امتياز اعضای بازی سنتر به عناوین پلتفرم های نینتندو

sadegh93

کاربر سایت
با سلام خدمت دوستان.

در این تاپیک نظرات و یا نمره و بررسی خودتون رو در مورد عناوین پلتفرم‌های نینتندو می‌تونید اعلام کنید تا سایر دوستان از تجربه یا نظر شما بهره مند بشوند.

باتشکر
 
آخرین ویرایش:
کلنگ اول با خودم :دی

137763

AI Somnium Files
Visual-Novel
2019

+ شخصیت پردازی... ماه...?
+ اینترفیس UI و UX خیلی راحت و دل نشین
+ داستان راز آلود در هم تنیده، باحال که حسابی مغزتو به کار میگیره
+ WHAT?! 3D SPRITES!?
+ دیکشنری بازی
+ ساختار جالب چند شاخه بودن داستان بازی
+ دیالوگ های پر احساس با نویسندگی عالی
+ بخش سومنیوم و ارزش تکرارش

- سکانس های اکشن... آممم عجیب!؟
- لودینگ های اعصاب خورد کن تو نسخه سوییچ

من کلا فکر می کنم AI: Somnium Files یه قدم مثبت حساب شه تو زمینه ویژوال ناول ها. مخصوصا ظرافت جالبی که تو سه بعدی سازی همه چی داشته. مسلما به مغزبترکونی Zero Escape و Danganronpa نیست ولی به همون اندازه در کل جذابه. در کل شدییید به دوستدارای این سبک پیشنهاد میشه. داستان و شخصیت ها و آنتاگونیست عجیب و خفن و رازهای پشت سر همش با یه سری از دیالوگ های وحشتناک عالی و مراوده های محشر بین داته و آیبو، کلا باعث میشه همون یه سری سکانس های سوال برانگیزش هم فراموش کنید سریع

9.0
 
کلنگ بعدی :D

137767

Fire Emblem: Three Houses
Strategic-RPG
2019

+ داستان سیاسی/فانتزی عالی!
+ آزادی فوق العاده تو شخصی سازی
+ ارزش تکرار عجیییب بالا
+ مبارزه های عمیق، سریع و در عین حال اعتیاد آور
+ CHESS FOR HORNY PEOPLE
+ نویسندگی خیلی خوب تو بخش ساپورت ها
+ موسیقی متن حماسی و کوبنده
+ گشت و گذار ساده تو منوها و UX کاربردی

- گرافیک دوران پلی استیشن 2 ای!

این بازی اندازه سیبیل های باباتون زشته! ولی... ولی من عاشق این بازی ام. 180 ساعته ساعته روش وقت گذاشتم و هنوزم به نظرم جا داره یه 60 ساعت دیگه با مود Maddening اش کشتی بگیرم. ساختار 3+1 شاخه ای داستان بازی از همون اول خیلی عالیه. خیلی تمیز و شیوا و زیبا شاخه بندی داستان بازی از اول مشخص و معینه و دیگه علاف این نیستی که "آآآی با کدوم انتخاب ها میرسیدیم به مسیر بتا و..." و مورد بهتر اینه که هیچ کدوم از مسیرها پایان اصلی یا Good Ending و Bad Ending نیستن همشون یه جوری تو دلت جا وا می کنن. البته بیشترین فاکتور موثر تو این قضیه شخصیت های محشر بازی اند.
بازی زشته؟ آره... من قراره از نمره اش کم کنم؟ آه آه آه :دی عمراً :D
این بازی بر هر صاحاب سوییچ اندکی متمایل به جاپونی ها واجب واجبه

10
 
7c8f2e897c9e025649f97d4c9d5e1f92497bd6217bd442d6de8de17c46142e78.jpg


اول اینکه به خاطر این بازی سوییچ خریدم و به غیر از nes هیچ کنسول دیگه ای از نینتندو نداشتم(wii هم خریدم ولی قبل از اینکه حتی یه بازی باهاش بازی کنم فروختم:()
خلاصه این بازی اولین تجربه ی من از سری زلدا بود که در نهایت تبدیل شد به یکی از top 5 کل دوران گیمریم . من زیاد سراغ بازی های open world نمیرم ولی این یکی رو شخم زدم و نزدیک به 100 ساعت بازی کردم (برای من این رقم بالایی هست:))). از نظرم من بازی پر از نکات مثبته و نکته ی منفی نداره.

امتیاز 10/10
 
کلنگ بعدی :D

View attachment 137767

Fire Emblem: Three Houses
Strategic-RPG
2019

+ داستان سیاسی/فانتزی عالی!
+ آزادی فوق العاده تو شخصی سازی
+ ارزش تکرار عجیییب بالا
+ مبارزه های عمیق، سریع و در عین حال اعتیاد آور
+ CHESS FOR HORNY PEOPLE
+ نویسندگی خیلی خوب تو بخش ساپورت ها
+ موسیقی متن حماسی و کوبنده
+ گشت و گذار ساده تو منوها و UX کاربردی

- گرافیک دوران پلی استیشن 2 ای!

این بازی اندازه سیبیل های باباتون زشته! ولی... ولی من عاشق این بازی ام. 180 ساعته ساعته روش وقت گذاشتم و هنوزم به نظرم جا داره یه 60 ساعت دیگه با مود Maddening اش کشتی بگیرم. ساختار 3+1 شاخه ای داستان بازی از همون اول خیلی عالیه. خیلی تمیز و شیوا و زیبا شاخه بندی داستان بازی از اول مشخص و معینه و دیگه علاف این نیستی که "آآآی با کدوم انتخاب ها میرسیدیم به مسیر بتا و..." و مورد بهتر اینه که هیچ کدوم از مسیرها پایان اصلی یا Good Ending و Bad Ending نیستن همشون یه جوری تو دلت جا وا می کنن. البته بیشترین فاکتور موثر تو این قضیه شخصیت های محشر بازی اند.
بازی زشته؟ آره... من قراره از نمره اش کم کنم؟ آه آه آه :D عمراً :D
این بازی بر هر صاحاب سوییچ اندکی متمایل به جاپونی ها واجب واجبه

10
من یک 27 ساعتی تا حالا بازی کردم اینو.
تا ب حال هیچ بازی تو این سبک بازی نکرده بودم، برای من یک تجربه کاملا جدید بود.
انصافا بازیش شاهکاره، خیلی هم اعتیاد آوره.
البته فعلا nioh 2 و FF7R اومدن باعث شدن کمتر برم سراغش اما انصافا هرچی در وصف این بازی بگم کم گفتم.
 
  • Like
Reactions: Z-fan
امروز فرصت شد تا یکی از پک های nintendo labo امتحان کنم.
این بخش ساخت و سازش واقعا به درد روز های قرنطینه می خوره. قشنگ درست کردن یک دونه پیانو حدود سه ساعت زمان برد.
البته بازی کردنش خیلی لذت بخش نیست ولی این کنار هم قرار دادن قطعات خیلی خوب از آب دراومده.
خیلی هم زیاد تخفیف خوردند پک های مختلف. من ۲۰ دلار خریدمش که واقعا با این قیمت ارزش داره.
 
امروز فرصت شد تا یکی از پک های nintendo labo امتحان کنم.
این بخش ساخت و سازش واقعا به درد روز های قرنطینه می خوره. قشنگ درست کردن یک دونه پیانو حدود سه ساعت زمان برد.
البته بازی کردنش خیلی لذت بخش نیست ولی این کنار هم قرار دادن قطعات خیلی خوب از آب دراومده.
خیلی هم زیاد تخفیف خوردند پک های مختلف. من ۲۰ دلار خریدمش که واقعا با این قیمت ارزش داره.
واقعا برای یک مشت کارتن خیلی قیمت اولیه اش زیاد بود، بنظرم نینتندو کلا از همون اول اشتباه کرد اینقدر گرون به ملت انداخت.
این Ring fit adventure هم جدا انگار عرق آدم رو در میاره...بنظرم توی این دوران اگه میخوای تحرک و فعالیت رو داشته باشی خوبه.
 
  • Like
Reactions: rosgod and Z-fan
137826
Downwell
Shoot'em up
2019

+ گرافیک پیکسلی و رنگ پردازی مونوکرومی عجیب خوب!
+ اعتیاد آور
+ Skill Curve خفن
+ نیو گیم پلاس داغون کننده و سخت
+ کانسپت باحال

- combo cap پایین و پاداش هایی که نمی ارزه
- تنوع کم اسلحه و آپگریدها

تو بازی های دو بعدی یا میرید از چپ به راست صفحه، یا اگه خیلی بازیساز حوصله داشته باشه از پایین به بالا.
تو Downwell از بالا می آیید پایین :دی و از پاتون تیر شلیک می کنید! با یه سری دشمنا و لول دیزاین های Randomly Generated عجیب غریب :دی
از اون ایندی های ارزونه که می گیری واست میمونه و هی هر دفعه که میری سرش میخوای یه کار عجیب و غریب کنی، رکورد کومبو ات رو بشکونی، با یه نوع اسلحه خاص بری یا عین مازوخیست ها بعد یه دور تموم کردن بازی بری تو Hard Mode اش که پوستت کنده شه >:)
اساسا بازی به شدت ارزون و بی نهایت فان ـیه

9.0
 
کلنگ اول با خودم :D

View attachment 137763

AI Somnium Files
Visual-Novel
2019

+ شخصیت پردازی... ماه...?
+ اینترفیس UI و UX خیلی راحت و دل نشین
+ داستان راز آلود در هم تنیده، باحال که حسابی مغزتو به کار میگیره
+ WHAT?! 3D SPRITES!?
+ دیکشنری بازی
+ ساختار جالب چند شاخه بودن داستان بازی
+ دیالوگ های پر احساس با نویسندگی عالی
+ بخش سومنیوم و ارزش تکرارش

- سکانس های اکشن... آممم عجیب!؟
- لودینگ های اعصاب خورد کن تو نسخه سوییچ

من کلا فکر می کنم AI: Somnium Files یه قدم مثبت حساب شه تو زمینه ویژوال ناول ها. مخصوصا ظرافت جالبی که تو سه بعدی سازی همه چی داشته. مسلما به مغزبترکونی Zero Escape و Danganronpa نیست ولی به همون اندازه در کل جذابه. در کل شدییید به دوستدارای این سبک پیشنهاد میشه. داستان و شخصیت ها و آنتاگونیست عجیب و خفن و رازهای پشت سر همش با یه سری از دیالوگ های وحشتناک عالی و مراوده های محشر بین داته و آیبو، کلا باعث میشه همون یه سری سکانس های سوال برانگیزش هم فراموش کنید سریع

9.0
این بازی نسخه سوییچش واقعا افت فریم داشت مهمترین ویژگی مثبتش واسه من این بود که اسم هر کاراکتر رو می اورد عکسشم نشون میداد ادم دیگه قاطی نمی کرد

ولی بخش سومنیوم رو نکته منفیش تلقی می کنم

چون اومده یه سری معما گذاشته که به جز سعی و خطا راه دیگه ای واسه حل کردنش نیست چون هیچ منطقی نداره بعدم اومده محدودیت زمانی هم گذاشته که خیلی مسخره است

یا باید معماهاش رو معقول می کرد یا محدودیت زمانی رو از سومنیوم بر میداشت
 
138174

The Legend of Zelda: Link's Awakening
Action-Adventure
2019

+ گرافیک ماکتی طور چشم ذوب کن
+ موسیقی ماورایی و استاندارد سری زلدا
+ مارین :x:x
+ داستان ساده ولی عجیب تاثیرگذار
+ حفظ حس بازی اصلی 26 ساله اش روی گیم بوی با یه سری تغییرات QoL فوق العاده
+ گیم پلی شاخص سری

- طراحی نصف دانجن ها خیلی ساده و خسته کننده است
- کامبت خییییلی ساده
- قیمت 60 دلاری!

اول از همه، چیزای واضح رو بذارم کنار، گرافیک و موسیقی این بازی وقتی به عنوان یه ریمیک بهش نیگاه کنی یه چیزی اصن... :-B نمیدونم چطوری تونستن یه بازی از دوران گیم بوی که بیشتر حس خاص بودنش به رترو بودن و گیر بودن تو چهارچوب ریز اون دستگاه کوچیک بود رو این جوری تو قالب سه بعدی مدرن کنی. تو بازی های دید رتروسکوپی مثل زلداهای دوبعدی خداشاهده چقدر ریمیک سه بعدی درب و داغون داشتیم. برید یه چی مثل ریمیک Secret of Mana رو بازی کنید بعد برگردید بیایید سراغ این بفهمید عجب جزئی نگری وحشتناکی داشتند تیم دولوپر
گیم پلی و داستان هم از همون نسخه اصلی میاد و با این که ساده است ولی وحشتناک قشنگه و اون جوری که آخرش می بنده داستان رو همیشه میسوزونه ته قلب من رو. مارین هم که عشقه. مشکل اصلی اینه که بازی عجیب آسونه تو بیشتر موارد. خوشبختانه گشت و گذار شامل این سادگی نمیشن! واسه همین زلدائه خوبی باقی میمونه. و این که 60 دلار واقعا زیاده واسه این بازی. هر چقدر هم ریمیک بترکونی زدن، بازم ریمیک یه بازی 26 ساله است... Come on :دی البته در مورد سادگی و آسونی باید بگم دو تا دانجن آخر بازی کاملا برعکس این قضیه اند و رد کردنشون خیلی حال میده :دی

8.0
 
138336

Hollow Knight
Action-Adventre, Platformer
2018

+ طراحی هنری و موسیقی به شدت خاص، مرموز و غم انگیز و اتمسفریک
+ کامبت ساده، عمیق و در عین حال فان
+ باس فایت های حماسی
+ بهره برداری و الهام پذیری بی نظیر از بازی های مترویدوانیا تو طراحی مراحل و نحوه طراحی روند پیشروی
+ بهره برداری و الهام پذیری بی نظیر از بازی های سولزلایک تو نحوه روایت داستان و نحوه عملکرد چک پوینت ها
+ داستان چندلایه و به شدت عمیق

- جمع کردن Dream Fragment ها برای رسیدن به پایان اصلی به شدت اعصاب خورد کن و طاقت فرساست

سوال ساده این جاست... چرا تا الان هالو نایت بازی نکردید :دی
بازی از یه کمپین کیک استارتر و یه بتای اولیه به شدت مسخره، با فقط سه تا دولوپر الان کنار سوپر متروید، کستلوانیا سیمفنونی آو د نایت، یکی از بهترین بازی های مترویدوانیای تاریخه. دیگه این قدر کارش درست بوده که ادامه Ori مشت مشت ازش تقلید الهام گرفته. سخت میشه به نظرم از این بازی اشکال گرفت. 15 دلاره کلا و فکر کنم از اون 15 دلارهاست که ارزش تک تکش رو بهتون برمیگردونه

10
 
View attachment 138174

The Legend of Zelda: Link's Awakening
Action-Adventure
2019

+ گرافیک ماکتی طور چشم ذوب کن
+ موسیقی ماورایی و استاندارد سری زلدا
+ مارین :x:x
+ داستان ساده ولی عجیب تاثیرگذار
+ حفظ حس بازی اصلی 26 ساله اش روی گیم بوی با یه سری تغییرات QoL فوق العاده
+ گیم پلی شاخص سری

- طراحی نصف دانجن ها خیلی ساده و خسته کننده است
- کامبت خییییلی ساده
- قیمت 60 دلاری!

اول از همه، چیزای واضح رو بذارم کنار، گرافیک و موسیقی این بازی وقتی به عنوان یه ریمیک بهش نیگاه کنی یه چیزی اصن... :-B نمیدونم چطوری تونستن یه بازی از دوران گیم بوی که بیشتر حس خاص بودنش به رترو بودن و گیر بودن تو چهارچوب ریز اون دستگاه کوچیک بود رو این جوری تو قالب سه بعدی مدرن کنی. تو بازی های دید رتروسکوپی مثل زلداهای دوبعدی خداشاهده چقدر ریمیک سه بعدی درب و داغون داشتیم. برید یه چی مثل ریمیک Secret of Mana رو بازی کنید بعد برگردید بیایید سراغ این بفهمید عجب جزئی نگری وحشتناکی داشتند تیم دولوپر
گیم پلی و داستان هم از همون نسخه اصلی میاد و با این که ساده است ولی وحشتناک قشنگه و اون جوری که آخرش می بنده داستان رو همیشه میسوزونه ته قلب من رو. مارین هم که عشقه. مشکل اصلی اینه که بازی عجیب آسونه تو بیشتر موارد. خوشبختانه گشت و گذار شامل این سادگی نمیشن! واسه همین زلدائه خوبی باقی میمونه. و این که 60 دلار واقعا زیاده واسه این بازی. هر چقدر هم ریمیک بترکونی زدن، بازم ریمیک یه بازی 26 ساله است... Come on :D البته در مورد سادگی و آسونی باید بگم دو تا دانجن آخر بازی کاملا برعکس این قضیه اند و رد کردنشون خیلی حال میده :D

8.0

138348

تنها نکته منفیش بره من قیمتش بود که خب عادت کردیم دیگه اینقدر بهمون قیمت بالا انداخته.
اون بخش dampe هم کلا البته چرت و پرت بود.
 
  • Like
Reactions: reza8 and Z-fan
View attachment 138348

تنها نکته منفیش بره من قیمتش بود که خب عادت کردیم دیگه اینقدر بهمون قیمت بالا انداخته.
اون بخش dampe هم کلا البته چرت و پرت بود.

آره Dampe هم اضافه بود... هر چند اضافه بود دیگه، این که اون جا به صورت اختیاری انداخته بودنش گذاشت اصن من بهش سر هم نزنم :دی نکته منفی حسابش نمی کنم سر همین.
دلمون خوشه نینتندو یه Zelda maker خفن بسازه توش معما بسازیم، البته با آپدیت ماریو میکر "یه کارهایی" کردن که خوب بود خداییش. ولی باز یه Zelda Dungeon Maker چیز دلنشینیه
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or