View attachment 138174
The Legend of Zelda: Link's Awakening
Action-Adventure
2019
+ گرافیک ماکتی طور چشم ذوب کن
+ موسیقی ماورایی و استاندارد سری زلدا
+ مارین
+ داستان ساده ولی عجیب تاثیرگذار
+ حفظ حس بازی اصلی 26 ساله اش روی گیم بوی با یه سری تغییرات QoL فوق العاده
+ گیم پلی شاخص سری
- طراحی نصف دانجن ها خیلی ساده و خسته کننده است
- کامبت خییییلی ساده
- قیمت 60 دلاری!
اول از همه، چیزای واضح رو بذارم کنار، گرافیک و موسیقی این بازی وقتی به عنوان یه ریمیک بهش نیگاه کنی یه چیزی اصن...
نمیدونم چطوری تونستن یه بازی از دوران گیم بوی که بیشتر حس خاص بودنش به رترو بودن و گیر بودن تو چهارچوب ریز اون دستگاه کوچیک بود رو این جوری تو قالب سه بعدی مدرن کنی. تو بازی های دید رتروسکوپی مثل زلداهای دوبعدی خداشاهده چقدر ریمیک سه بعدی درب و داغون داشتیم. برید یه چی مثل ریمیک Secret of Mana رو بازی کنید بعد برگردید بیایید سراغ این بفهمید عجب جزئی نگری وحشتناکی داشتند تیم دولوپر
گیم پلی و داستان هم از همون نسخه اصلی میاد و با این که ساده است ولی وحشتناک قشنگه و اون جوری که آخرش می بنده داستان رو همیشه میسوزونه ته قلب من رو. مارین هم که عشقه. مشکل اصلی اینه که بازی عجیب آسونه تو بیشتر موارد. خوشبختانه گشت و گذار شامل این سادگی نمیشن! واسه همین زلدائه خوبی باقی میمونه. و این که 60 دلار واقعا زیاده واسه این بازی. هر چقدر هم ریمیک بترکونی زدن، بازم ریمیک یه بازی 26 ساله است... Come on
البته در مورد سادگی و آسونی باید بگم دو تا دانجن آخر بازی کاملا برعکس این قضیه اند و رد کردنشون خیلی حال میده
8.0