امتیازات بازی The Order: 1886

Mehdi Cage

Valar Morghulis
کاربر سایت
Dec 8, 2011
4,985
نام
مهدی
87136612793838055436.jpg


پلتفرم: PS4
سازنده: Ready At Dawn
تاریخ عرضه: February 20, 2015
The Order: 1886 اولین امتیارش رو از یک مجله فرانسوی دریافت کرد.

Gameplay:
بسیار ساده ولی با صحنه‌های اکشن موثر، QTE های زیاد و برخی مراحل مخفیانه ضعیف.


Graphics:
بافت ها با بالاترین کیفیت، افکت‌هایی که مغزتون رو منفجر می‌کنه و همچنین انتقالی بین gameplay و cutscene صورت نمی‌گیره.


Sound:
بسیار خوب؛ دیالوگ‌ها و feedback اسلحه‌ها.


Duration:
تقریبا 7 ساعت، بدون عجله بازی کردن، که کمی کوتاه هست. ( cutscene ها هم نصف این مدت زمان رو در بر می‌گیره.)


Global:
یک عنوان دوست داشتنی، که بین یک فیلم و بازی قرار داره. بعضی‌ها می‌تونن اون نیمه موفق یا نیمه ناموفق خطاب کنند، بستگی به علاقه و سلیقه شما داره.


امتیاز کلی:


15/20
Daily Star - 5/5
Gamepur - 9.5/10
GamePlane - 8.9/10
Heavy.com - 8.8/10
OnPSX - 7.5/10
7/10 - FalconKickGaming
Forbes - 6.5/10
Crave Online - 6/10
IGN - 6.5/10
Videogamer - 6/10
Gameblog - 3.5/5
Polygon - 5.5/10
Hardcore Gamer - 2.5/5
Eurogamer Italy - 80/100
Everyeye.it - 80/100
XGN - 70/100
Giant Bomb - 2/5
Push Square - 6/10
Gamereactor Sweden - 6/10
Metro - 4/10

Playstation Universe - 7.5/10
Gamespot - 5/10
Gamesradar - 5/10
Kutako - No
GameInformer - 7.75/10
Insidegamer.nl (dutch) - 8/10
IGN Germany - 7/10
IGN Italy - 7.9/10
Shacknews - 8/10
N4G - 8.5/10
New Game Network - 7/10
Everyeye.it - 8/10
Multiplayer.it - 7.8/10
Gamereactor Norway - 9/10
Gamereactor Denmark - 8/10
Gamereactor Sweden - 6/10

Canadian Online Gamers - 8.6/10
Digital Spy - 6/10
Games Village.it - 8/10
Gametrailers - 8.2/10
Vandal - 7/10
Gamer.nl - 8/10
6.5/10 - Jim Sterling
Gamereactor Germany - 7/10
Playstation Universe - 7.5/10
USgamer - 3/5
GamesBeat - 70/100
TheHDRoom - 3.9/5
WeGotThisCovered - 3/5
Play UK - 81/100
Level7.nu - 80/100
3DJuegos - 60/100
TheSixthAxis - 70/100
God is a Geek - 75/100
GamingTrend - 95/100
Canadian Online Gamers - 86/100
Game Over Online - 85/100

DualShockers - 8.5/10
 
آخرین ویرایش:
  • Wow
Reactions: Destro

amirone

کاربر سایت
Aug 13, 2014
2,435
GAME SPOT
اگر به بهترین جنبه هاشم مشرف بشیم داستان سرایی ضعیف ! ، عناصر گیم پلی یکنواختو خسته کننده ، آرام راه رفتن ، تعداد خیلی کم از اسلحه ها و werewolves
 

Democracy

Stay hungry. Stay foolish.
کاربر سایت
Feb 15, 2010
4,957
اتمسفر درست ولی تا جایی که من دیدم به داستانش هم اکثرا شدیدا ایراد گرفته بودن. داستان رو بهتره بعد از بازی کردن قضاوت کنید. من هم هنوز بازی نکردم ولی چیزی که از برایند مجموع نقد ها بنظر میرسه اینه که بازی یک پوسته ای هست از گرافیک عالی و اتمسفر ولی بدون داستان بدون سرگرم کنندگی بدون گیم پلی خوب بدون هوش مصنوعی خوب و حوصله سربر و بدون کشش. حالا ممکنه یکی از همین هم لذت ببره ولی کلا نقدها ( نه امتیازات چون من اهمیت زیادی به امتیاز نمیدم) در مورد داستان چندان مثبت نیست.
ضمنا اونی هم که فکر میکنه گیم رو باید بازی کرد نه تماشا, بیمنطق نیست فقط سلیقه اش با شما فرق داره.

به نظرم داستان بازی خوب هست. این نقد IGN
Its best aspects are its stunning looks, atmosphere, and style – which are truly fantastic – and entertaining fiction. But the shallow, slow, and generic quick-time event-riddled gameplay make it feel like an experience that would've been better served by a non-interactive movie than a game.

در مورد بی منطق بودن منظورم به افرادی نیست که سلیقه متفاوتی دارند منظورم اونایی هستن که تصمیم گیری میکنند و فکت صادر میکند که چون داستان و ... برای کسی از گیم پلی مهم تر هست بره فیلم ببینه نه اینکه بازی کنه
 

crash.

کاربر سایت
Jun 24, 2013
135
نام
سید حسین
خود استودیو سازنده به جهنم اون سانتا مونیکا که به این ناقص الخلقه ها مشاوره و کمک میکرد چه کاریدمیکرد این چند وقته؟
فک کنم از اسم سانتا به عنوان ابزار تبلیغاتی استفاده شده.
در ضمن تقصیرسونی هست که بازی به این فلاکت افتاد.میاد دست هر ننه قمری بازی میده میسازن اخرش این میشه دیگه.متای 66 یعنی بازی ضعیف هستش.
من خودم فن سونی هستم ولی نمیشه حقیقت رو کتمان کرد
 

END_BOY

Tonight Is The Night
کاربر سایت
Sep 17, 2006
2,134
نام
یاسر
حالا خوبه به تروفی های کم بازی گیر ندادن :-":d
جدا از متای که گرفته به نظرم ارزش تجربه کردن رو داره :d
 

Red Ѵ

Red Devil
کاربر سایت
Jul 9, 2014
7,268
نام
وحید
کاملا قابل پیشبینی بود :D پست های بنده هم بعنوان مدرک در تاپیک بازی موجود :D

البته فکر نمیکردم دیگه 65 بشه :| همون 75 حدسم بود ولی خب میدونستم بازی نمره پسندی نیست و جو علیه اش خیلی سنگین بود.

بهرحال بعنوان کسی که از این بازی دفاع میکرد و علاقه داشت گفتم بیام پست بدم :D بازی رو هم الان نمیخرم ولی در اینده با افت فیمت صد در صد میخرم :D
 

amirone

کاربر سایت
Aug 13, 2014
2,435
لطفا دوستان یه لحظه صبر کنن و پست منو بخونن :

من دارم از پایین به بالا مقالاتو مطالعه میکنم و براتون ترجمه و نکات منفیشم میزارم ، چیزی که برام جالبه اینه که مثلا IGN (مورد زیاده) بخاطر دو ایراد که در بالا ذکر کردم همچین نمره ای کم میکنه ولی توی سطوح وسط همین منتقدین نکات ریز دیگه ای هم مد نظر میگیرن و شمارش ضریب - حداقل از سطوح پایین بیشتره پس میطلبه برا هر ایراد میانگین 1.5 کم کنن . ولی با نمرات 7 به بالا مواجه میشم .

من میگم بازی افتضاح ، اصلا چیزی به نام ضریب + - بیگانست توی این سیستم ، یعنی وقعا ما بازی بی ایرادم داریم که بخاطر 2 ایراد که زیاد هم شاق نیستن هچین ضریبی کم بشه ؟ .

من بیشتر نظرم روی لجبازی منتقدین با هایپ این بازیو یا شاید مشکلات دیگه ای بوده ، نه اینکه بازی لیاقتش 8 باشه خیر ، ولی این ضریبی که من میبینم توی هیچ بازی ای با این شدت که من تا الان پیگیر بودم وارد نشده .
 

asmail

کاربر سایت
Sep 10, 2010
1,060
نام
...
ما که متا رو از زمون Beyond دایورت کردیم رفت..درحالی که میشه گفت بهترین تجربه گیمریم بوده همراه با ماریو...
در مورد این بازی هم نظری ندارم تا خودم تجربش کنم.
ولی 5 گیم سپات نشان دهنده اینه که این بند گان خدا بهشون زیاد فشار اومده بوده و خودشونو خالی کردن..دیگه هرچی باشه...5!!!:|بی خیال باو!

- - -ویرایش - - -

حسابی گند زد :D
امیدوارم دیگه تو تاپیک بازیهای دیگه اگه کسی انتقاد کرد حمله ور نشید بهش :D
من چیز خاصی توی تمام نمایشای بازی ندیدم به جز گرافیک، ولی بازم امید داشتم نسخه نهایی خوب باشه. وقتی این همه منتقد با هم میگن یه بازی خوب نیست، حتماً ایرادای زیادی داره.
این همه منتقد به بیاند هم میگفتن چرته...
 

R.I.P

Father
کاربر سایت
Jun 5, 2006
3,217
ها ها چقدر به دلم واسه ی این یه دونه بازی صابون زده بودم و فکر میکردم یه چیزی مثل GEARS OF WAR رو میبینم روی PS4.
حیف...
البته من با Beyond خیلی حال کردم (ولی نه اندازه ی 60 دلار اونم به تومن ما! ) اینم اگه مثل اون باشه خوشحال میشم یکی بخره من دست دومشو تهیه کنم یه بار تجربش کنم :D
خیلی نسل بیخودیه یه بازی درست و حسابی ندیدم هنوز من به شخص که واقعا حال کنم.
 

Dreamy

کاربر سایت
Aug 31, 2010
606
انصافاً وقت بزارین یه روزی برین تو همین تاپیکهای مرتبط با TO ببینین چند نفر دقیقاً همین حرفهای نقدها رو زدن بعد واکنشی که بهشون شده رو هم ببینین، "منتقدین نام آور بازیسنتر وارد میشوند" "زود قضاوت میکنین کلاً" "خوشتون نمیاد از تاپیک خب بیرون برین کلاً!" بعد حالا که از دهن منتقدها همون ایرادات میاد دیگه همه نشستیم سرجامون:d اسمش هم پیشگویی نیست، پیش بینی ـه نصف این انجمن حداقل از اواسط ساخت بازی میدونستن به هیچ وجه کار جالبی از نظر گیم پلی درنمیاد در نتیجه هر کاری کنه نمیتونه پرفکت بشه یا حتی خیلی خوب! منتها نمیدونم چی شد یهو هر چی بیشتر به انتشارش نزدیک میشدیم انگار یه جبهه مدافعین از TO داشت شکل میگرفت! باو بیخیال:d تجربه بشه این TO قبل به سخره گرفتن نظر بقیه یخورده منطقی تر نگاه کنیم.

اونموقع که طرف بنده خدا پست میداد "همش از این اتاق به اون اتاق ـه و خسته کنندست" همه ریختن سرش که لابد بقیه بازیها پیکنیک هم میریم وسطش و فلان:d منتها مسئله اینه که اون بنده خدا نمیتونه منظورش رو برسونه، همین، ولی الان دقیقاً چه حسی پیدا میکنین اگه یه منتقد همون حرف رو فقط با یه سری کلمات بهتر گفته باشه، جان من همین جمله ساده ای که گذاشتم رو با سومین نقل قول قیاس کنین ببینین فحوای حرفشون فرقی داره مثلاً؟ الان میتونین جواب های اونموقع ـتون رو واسه منتقدهام ردیف کنین؟

Where The Order ceases to be great isn't the excessive time spent on QTEs, it's the self-indulgent camera angles and need to focus so much on turning the game into a walking simulator.
"Boring" is the best word to describe The Order in general, A bad game can make a case for itself. A boring one is harder to forgive.
Walking, looking, and shooting aren't bad on their own, of course. What makes such basic mechanics so predictable and rote in The Order is how they are used.
Constantly being ripped from gameplay to cutscene to restrained walking segment back to cutscene is a pervasive whiplash of false starts.

درباره فقدان تعامل و حتی بحث شباهتش به کارهای QD که خیلی دیگه از بچه ها هم من یادمه دربارش گفته بودن:

but this too suffers from diminishing returns as the super-scripted segments strip you of any freedom. Constantly being ripped from gameplay to cutscene to restrained walking segment back to cutscene is a pervasive whiplash of false starts. Even when you’re specifically instructed to touch something, there’s rarely a moment of interactivity that isn’t expressed with a quick-time event.

But the shallow, slow, and generic quick-time event-riddled gameplay make it feel like an experience that would've been better served by a non-interactive movie than a game.

How bizarre, then, that The Order is so focused on its narrative. During the initial sequences, you may assume that it is more Heavy Rain than Uncharted: you respond to threats by pressing the right buttons when prompted. As it happens, The Order is divided more or less equally into four disparate pieces: cutscenes, QTEs, walking around, and shooting. In time, the game strings these features into poorly-paced sequences that have no sense of rhythm.

But it's so committed to telling you this story that it often wrests control of the experience from the player just as they're getting into its world, the gaming equivalent of someone talking over the movie.
For long stretches the meagerest form of interactivity is offered: opening a door, pushing a cart. It's meant to distract from an easily visible truth, which is that The Order plays itself.

It is the modern action game personified: This is the part where I walk for three minutes, and now comes the short bit where I have to pick a bunch of things up and look at them, and then comes the brief shooting part that practically ends before it begins.

The Order rarely grasps for innovation in its action, and the slower pace of many chapters puts a big focus on enjoying the setting, and a lower priority on interaction.

It's a shame that The Order evokes Heavy Rain so early in its six-hour play time, because the comparison does not work in this game's favor.

اون بحث شباهت و تقلای بیش از حد سازنده واسه سینمایی کردن بازی که از روزای اول تو همین انجمن بچه ها بخاطر همین نوار سیاه بالا و پائین صفحه بهش اشاره کرده بودن و صدالبته همه هم جوابشون رو همیشه میدادیم که نه آقا اینا بحث های زیباشناسی مدنظرشن بوده و چرا چرت میگی و... که هنوزم میگم حتی همین نوارهای سیاه رو هم نابجا استفاده کردن و کارگردان تعریف درستی از سینماتیک بودن بازی نداره هر چند بعضی نقدها از همین مسئله تغریف هم کرده بودن منکرش نمیشم من ولی بلاخره قبول کنیم آدمهایی این مدلی هم کم نیستن:

Ah yes, those black bars. The Order: 1886 really, really wants to be a movie.

The basic conflict at the heart of The Order: 1886 is that considerations for a cinematic approach are prioritized above the needs of basic gameplay. I


من هنوز همه نقدها رو نخوندم نقدهای IGN و GI و GS و چند تای دیگه رو خوندم، اینکه نقل قول ها جدا هستن هم به این معنی نیست که هر کدوم از یه نویسنده ـن من 5-6 تا رو با هم میخوندم و دقیقاً مطمئن نیستم کدوما مال یه نقدن فقط میخواستم بگم ایراداتی که اینجا میگرفتیم رو گرفتن ولی طرز برخوردتون واسم جالبه که بلاخره فرق کرد با اینکه گاهی وقتا میگیم منتقدها هم کسایی مثل مان ولی بهش باور نداریم باید حتماً همینها بهمون بگن تا اثبات بشه! یخورده هم سر بازیهای بعدی محتاط باشیم و نگیم یه سری کلاً با قصد دشمنی پست میدن جای دوری نمیره. این بحث اولویت داستان / اتمسفر رو هم دوباره پیش میخواین بکشین، بکشین ولی این حقیقته، هنر در اثر مفهوم پیدا میکنه، هنر تو آثار این صنعت یعنی گیم پلی ـشون در درجه اول و باور کنین بدون گیم پلی خوب داستان نمیتونه نمود داشته باشه و واسه همین اگه منتقد IGN در عین اینکه نگاه منفی به داستان نداره بازم میاد 5-6 میده بهش من نمیدونم چرا تعجب میکنین اون فقط داره با طرز تفکر خودش که خیلیها هم باهاش موافقن TO رو میسنجه، همین.
 

xXKinGStaRXx

کاربر سایت
Aug 21, 2012
534
نام
Ali
اصلا انتظار نداشتم اینقدر امتیازاتش پایین بشه!ولی به خاطر سیبیل گالاهاد هم که شده باید بازی رو 100٪ کرد!:dمن که منتظر میمونم قیمت بیاد پایین مثلا 120 ت اینا:d
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر