امتیازات عنوان Doom: The Dark Ages

پیش‌بینی شما از میانگین امتیازات؟


  • مجموع رای دهنده‌ها
    216
  • نظرسنجی بسته شده است .

last of amir

کاربر سایت
Release Date: May 13, 2025

Developer: ID Software
Publisher: Bethesda Softworks
Platforms: PlayStation 5, Xbox Series X and S, PC
Genre: first-person shooter

thumb-1920-1365615.jpeg
https___forum.bazicenter.com_attachments_1000024908-jpg.379278_.jpeg
GameSpot 8
IGN 9
GameSpew 10
Player2 10
Screen Rant 10
IGN Portugal 9
Juexvideo.com 8.5
TheSixthAxis 8
PC Gamer 8
Guardian 8
IGN France 8
IGN Italia 8
Multiplayer.it 8
Push Square 8
VGC 8
DualShockers 8
VG247 8
TheGamer 7
PlayStation LifeStyle 9​

 

Attachments

  • Untitled.png
    Untitled.png
    18.8 KB · مشاهده: 982
آخرین ویرایش:
هیچی دیگه یه کم دیگه ادامه پیدا کنه میفهمیم که کلا کارگردان و طراحل مراحل و تیم چند صد نفره بازی همشون کشک و ابدارچی بودن و اقامون میک صفر تا صد بازی رو با موسیقیش خلق میکرده! حالا کسایی ایراد میگیرن که عموما اصلا بازی نکردن و یه موجی راه انداختن که اره میک نیست بازیو بریزید دور! :-j
احتمالا ماهایی که داریم بازی میکنیم و اتفاقا پلیر قدیمی دووم هم هستیم و داریم با طراحی مراحل و گیم پلیش و حتی موسیقی به نسبت، حال میکنیم، اصلا گیمر نیستیم که بفهمیم اقامون میک نیست چه تری به بازی زده شده!
خدا نکنه یه جو منفی راه بیفته! همه میشن موسیقیدان خبره و تشخیص میدن که دووم جدید بخاطر نبود آقامون میک متای قرمز گرفته و در استودیو تا ساعاتی دیگر تخته میشه.
 
حاضرم شرط ببندم اگه همین موزیکای رو جای Composer فعلی مینوشت میک گوردون همه الان داشتن به به و چه چه میکردن :دی اگه میک بود مسلما خیلی رو مارکتینگ بازی تاثیر میزاشت ولی با این حال به هیچ وجه موسیقی جدید بد نیست خیلی هم عالیه . تا الان چند جا دیدم که اینو تکرار میکردن در کنارش به سرعت بازی هم گیر میدن !! فک کن Doom Slayer با سرعت هزار تا تو مپ بازی مثل تانک از رو همه رد میشه بعد یـ عده که عملا هیچ ایده ای از بازی ندارن دائم اینو تکرار میکنن !! واقعا بعضی موقع ها فک میکنم Social Media اشتباه بود یـ عده اینقدر درگیر حاشیه ها میشن که عملا تبدیل به ماشین ایراد بنی اسرائیلی گیری میشن .
 
آخرین ویرایش:
حاضرم شرط ببندم اگه همین موزیکای رو جای Composer فعلی مینوشت میک گورودن همه الان داشتن به به و چه چه میکردن :دی اگه میک بود مسلما خیلی رو مارکتینگ بازی تاثیر میزاشت ولی با این حال به هیچ وجه موسیقی جدید بد نیست خیلی هم عالیه . تا الان چند جا دیدم که اینو تکرار میکردن در کنارش به سرعت بازی هم گیر میدن !! فک کن Doom Slayer با سرعت هزار تا تو مپ بازی مثل تانک از رو همه رد میشه بعد یـ عده که عملا هیچ ایده از بازی ندارن دائم اینو تکرار میکنن !! واقعا بعضی موقع ها فک میکنم Social Media اشتباه بود یـ عده اینقدر درگیر حاشیه ها میشن که عملا تبدیل به ماشین ایراد بنی اسرائیلی گیری میشن .
من رفتم تو بازی، گفتم یا خدا قراره چقدر موسیقیش بد باشه و چقدر سرعت بازی کند باشه و خوابمون بگیره‌. هر دو برعکس بود. واقعا قبل تجربه بازی نباید حرف ملت رو شنید. قشنگ آدم بایاس میشه‌. اینا همون cod میخوان ۱۰ تا نسخه مثل هم بسازه واسشون.
 
حاضرم شرط ببندم اگه همین موزیکای رو جای Composer فعلی مینوشت میک گورودن همه الان داشتن به به و چه چه میکردن :دی اگه میک بود مسلما خیلی رو مارکتینگ بازی تاثیر میزاشت ولی با این حال به هیچ وجه موسیقی جدید بد نیست خیلی هم عالیه . تا الان چند جا دیدم که اینو تکرار میکردن در کنارش به سرعت بازی هم گیر میدن !! فک کن Doom Slayer با سرعت هزار تا تو مپ بازی مثل تانک از رو همه رد میشه بعد یـ عده که عملا هیچ ایده از بازی ندارن دائم اینو تکرار میکنن !! واقعا بعضی موقع ها فک میکنم Social Media اشتباه بود یـ عده اینقدر درگیر حاشیه ها میشن که عملا تبدیل به ماشین ایراد بنی اسرائیلی گیری میشن .

فضای مجازی حتی در مورد بازی‌هایی که واقعا مشکل دارن هم خیلی سمی و سرطانی رفتار میکنه دیگه وای به حال بازیایی که مشکل خاصی ندارن اما اینقدر فضارو سمی میکنن که یه عده واقعا باورشون میشه بازی اونقدر مشکل داره که ارزش تجربه کردن نداشته باشه :D مثال خیلی زیاده ولی خب تاپیک میره تو باقالیا. همین دووم جدید مثال خیلی خووبیه. من همچنان پشمام میریزه وقتی حرفای بعضیارو در مورد بازی میخونم :D
 
من رفتم تو بازی، گفتم یا خدا قراره چقدر موسیقیش بد باشه و چقدر سرعت بازی کند باشه و خوابمون بگیره‌. هر دو برعکس بود. واقعا قبل تجربه بازی نباید حرف ملت رو شنید. قشنگ آدم بایاس میشه‌. اینا همون cod میخوان ۱۰ تا نسخه مثل هم بسازه واسشون.
من بازی نکردم و خب نیمتونم در مورد گیم پلی و سرعتش نظر بدم.
با اینکه ویدئو خیلی دیدم.

ولی در مورد موسیقی که دو روزه دارم گوش میدم میتونم بگم واقعا و به هیچ وجه ضعیف نیست و انصافا خیلی هم با کیفیته.
چندتا ترک خیلی خوب هم داره که میزارم روی تکرار.
خیلی هم با فضای مدیوال بازی همخونی داره.
کی میتونه Infernal chasm رو گوش بده و ازش ایراد بگیره؟:

\m/\m/
یا Unchained Predator و...
از این ترکها کم نداره.

ولی میتونم این رو درک کنم که اونهایی که کارهای میک گوردون رو بیشتر میپسندن زیاد طرفدار این یکی نباشن.

یکسری آهنگساز هستن که روح یه بازی رو خیلی بیشتر از دیگران درک میکنن و میتونن براش کارهای عجیب و غریب انجام بدن که تا سالها پلیرها رو معتاد خودش کنه.
از این دست آهنگسازها مثل Jeremy Soule برای TESها دقیقا همچین نقشی رو دارن که سخته ببینی شخص دیگه ای جاشون رو بگیره.
مثل همین 'کاری که Inon Zur برای استارفیلد انجام داد ، اصلا و به هیچ وجه خروجی ضعیفی نبود ولی اگه بزاری کنار کارهای سوله کاملا تفاوت کیفی مشهوده.

اما اونهایی که میگن موسیقی Dark Ages داغونه یا افتضاح و... فقط میتونم بگم دارن دروغ میگن.
یا اصلا هیچ ایده ای ندارن ، نه بازی رو تجربه کردن و نه موسیقیش رو گوش دادن و فقط دارن حرفهای دیگران رو تکرار میکنن.

===========
 
آخرین ویرایش:
من بازی نکردم و خب نیمتونم در مورد گیم پلی و سرعتش نظر بدم.
با اینکه ویدئو خیلی دیدم.

ولی در مورد موسیقی که دو روزه دارم گوش میدم میتونم بگم واقعا و به هیچ وجه ضعیف نیست و انصافا خیلی هم با کیفیته.
چندتا ترک خیلی خوب هم داره که میزارم روی تکرار.
خیلی هم با فضای مدیوال بازی همخونی داره.
کی میتونه Infernal chasm رو گوش بده و ازش ایراد بگیره؟:

\m/\m/
یا Unchained Predator و...
از این ترکها کم نداره.

ولی میتونم این رو درک کنم که اونهایی که کارهای میک گوردون رو بیشتر میپسندن زیاد طرفدار این یکی نباشن.

یکسری آهنگساز هستن که روح یه بازی رو خیلی بیشتر از دیگران درک میکنن و میتونن براش کارهای عجیب و غریب انجام بدن که تا سالها پلیرها رو معتاد خودش کنه.
از این دست آهنگسازها مثل Jeremy Soule برای TESها دقیقا همچین نقشی رو دارن که سخته ببینی شخص دیگه ای جاشون رو بگیره.
مثل همین 'کاری که Inon Zur برای استارفیلد انجام داد ، اصلا و به هیچ وجه خروجی ضعیفی نبود ولی اگه بزاری کنار کارهای سوله کاملا تفاوت کیفی مشهوده.

اما اونهایی که میگن موسیقی Dark Ages داغونه یا افتضاح و... فقط میتونم بگم دارن دروغ میگن.
یا اصلا هیچ ایده ای ندارن ، نه بازی رو تجربه کردن و نه موسیقیش رو گوش دادن و فقط دارن حرفهای دیگران رو تکرار میکنن.

===========
شما رو نمیدونم ولی احساس میکنم یـ سریا به خاطر کارای خفن میک به صورت دیفالت موزیک بازی رو یک لول میارن پایین . طرف میگه "موسیقی بازی خیلی خوبه ولی ..." من بالاتر هم گفتم اگه همین ترک ها رو میک گوردون ساخته بود الان همه داشتن کلی به به و چه چه میکردن ! این بنده خدا ها کاملا پیداست که سر موسیقی بازی از کارای میک گوردون الهام گرفتن خیلی راحت میشه اینو فهمید همین ترک Infernal chasm اواخرش دیگه رسما انگار خود میگ گوردون ساخته . مشکل موسیقی بازی خود ترک ها نیستن بیشتر بر میگرده به میکس و Reactive نبودنشون نسبت به گیم پلی که بعضی جاها رسما موقع کامبت همه جا ساکت ـه . خیلی کم پیش میاد اینجوری ولی خوب نیاز به پچ داره .
 
آخرین ویرایش:
Edge 6/10

And it's here that The Dark Ages' UI really begins to strain under the weight. As is par for the course these days, the parry system is colour-coded: attacks that can be parried are marked with a green flash, as opposed to the oranges (and occasionally blues) of those that must be dodged, blocked or else just swallowed. The problem is that all these colours are already in use elsewhere: the green glow is shared with armour pickups, and blue with both health and enemy's energy shields. Perhaps most confusing of all is the orange, which is essential to another mechanic added into The Dark Age's combat loop: superheating​
Certain enemy types now come clad in armour or with shields that reduce or even block the damage done by most weapons. Each bullet that pings off them, however, creates friction and heats up the metal - it begins to glow brighter and brighter, until it can be shattered with a single toss of the shield. This is incredibly satisfying, both as a way of staggering your most powerful foes and, thanks to the resulting shrapnel, for crowd control. Once again, though, this can be hard to parse. Is that armour orange enough, or will your shield simply bounce off it? Has the glow obscured an incoming projectile, meaning that you'll need your shield up rather than letting it fly off across the battlefield​
At both difficulties, however, there's the occasional moment when we find The Dark Ages' sweet spot and ride the wave of mutilation for a couple of joyous, cathartic minutes. In these stretches we're able to appreciate what Id was going for – and even when it's not quite clicking, the developer must be applauded for its willingness to rip and tear up a proven formula once again. Unfortunately, the solution it has landed on is missing some essential thing that has always made Doom work, another concept you wouldn't necessarily associate with this series: elegance​
 
کلا edge یکی از متعصب ترین رسانه های فعال ویدئوگیمه(کاری به این ندارم معتبره و قدمت بالایی داره و ضریبش زیاده) که فقط به یکی دو سبک معمولا نمره بالا میده یکی بازیهای نینتندو یکی سولزلایک و مخصوصا عناوین فرامسافتور!حالا هر متا و کیفیتی که میخوان داشته باشن!فک کن به این ۶ بدی به ER Nightreign لیگ هفتادی نمره ۹ بدی(کاری به این ندارم ممکنه منتقدانش متفاوت باشن کلی میگم)!به غیر از این دو تا شرکت و سبک بازی باید خیلی بی نقص و عجیب غریب باشی نمره ۹ یا ۱۰ بگیری!فک کنم به gow های اصلی که همه بالای ۹۰ اند هم هیچ وقت بالاتر از ۸ نداده!
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or