امتياز اعضای بازی سنتر به عناوین پلتفرم PC

Meysam

کاربر سایت
Apr 11, 2006
4,955
سلام
تو اين تاپيك مي خوايم نظر شما و امتيازي رو كه به هر بازي ميديد مشخص كنيم تا شايد بتونيم بهترين بازي رو تو هر ماه يا سال با نظر خودمون انتخاب كنيم
پايين ترين امتياز 0
بالاترين امتياز 10
همراه نظر ( خواهشمند است نظر کارشناسانه باشه )

اینم بازی های سری 1 : ( تا تاریخ 5 مهر )

Wolfenstein
Wanted Weapons of Fate
Left 4 Dead


Bionic Commando
Call of Juarez Bound in Blood
Street Fighter IV

جواب لیست امتیازات سری اول :


امتیاز اعضای بازی سنتر به عناوین PC


اینم بازی های سری 2 ( با تشکر از میثم ) تا تاریخ 20 مهر :

Batman Akham Asylum
Resident Evil 5
Mini Ninja
NFS: SHIFT
Red Faction Guerilla
Darkest of days
Section 8
overlord 2
ARMA II
Trine
X-Men Origins: Wolvorine

جواب لیست امتیازات سری دوم :


امتیاز اعضای بازی سنتر به عناوین PC

اینم بازی های سری 3 : ( تا تاریخ 28 مهر )

Assassin's Creed
Bioshock
Brothers In Arms 3
Crysis
Crysis Warhead
Dark Sector
Dead Space
Far Cry 2
F.E.A.R 2
Gears of War
GTA IV
GRID
Mirror Edge

لیست امتیازات سری سوم :

امتیاز اعضای بازی سنتر به عناوین PC

بازیهای سری 4 ( تا تاریخ 5 آبان )

Splinter Cell: Double Agent
STALKER: Shadow of Chernobyl
STALKER: Clear Sky
Call of Duty 4
Call of Duty: World At War
Fallout 3
H.A.W.X
Resident Evil 4
Prince of Persia 2008
Burnout: Paradise
Mass Effect
Devil May Cry 3
Devil May Cry 4
Pro Evolution Soccer 2009
Colin Mac Rae: Dirt
Silent Hill: Homecoming

لیست امتیازات سری چهارم :

امتیاز اعضای بازی سنتر به عناوین PC
 
Last edited by a moderator:

U n i t e d

کاربر سایت
Jun 4, 2013
5,232
نام
محمد
witcher 2 فقط سیستم مبارزاتش رو اعصاب بود! وگرنه RPG بسیار قابلی هست
اون Bladur هم یه RPG بسیار Hardcore یی هست و اصلا تو این دوره زمونه ، مثلش وجود نداره.DA هم خیلی با Baldur فاصله داره.
 

Durance

کاربر سایت
Jan 19, 2014
560
wasteland2.jpg

Wasteland 2 دنباله قابل قبولی برای یکی از تاثیرگذارترین نقش آفرینی های تاریخ هست . از زمان معرفی بازی بشدت منتظر تجربه اون بودم و در طی این 4-5 روز که از زندگی افتادم از بازی واقعا لذت بردم. در ابتدای بازی 4 شخصیت مورد نظر خودتون رو میسازید و بعدا به party شما تا 3 نفر اضافه میشه. داستان بازی روایتگر چهار Desert Ranger در آمریکای آخرالزمانی هست که سعی میکنن در دنیایی نابود شده دستور قانون رو برقرار کنند و خوشبختانه (حداقل از نظر خودم ) داستان در سطح قابل قبولی قرار داره و بخوبی حس Fallout های قدیمی رو تداعی میکنه.
(+)
-
داستان زیبا
-طراحی خوب محیط
-سیستم مبارزات فوق العاده
-کاربرد موفق المان های نقش آفرینی (شاید این بخش چندان از نظر بقیه درست نباشه )
-محیطی بزرگ بهمراه ماموریت های فرعی
-ارزش تکرار بالا
(-)
-صداگذاری ضعیف
-طراحی بد چهره شخصیت ها
-بعضی باگ های اعصاب خردکن
-کنترل ضعیف دوربین بازی
امتیاز کلی : 9/10
Inxile Entertainment با موفقیت ترکیب اعتیادآوری از داستان زیبا ، المان های نقش آفرینی و سیستم مبارزات عالی فراهم کرده که میتونه بازیکن رو صدها ساعت سرگرم کنه.
امیدوار هستم سازنده ها بیشتر به این سبک از RPG بیشتر روی بیارن و بشدت منتظر Pillars of Eternity و Torment : Tides of neumeria هستم.

میشه یکم در مورد side mission توضیح بدی؟
چجورین؟ خلاقیت توشون هست؟
مراحل فرعی بازی هم بنظرم خوب هستن ، برای مثال یکی از NPC های بازی ازت درخواست میکنه یه آیتم خاصی رو بگیری یا یه نفر رو بکشی
 
آخرین ویرایش:

Vesemir

A WITCHER ON THE PATH
کاربر سایت
May 29, 2014
1,428
نام
کیوان
Middle Earth: Shadow of Mordor
ylj0trkdrrinrkgbx9zq.jpg
خوب همین الان بخش داستانی بازی رو تموم کردم:dبا انجام حدود 15 ماموریت جانبی، پیدا کردن بیشاز نیمی از Item ها و مقدار زیادی به هم ریختن پایگاه های دشمن و انجام ماموریت های اصلی 24 ساعت و 44 دقیقه بازی کردم و درصدم روی 50 هست.:dقبل از هر چیزی باید بگم نمسیس سیستم فوق العاده هست و باعث شده محیطی Open World قابلیت تاثیر پذیری از کاراکتر بازی رو داشته باشه. با این سیستم شما میتونید کاپیتان ها و وارچیف های دشمن رو بکشید و بعد از مرگشون Uruk های جدید جایگزینشون میشن، میتونید اونها رو به جون هم بندازید، سرباز در اختیار خودتون بگیرید و ... اگه کاپیتان ها شما رو بکشن، بازی اونها رو با یه علامت به عنوان Revenge Target مشخص میکنه و شما میتونید برید انتقام بگیرید، و اون کاپیتان دفع هی بعد شما رو که میبینه به یاد میاره شما رو. یا مثلا وقتی یکی از وارچیف های خودتون رو به جون یه وارچیف دیگه میندازید وارچیف دشمن به وارچیف شما: I will kill you Man-Lover! واقعا سیستم خوبیه. گیمپلی و شمشیر زنی بازی خیلی خوبه و سیستم ارتقای بازی بسیار کارآمد هست. داستان بازی چنگی به دل نمیزنه و معمولی روایت میشه. گرافیک بازی هم خیلی خوبه و فریم دهی بازی هم عالیه! من اکثر تنظیماتن رو Ultra بود و 2-3 تاشون رو High و فریم من در کمترین حالت هم بالای 60 بود که خیلی خوبه! اگرچه گرافیک بازی نسل بعدی نبود بنظرم. در آخر هم بگم که بازی طوری تموم میشه که داد میزنه قسمت دوم هم دارم!:d

نکات مثبت: نمسیس سیستم، گیم پلی و شمشیر زنی بازی، مراحل جانبی خوب، امکانات زیاد گیم پلی و مخفی کاری خوب
نکات منفی: داستانی که در خور ارباب حلقه ها نیست!، باس فایت های بازی

گرافیک: 8 از 10
گیم پلی: 9.5 از 10
صدا گذاری: 9.5 از 10
داستان: 7 از 10
نمره نهایی: 8.7 از 10(میانگین 4 نمره بالا، با لحاظ ضریب 2 برای نمره بخش گیمپلی)
 
آخرین ویرایش:

Origami 2008

عضو تحریریه
Oct 2, 2014
5,513
نام
سپهر
Middle Earth-Shadow Of Mordor

نکات خوب : گرافیک چشم نواز از لحاظ بصری و طراحی خوب شخصیت ها- صداگذاری فوق العاده جذاب و سینمایی شخصیت های بازی – سیستم باس فایت خوب و کارآمد- سیستم آپگرید متنوع و مفید در طول بازی

نکات بد : کوتاهی بخش داستانی- داستان پیچیده که برای فهم آن برای باید دو سه بار بازی کنید-مبارزات با وارچیف ها عذاب آور است


SCORE : 8.5

260px-Shadow_of_Mordor_cover_art.png
 

worldblue

کاربر سایت
Sep 8, 2013
13
ببخشید یک سوال بین بازی های ولفنشتاین و Middle-earth: Shadow of Mordor و واچ داگز کدوم پیشنهاد میشه

هر سه تا رو باید بازی کنی
من واچ داگز تموم کردم با dlc
Middle-earth: Shadow of Mordor تازه شروع کردم شبیه اساسینس ولی با ارگ ها (ارباب حلقه ها) میجنگی و البته می تونی ذهن دشمنو تحت کنترل خودت بگیری !
ولفنشتاین هنوز بازی نکردم ولی احتمالا بازی کنم

- - -ویرایش - - -

far cry 3 : 10/10
BioShock Infinite : 10/10
watch dogs : 8.5/10
Middle-earth Shadow of Mordor : 8.5/10
Rivals : 7.5/10
BF4 : 7/10
 

Morgoth

کاربر سایت
Jan 15, 2009
1,656
نام
پوريا
!Borderlands : The Pre-Sequel

خب قبل از هر چیزی یه سری اطلاعات بدم در مورد نحوه ی بازی کردن و ...
با کامل کردن همه ی مراحل فرعی, بازی 23 ساعت برای من طول کشید که فکر کنم نسبتا زیاد باشه و بشه کمتر از اینا هم تمومش کرد. solo بازی کردم و آخر بازی لول شخصیتم 28 بود.

حالا در مورد خود بازی, فعلا اینو در نظر داشته باشید که من به BL2 نمره ی کامل داده بودم و از نظر من یه بازی کامل بود.

BL:TPS رو اکثرا یه Big DLC برای BL2 می دونن که به نظر من کاملا هم حق دارن, اما سوال اینجاست که این DLC ارزش بازی کردن داره؟ خب اگه فن BL2 هستید صد البته, ولی BL:TPS تونسته همه نقاط قوت BL2 رو حفط کنه و کاستی هاشو کم؟

BL:TPS, تونسته combat سری BL رو با اضافه کردن دو سه تا المان خیلی ساده بهبود بده, slam و low gravity کمبت رو بهتر کردن, در واقع باعث شدن که جنب و جوش پلیر موقع بازی خیلی بیشتر باشه و لذت بیشتری به پلیر بده. اون المنت Cryo که به بازی اضافه شده رو خیلی از slag (المنت مشابه تو نسخه ی قبلی) بهتر می دونم و تکه تکه شدن دشمن های یخ زده خیلی لذت بخشه. سلاح های لیزی هم جالبن, البته زیاد نمی شه بهشون چیز جدید گفت, همون سلاح های قدیمی رو در نظر بگیرید این بازی فقط لیزر شلیک می کنن!
اما این شاید تنها بهبودی باشه BL:TPS نسبت به BL2 داره
TPS از چند تا مشکل بزرگ رنج می بره که فنا رو ممکنه ناامید کنه, اولیش کاراکتر های نه چندان جالب و شوخی های کم و بی مزه بازی ـه! چیزی که حداقل انتظار من فن از این بازی بود! در واقعا 2K Australia خیلی سعی کرده که بتونه جا پای gearbox بذاره! حتی اگه ببینید نوع شخصیت ها مشابه BL2ـه! یه پسر بچه که مثل tiny tina ـست و .. اما اصلا نتونستن موفق باشن! شخصیت ها اصلا تو خاطر آدم نمی مونم و فراموش می شن! دقیقا بر خلاف Tiny tina یا Mr.torgue که یه شخصیت بی نظیر بود و دوست داشتی مدام صحبت کردنشونو بشنوی, جز یکی دوتا از شخصیت های اصلی, بقیه شخصیت ها هیچ نکته ی مثبتی ندارن! villain اصلی شاید بشه گفت فرسنگ ها فاصله داره با Handsome jack شماره ی دو (که اونم تو این بازی در حد خودش نیست), در واقع کلا هدف وجود این شخصیت این بوده که دو تا شوخی بی مزه با اسمش بکنن که مثلا پلیر بخنده ولی ناموفقن!
دومین نکته ی بد TPS از نظر من Level design فوق عجیب بازی ـه, محیط هایی که اگه بذارن جلوم می گم اینا 100% برای Haloـن نه Borderlands! اون طراحی محیط ساده BL2 جاشو داده طراحی های عجیب و پیچیده! حالا این خودش بد نیست به هر حال سبک طراحی های دو استودیو ممکنه مشابه هم نباشه! اما جدا از این Level design بازی طوریه که پلیر رو سردرگم می کنه! سعی شده که Level design یک حالت عمودی محور داشته باشه که پلیر بتونه با استفاده از پرش های بلند خودشو به نقاط مختلف برسونه, برای همین یه سری دیوار های کوتاه آورده شده که پلیر از روشون بپره, اما نکته اینجاست که توی مپ بازی این دیوار های کوتاه فرقی با موانع ندارن و خیلی اوقات پیش می یاد که مپ بازی رو برای پیدا کردن یه راه جست و جو کنید و به چیزی نرسید.
سیستم لوت بازی دقیقا مثل BL2 می مونه که چندان جالب نبود! تو کل بازی من فقط دو آیتم legendary پیدا کردم که دو تا نارنجک هم نوع بودن. البته یه سری سیستم هایی تعبیه شده برای حل این مشکل, مثل یه باس پنهانی که drop rate آیتم هاش نستا خوبه که اونم حداقل لول 30 ـه و کلی باید برید جلو تا بتونید شکستش بدید. یه grinder هم اضافه شده که سه تا از سلاح های به درد نخورتون رو می دید رو یه سلاح جدید می گیرید, این grinder هم فقط در صورتی بهتون ایتم legendary می ده که حداقل دو تا از سه ایتمی که بهش می دیدی legendary باشه!!! تنها نکته مثبت سیستم لوت بازی اینه که از همون اول شانس دراپ شدت moonstone ها که واحد معادل eridium هستن خیلی بالاست و راحت می تونید آپگرید ها رو بخرید.
موسیقی بازی هم فقط بود که باشه! نقش زیادی نداشت تو فضاسازی بازی! البته موسیقی تو BL2 هم خیلی قوی نبود ولی باز من موسیقی BL2 رو ترجیح می دم. صداگذاری بازی هم خوبه, فقط اگه بتونید با لحجه ی استرالیایی تمام NPC ها کنار بیاید. گاهی این صدا ها مثل روبات می شن و بشدت بی احساس که می زنه تو ذوق
گرافیک بازی هم کلا فرقی با BL2 نداره, فقط فیزیکشو یکم بهبود دادن و قوی ترش کردن, ذره های حاصل از المنت Cryo خوبه و نشون دهنده ی فیزیک مناسی بازی ـه.
اما داستان, من از دو جهت بررسیش می کنم, یکی داستان مستقل این بازی, بدون تردید داستان به غایت پرتی داشت! شخصیت های منفی که تو در و دیوار, کلا من نفهمیدم نقش این شخصیت منفی اصلی چی بود تو بازی!
اما جهت دوم اگه بیام ارتباط TPS رو با BL2 در نظر بگیریم, از این نظر من می گم BL:TPS واقعا, واقعا prequel خوبی بود اونم از این جهت که بسیار خوب ربط پیدا می کنه به BL2, شما تو TPS فقط origin شخصیت ها رو نمی بینید, بلکه origin تکنولوژی ها, موجودات و خیلی چیزای دیگه که تو BL2 بودن رو اینجا می بینید. بازی تو نشون دادن این که handsome jack چطوری از قهرمان نیمه نصفه ای که هدفش پاک کردن pandora از bandit ها با استفاده از قدرت های داخل vault بود به villainـی که تو BL2 دیدیم تبدیل می شه نسبتا موفق عمل کرده. و یه شخصیت نسبتا تاریک هم به شخصیت های BL1 داده.

حالا جدا از اینا, چند مورد بود که دوست داشتم ولی خب اینا یا تو BL2 بودن یا بود و نبودشون فرقی نمی کردن. یکی class های قابل بازیه, خوشم اومد ازشون, حرف زدن شخصیت های قابل بازی هم خوب و جالبه. همین دیگه :|

هنوز سر حرفم هستم و اگه BL2 رو دوست داشته باشید از اینم لذت می برید, هرچند ممکنه تو ذوقتون بزنه به خاطر ضعف هایی که داره, ولی حتما ارزش بازی کردن رو داره, البته اصلا ارزش تکرارش در حد BL2 نیست! اگه چند نفر دارید که باهاشون co op بزنید که دیگه چه بهتر! یه BL دیگه با ساعت ها co op فان!

8/10
 

Polaris

کاربر سایت
Aug 14, 2007
2,775
Ryse Son Of Rome
استاد کارشو تو گرافیک خوب بلده و بهترین تجربه بصری تا اینجای نسل رو تو این بازی دیدم . گیمپلی بازی خیلی ساده و رو مخه ( البته از یه عنوان که قرار بود کینکتی بشه بیشتر از این انتظار نمیره) . داستان بدک نبود و موسیقی عالی .
امتیاز کلی: 7
Middle Earth : Shadow of Mordor
گیم پلی بازی بدک نبود و قدرت هایی که تو طول بازی به دست میاوردیم واقعا کارآمد بود . گرافیک خوب بود و قابل قبول . داستان هم ای بدک نبود . محیط های تکراری و مبارزات طولانی و خسته کننده و بعضا دشمنان یکنواخت آدمو دلسرد میکرد .
امتیاز کلی: 6
 

Hamidreza

ناظم انجمن
Jun 3, 2008
3,605
نام
حمیدرضا
چقد خوبه به نظرات شخصی همدیگه احترام بذاریمو و به معنی واقعی کلمه درک کنیم که هر کس طبق تجربه شخصیش به عنوان مد نظرش امتیاز میده که صرفا نمیتونه فکت و واقعیت باشه . به عنوان مثال من کلا با عناوین RPG نمیتونم ارتباط برقرار کنم و ژانر مورد علاقه م هم Action Adventure و Racing هست . با غول های rpg نظیر Skyrim و Dark Souls هم اصن نیستمو و حتی ۵ دقیقه هم وقت براشون نذاشتم :d الان باید منکر عظمت skyrim بشم و اون رو یه عنوان سطح پایین (چون سبک مورد علاقه ی من نیس ) بدونم :-/ یه متری هست بنام meta / آمار فروش بازی و از همه مهمتر ژانر و سبک مورد علاقه ی گیمر که همین عامل ممکنه بتنهایی بتونه تجربه ی متفاوت تری رو نسبت به بازی های مختلف براش بوجود بیاره . لطفا قبل از هرگونه قضاوت راجع به همدیگه این نکته رو درنظر بگیرید که این تاپیک صرفا برای مطلع شدن امتیازاتی که دوستان و کاربران بازیسنتر از تجربه ی [شخصیشون] اینجا به اشتراک میذارن بوجود اومده و امتیازاتش دلیل بر واقعی بودن اون نیس ;)
 

Vesemir

A WITCHER ON THE PATH
کاربر سایت
May 29, 2014
1,428
نام
کیوان
therethere1-859x1024-503x600.jpg

The Evil Within
خوب این هم تموم شد! 13 ساعت و 30 دقیقه گیمپلی و 15 مرحله و 57 بار مردن.:dقبل از هر چیزی بگم گیمپلی بازی عالیه و شدید لذت بردیم. داستان بازی هم خوبه و خوب روایت میشه اما یه مقدار گنگه که احتمالا هدف کشوندن بازی به قسمت دوم هست. مهمترین چیزی که همراه تبلیغات این بازی بود ترسناک بودنشون مخصوصا که نام شینجی میکامی سر در این عنوان بود. باید بگم بازی تو این زمینه پایین تر از انتظارات هست. بازی بعضی جاهاش اصلا ترسناک نیست و بعضی جاها (مثلا اواسط مرحله 10) از ترس قلبم داشت میومد تو دهنم. در حالیکه بعضی مراحلو کاملا اکشن پیش رفتیم. در کل ترس بازی بالانس نیست. درجه سختی هم همینطور. بعضی جاها شدید آسونه و بعضی جاها خیلی سخته. گرافیک هم بالانس نیست. بعضی جاها گرافیک بازی خیلی عالی و چشم نوازه بعضی جاها یاد نسل ششم میافتم.:dیکی از مواردی که خوشم اومد باس فایت های زیاد و متنوع بازی بود که جزو نقاط قوت بازی بود. در آخر اضافه کنم که بعد از تموم کردن بازی Reward های خیلی خوبی داد و بخش +New Game هم باز شد و ارزش تکرار بازی رو بالا برد. و من هم بعد اینکه یه بار Sleeping Dogs Definitive Edition رو تموم کردم دوباره برمیگردم سراغ این بازی و تا عرضه CoD AW خودمونو باهاش سرگرم میکنیم.:d
امتیاز نهایی: 10/8.5
 

Origami 2008

عضو تحریریه
Oct 2, 2014
5,513
نام
سپهر
The_Evil_Within_logo.jpg

پلتفرم : PC

زمان شروع بازی : 24 مهر 1393

زمان پایا
ن بازی : 1 ابان 1393

مدت زمان بازی : حدود 12 ساعت


نکات خوب : شروع خوب و پایان جذاب-تنوع خوب مراحل،سیستم آپگرید مفید و کار آمد- خونین مثل دیگر اثار شینجی میکامی-تعقیب و گریز های ترسناک و دلهره در برابر باس ها

نکات بد :افت شدید در نسخه فریم و لگ های شدید بر نسخه ی کامپیوتر-آپتیمایز نبودن مناسب بر روی کامپیوتر- کوتاهی برخی از مراحل بازی- داستان به شدت گنگ و مبهم- دوربین ضعیف در هنگام چرخش-شخصیت پردازی ضعیف


SCORE : 6.5


 
آخرین ویرایش:

Big Band

کاربر سایت
Jul 25, 2012
2,537
Counter-Strike: Global Offensive
یه بازی عالی که توسط Community ـش به گند کشیده شده (مود Competitive پره از چیتر و پلیر های رنک بالایی که با اکانت های رنک پایین میان تو مود Competitive برای گند زدن به بازی دیگران).
7/10
 

A.R.A.$.H

کاربر سایت
Mar 26, 2013
3,070
نام
آرش
StrongholdCrusader2_BoxArt.jpg

مثبت = اضافه شدن یک سری نیرو و لرد جدید - بخش Skirmish هنوزم به شدت لذت بخشه - موزیک های خوب - گیم پلی دلچسب
منفی = گرافیک و انیمیشن های بازی به سبک Stronghold 2 شده و تصور میکنم انگار کند تر هستش نسب به اولین Crusader و از مانور پذیری کم کرده - اون حس خشکی و خشونت بازی کم شده
گرافیک: 8
صداگذاری: 6
گیم پلی: 8
امتیاز کلی: 8
Crusader هنوزم که هنوزه بعد از این همه مدت لذت بخشه. یک بازی استراتژیک متنوع، ساده و خیلی خوب. منتهی من اولین بازی رو کمی برتر از این میدونم چرا که Crusader 2 معتقدم مثل اون بازی تماما حس جنگ، کشتار و نبردهای صلیبی رو القا نمی کنه. صدا پیشگی سطحیه، و دیالوگ ها میشه گفت نُنُر شدند! دیگه خبری از اون مبارزه های خونین یونیت ها که کلی صدای برش شمشیر، خردن شدن جمجمه، فریادهای حاصل از سوختگی و غیره میومد هم نیست. با این حال Crusader 2 ارزش تجربه رو به خاطر Skirmish هم که شده داره و ازسازندگان متشکرم که یک خاطره شیرین رو، هر چند نصفه نیمه، برامون زنده کردند.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر