امتیازات بازی Tomb Raider:Definitive Edition

  • Thread starter Thread starter Bahram
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

Bahram

Alan, Wake Up
مدیر انجمن
09635856272782680179.jpg

پلتفرم:XBOX ONE,PS4
سازنده : Crystal dynamics
ناشر : Square Enix
تاریخ انتشار : 28 January
gameinformer:9.25/10
36047443459840954924.png
IGN:9.1/10
40258263979662827115.png
Impulsegamer: 10/10
Gaming Trend - 95/100
Post Arcade: 9.5/10
Canadian Online Gamers:9.4/10
Hardcore Gamer - 4.5/5
post arcade:9.5/10
GamesRadar:9/10
9/10 :The Globe and Mail Toronto
Playstation Universe:9/10
UsGamer: 9/10
craveonline:9/10
Digital Chumps:9/10
communityvoices:9/10
God is A Geek: 9/10
Gameblog.fr:9/10
Multiplayer.it:88/10
LaPS3:86/10
Official Xbox Magazine:8.5/10
Vandal Online:8.5/10
ign italia:8.5/10
EGM:8/10
Paulsemel - 8/10
Telegraph:8/10
Gaming Nexus:8/10
VideoGamer: 8/10
CVG: 8/10
8/10 :Attack of The Fanboy
Meristation: 8/10
Metro GameCentral:8/10
Game Spot:8/10
PlayStation LifeStyle:8/10

Official Xbox Magazine UK:8/10
XGN:7.5/10
Slant Magazine: 7/10
Playstation Official Magazine UK:7/10
X-ONE Magazine UK:7/10
The Escapist: 6/10
میانگین نمرات بازی در سایت metacritic:
25406771740236590785.png
95633556888646824865.png
 
آخرین ویرایش:
Dynamic Sweat چیه؟
عرق کردن :d
برا پی سی موجوده چی رو پورت کنه ؟
منظورش Definitive Edition هستش ... این مقایسه ای که انجام شده بین دو نسخه Definitive Edition و نسخه معمولی PC هستش!
--------
عجبیه ... اکثرا اینجا متفق القول بودیم که گرافیکش بدتر و لارا هم چپول شده حالا اینا همه دارند می گند که گرافیک بهتر شده!
 
آخرین ویرایش:
من هنوز نسخه ی pC ایش رو ترجیح میدم :/ درسته از رو عکس و ویدیو نمیشه قضاوت کرد ولی مشکلی نداشت بنظرم پی سی ایش بعلاوه ی اینکه صورت لارا و بنظرم خراب کردم (البته نظر منِ ) :دی

پ.ن : ولی جدی با این میخوان کیو خر کنن!؟ :دی "نوشته جفت نسخه ها از پی سی الترا بهتره در صورتی که شاتایی که از نسخه ی PC گذاشته حتی Tress FX ام توش فعال نیست...مقایسه اصن این الان!؟ :دی
به کل انگار قیافه ی لارا رو تغییر دادن , حالت صورتش عوض شده اصن... شاتیم که از PC گذاشته بنظر StrecH شده :| والا بعروز وثوغم اینقد چهارشونه نیس که لارا تو این عکس چار شونس

ku-xlarge.png
 
آخرین ویرایش:
Digital Foundry

Performance analysis: Tomb Raider Definitive Edition • Articles • Eurogamer.net

Framerate comparison: Tomb Raider Definitive Edition: PS4 vs. Xbox One Cut-Scene Frame-Rate Tests - YouTube


CUTSCENE
Xbox One
Lowest FPS: 27fps
Highest FPS: 30fps
Average FPS: 29.98fps

PS4
Lowest FPS: 32fps
Highest FPS: 60fps
Average FPS: 53.36fps


GAMEPLAY
Xbox One
Lowest FPS: 24fps
Highest FPS: 30fps
Average FPS: 29.84fps

PS4
Lowest FPS: 33fps
Highest FPS: 60fps
Average FPS: 50.98fps
we prioritised performance analysis in order to get our impressions to you as quickly as possible - and the results are going to make for uncomfortable reading at Microsoft.

With the PlayStation 4 averaging at 50fps and often hitting 60fps, frame-rate was left unlocked, producing the markedly higher results you see in the tables above.

:d
 
با این تحلیل DF مشخص شد :

کمترین فریم ریت که PS4 میتونه تحویل بده (33fps) از بیشترین فریم ریت xone بیشتره.(30fps) :bighug:

البته با این 8 درصدی که مایکرو ناغافل ازاد کرد احتمالا تفاوت خیلی کمتر میشه :-s

و ما همچنان منتظر امواج بعدی.
 
Digital Foundry

Performance analysis: Tomb Raider Definitive Edition • Articles • Eurogamer.net

Framerate comparison: Tomb Raider Definitive Edition: PS4 vs. Xbox One Cut-Scene Frame-Rate Tests - YouTube


CUTSCENE
Xbox One
Lowest FPS: 27fps
Highest FPS: 30fps
Average FPS: 29.98fps

PS4
Lowest FPS: 32fps
Highest FPS: 60fps
Average FPS: 53.36fps


GAMEPLAY
Xbox One
Lowest FPS: 24fps
Highest FPS: 30fps
Average FPS: 29.84fps

PS4
Lowest FPS: 33fps
Highest FPS: 60fps
Average FPS: 50.98fps
:d
البته lowest FPS گیم پلی وان تصحیح شده {18fps} :d

95307149416347006023.png


09923397796772633874.png
 
جالبه برام به طور متوسط بيش از 21 فريم ps4 از xbone بيشتر فريم ميده ...wow....
اون خط ابي و اون خط سبز و فاصله اي كه با هم دارن به وضوح حرف هاي گنده اي با ادم ميزنن :d
 
آخرین ویرایش:
فریم ریت بازی روی xbox one قفل شده یعنی سازنده اجازه نداده بیشتر از 30 فریم بر ثانیه رندر بشه که به نظرم کار خیلی درستی انجام دادن چون از ایجاد judder (یه جور شل و سفت شدن سرعت حرکت تصویر بر اثر فریم ریت متغیر جلوگیری کرده) تو مقاله هم نوشته که "For its part, Xbox One is clearly more consistent"
تو آخر مقاله هم گفته که با اینکه اونجاهایی که 60 فریم بر ثانیه رندر میشه فوق العادس ولی بالا و پایین شدن فریم یکم حالت ناپایدار ایجاد کرده برای همین بهتر بوده که یه گزینه تو PS4 اضافه میکردن که بشه فریم ریت رو روی 30 قفل کرد تا judder کمتر به وجود بیاد:
This would have given those seeking maximum frame-rate the chance to exercise the muscle of the console, while those who prefer a locked, consistent, judder-free experience could have chosen that instead.

جای دیگه هم نوشته:

There's a clear PS4 performance lead, but the comparison is skewed somewhat by the fact that Xbox One frame-rates appear capped at 30fps, while the Sony platform runs unlocked

"با وجود اینکه فریم ریت روی PS4 برتری داره اما این مقایسه تا حدودی با توجه به این حقیقت که فریم ریت xbox one روی 30 قفل شده ولی روی کنسول سونی آزاد گذاشته شده تحریف شده هست"

منظورش اینه که باید سازنده فریم ریت Xbox one رو هم آزاد میگذاشت تا مقایسه دقیقتر باشه... البته ابتدای مقاله اشاره کرده که بازی توسط دوتا استودیو مختلف پورت شده ممکنه تفاوت به همین دلیل باشه و ...

یه جای دیگه هم تو مقاله اشاره کرده که یه سازنده به DF گفته که :
Another development source we reached out to suggests that the DX11 'driver' for the Xbox One still requires a lot of work.

DX 11 روی Xbox one هنوز کامل نشده و به مقدار زیادی کار برای تکمیل شدن احتیاج داره.
 
فریم ریت بازی روی xbox one قفل شده یعنی سازنده اجازه نداده بیشتر از 30 فریم بر ثانیه رندر بشه که به نظرم کار خیلی درستی انجام دادن چون از ایجاد judder (یه جور شل و سفت شدن سرعت حرکت تصویر بر اثر فریم ریت متغیر جلوگیری کرده) تو مقاله هم نوشته که "For its part, Xbox One is clearly more consistent"
تو آخر مقاله هم گفته که با اینکه اونجاهایی که 60 فریم بر ثانیه رندر میشه فوق العادس ولی بالا و پایین شدن فریم یکم حالت ناپایدار ایجاد کرده برای همین بهتر بوده که یه گزینه تو PS4 اضافه میکردن که بشه فریم ریت رو روی 30 قفل کرد تا judder کمتر به وجود بیاد:


جای دیگه هم نوشته:



"با وجود اینکه فریم ریت روی PS4 برتری داره اما این مقایسه تا حدودی با توجه به این حقیقت که فریم ریت xbox one روی 30 قفل شده ولی روی کنسول سونی آزاد گذاشته شده تحریف شده هست"

منظورش اینه که باید سازنده فریم ریت Xbox one رو هم آزاد میگذاشت تا مقایسه دقیقتر باشه... البته ابتدای مقاله اشاره کرده که بازی توسط دوتا استودیو مختلف پورت شده ممکنه تفاوت به همین دلیل باشه و ...

یه جای دیگه هم تو مقاله اشاره کرده که یه سازنده به DF گفته که :
Another development source we reached out to suggests that the DX11 'driver' for the Xbox One still requires a lot of work.

DX 11 روی Xbox one هنوز کامل نشده و به مقدار زیادی کار برای تکمیل شدن احتیاج داره.
درسته اجازه نداده فریم بیشتر از 30 بشه ولی ازونور اجازه داده فریم تا 18 هم بیاد پایین . به این نمی گن فریم قفل شده .
فریم ریت ایکس باکس اگه رو 30 قفل شده چجوری ، ماکسیمم و مینیمم داره و مینممش 18 فریمه ؟!:-/
با این استدلال سازنده اجازه نداده فریم PS4 هم از 60 بالاتر بره:d
 
این 18 از کجا اومده؟ توی مقاله (تا همین لحظه که این پستو میزنم) چک کردم که پایین ترین فریم برای XO تو کاتسینا 27 ـه توی گیم پلی 24 .... تو مقاله اصلی اشاره کرده تو تایم 4:12 به نظر میاد بازی یه لحظه فیریز شده که نشون دهنده عملکرد کلی نیست!

[Update 20:20 GMT: and as the more eagle-eyed have noticed, we also have a registered dip to 18fps, where the game seems to momentarily freeze for 12 frames at 4:12 in the video - though this isn't indicative of general performance
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or