آخرین ویرایش:
اعتقاداتی که ی مایکرو فن به ی پیس اف شت دارهسونی فن ها طاقت نیاوردند و اسم SoT رو کشیدند وسط ولی خب مقایسه جالبی میتونه باشه
اگر شرایط استدیو Rare مایکروسافت و bend سونی رو از لحاظ اینکه تقریبا هردو نزدیک به یک دهه از ساخت بازیهای جریان اصلی برای کنسول های خونگی به دور بودند، همچنین تقریبا اعضای هر دو استدیو در دوران بازگشت مشابه بوده (صد نفر) مقایسه کنیم خیلی جالبه.
Rare روی SoT یک عنوان تماما خلاقانه سرمایه گذاری میکنه و با عرضه روز اول بازی بر روی گیم پس آغازگر فصل جدیدی در دنیای ویدیو گیم میشه و خب الان در عرض یکسال Rare رشد دو و نیم برابری داشته و چند اثر دیگه در دست ساخت داره و همینطور SoT هم پشتیبانی میشه و الان حتی بخش داستانی هم بهش اضافه شده!
ولی اینطرف Bend سعی میکنه الگوی روتین باقی استدیوهای سونی رو اسکی کنه و حتی بعضا سوال پیش میاد با وجود بازی The Last یک عنوان زامبی دار دیگه به چه درد میخوره و نتیجه میشه کسب این نمرات ضعیف! باید ببینیم در فاز فروش بازی چه طور عمل میکنه. هرچند این نسل پلی استیشن دارها نشون دادند نسبت به سالیان گذشته پول بیشتری صرف خرید بازیهای انحصاری میکنند ولی خب دیوید کیج هم با اینکه در فروش نسبت به گذشته بهتر عمل کرد ولی دکمه اش خورد
پ ن: سونی اینقدر به Days Gone اعتقاد داشت که در E3 سال 2016 دوبار تریلرش رو نشون داد و خاتمه کنفرانس اون سال همین بازی بود! پارسال هم قبل از E3 نیم ساعت گیمپلی توسط گیم اینفورمر منتشر شده بود!!!
بحث سر مقایسه شدنباهات موافقم ولی در مورد بحث world war z چه ربطی به انلاین part 2 داره ؟! اگه بخوایم انلاین part 2 رو چیزی شبیه به قبلی بدونیم با انلاین ow فرق داره
سر نمرات WWZ همین جا میگفتن ی دلیلی داشت که سونی مخالفت کردالبته شنیدم که بازی به نسبت نمراتش اونقدر هم بد نیست و فانه ...
یه- اگه- اول جمله ی اخرت اوردی نقشش خیلی پر رنگه![]()
heavy rain 22 میلیون حدود 5.5 میلیون نسخهسونی فن ها طاقت نیاوردند و اسم SoT رو کشیدند وسط ولی خب مقایسه جالبی میتونه باشه
اگر شرایط استدیو Rare مایکروسافت و bend سونی رو از لحاظ اینکه تقریبا هردو نزدیک به یک دهه از ساخت بازیهای جریان اصلی برای کنسول های خونگی به دور بودند، همچنین تقریبا اعضای هر دو استدیو در دوران بازگشت مشابه بوده (صد نفر) مقایسه کنیم خیلی جالبه.
Rare روی SoT یک عنوان تماما خلاقانه سرمایه گذاری میکنه و با عرضه روز اول بازی بر روی گیم پس آغازگر فصل جدیدی در دنیای ویدیو گیم میشه و خب الان در عرض یکسال Rare رشد دو و نیم برابری داشته و چند اثر دیگه در دست ساخت داره و همینطور SoT هم پشتیبانی میشه و الان حتی بخش داستانی هم بهش اضافه شده!
ولی اینطرف Bend سعی میکنه الگوی روتین باقی استدیوهای سونی رو اسکی کنه و حتی بعضا سوال پیش میاد با وجود بازی The Last یک عنوان زامبی دار دیگه به چه درد میخوره و نتیجه میشه کسب این نمرات ضعیف! باید ببینیم در فاز فروش بازی چه طور عمل میکنه. هرچند این نسل پلی استیشن دارها نشون دادند نسبت به سالیان گذشته پول بیشتری صرف خرید بازیهای انحصاری میکنند ولی خب دیوید کیج هم با اینکه در فروش نسبت به گذشته بهتر عمل کرد ولی دکمه اش خورد
پ ن: سونی اینقدر به Days Gone اعتقاد داشت که در E3 سال 2016 دوبار تریلرش رو نشون داد و خاتمه کنفرانس اون سال همین بازی بود! پارسال هم قبل از E3 نیم ساعت گیمپلی توسط گیم اینفورمر منتشر شده بود!!!
SoT زمان عرضه فقط کمبود محتوا داشت وگرنه هسته گیمپلی عالی بود و هنوزم هست که تا الان تونستند ساپورتش کنند و در حال جذب مخاطب هستاعتقاداتی که ی مایکرو فن به ی پیس اف شت داره
نکنه اینم جزو همون نواوری هایی هستش که صنعت گیمو تغیر میده ؟
SoT زمان عرضه اینقدر ناقص و افتضاح بود که اسم game رو هم با اکراه میشد روش گزاشت ، بازی جوری بود که تریلرایی که ازش داده بودن ۷۰ درصد کل بازی رو شامل میشد![]()
heavy rain 22 میلیون حدود 5.5 میلیون نسخه
Beyond: Two Souls با 27 میلیون 2.8
detroit become human با 35 میلیون تا به حال 3 میلیون
سونی فن ها طاقت نیاوردند و اسم SoT رو کشیدند وسط ولی خب مقایسه جالبی میتونه باشه
اگر شرایط استدیو Rare مایکروسافت و bend سونی رو از لحاظ اینکه تقریبا هردو نزدیک به یک دهه از ساخت بازیهای جریان اصلی برای کنسول های خونگی به دور بودند، همچنین تقریبا اعضای هر دو استدیو در دوران بازگشت مشابه بوده (صد نفر) مقایسه کنیم خیلی جالبه.
Rare روی SoT یک عنوان تماما خلاقانه سرمایه گذاری میکنه و با عرضه روز اول بازی بر روی گیم پس آغازگر فصل جدیدی در دنیای ویدیو گیم میشه و خب الان در عرض یکسال Rare رشد دو و نیم برابری داشته و چند اثر دیگه در دست ساخت داره و همینطور SoT هم پشتیبانی میشه و الان حتی بخش داستانی هم بهش اضافه شده!
ولی اینطرف Bend سعی میکنه الگوی روتین باقی استدیوهای سونی رو اسکی کنه و حتی بعضا سوال پیش میاد با وجود بازی The Last یک عنوان زامبی دار دیگه به چه درد میخوره و نتیجه میشه کسب این نمرات ضعیف! باید ببینیم در فاز فروش بازی چه طور عمل میکنه. هرچند این نسل پلی استیشن دارها نشون دادند نسبت به سالیان گذشته پول بیشتری صرف خرید بازیهای انحصاری میکنند ولی خب دیوید کیج هم با اینکه در فروش نسبت به گذشته بهتر عمل کرد ولی دکمه اش خورد
پ ن: سونی اینقدر به Days Gone اعتقاد داشت که در E3 سال 2016 دوبار تریلرش رو نشون داد و خاتمه کنفرانس اون سال همین بازی بود! پارسال هم قبل از E3 نیم ساعت گیمپلی توسط گیم اینفورمر منتشر شده بود!!!
خب داداش توی همین تاپیک دارن میگن دیزگان اصلا برای سونی مهم نبوده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! اصلا جزو بازی های مهم سونی نبوده حتی بعید نیست بگن AAA هم نبودهبازی DGمتاش پایین شد اتفاقا از بازی مهم امسال سونی بود
زمانی که heavy rain عرضه شد حدود 35 میلیون PS3 فروخته شده بودSoT زمان عرضه فقط کمبود محتوا داشت وگرنه هسته گیمپلی عالی بود و هنوزم هست که تا الان تونستند ساپورتش کنند و در حال جذب مخاطب هست
ولی چه دوست داشته باشی و نداشته باشیاسم این بازی همیشه در تاریخ ویدیو گیم به عنوان اثری که نوع عرضه بازیها رو متفاوت کرد جاودانه خواهد شد
دیترویت سریعترین فروش رو بین تمام انحصاریهای دیوید کیج برای سونی داشته
خب داداش توی همین تاپیک دارن میگن دیزگان اصلا برای سونی مهم نبوده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! اصلا جزو بازی های مهم سونی نبوده حتی بعید نیست بگن AAA هم نبوده
یعنی ماست مالی در این حد
داداش تاپیک همین بازی توی قسمت بازی های PS4 موجودهبازی صددرصد برا سونی مهم بوده
ولی فکر نکنم کسی بود که انتظار بازی در حد TLOU و GOW و UNCHARTEDداشته باش
من خودم به خیلی ها گفتم انتظار متا بالا نداشته باشید
بازی از همون نمایش اولش مشخص بود چیزی برا ارائه نداره
داداش تاپیک همین بازی توی قسمت بازی های PS4 موجوده
کم نبودن افرادی که اتفاقا ازش انتظار همون بازی های بزرگ رو داشتن کافیه صفحات همون تاپیک ورق بخوره
زمانی که heavy rain عرضه شد حدود 35 میلیون PS3 فروخته شده بود
زمان عرضه detroit become human حدود 75 میلیون PS4 تا به امروز حدود 100 میلیون
فروش detroit حداکثر بین 4 تا 5 میلیون نسخه خواهد رسید
با وجود هزینه ساخت و تبلیغات اش خیلی بیشتر از heavy rain بود عملا پسرفت کرده
دقیقا میشه این نوآوری ها رو لیست کنی
اگه بازی روی GAME PASSنبود مطما اوابلش به فاجعه از لحاظ تعداد پلیر تبدیل میشد
شاید بازی Sot و CD3 و Sd2 گیمر رو به کمال میرسونه که ما بی خبریم
دیگه اینقدر فن بوی بودن خوب نیست که اگه فردا اسپنسر بیاد بگه oneفقط برا دکور خونه باشه شما به به چه چه کنید
بازی DGمتاش پایین شد اتفاقا از بازی مهم امسال سونی بود ولی خیلی های انتظار هم چین متایی داشتن تعجب میکنم از عده ای دوست دارن بگن بازی موفق بوده عده ای دیگه دارن میکبونن
مهم سلیقه خودتون هست