امتیازات Call of Duty : Ghosts

FLAWL3SS

کاربر سایت
29549331049453471862.jpg


Developer---------Infinity Ward
Publisher--------------Activision
Writer----------Stephen Gaghan
Composer---------David Buckley
Series---------------Call of Duty
Engine----------------IW Engine
Genre------------------------Fps


God Is A Geek - 10/10
Total Playstation - 9/10
Post Arcade - 9/10
Hardcore Gamer Magazine - 9/10
IGN - 8.8/10
NZ Gamer - 8.7/10
Machinima - 8.5/10
The Globe And Mail - 8.5/10
Canadian Online Gamer - 8.5/10
Gamers Temple - 8.4/10
Lazygamers - 8.3/10
Mondoxbox - 8.2/10
The Sixthaxis - 8/10
GamesBeat - 8/10
OXM - 8/10
Everyeye.it - 8/10
The Escapist - 8/10
MetroGame Central - 8/10
Gamespot - 8/10
Gameinformer - 8/10
OPM - 8/10
Teleghraph - 8/10
IGN Italy - 8/10
OXM US - 8/10
GameBlog.fr - 8/10
LaPS3 - 7.8/10
EGM - 7.5/10
NowGamer - 7.5/10
GameFront - 7.4/10
The Digital Fix - 7/10
DarkStation - 7/10
GameTrailers - 7/10
GRY Online - 7/10
VideoGamer - 7/10
EuroGamer - 7/10
Edge - 7/10
Joystiq - 7/10
Eurogamer Italy - 7/10
Polygon - 6.5/10
GiantBomb - 6/10
DPAD Mag - 6/10
Destroictoid - 5/10

متای بازی (PS4 بیشترین امتیاز ثبت شده رو دارد)

70963085893136280648.jpg
 
آخرین ویرایش:
محض اطلاعت اگه نمیدونی بدون که این نسخه با IW 6.0 ساخته شده. پس یعنی موتور ارتقا داشته! واسه اینکه بدونی چه تغییراتی هم کرده کافیه چشمان مبارک را به این صفحه معطوف بفرمایید! ;)
IW engine - Wikipedia, the free encyclopedia

ثانیا حالا اگه DICE میخواسته پول زیادی خرج کنه و یه چیز بهتری تولید کنه و به قول معروف کم کار نذاره اون جایگاه خودش را داره. ولی بازهم همونی که در پست قبلی گفتم. اتفاقا توجیه بسیار خوبی هم هست. (مگه Maya یا Photoshop هرسال عوض میشن که این موتور هم یه چیز دیگه بشه! Actvision دلش اینجوری می پسنده که عوض شدن را در این حد انجام بده. مگه موتور Unreal Engine 3 همین امسال اومده!؟؟؟؟ مال حدود 9 الی 10 سال قبله!!! ولی ببین باهاش چه شاهکارهایی تولید میشه. پس خواهشا.... منطقی باشین!

جان من برو بخون تغییرات رو توی IW6 ببین خودت خندت نمی گیره. بعد هم نگاه کن به بازی، اصلا فرقش رو میبینی؟ جایی هست که محسوس بگی اوه اوه چی تغییراتی؟ با این موتور پوکیده جون میکنه رو بهترین pc اجرا بشه!
شما اصلا انگار ته منطقی داداش، از این مقایسه کردنت معلومه. Photoshop و Maya رو چرا می کشی وسط من نمی دونم.
unreal هم یه موتور وحشتناک قوی هست که در حدی flexible هست که از توش انواع و اقسام گرافیک ها در میاد. واقعا خیلی دیگه باید فن باشی که بیای از گرافیک COD دفاع کنی!
Activison معلومه میاد این کار رو می کنه، فقط دنبال پول هست و اصلا هیچ چیز دیگه واسش مهم نیست. تا وقتی کسانی مثل شما هم هستن این کار رو ادامه می ده. به شخصه مطمئن هستم حداقل تا 3-4 سال دیگه به همین روال بازی COD تکرار می شه بدون کمترین تغییر.
 
جان من برو بخون تغییرات رو توی IW6 ببین خودت خندت نمی گیره. بعد هم نگاه کن به بازی، اصلا فرقش رو میبینی؟ جایی هست که محسوس بگی اوه اوه چی تغییراتی؟ با این موتور پوکیده جون میکنه رو بهترین pc اجرا بشه!
شما اصلا انگار ته منطقی داداش، از این مقایسه کردنت معلومه. Photoshop و Maya رو چرا می کشی وسط من نمی دونم.
unreal هم یه موتور وحشتناک قوی هست که در حدی flexible هست که از توش انواع و اقسام گرافیک ها در میاد. واقعا خیلی دیگه باید فن باشی که بیای از گرافیک COD دفاع کنی!
Activison معلومه میاد این کار رو می کنه، فقط دنبال پول هست و اصلا هیچ چیز دیگه واسش مهم نیست. تا وقتی کسانی مثل شما هم هستن این کار رو ادامه می ده. به شخصه مطمئن هستم حداقل تا 3-4 سال دیگه به همین روال بازی COD تکرار می شه بدون کمترین تغییر.

من حرفی از گرافیک بازی زدم؟ من از Activision دفاع کردم؟ خوبه گفتم به خاطر آشغال بودن این نسخه اصلا سراغش نرفتم! مقایسه ای که کردم کاملا به جا بود. ولی متاسفانه چی بهت بگم! من خودم سه سالی هست با unity3d دارم کار میکنم. الان تقریبا 2 ورژن رفته جلو و شده نسخه 4. ولی تغییرات در همین حدی هست که در این موتور IW دیدم. باشه... انگار من واسه ات مثال عینی هم بزنم از قدیمی بودن یه نرم افزار مثل UDK و ... دوباره یه سری حرف واسه گفتن داری و سر حرفت هستی. باش... اشکالی هم نداره.
برو دست بردار... منطقی باش پسر! به قول مولوی: سوی منطق از ره سمع اندرا!
 
من حرفی از گرافیک بازی زدم؟ من از Activision دفاع کردم؟ خوبه گفتم به خاطر آشغال بودن این نسخه اصلا سراغش نرفتم! مقایسه ای که کردم کاملا به جا بود. ولی متاسفانه چی بهت بگم! من خودم سه سالی هست با unity3d دارم کار میکنم. الان تقریبا 2 ورژن رفته جلو و شده نسخه 4. ولی تغییرات در همین حدی هست که در این موتور IW دیدم. باشه... انگار من واسه ات مثال عینی هم بزنم از قدیمی بودن یه نرم افزار مثل UDK و ... دوباره یه سری حرف واسه گفتن داری و سر حرفت هستی. باش... اشکالی هم نداره.
برو دست بردار... منطقی باش پسر! به قول مولوی: سوی منطق از ره سمع اندرا!

الان من نفمیدم چی شد راستش. من میگم از Modern warfare 1 تا حالا پیشرفت گرافیکی خاصی نبوده. شما می گی نه بوده! حتما بوده فقط شما که unity کاری می بینی. کسی از engine unity انتظار گرافیک خارق العاده نداره، من می گم بازی با این همه فروش و این معروفیت 8 ساله که هی داره تکرار می شه، حتی به خودشون زحمت نمی دن یه موتور جدید استفاده کنن.
 
محض اطلاعت اگه نمیدونی بدون که این نسخه با IW 6.0 ساخته شده. پس یعنی موتور ارتقا داشته! واسه اینکه بدونی چه تغییراتی هم کرده کافیه چشمان مبارک را به این صفحه معطوف بفرمایید! ;)
IW engine - Wikipedia, the free encyclopedia

ثانیا حالا اگه DICE میخواسته پول زیادی خرج کنه و یه چیز بهتری تولید کنه و به قول معروف کم کار نذاره اون جایگاه خودش را داره. ولی بازهم همونی که در پست قبلی گفتم: اتفاقا توجیه بسیار خوبی هم هست. (مگه Maya یا Photoshop هرسال عوض میشن که این موتور هم یه چیز دیگه بشه! Actvision دلش اینجوری می پسنده که عوض شدن را در این حد انجام بده. مگه موتور Unreal Engine 3 همین امسال اومده!؟؟؟؟ مال حدود 9 الی 10 سال قبله!!! ولی ببین باهاش چه شاهکارهایی تولید میشه. پس خواهشا.... منطقی باشین!
نمردیمو موتو ارتقا داده شده رو هم دیدیم


battlefield-4-vs-call-of-duty-ghosts-3.jpg
 
الان من نفمیدم چی شد راستش. من میگم از Modern warfare 1 تا حالا پیشرفت گرافیکی خاصی نبوده. شما می گی نه بوده! حتما بوده فقط شما که unity کاری می بینی. کسی از engine unity انتظار گرافیک خارق العاده نداره، من می گم بازی با این همه فروش و این معروفیت 8 ساله که هی داره تکرار می شه، حتی به خودشون زحمت نمی دن یه موتور جدید استفاده کنن.

چی را نفهمیدی؟! ببین، موتور شرکت Infinity Wards همین IW هست. چرا از یه موتور جدید استفاده کنن؟! مگه Crytek از موتور جدیدی استفاده میکنه؟
اگه منظورت این هست که یه ویرایش جدید باشه: خب اینکار را انجام دادن. اتفاقا تغییراتی هم که دادن اصلا کوچک نیست. افزودن Tessellation و Fluid Dynamics برخلاف نظر شما در پست قبلی اصلا خنده دار نیست. شاید اینکار را دیر انجام دادن! ولی خنده دار نیست. حالا اینکه چرا در ساخت این بازی سهل انگاری میکنن و بدون اینکه این تغییرات را در نسخه جدید لحاظ کنن، اون را روانه بازار میکنن یه بحث دیگه ای هست که نتیجه اش هم همین ضعیف شدن و انحطاط بازی میشه.
--------------------------
یه نکته جالب هم اینکه خیلی ها همه نسخه های COD را بازی میکنن و همیشه همین انتقاد ها را میکنن! و بعد دوباره زودتر از همه شیرجه می زنن واسه نسخه بعدی. اما من که خودم اتفاقا Fan این سری بودم از 10 سال قبل تا به امروز، بعضی از نسخه های ضعیف این بازی را به هیچ عنوان بازی نکردم و نخواهم کرد. از جمله همین Ghosts. اما این دلیل نمیشه از نسخه های خوبی مثل BO یا سری MW دفاع نکنم!
-------------------------
در مورد Unity هم اتفاقا موتور فوق العاده ای هستش و دز آینده حرف های زیادی ازش خواهید شنید. یه چیزی تو مایه های Google که کسی فکر نمی کرد رو دست Yahoo بیاد! (دوباره نگو چه ربطی داره!؟) اینکه گفتم تغییرات زیادی نداشته دلیل بر این نیست که موتور ضعیفی هست. بلکه میخواستم بگم همیشه نباید یه چیز جدید بدن بیرون تا کاربرها بگن ایول دیگه ترکونده، بلکه با یه سری تغییرات میشه اون را در مسیر درستش به پیش برد!

نمردیمو موتو ارتقا داده شده رو هم دیدیم


battlefield-4-vs-call-of-duty-ghosts-3.jpg

این عکس که از تریلر بازی هستش و ماله چند ماه پیشه. در ضمن اگه می دونستید مشکل از کجاست این را به عنوان ضعف موتور عنوان نمی کردید. این ضعف سازندگان (در واقع سوتی آنها) در بکار گیری دو منبع نور واسه محیط هست. کاری هم به موتور نداره! مضاف بر اینکه الان متوجه شدم که Cut Scene های یه بازی با Game Engine ساخته میشه نه با نرم افزارهای سه بعدی و ویرایش فیلم! جل الخالق! :-&
 
آخرین ویرایش:
چی را نفهمیدی؟! ببین، موتور شرکت Infinity Wards همین IW هست. چرا از یه موتور جدید استفاده کنن؟! مگه Crytek از موتور جدیدی استفاده میکنه؟
اگه منظورت این هست که یه ویرایش جدید باشه: خب اینکار را انجام دادن. اتفاقا تغییراتی هم که دادن اصلا کوچک نیست. افزودن Tessellation و Fluid Dynamics برخلاف نظر شما در پست قبلی اصلا خنده دار نیست. شاید اینکار را دیر انجام دادن! ولی خنده دار نیست.

این موتور مال Infinity Ward نیست، موتور بهینه شده Quake هست که مال عهد بوقه.
Crytek بله قربان، تا حالا سه باز موتورش رو کاملا تغییر داده از بیخ.
اضافه کردن اینها هم کلا خنده داره، همین که اومدن تو سال 2013 تازه یادشون افتاده اضافه کردن خنده داره. مثل این که یکی بیاد الان Dynamic Shadow بذاره تو موتور بگه اینا ها، اینم نو آوری! آخه اضافه کردن Leaning تو این دور زمونه خنده دار نیست؟ حالا اگر مثلا Titanfal رو بگیم آره، موتور مال چند سال قبل رو استفاده کردن ولی از نظر گرافیکی اینقدر تغییر توش ایجاد دادن که با یه تجربه نسل جدید طرف باشیم! تازه باز هم میگم، با وجود اینکه COD از نظر گرافیکی هیچ چیز برای گفتن نداره، رو بهترین Pc ها خوب اجرا نمی شه.

یه نکته جالب هم اینکه خیلی ها همه نسخه های COD را بازی میکنن و همیشه همین انتقاد ها را میکنن! و بعد دوباره زودتر از همه شیرجه می زنن واسه نسخه بعدی. اما من که خودم اتفاقا Fan این سری بودم از 10 سال قبل تا به امروز، بعضی از نسخه های ضعیف این بازی را به هیچ عنوان بازی نکردم و نخواهم کرد. از جمله همین Ghosts. اما این دلیل نمیشه از نسخه های خوبی مثل BO یا سری MW دفاع نکنم!

داداش من، من یکی از MW 1 به این ور دیگه این بازی ها رو گذاشتم کنار! همین الان می تونم مفت این بازی رو بگیرم ولی نمی خوام. من کار به بقیه ندارم، ولی آخرین شیرجه من واسه MW1 بود و واقعا ازش لذت بردم.

در مورد Unity هم اتفاقا موتور فوق العاده ای هستش و دز آینده حرف های زیادی ازش خواهید شنید. یه چیزی تو مایه های Google که کسی فکر نمی کرد رو دست Yahoo بیاد! (دوباره نگو چه ربطی داره!؟) اینکه گفتم تغییرات زیادی نداشته دلیل بر این نیست که موتور ضعیفی هست. بلکه میخواستم بگم همیشه نباید یه چیز جدید بدن بیرون تا کاربرها بگن ایول دیگه ترکونده، بلکه با یه سری تغییرات میشه اون را در مسیر درستش به پیش برد!

Unity هیچوقت به عنوان یه موتور مرجع نخواهد شد، به هزاران دلیل که خودت هم خوب می دونی.
 
محض اطلاعت اگه نمیدونی بدون که این نسخه با IW 6.0 ساخته شده. پس یعنی موتور ارتقا داشته! واسه اینکه بدونی چه تغییراتی هم کرده کافیه چشمان مبارک را به این صفحه معطوف بفرمایید! ;)
IW engine - Wikipedia, the free encyclopedia

ثانیا حالا اگه DICE میخواسته پول زیادی خرج کنه و یه چیز بهتری تولید کنه و به قول معروف کم کار نذاره اون جایگاه خودش را داره. ولی بازهم همونی که در پست قبلی گفتم: اتفاقا توجیه بسیار خوبی هم هست. (مگه Maya یا Photoshop هرسال عوض میشن که این موتور هم یه چیز دیگه بشه! Actvision دلش اینجوری می پسنده که عوض شدن را در این حد انجام بده. مگه موتور Unreal Engine 3 همین امسال اومده!؟؟؟؟ مال حدود 9 الی 10 سال قبله!!! ولی ببین باهاش چه شاهکارهایی تولید میشه. پس خواهشا.... منطقی باشین!
آقا جان چرا با همه دعوا داری؟ گفتی این صحنه فیکه بچه هایی که بازی کردن گفتن واقعیه!
انجین بازی قدیمیه که دیگه اینو همه قبول دارن! انجین قدیمی رو خیل یاز بازی ها دارن ولی وقتی بحث بحث قدرت انجین هست این قضیه صادق نیست!
شما به گرافیک Ghosts دقت کن ببین واقعا در حد یک عنوان نسل بعدی هست؟؟ به هیچ وجه! فقط کافیه بزاریش کنار BF4 یا Crysis بعد میبینی چقدر ضعیفه!
ولی بازی های آنریل انجین 3 رو داشته باش! Batman Arkham City سال 2011 نامزد بهترین گرافیک توی VGA شد! امسالم خیلی خوب بود گرافیکش! یا گرافیک فوق هنری در Bioshock infinite !!!
مقایسه انجین با فتوشاپ یا مایا ـم واقعا بد بود! فتوشاپ بنظرت نیازی به تحول داره؟؟ مایا یا تری دی مکس نیازی به تحول داره؟؟ حالا انجین CoD نیاز به تحول داره یا نه؟؟؟ برای اینکه هم سطح بقیه بازی ها بشه به تحول نیاز داره یا نه؟؟؟

من خودم فن دو آتیشه CoD هستم ولی واقعا از این نظر خوشم نمیاد هر سال با یک انجین یک بازی رو بسازن و خورده آپدیتی بچسبونن بهش!
حالا Ghosts رو کاری باهاش ندارم چون پیشرفتش تقریبا خوب بوده ولی BOII رو بزار کنار MW2 ببین چقدر فرق دارن با هم؟؟؟ بعد BF4 رو بزار کنار BFBC2 بعد ببین چقدر فرق دارن :دی
 
آقا جان چرا با همه دعوا داری؟ گفتی این صحنه فیکه بچه هایی که بازی کردن گفتن واقعیه!
انجین بازی قدیمیه که دیگه اینو همه قبول دارن! انجین قدیمی رو خیل یاز بازی ها دارن ولی وقتی بحث بحث قدرت انجین هست این قضیه صادق نیست!
شما به گرافیک Ghosts دقت کن ببین واقعا در حد یک عنوان نسل بعدی هست؟؟ به هیچ وجه! فقط کافیه بزاریش کنار BF4 یا Crysis بعد میبینی چقدر ضعیفه!
ولی بازی های آنریل انجین 3 رو داشته باش! Batman Arkham City سال 2011 نامزد بهترین گرافیک توی VGA شد! امسالم خیلی خوب بود گرافیکش! یا گرافیک فوق هنری در Bioshock infinite !!!
مقایسه انجین با فتوشاپ یا مایا ـم واقعا بد بود! فتوشاپ بنظرت نیازی به تحول داره؟؟ مایا یا تری دی مکس نیازی به تحول داره؟؟ حالا انجین CoD نیاز به تحول داره یا نه؟؟؟ برای اینکه هم سطح بقیه بازی ها بشه به تحول نیاز داره یا نه؟؟؟

من خودم فن دو آتیشه CoD هستم ولی واقعا از این نظر خوشم نمیاد هر سال با یک انجین یک بازی رو بسازن و خورده آپدیتی بچسبونن بهش!
حالا Ghosts رو کاری باهاش ندارم چون پیشرفتش تقریبا خوب بوده ولی BOII رو بزار کنار MW2 ببین چقدر فرق دارن با هم؟؟؟ بعد BF4 رو بزار کنار BFBC2 بعد ببین چقدر فرق دارن :دی
فکر کنم رییس اکتی یه رگ ایرانی داره فقط می خواد با هزینه کم فروش بالا داشته باشه ایشون فقط می خواد با اعتمادی که طرفدارا بهش دارن بازی رو بفروشه و اصلا به فکر این نیست که یه چیز جدید اضافه کنه و اینکه برای اینکه پز بازیشو جلوی bf بده میاد حال طرفدارای سرسختشو می گیره ( مثل خودم ) به قول معروف مفت باشه کوفت باشه .!!!
 
با اینکه COD4به نظر من بهترین شوتر نظامی تاریخ ویدیو گیمز بود اما این سری از COD:WAW تاریخ مصرفش گذشت...هر سال همون رو به خورد ملت دادن با یه گیم پلی نهایتا 5-6ساعته احمق تر دایس که بتلفیلد بد کمپانی(به اون باحالی) رو قیدشو زد که از CODکه خودش کپی بود کپی کنه:d
 
آقا جان چرا با همه دعوا داری؟ گفتی این صحنه فیکه بچه هایی که بازی کردن گفتن واقعیه!
انجین بازی قدیمیه که دیگه اینو همه قبول دارن! انجین قدیمی رو خیل یاز بازی ها دارن ولی وقتی بحث بحث قدرت انجین هست این قضیه صادق نیست!
شما به گرافیک Ghosts دقت کن ببین واقعا در حد یک عنوان نسل بعدی هست؟؟ به هیچ وجه! فقط کافیه بزاریش کنار BF4 یا Crysis بعد میبینی چقدر ضعیفه!
ولی بازی های آنریل انجین 3 رو داشته باش! Batman Arkham City سال 2011 نامزد بهترین گرافیک توی VGA شد! امسالم خیلی خوب بود گرافیکش! یا گرافیک فوق هنری در Bioshock infinite !!!
مقایسه انجین با فتوشاپ یا مایا ـم واقعا بد بود! فتوشاپ بنظرت نیازی به تحول داره؟؟ مایا یا تری دی مکس نیازی به تحول داره؟؟ حالا انجین CoD نیاز به تحول داره یا نه؟؟؟ برای اینکه هم سطح بقیه بازی ها بشه به تحول نیاز داره یا نه؟؟؟

من خودم فن دو آتیشه CoD هستم ولی واقعا از این نظر خوشم نمیاد هر سال با یک انجین یک بازی رو بسازن و خورده آپدیتی بچسبونن بهش!
حالا Ghosts رو کاری باهاش ندارم چون پیشرفتش تقریبا خوب بوده ولی BOII رو بزار کنار MW2 ببین چقدر فرق دارن با هم؟؟؟ بعد BF4 رو بزار کنار BFBC2 بعد ببین چقدر فرق دارن :دی

اگه صفحه قبل را ملاحظه می فرمودید متوجه میشدید که در مورد اون صحنه من پذیرفتم. با کسی هم دعوا ندارم. در ضمن شما خودتون حرفهای من را دارین تایید میکنین. من واسه چی این نسخه را بازی نکردم؟! به همین دلایلی که نوشتید. پس نمیدونم این بحث ها مال چیه!؟

این بحث موتور کاملا یه موضع دیگه بود که آقای Ayat_Gamer مطرح کره بودند.
در ضمن من هیچی نیستم و نمیخوام ادای آدم های Pro را در بیارم. ولی تصورتون از یه انجین کاملا غلطه. (به خصوص آقای Ayat_Gamer را میگم) شما فکر میکنین انجین همه چیز در ساخت یک بازی هست. در صورتی که بخش های مهمتری هم در ساخت یک بازی هست که از انجین واجب تره که دیگه واقعا اینجا جاش نیست بیان کنم و از موضوع بحث خارجه (که همین الان هم این اتفاق افتاده) من مایا را مثال زدم که بگم اتفاقا برعکس اون چیزی که فکر میکنین، engine اصلا نیازی به یک تحول شگرف نداره. چون یه جور واسط کاربری (یک محیط کابری واسه سهل الوصول تر کردن کارها و ارتباط بین API و البته GPU هست واسه پیوند بین برنامه نویسی بازی با سایر بخش ها مثل انیمیشن و ریگینگ و level designin. ) و خود این واسط امکان بسط دادنش به هر نحوی که بخواهید وجود داره.
در زمینه قدرت انجین حرف تون کاملا صحیحه منتها قدرت انجین بیشتر به بهره گیری از اپلیکیشن های برنامه نویسی ای مثل DX یا OpenGL بر میگرده.
(این فقط یه مثاله) اینکه مثلا انیمیشن یه کاراکتر ضعیفه اکثرش بر میگرده به مرحله ریگینگ (که در یه نرم افزار 3d انجام میپذیره ) و بعد نوع تعاملی که با محیط داره که اونهم به برنامه نویسی بر میگرده حالا دیگه فرقی نمیکنه در چه انجینی باشه! فقط کافیه چند ساعت با یه انجین مثل udk کار کنین تا متوجه بشین که چی میگم.
( کل حرفم یعنی اینکه شما حتی بدون یک ENGNIE و تنها با استفاده از یک API ( رابطی مثل DirectX و یا Open GL ) میتونید یه بازی (اون هم یه بازی AAA) را بسازید. این وسط engine فقط واسه سهولت کار و همینطور واسه اینکه در پروژه های بعدی هم به کارتون بیاد مورد استفاده قرار میگیره. حالا اسمش هرچی میخواد باشه. حتی دیدید که SP Blacklist با آنریل 2.5 و صد البته با بهینه سازی اون (که بر میگرده به برنامه نویسی ولاغیر) ساخته شد.
 
آخرین ویرایش:
ديگه يكم بريم جلوتر، ميگين cod از شماره 2 به بعد، تركيد...!!!
بعضي از دوستان مثل اينكه اصلا mw2 و bo رو بازي نكردن.. ثابت شدن اين بازي و به قول شما تكراري شدن اين بازي از mw3 شروع شد كه دقيقا مثل mw2 بود، كه البته فناي cod خيليم دوس داشتن اين ثابت بودن و تغيير نكردن گيم پلي رو.. چون mw2 از لحاظ گيم پلي بيش از حد عالي و كامل بود.
مشكل CoD هم فقط گرافيكشه كه براي من ١٠ ٪ گيم رو تشكيل ميده، با اين حال توي ghosts هم گرافيك بازي اصلا بد نيست!
 
واقعا قسمت ﺳﻴﻨﮕﻞ ﭘﻠﻴﺮبازی افتضاحه از نظرگرافیک هیچ پیشرفتی نکرده
ولی قسمت مولتی بهتراز BO2شده امیدوارم مد hardcoreDominationرو هم به قسمت مولتی بازی اضافه کنه
 
اگه صفحه قبل را ملاحظه می فرمودید متوجه میشدید که در مورد اون صحنه من پذیرفتم. با کسی هم دعوا ندارم. در ضمن شما خودتون حرفهای من را دارین تایید میکنین. من واسه چی این نسخه را بازی نکردم؟! به همین دلایلی که نوشتید. پس نمیدونم این بحث ها مال چیه!؟

این بحث موتور کاملا یه موضع دیگه بود که آقای Ayat_Gamer مطرح کره بودند.
در ضمن من هیچی نیستم و نمیخوام ادای آدم های Pro را در بیارم. ولی تصورتون از یه انجین کاملا غلطه. (به خصوص آقای Ayat_Gamer را میگم) شما فکر میکنین انجین همه چیز در ساخت یک بازی هست. در صورتی که بخش های مهمتری هم در ساخت یک بازی هست که از انجین واجب تره که دیگه واقعا اینجا جاش نیست بیان کنم و از موضوع بحث خارجه (که همین الان هم این اتفاق افتاده) من مایا را مثال زدم که بگم اتفاقا برعکس اون چیزی که فکر میکنین، engine اصلا نیازی به یک تحول شگرف نداره. چون یه جور واسط کاربری (یک محیط کابری واسه سهل الوصول تر کردن کارها و ارتباط بین API و البته GPU هست واسه پیوند بین برنامه نویسی بازی با سایر بخش ها مثل انیمیشن و ریگینگ و level designin. ) و خود این واسط امکان بسط دادنش به هر نحوی که بخواهید وجود داره.
در زمینه قدرت انجین حرف تون کاملا صحیحه منتها قدرت انجین بیشتر به بهره گیری از اپلیکیشن های برنامه نویسی ای مثل DX یا OpenGL بر میگرده.
(این فقط یه مثاله) اینکه مثلا انیمیشن یه کاراکتر ضعیفه اکثرش بر میگرده به مرحله ریگینگ (که در یه نرم افزار 3d انجام میپذیره ) و بعد نوع تعاملی که با محیط داره که اونهم به برنامه نویسی بر میگرده حالا دیگه فرقی نمیکنه در چه انجینی باشه! فقط کافیه چند ساعت با یه انجین مثل udk کار کنین تا متوجه بشین که چی میگم.
( کل حرفم یعنی اینکه شما حتی بدون یک ENGNIE و تنها با استفاده از یک API ( رابطی مثل DirectX و یا Open GL ) میتونید یه بازی (اون هم یه بازی AAA) را بسازید. این وسط engine فقط واسه سهولت کار و همینطور واسه اینکه در پروژه های بعدی هم به کارتون بیاد مورد استفاده قرار میگیره. حالا اسمش هرچی میخواد باشه. حتی دیدید که SP Blacklist با آنریل 2.5 و صد البته با بهینه سازی اون (که بر میگرده به برنامه نویسی ولاغیر) ساخته شد.


داداش شما بحث رو کشوندی به تخصصی موتور بازی اینا! من هنوز نمی گیرم دقیقا منظورت چیه...ببین وارد مسائل فنی نشو. از نظر من اصلا بیان بازی رو با موتور Wolfenstein3d بسازن من کاری ندارم. می گم باید بعد از 7 سال یه تغییر درست و حسابی توی گرافیک داده بشه . الان Titalfall با موتور قدیمی Source ساخته شده ولی دیدی کسی بیاد بگه گرافیکش خوب نیست و قدیمی می زنه؟ اینم همون جوریه. من واقعا نمی دونم یه نفر چجوری می تونه الان به جای BF4 این رو انتخاب کنه...
 
ديگه يكم بريم جلوتر، ميگين cod از شماره 2 به بعد، تركيد...!!!
بعضي از دوستان مثل اينكه اصلا mw2 و bo رو بازي نكردن.. ثابت شدن اين بازي و به قول شما تكراري شدن اين بازي از mw3 شروع شد كه دقيقا مثل mw2 بود، كه البته فناي cod خيليم دوس داشتن اين ثابت بودن و تغيير نكردن گيم پلي رو.. چون mw2 از لحاظ گيم پلي بيش از حد عالي و كامل بود.
مشكل CoD هم فقط گرافيكشه كه براي من ١٠ ٪ گيم رو تشكيل ميده، با اين حال توي ghosts هم گرافيك بازي اصلا بد نيست!

من خودم از فنای این سری بودم
MW3 با اینکه پسرفت هایی داشت اما بازم واسه خیلیا قابل قبول بود
اما دیگه یه عده الکی دارن از Ghost دفاع می کنن! مگه میشه یه بازی فقط یه خاطر مشکل گرافیکش یهو 10 نمره افت متا داشته باشه؟! این همه پسرفت برادر من یکیش فقط گرافیک ! همیشه Call بهترین FPS بوده و بیشترین فروش و داشته اما این درست نیست که چشم بسته بیاییم از همه ی سری هاش دفاع کنیم
BO هم قوی بود اما اصلا در حد و اندازه ی 2 نسخه ی اول MW نبود اونم فقط به لطف iw به اینجا رسید IW ای که الان دیگه IW نیست....
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or