلی استیشن دارها نشون دادند نسبت به سالیان گذشته پول بیشتری صرف خرید بازیهای انحصاری میکنند ولی خب دیوید کیج هم با اینکه در فروش نسبت به گذشته بهتر عمل کرد ولی دکمه اش خورد

پ ن: سونی اینقدر به Days Gone اعتقاد داشت که در E3 سال 2016 دوبار تریلرش رو نشون داد و خاتمه کنفرانس اون سال همین بازی بود! پارسال هم قبل از E3 نیم ساعت گیمپلی توسط گیم اینفورمر منتشر شده بود!!!
heavy rain 22 میلیون حدود 5.5 میلیون نسخه
Beyond: Two Souls با 27 میلیون 2.8
detroit become human با 35 میلیون تا به حال 3 میلیون
 
  • Like
Reactions: X B I T B
سعی نکنین بگین Days Gone جزو انحصاری های اصلی نبود و اصلا مهم نبود برای سونی و ...
اتفاقا کاملا هم مهم بود ، توی اکثر کنفرانس ها بود ، توی اکثر لاین ها بود ، کما اینکه در کنار بازی هایی مثل TLoU و GoT و ... اسمشو میاوردن.
در اینکه Crackdown یا بازی ها مشابهش داغون بودن نه حرفی هست نه شکی ، اما بازم این دلیل نمیشه DG بازی خوبی بشه !!!
خلاصه هر چی بیشتر سعی کنین زور بزنین بگین خوبه بیشتر نشون میدین چقدر تعصبی و چشم بسته هستین %-(
 
اعتقاداتی که ی مایکرو فن به ی پیس اف شت داره :D
نکنه اینم جزو همون نواوری هایی هستش که صنعت گیمو تغیر میده ؟:))

SoT زمان عرضه اینقدر ناقص و افتضاح بود که اسم game رو هم با اکراه میشد روش گزاشت ، بازی جوری بود که تریلرایی که ازش داده بودن ۷۰ درصد کل بازی رو شامل میشد :D
SoT زمان عرضه فقط کمبود محتوا داشت وگرنه هسته گیمپلی عالی بود و هنوزم هست که تا الان تونستند ساپورتش کنند و در حال جذب مخاطب هست
ولی چه دوست داشته باشی و نداشته باشی :D اسم این بازی همیشه در تاریخ ویدیو گیم به عنوان اثری که نوع عرضه بازیها رو متفاوت کرد جاودانه خواهد شد

heavy rain 22 میلیون حدود 5.5 میلیون نسخه
Beyond: Two Souls با 27 میلیون 2.8
detroit become human با 35 میلیون تا به حال 3 میلیون

دیترویت سریعترین فروش رو بین تمام انحصاریهای دیوید کیج برای سونی داشته
 
  • Like
Reactions: Irisviel Ackerman
یه کی بیاد ما رو از گمراهی دربیاره چطور الان یه عده میگن دیز گان اصلا جزو بازی های مهم سونی حساب نمیشه؟؟؟؟؟؟ فقط چون متاش پایین شده؟؟
یعنی ماست مالی در این حد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
همون SoT که یه بازی تمام انلاین بود و اصلا بخش داستانی نداشت میگیره 69 کلی ترول میشه توی هر تاپیکی از مایکروسافت داره ترول میشه بعد دیزگان فقط 3 نمره بالاتر ازش گرفته الان میگن فقط به خاطر باگ و مشکلات فنی ازش نمره کم شده ولی *ارزش تجربه داره*
یعنی این داره ولی SoT ارزش تجربه نداره؟ فقط ترول باید بشه؟
مرزهای ماست مالی جابجا داره میشه
 
سونی فن ها طاقت نیاوردند و اسم SoT رو کشیدند وسط ولی خب مقایسه جالبی میتونه باشه

اگر شرایط استدیو Rare مایکروسافت و bend سونی رو از لحاظ اینکه تقریبا هردو نزدیک به یک دهه از ساخت بازیهای جریان اصلی برای کنسول های خونگی به دور بودند، همچنین تقریبا اعضای هر دو استدیو در دوران بازگشت مشابه بوده (صد نفر) مقایسه کنیم خیلی جالبه.

Rare روی SoT یک عنوان تماما خلاقانه سرمایه گذاری میکنه و با عرضه روز اول بازی بر روی گیم پس آغازگر فصل جدیدی در دنیای ویدیو گیم میشه و خب الان در عرض یکسال Rare رشد دو و نیم برابری داشته و چند اثر دیگه در دست ساخت داره و همینطور SoT هم پشتیبانی میشه و الان حتی بخش داستانی هم بهش اضافه شده!

ولی اینطرف Bend سعی میکنه الگوی روتین باقی استدیوهای سونی رو اسکی کنه و حتی بعضا سوال پیش میاد با وجود بازی The Last یک عنوان زامبی دار دیگه به چه درد میخوره و نتیجه میشه کسب این نمرات ضعیف! باید ببینیم در فاز فروش بازی چه طور عمل میکنه. هرچند این نسل پلی استیشن دارها نشون دادند نسبت به سالیان گذشته پول بیشتری صرف خرید بازیهای انحصاری میکنند ولی خب دیوید کیج هم با اینکه در فروش نسبت به گذشته بهتر عمل کرد ولی دکمه اش خورد

پ ن: سونی اینقدر به Days Gone اعتقاد داشت که در E3 سال 2016 دوبار تریلرش رو نشون داد و خاتمه کنفرانس اون سال همین بازی بود! پارسال هم قبل از E3 نیم ساعت گیمپلی توسط گیم اینفورمر منتشر شده بود!!!


دقیقا میشه این نوآوری ها رو لیست کنی


اگه بازی روی GAME PASSنبود مطما اوابلش به فاجعه از لحاظ تعداد پلیر تبدیل میشد

شاید بازی Sot و CD3 و Sd2 گیمر رو به کمال میرسونه که ما بی خبریم

دیگه اینقدر فن بوی بودن خوب نیست که اگه فردا اسپنسر بیاد بگه oneفقط برا دکور خونه باشه شما به به چه چه کنید

بازی DGمتاش پایین شد اتفاقا از بازی مهم امسال سونی بود ولی خیلی های انتظار هم چین متایی داشتن تعجب میکنم از عده ای دوست دارن بگن بازی موفق بوده عده ای دیگه دارن میکبونن

مهم سلیقه خودتون هست
 
بازی DGمتاش پایین شد اتفاقا از بازی مهم امسال سونی بود
خب داداش توی همین تاپیک دارن میگن دیزگان اصلا برای سونی مهم نبوده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! اصلا جزو بازی های مهم سونی نبوده حتی بعید نیست بگن AAA هم نبوده
یعنی ماست مالی در این حد
 
SoT زمان عرضه فقط کمبود محتوا داشت وگرنه هسته گیمپلی عالی بود و هنوزم هست که تا الان تونستند ساپورتش کنند و در حال جذب مخاطب هست
ولی چه دوست داشته باشی و نداشته باشی :D اسم این بازی همیشه در تاریخ ویدیو گیم به عنوان اثری که نوع عرضه بازیها رو متفاوت کرد جاودانه خواهد شد



دیترویت سریعترین فروش رو بین تمام انحصاریهای دیوید کیج برای سونی داشته
زمانی که heavy rain عرضه شد حدود 35 میلیون PS3 فروخته شده بود
زمان عرضه detroit become human حدود 75 میلیون PS4 تا به امروز حدود 100 میلیون
فروش detroit حداکثر بین 4 تا 5 میلیون نسخه خواهد رسید
با وجود هزینه ساخت و تبلیغات اش خیلی بیشتر از heavy rain بود عملا پسرفت کرده
 
خب داداش توی همین تاپیک دارن میگن دیزگان اصلا برای سونی مهم نبوده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! اصلا جزو بازی های مهم سونی نبوده حتی بعید نیست بگن AAA هم نبوده
یعنی ماست مالی در این حد

بازی صددرصد برا سونی مهم بوده

ولی فکر نکنم کسی بود که انتظار ‌ بازی در حد TLOU و GOW و UNCHARTEDداشته باش

من خودم به خیلی ها گفتم انتظار متا بالا نداشته باشید

بازی از همون نمایش اولش مشخص بود چیزی برا ارائه نداره
 
  • Like
Reactions: X B I T B
بازی صددرصد برا سونی مهم بوده

ولی فکر نکنم کسی بود که انتظار ‌ بازی در حد TLOU و GOW و UNCHARTEDداشته باش

من خودم به خیلی ها گفتم انتظار متا بالا نداشته باشید

بازی از همون نمایش اولش مشخص بود چیزی برا ارائه نداره
داداش تاپیک همین بازی توی قسمت بازی های PS4 موجوده
کم نبودن افرادی که اتفاقا ازش انتظار همون بازی های بزرگ رو داشتن کافیه صفحات همون تاپیک ورق بخوره
 
  • Like
Reactions: Roozbeh7
داداش تاپیک همین بازی توی قسمت بازی های PS4 موجوده
کم نبودن افرادی که اتفاقا ازش انتظار همون بازی های بزرگ رو داشتن کافیه صفحات همون تاپیک ورق بخوره

بله نظرات خیلی خوبی تو این مدت اونجا دیدم از سونی فن ها

ولی از این طرف مایکرو فن ها از به کمال رسوندن یه بازی تا از SOT و Cd3 و SDچی های نساختن

در کل مهم هدف خودتون هست

من بعد از بازی QB فهمیدم مهم سلیقه خودتون هست
 
  • Like
Reactions: X B I T B
زمانی که heavy rain عرضه شد حدود 35 میلیون PS3 فروخته شده بود
زمان عرضه detroit become human حدود 75 میلیون PS4 تا به امروز حدود 100 میلیون
فروش detroit حداکثر بین 4 تا 5 میلیون نسخه خواهد رسید
با وجود هزینه ساخت و تبلیغات اش خیلی بیشتر از heavy rain بود عملا پسرفت کرده

من فقط به سرعت فروش دیترویت اشاره کردم که نسبت به بازیهای قبلی بهتر بود وگرنه پیش تر در تاپیک های مختلف دیوید کیج به افزایش بودجه بازی هاش و میزان فروش اشاره شده

دقیقا میشه این نوآوری ها رو لیست کنی


اگه بازی روی GAME PASSنبود مطما اوابلش به فاجعه از لحاظ تعداد پلیر تبدیل میشد

شاید بازی Sot و CD3 و Sd2 گیمر رو به کمال میرسونه که ما بی خبریم

دیگه اینقدر فن بوی بودن خوب نیست که اگه فردا اسپنسر بیاد بگه oneفقط برا دکور خونه باشه شما به به چه چه کنید

بازی DGمتاش پایین شد اتفاقا از بازی مهم امسال سونی بود ولی خیلی های انتظار هم چین متایی داشتن تعجب میکنم از عده ای دوست دارن بگن بازی موفق بوده عده ای دیگه دارن میکبونن

مهم سلیقه خودتون هست

متاسفانه قدرت ترول تون کاهش یافته من باب قضیه دکور و اسپنسر و ...

ولی حداقل کاشی از چند متری بازی رد شده بودی و با سیستم های کشتی رانی، نقشه خوانی و ... اشنا بودی
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or