امتیازات Clair Obscur: Expedition 33

پیش‌بینی شما از متای بازی؟


  • مجموع رای دهنده‌ها
    80
  • نظرسنجی بسته شده است .

ChampionOfLight

کاربر سایت
kLPwX2hn.jpg


سازنده: Sandfall Interactive
ناشر: Kepler Interactive
ژانر: turn-based RPG
تاریخ انتشار: ۲۴ آپریل ۲۰۲۵
پلتفرم ها: Playstation 5،XBOX
Series X/S،P
C

Metacritic

Screenshot_۲۰۲۵-۰۴-۲۳-۱۵-۴۲-۳۸-۹۹۱-edit_com.brave.browser.jpg

Opencritic

Screenshot_۲۰۲۵-۰۴-۲۳-۱۵-۴۳-۳۰-۷۱۵-edit_com.brave.browser.jpg

9 IGN
9 Gamespot
10 RPG Site
10 RPGamer
10 VG247
9.9 RPG Fan
9.5 Stevivor
9 Game Informer
9 Jeuxvideo.com
9 GamingBolt
9 Push Square
8 Guardian
8 Eurogamer
8.8 Washington Post
9.5 PlayStation Universe
10 4P.de


 
آخرین ویرایش:
بازی اونقدری باارزش هست که فارغ از هر نمره ای، باید پلیش داد! ولی امیدوارم نمرات بالایی بگیره که قدر کارشون دونسته بشه. خودم بین ۸۰ تا ۸۳ زدم ولی لیاقتشون طبق ویدیوها، بیشتر از ایناس.
بشدت منتظرشم و مرسی از گیم پس که وسط این همه شلوغی گیم (!!!) یه پولی میذاره تو جیبمون سیو‌ شه :D
خداوکیلی عجب سالیه این 2025 باورنکردنیه. هرماه کلی بازی خفن بزرگ و کوچیک تو سبکای مختلف داره میاد!
 
من که مدت هاست بازی را پیشخرید کردم امیدوارم نمرات خوبی بگیره چون هرچی بشه بازیش میکنم سبک ار پی جی نوبتی بعد از مترویدوینیا دومین سبک مورد علاقم هست.به خاطر این بازی هم فعلا ایندیانا جونز را اسکیپ کردم .
جالبه قفل بازی هم اگه اشتباه نکنم پنچ شنبه ۱۰ و نیم صبح باز میشه تا الان ندیده بودم این ساعت بازی انلاک بشه اکثرا ۷ و نیم صبح یا ۷ و نیم بعد از ظهر باز میشن
 
بازی همه نمایش هاش خوب‌ بوده اما بنظرم قطعا نمیشه انتظار یه شاهکار با متای بالای 90 از اولین بازی یه استودیو کوچیک و تازه تاسیس داشت،‌ مخصوصا با سبکی که بازی داره و این ریسک رو‌ کردند چیزهای جدیدی توی گیم پلی سنتی این سبک امتحان کنند. بنظرم همین که متا بالای 80 بشه و در کل بازخوردهای مثبتی داشته باشه تا باعث فروش بیشتر بازی بشه خودش یه موفقیت برای استودیو محسوب میشه.
 
بازی از سیستم QTE مشابه Legend of Dragoon استفاده می‌کنه!
من خودم عاشق LOD بودم، مخصوصاً اون QTEهای معروفش که موقع هر ضربه باید دقیق بزنی تا ترکیب کامل شه. واقعاً حس خوبی می‌داد وقتی یه "Addition" رو بدون اشتباه تا آخر می‌بردی جلو.

ولی از یه طرف، قبول دارم که همین سیستم باعث می‌شد بعضی مبارزه‌ها زیادی کش بیاد، مخصوصاً وقتی با دشمنای معمولی طرف بودی. حالا اگه یه بازی جدید بخواد از همین سبک QTE استفاده کنه، باید خیلی حواسش به طراحی سیستم پیشرفت شخصیت و مبارزات غیر-QTE باشه، وگرنه ممکنه بعد یه مدت خسته‌کننده شه، حتی واسه کسایی مثل من که با LOD خاطره دارن
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or