آخرین ویرایش:
فقط دو نفر تونستن متا رو درست حدس بزنن ، که البته اگر پایینتر نره ! پس چیزی که مشخصه توی 64 نفری که رای دادن کلا 62 نفر دیگه اصلا همچین انتظاری نداشتن !!! چیزی که واضحه ، همه فکر می کردن بازی معمولیه در نهایت 81-85 و هیچکی فکر نمی کردم به این افتضاحی باشه !بازی امتیاز 72 از 100 گرفته یعنی که با یه عنوان خوب طرف هستیم و کاملا ارزش بازی کردن رو داره، فکر نکنم کسی هم خیلی بیشتر از این از بازی انتظار داشت،من که در اولین فرصت بازی رو میگیرم و مطمنا پشیمون نمیشم.
یک بازی هم اومدن بهمون خوبی کنن Darksiders 3 اونم که کلا عمل نمیکنه رو کنسول زیر نویس فارسیView attachment 105421
میون این بحثا بگم که نسخه ی عربی بازی fully localised هستش (صدا و زیر نویس) واسه اولین بار ـه اگه اشتباه نکنم بازیی دوبله عربی میشه !
ما هم باید صبر کنیم کنسول هک بشه ملت بتونن به فایلا بازی دسترسی پیدا کنن بلکه بتونن فقط زیر نویسش کنن![]()
ین استودیو فقط نشون داد که میخواست خودشو قاطی بزرگان صنعت کنه ، روی کاغذ شاید ایده ش به مزاق سران سونی خوش اومده باشه ولی در عمل جریان خیلی فرق میکرد ، قصدش بازیسازی با روشهای معمول خودش نبود و میخواست تافته ی جدا بافته بشه ، مطمئنم اگر با منطق استودیو جلو میرفت به مراتب بازیشون قویتر و مورد تمجید قرار میگرفت ، ولی پاشو توی کفشی کرد که بزرگتر از پاش بود .
خدا پدرت رو بیامرزه که واقعیت بعضی ها رو در جمله گفتیپس مطمینا توقع اکثریت همچنین چیزی نبوده + همین نمرات رو اگر یک شرکت دیگه میگرفت قبلا دیدیم که چطوری ترول میکنن و میگن گیمه ضعیفیو و ... ! کما اینکه نمونش هست که 2-3 نمره از این کمتر گرفتن ولی لغب پیس او شت گرفتن
عزیز مثالت اشتباست.گوریلا قبلش یک پیشینه فوق العاده داشت killzone2 با متای 91 و killzone 3 که اونم جمعا بازی موفقی بود.ولی اون شادو فال تیم کوچیکی داشت روش کار میکرد وداستان لانچ ps4 هم مزید برعلت بود.همه ی این ها درست
فقط جای bend سعی کنید گوریلا گیمز رو بعد فاجعه killzone shadow fall و ساخت شاهکاری مثل هورایزون تصور کنید
نکته این جاست لغتی که اون جا استفاده می شد لغت ریسک و فرصت دادن سونی بود
این جا از لغت تافته ی جدا بافته و لقمه ی بزرگتر از دهن و راضی کردن سونی با ایده ها استفاده میشه.
دیزگان شاید بازی فاجعه ای نباشه ولی تمام مشکلاتی که من با روند کاری سونی به عنوان یه ناشر فرست پارتی دارم رو همه اش رو با هم یه جا نشون میده
با منطق شما تمام استدیو های مایکرو که ضعیف عمل کردن و البته استدیو هایی که بازی ضعیف دادن ولی مایکرو خریدشون بازی بعدیشون حتما در سطح خوب حداقل در اندازه هورایزن زیرو داون ظاهر میشه دیگه ؟!همه ی این ها درست
فقط جای bend سعی کنید گوریلا گیمز رو بعد فاجعه killzone shadow fall و ساخت شاهکاری مثل هورایزون تصور کنید
نکته این جاست لغتی که اون جا استفاده می شد لغت ریسک و فرصت دادن سونی بود
این جا از لغت تافته ی جدا بافته و لقمه ی بزرگتر از دهن و راضی کردن سونی با ایده ها استفاده میشه.
دیزگان شاید بازی فاجعه ای نباشه ولی تمام مشکلاتی که من با روند کاری سونی به عنوان یه ناشر فرست پارتی دارم رو همه اش رو با هم یه جا نشون میده
تو این ویدیو کاملا مشخصه بازی تو کات سین و لودینگ خلاصه میشه چون انحصاری سونی هست دلیل نمیشه خودمون رو گول بزنیم !!!!یه لحظه دست نگه دارید ! ، بعد از چند ساعت بازی کردن تجربه لذت بخشی بوده برام ، محیط پویا و اتمسفر بازی گیراست ، شبیه ساز موتور سواری ! ، از تمام قدرت UE4 استفاده کردن ! گرافیک چشم نوازه و مثل انحصاریای دیگه ارضا کنندس . گان پلی خوبی داره و از چاقو جوری استفاده میکنه که دوس ندارید بزاریدش کنار .
افت فریم نداشتم تا اینجا ، زمان تاخیر بارلودها روی PS4 PRO توی این کپچری که انجام دادم مشخصه ، دیر لود شدن تکسچرها روی PRO بهش برنخوردم ، مناطق دوردست زمان بارگذاریشون موقع موتور سواری اگر زوم کنید روشون مشخصه ولی به این معنی نیست که زمان لود شدنشون آزاردهنده باشه .
این ویدئوی 20 دقیقه ای که کپچر کردم (آپلودش توی آپارات مصیبت بود) اسپویلی نداره و اپنینگ رو ازش حذف کردم ، ببینید تا هایپ شید
دوست عزیز این بازی به گفته خود استدیو بند حدود ۶ ساعت کات سین داره ولی در مقابل تایم گیم پلی که حدود ۲۵ تا ۳۰ ساعت هستش تناسب خوبی دارهتو این ویدیو کاملا مشخصه بازی تو کات سین و لودینگ خلاصه میشه چون انحصاری سونی هست دلیل نمیشه خودمون رو گول بزنیم !!!!
اپنینگه ، ویدئوهای بعدی که بزارم مربوط به یونیورس بازیه ، همونطور که با بازیهای دیگه همینکارو کردم . لودینگهاش روی PRO به جز بارلود ابتدایی ، زمانش زیاد نیست . اتفاقا انحصاری با کیفیتیه بر خلاف تصورم بعد از نمرات ! . با اپنینگش خیلی حال کردم .تو این ویدیو کاملا مشخصه بازی تو کات سین و لودینگ خلاصه میشه چون انحصاری سونی هست دلیل نمیشه خودمون رو گول بزنیم !!!!
برای پلات بازی 60 تا 80 ساعت زمان لازمهدوست عزیز این بازی به گفته خود استدیو بند حدود ۶ ساعت کات سین داره ولی در مقابل تایم گیم پلی که حدود ۲۵ تا ۳۰ ساعت هستش تناسب خوبی داره
مثل اوردر نیست که هر ۲ دقیقه گیم پلی ۲۰ دقیقه کات سین داشت
اول اینکه همون KSF بازم فاجعه نمیشه (با متای 73 و با توجه به اینکه بازی لانچ بود)همه ی این ها درست
فقط جای bend سعی کنید گوریلا گیمز رو بعد فاجعه killzone shadow fall و ساخت شاهکاری مثل هورایزون تصور کنید
نکته این جاست لغتی که اون جا استفاده می شد لغت ریسک و فرصت دادن سونی بود
این جا از لغت تافته ی جدا بافته و لقمه ی بزرگتر از دهن و راضی کردن سونی با ایده ها استفاده میشه.
دیزگان شاید بازی فاجعه ای نباشه ولی تمام مشکلاتی که من با روند کاری سونی به عنوان یه ناشر فرست پارتی دارم رو همه اش رو با هم یه جا نشون میده
تا جایی که من یادمه sod متاش 66 شد و DG اگر همون پچ روز اول رو زودتر در بازی میذاشتن حداقل متاش سبز بود در واقع سطحشون اونقدری فرق داره که نشه مقایسه کردطرف برا sot با متا 69 مینویسه پیس او شت بعد برای اشغالی که بند ساخته مینویسه *گریبان گیر مشکلات فنی*
رو که نیست از بعضی ها
ماست مالی و فن بوی بازی رو چندین پله ارتقا دادن