امتياز اعضای بازی‌سنتر به عناوین پلتفرم‌های PlayStation

Nathan Drake

Evanescence
کاربر سایت
درود
این تاپیک به این منظور باز شد تا دوستانی که عناوین مختلف رو تجربه کردند، امیتاز از 1 تا 10 به بازی مورد نظر بدن.
لطفا سعی کنید همراه با نمره یه توضیح کوچکی هم بدید.
با تشکر
 
آخرین ویرایش:
Infamous_second_son_boxart.jpg


نمیدونم چرا اینقدر دیر سراغ این عنوان رفتم!
همه چی بازی عالی کار شده . بهینه سازی های پلی پرو بینظیره . گیمپلی روان و داستان خوبه . گرافیک و فیزیک بازی شاهکاره .
حتما بازیش کنید .
امتیاز : 9
 
TEW2
The_Evil_Within_2_hanging_bodies.jpg
درود
یک تجربه ی لذت بخش!
اسم میکامی که میاد ادم باید چشم بسته بره سمتش چون قراره یه اثر هنری و در واقع شاهکار تمام عیار رو تجربه کنه!
نمونش داینوکریسس و اویل هایی که از قدیم کلی خاطره ازشون داریم
(درسته که توی سری دوم بیشتر نظارت کرده تا ساخت ؛ اما وقتی بازی کنید متوجه ی سبک خاص بازی که مختص میکامی هست میشید)
اینکه کارکتر اصلی (سباستین) از ابتدا به دنبال یک مقصد و هدفه و در واقع به خوبی شخصیت پردازی شده یک نکته ی مثبت به حساب میاد

+موسیقی بسیار گوش‌نواز
+محیط های وسیع (طراحی محیط) در کنار اتمسفر تاریک
+++ارتقای سلاح‌ها و ویژگی‌های مختلف شخصیت(عالی)
++شروع و پایان بندی عالی ایی
++گیم‌پلی و اکشن‌ عالی(مخفی‌کاری+شوتر)
و نکته ی منفی بازی هم برای من باس فایت های تقریبا آسون بود
پ.ن:البته هنوز حالت کلاسیک مود باقی مونده که مطمینم خیلی سخت تر هست!!

9/10
 
Nier automata

a6jh_img_20171209_211348_022.jpg

این بازی بهترین بازی نسل هشتم برای من بوده تا الان:x
داستان :
به اندازه ای از داستان و رابطه شخصیت ها به وجد اومدم که حد نداره
فلسفه زندگی مرگ و عشق به زیبایی هر چه تمام تر به تصویر کشیده میشه سعی کنید سه بار بازی رو تموم کنید چون مهم ترین ویژگی بازی داستانشه که بار اول که تموم میکنید انگار تازه بازی رو شروع کردید و دفعات بعد تازه اصل داستان رو متوجه میشید
موزیک :
دیوانه کننده و حماسی :x
با روح و روانتون بازی میکنه و اگر احساساتی باشید اشکتون درمیاره
این بازی لایق دریافت بهترین جایزه موزیک تو The game awards بود که اونم برد
گیم پلی :
بدون هیچ نقص و اشکال , اگر دست یکی از بهترین استدیو بازیسازی دنیا باشه خیالتون باید راحت باشه
باس ها عالی و مبارزات هیجان انگیزه و با وجود سبک بازی شاهد مبارزه های هیجان انگیز و سریع هستیم
گرافیک :
از جزییات بالا تو محیط خبری نیست انتظار گرافیک بالا نداشته باشید ، کلا این سبک و استایل بازی تو اکثر بازی های ژاپنی دیده میشه شخصا مشکلی با گرافیک بازی نداشتم و راضی کننده بود
مدل سازی ها شخصیت ها و باس ها خوب طراحی شده
......................
دوستانی که تازه میخوان بازی رو شروع کنن توصیه میکنم اوایل بازی حوصله بیشتری به خرج بدن داستان بازی هر چی بیشتر جلو میره طوفانی تر میشه
اگر این شاهکار رو تجربه نکنید یکی از بهترین تجربه های گیمریتون رو از دست دادید.

10/10
 
آخرین ویرایش:
COD infinte warfare
این اولین کالاف این نسل بود که بازی کردم. حقیقتش بخاطر بخش سینگل پلیرش بازی رو گرفتم و انتظار زیادی هم نداشتم اما امیدوار بودم بخش داستانی درگیر کننده تری میداشت. شخصیت منفی بازی خوب معرفی میشه، ایدئولوژیش نوید یک شخصیت منفی خیلی جالب رو میداد که جای مانور زیادی داشت اما در حد همون کلیشه ها باقی میمونه و شخصیت به قول معروف جون نمیگیره و نقطه ی اوجی نداره. شخصیت خوب بازی هم بهترین ادم روی کره زمین ( البته بهترین بگیم کهکشان!) هست که با افکار بسیار ارمانگرای خودش برای نجات دنیا به جنگ ادم بدها میره. بازی شعاری یه. از نام و ملیت سربازها بگیر تا دیالوگ ها. دو شخصیت تقریبا خوب بازی ،یکی شخصیت زن و مکمل بازی بود چراکه گاها احساساتش بر او غلبه میکرد و برخلاف بقیه که همه انسانهای ایده ال بودن همین قضیه باعث میشد بازی جذاب تر بشه! یه رباط هم تو بازی هست که دیالوگ های فان رو برعهده گرفته که نسبت به بقیه شخصیت قابل درک تری داره. درکل داستان بازی خیلی معمولیه و البته برای ۶ ٧ ساعت کشش مناسبی داره.
گیم پلی بازی هم خوب بود، بخش روندن جت هم لذت بخش بود فقط کاش کمتر از زمان بازی رو در بر میگرفت.
طراحی مراحلش هم معمولی رو به خوب بود. گاها بعضی از محیط ها جذابیت خاصی داشت و بخاطر اینکه با سیاره های مختلف در ارتباط بودیم موقعیت سیاره ها باعث میشد سازنده ها بتونند روی محیط مانور بیشتری بدند و مراحل رو جذاب تر کنند. اما یک نکته ای که همیشه ازش لذت میبرم و کمتر بازی ای دیدم که اینقدر با جزییات و زیبایی انجامش بدند،فعالیت ادم های بک گراند بازیه. مثلا وقتی وارد پایگاه خودی میشید چنان به زیبایی و طبیعی بقیه دارند کارهای خودشون رو انجام میدند که واقعا ادم از نگاه کردنشون کیف میکنه. الان که تب rpg داغه اکتیوژن یه کالاف rpg (!) بزنه با این محیط های زنده ای که میتونه بسازه حسابی میترکونه:D
نتیجه گیری اخر اینکه با اینکه زیاد انتظار نداشتم از بازی ولی فکر میکردم بخش داستانی حداقل در حد خیلی خوب باشه اما متوسط رو به خوب بود فقط!
۶ از ١٠
 
COD infinte warfare
این اولین کالاف این نسل بود که بازی کردم. حقیقتش بخاطر بخش سینگل پلیرش بازی رو گرفتم و انتظار زیادی هم نداشتم اما امیدوار بودم بخش داستانی درگیر کننده تری میداشت. شخصیت منفی بازی خوب معرفی میشه، ایدئولوژیش نوید یک شخصیت منفی خیلی جالب رو میداد که جای مانور زیادی داشت اما در حد همون کلیشه ها باقی میمونه و شخصیت به قول معروف جون نمیگیره و نقطه ی اوجی نداره. شخصیت خوب بازی هم بهترین ادم روی کره زمین ( البته بهترین بگیم کهکشان!) هست که با افکار بسیار ارمانگرای خودش برای نجات دنیا به جنگ ادم بدها میره. بازی شعاری یه. از نام و ملیت سربازها بگیر تا دیالوگ ها. دو شخصیت تقریبا خوب بازی ،یکی شخصیت زن و مکمل بازی بود چراکه گاها احساساتش بر او غلبه میکرد و برخلاف بقیه که همه انسانهای ایده ال بودن همین قضیه باعث میشد بازی جذاب تر بشه! یه رباط هم تو بازی هست که دیالوگ های فان رو برعهده گرفته که نسبت به بقیه شخصیت قابل درک تری داره. درکل داستان بازی خیلی معمولیه و البته برای ۶ ٧ ساعت کشش مناسبی داره.
گیم پلی بازی هم خوب بود، بخش روندن جت هم لذت بخش بود فقط کاش کمتر از زمان بازی رو در بر میگرفت.
طراحی مراحلش هم معمولی رو به خوب بود. گاها بعضی از محیط ها جذابیت خاصی داشت و بخاطر اینکه با سیاره های مختلف در ارتباط بودیم موقعیت سیاره ها باعث میشد سازنده ها بتونند روی محیط مانور بیشتری بدند و مراحل رو جذاب تر کنند. اما یک نکته ای که همیشه ازش لذت میبرم و کمتر بازی ای دیدم که اینقدر با جزییات و زیبایی انجامش بدند،فعالیت ادم های بک گراند بازیه. مثلا وقتی وارد پایگاه خودی میشید چنان به زیبایی و طبیعی بقیه دارند کارهای خودشون رو انجام میدند که واقعا ادم از نگاه کردنشون کیف میکنه. الان که تب rpg داغه اکتیوژن یه کالاف rpg (!) بزنه با این محیط های زنده ای که میتونه بسازه حسابی میترکونه:D
نتیجه گیری اخر اینکه با اینکه زیاد انتظار نداشتم از بازی ولی فکر میکردم بخش داستانی حداقل در حد خیلی خوب باشه اما متوسط رو به خوب بود فقط!
۶ از ١٠
حالا دوست عزیز من اصلا باهاش حال نکردم . رسما بعضی قسمتاش ابدوغ خیاریه . متاسفانه بخش تکنفره کالاف هرسال داره بدتر میشه . مثلا کمپین گوست رو با اینفینیتی مقایسه کن ببین چقدر فرق دارن . این اینفینیتی رو باید اسمشو میزاشتن جنگ ستارگان .
 
حالا دوست عزیز من اصلا باهاش حال نکردم . رسما بعضی قسمتاش ابدوغ خیاریه . متاسفانه بخش تکنفره کالاف هرسال داره بدتر میشه . مثلا کمپین گوست رو با اینفینیتی مقایسه کن ببین چقدر فرق دارن . این اینفینیتی رو باید اسمشو میزاشتن جنگ ستارگان .
با ستینگ بازی و رفتن به فضا مشکلی نداشتم اتفاقا. میتونستن با همین تم هم یه کالاف خیلی خوب تحویل بدن. اما درکل قبول دارم بازی زیاد چنگی به دل نمیزنه و مثل قبل نیست.
 
  • Like
Reactions: Jack cooper
Dark Souls 3
كلا با اتمسفر و فضاي سولز خيلي حال ميكنم . گرچه معتقدم خيلي نسبت به نسخه اول اين سري افت داشته بازي ، حالا افت نه از اين نظر كه پسرفت بكنه ولي هيچ وقت حس و حال نسخه اول رو نه شماره دو و نه اين شماره القا نكرد .
اما بازي همچنان لذت بخش و دوست داشتني و بسيار گيرا هستش . ولي ديگه اميدوارم نسخه جديدي ازش ساخته نشه و برن سراغ ايده هاي جديد ،
9/10

Bloodborne
احتمالا بهترين ساخته ميازاكي از نظر من همين اثر بود . بازي كه از لحظه هاش لذت بردم . كلي سرگرم كرد . خيلي عجيبه طراحي بازي ، وقتي ميخواي وارد محيط جديد بشي دشمن هاي جديد بازي الهام گرفته از باس همون مرحله طراحي ميشدن . يعني واقعا ميدونستي با چي طرفي .
گيم پلي بازي عمق بي نظيري رو داره ، سيستم مبارزات خيلي خوبن و در سبك خودش جزو بهترين ها . چليس دانج ها يه دنياي بزرگ و تموم نشدني . هنوزم كه هنوزه ميخوام برگردم و دوباره بازي رو برم . هر دفعه توجه بيشتر ميكني نكته جديد توش پيدا ميكني .

10/10

Nioh​
در حال بازي .
فقط ميتونم بگم شاهكار .
من كلا از سبك هاي محض ژاپني خيلي خوشم مياد و به خاطر آنقدر عاشق نيوه هستم و محبوب ترين سبكم هم همينه
 
Dark Souls 3
كلا با اتمسفر و فضاي سولز خيلي حال ميكنم . گرچه معتقدم خيلي نسبت به نسخه اول اين سري افت داشته بازي ، حالا افت نه از اين نظر كه پسرفت بكنه ولي هيچ وقت حس و حال نسخه اول رو نه شماره دو و نه اين شماره القا نكرد .
اما بازي همچنان لذت بخش و دوست داشتني و بسيار گيرا هستش . ولي ديگه اميدوارم نسخه جديدي ازش ساخته نشه و برن سراغ ايده هاي جديد ،
9/10

Bloodborne
احتمالا بهترين ساخته ميازاكي از نظر من همين اثر بود . بازي كه از لحظه هاش لذت بردم . كلي سرگرم كرد . خيلي عجيبه طراحي بازي ، وقتي ميخواي وارد محيط جديد بشي دشمن هاي جديد بازي الهام گرفته از باس همون مرحله طراحي ميشدن . يعني واقعا ميدونستي با چي طرفي .
گيم پلي بازي عمق بي نظيري رو داره ، سيستم مبارزات خيلي خوبن و در سبك خودش جزو بهترين ها . چليس دانج ها يه دنياي بزرگ و تموم نشدني . هنوزم كه هنوزه ميخوام برگردم و دوباره بازي رو برم . هر دفعه توجه بيشتر ميكني نكته جديد توش پيدا ميكني .

10/10

Nioh​
در حال بازي .
فقط ميتونم بگم شاهكار .
من كلا از سبك هاي محض ژاپني خيلي خوشم مياد و به خاطر آنقدر عاشق نيوه هستم و محبوب ترين سبكم هم همينه
برای من هم nioh بعد از ویچر بهترین بازی این نسل هست برام. یه شاهکار تمام عیار
 
  • Like
Reactions: voldmort and Ni-oH
Horizon Zero Dawn
واقغا شاهکاری درست کرد این استدیو guerilla gamees. به نظر من حتی از آنچارتد 4 هم بهتر بود. یه سری المان های زلدا و مانستر هانتر رو با هم مخلوط کردن با یه محیط نسبتا عجیب :D به همراه گرافیک شاهکار و گیم پلی طولانی و جذاب
9.5/10

The last of us remastered
بازی خیلی زیبایی هستش. هنوز هم گرافیکش قشنگ و دیدنی هست. داستان بازی قست آخرش شوک شدیدی وارد میکنه (حداقل به من یکی). تنها ایراد من به بازی نسبتا کوتاه بودنش هست.
9/10
 
AC Unity :

بعد از مدتها بود مینشستم پای یه Ac و خب زیاد هم جالب نبود و طبق انتظارم یوبیسافت خراب کرده بود . تنها نکات مثبت اینه ک طراحی محیط و موزیک بازی در سطح عالی قرار داره و همچنین سیستم و انیمیشن های پارکور بهترین در تمام اسسینس کرید ها هست ( حتی سیندیکیت و آریجینز هم پارکورش به این زیبایی نیست ) ، بازی میتونست از شاهکار های این نسل باشه اما با ماموریت های جانبی که هرکدوم ده ها بار توی نقشه کپی پیست شدن و صددرصد تکراری هستن و همچنین داستان و شخصیت پردازی ضعیف ،این اثر به خاک سیاه نشست ... باگ های زمان انتشار هم که نیازی به گفتن نداره ... البته در حال حاضر اکثرشون رفع شدن و بجز افت فریم مشکل زیادی وجود نداره . خلاصه اگه تو استور دیدید حدود 10- 15 دلار بود کاملا ارزش خرید داره بازی ...

7/10

(Beyond Two Souls (Remastered :

جزء بهترین تجربه های این نسل من بود ... قبلش شنیده بودم که Heavy Rain خیلی بهتره اما نظر من کاملا برعکس بود ، با هوی رین زیاد حال نکردم ولی این عالی بود برام . گرافیک عالی و داستان جذاب برای این ژانر کافی هست و من از اولش هم انتظار گیمپلی آنچنانی نداشتم چون ناسلامتی درام تعاملی هست ، البته بخش های آیدن بهتر بود کانسپت های گیمپلی متنوع تری میذاشتن دیگه بیش از حد ساده بود کنترلش ...
اون چپتر The Mission که تو خاورمیانه بود واقعا عالی بود و پایان برانگیخته کننده و عمیقی داشت ، ازون قسمتا بود که بعد همون بار اول رفتن برای همیشه تو حافظم هک شد .
نکته مثبت دیگه بازی این بود که الن پیج خیلی خوشکل بود :D
در کل بیاند تجربه بیاد ماندنی بود برام و حتی اگه یروز بخوام لیستی درست کنم از بهترین بازیهای عمرم ، این بازی هم توش قرار میگیره ( البته نه در رتبه های اول )

9/10
 
The last of us remastered
بازی خیلی زیبایی هستش. هنوز هم گرافیکش قشنگ و دیدنی هست. داستان بازی قست آخرش شوک شدیدی وارد میکنه (حداقل به من یکی). تنها ایراد من به بازی نسبتا کوتاه بودنش هست.
9/10
یه چیزی هم بگم که مولتی لست رو حتما بازی کن که جزو بهترینهاست و الان هم کلی بازیکن داره و یه شاهکاره مثل بخش داستانی بازی
 
uncharted lost legacy 9.5/10

نکات مثبت:
همه چیز(از گرافیک هنری بگیرید تا گیم پلی و صداگذاری)

نکات منفی:
برخی از قسمت های بازی دارای گرافیک به مراتب پایین تری بودن(ز لحاظ تکنیکی) برخی نقاط هم سایه ها در ps2 کار شده بودن حداقل در نسخه ی pro نباید شاهد همچین چیزهایی می بودیم.

من به نسخه ی 4 بازی امتیاز 8.5 دادم به نظرم این نسخه ی از بازی به مراتب از شماره ی 4 بازی بهتر و بالانس تر بود نسخه ی 4 بازی گشت و گذار بیهوده زیادی داشت اما این نسخه از بازی هم پازل های بهتری داشت اما الکی اب درش نبسته بودن که گیم پلیش طولانی بشه مدت زمان اتمام بازی هم 8 ساعت بود که حتی برای بازی 60 دلاری هم کافی به نظر می رسه چه برسه به 30 دلاری اگر از بحث فن بازی کنار بیایم هم پازل های بازی عالی بودن هم بخش گشت زنی هم داستان هم بخش اکشن با مخفی کاری در بالاترین سطح خودشون قرار داشتن و خبری از افت گیم پلی که در نسخه ی 4 شاهدش بودیم نبود من واقعا لذت بردم و بی صبرانه منتظر last of us 2 هستم.
 
ozfv_aco_hz_e3.ea59c105013.w768.jpg

Assassin's Creed Origins
assassin's creed origins از اون بازی هایی هست که برای همیشه تو ذهن من می مونه. بعد از حدود 110 ساعت بازی کردن و گشت و گذار و پیدا کردن همه مکان های بازی هنوز هم زیبایی و جذابیت بصری بازی اونقدر برام زیاده که حتی با وجود ت100 درصد کردن بازی بازم میرم و تو محیط های بازی همینجوری میگردم. به نظرم مهمترین شاخصه بازی طراحی فوق العاده مصر باستان هست، شهر ها و صحرا های وسیع و چشم نواز ، رود نیل، شهر اسکندریه و دست آخر اهرام همه دست به دست هم داد تا برای من بهترین تجربه بصری تو یک بازی open world رو به ارمغان بیاره . تا قبل از این بازی ویچر 3 و هورایزن برام جایگاه نخست رو داشت ولی محیط این بازی انگار یک جادوی خاصی داره جادویی که به واقعیت نزدیک تره و خیالی و فانتزی نیست. همین که رو یک پرتگاه می ایستی و به رود نیل و اهرام نگاه میکنی یا تو صحرا به یک باره با خرابه های یک تمدن باستانی برخورد می کنی یا توهمات و سراب هایی که می بینی کنار هم شکوه تمدن قدیم مصر رو زنده می کنه. این بازی باعث شد که من بفهمم چقدر به مصر و تاریخش علاقه داشتم و خودم نمی دونستم .گرچه این بازی در دوران حکومت بطلمیوسی ها هست و برای دیدن شکوه اصلی مصر شاید 1000 سال بایستی به عقب می رفتیمم و زمان رامسس رو می دیدیم ولی همین بازه زمانی به واسطه تداخلی که با شروع امپراطوری روم و زوال حکومت مصر داره نشان گر یک دوران گذار هست. اینو میشه جای جای بازی از خرابه های تمدن باشکوه سابق تا از بین رفتن تدریجی سنت ها و فراموشی سپرده شدن فرهنگ مصری و جایگزین شدنش با فرهنگ رومی و یونانی دید.
برای من این بازی از نظر بصری در درجه اول بود . بارها شده که تو محیط های بازی دقایقی رو فقط شاهد زیبایی های طراحی ها بازی بودم . اهرام در جایی در بازی قرار گرفتن که گاهی با این که فاصله ی خیلی زیادی باهاشون دارید ولی نوک هرم ها رو در دوردست ها پشت کوه ها می تونید ببینید انگار از قصد سازنده گان خواستن که اهرام به نقطه عطف محیط بازی تبدیل بشه. البته من یک سری ایرادات جزئی هم دارم ازش که بعدا اشاره می کنم.
در مورد بخش داستانی باز هم به واسطه قرار گرفتن در همون دوره گذار که قبلا اشاره کردم سیر داستان ختم به پایان شکوه مصر میشه که البته به واسطه همزاد پنداری که با شخصیت های اصلی در طول بازی میشه پایان بازی ناراحت کننده هم هست.
به خصوص اونجایی که بایک در آخرین دیدار با همسرش میگه که مصر به پایان راه رسیده ،حس تلخی رو به بیننده منتقل میکنه که متوجه میشه تمدنی چند هزار ساله حالا داره نفس های آخرش رو میکشه.
در مورد داستان های فرعی خوشبختانه طراحان ماموریت های متنوعی رو خلق کردن اما این ماموریت ها در قیاس با عنوانی مثل ویچر 3 که بعضا داستان های فرعی جذابیتی حتی بیشتر از سیر داستانی داشت ، نیست. یک عده اشاره کردن که این اولین تجربه در این سطح از یوبیسافت برای AC بود و در عناوین بعدی این مسائل بهبود پیدا میکنه ولی من قبول ندارم با توجه به این که نمونه هایی مثل ویچر 3 در بازار بودن و یوبیسافت هم استودیوی تازه کار و نوپایی نیست ، انتظار من این بود از پتانسیل این دوران در بازی نهایت استفاده رو میبردن و ماموریت های فرعی بهتر و با جزئیات تری رو خلق می کردن . این مهم ترین ایرادی هست که من به به بازی وارد میدونم.
در بخش گیم پلی بازی هم به نظرم بعد از آپگرید کردن زره شما نمی تونید از آیتم های مختلف استفاده ای بکنید و به نوعی بیهوده میشن که رو بخش آپگرید کردن میشد بیشتر مانور داد و باز هم این جا ویچر 3 مثال خوبی هست که به واسطه آیتم های بسیار میشد زره یا سلاح ها رو به آهنگر ها یا دوزندگان لباس داد و لباس ها و شمشیر ها رو ساخت اینجوری بعد از یک مدت آیتم ها هم بیهوده نمیشد و چه بسا بیشتر وقت در بازی صرف میدش. مهمترین ایراد هم در بخش گیم پلی بازی مشخص بودن تمام مکان ها رو نقشه، بلافاصله پس از پیدا کردن منطقه هست. در چنین بازی هایی نبایستی طراحان بازی رو ساده سازی میکردن و اجازه میدادن بازیباز خودش در محیط بازی بگرده و به یک باره جاهای مختلف رو پیدا کنه و فقط با کمک sync point جای شهر ها معابد بزرگ مشخص میشد. اینطوری گشت و گذار تو بازی با سورپرایز های بیشتری همراه میشد. دقیقا سه صحرا بزرگ در قسمت جنوبی نقشه هست اما به جز یک مکان که در جنوبی ترین صحرا واقع هست بقیه صحرا ها لم یضرع هست و عملا چیزی نمیشه درش پیدا کرد . اینجاست که طراحان می تونستن در طول بازی با اشاراتی مثل نامه ها قدیمی یا ماموریت های فرعی بازیباز رو وادار کنن به این مناطق بره و به یک باره یک معبد یا مقبره ای رو برو بشه که جاش روی نقشه مشخص نبوده و مثلا قرن ها فراموش شده بود و زیر شن ها بوده.
به نظرم یکی از چیزهای جزئی که می تونست به زیبا تر شده محیط بازی هم کمک کنه شبیه سازی ستارگان و صور فلکی در شب ها بود جلوه خاصی به بازی میداد . با این حال تجربه این عنوان در مقایسه با نسخه های ملال آور بی روح قبل سری AC نه تنها برای من و خیلی ها یک تجربه ناب بود بلکه یک روح تازه در این سری هم دمیده شد.

امتیاز 9/10
 
آخرین ویرایش:
Dragonball fighterZ open beta
اخرین فایتبنگی که بازی کردم مال دو نسل پیش ولی واقعا با این بازی حال کردم فوق العادس پیشنهاد میکنم اگه طرفدار این سبک هستید حتما امتحان کنید اگه طرفدار دراگونید که چه بهتر(البته بتا بسته شد):D زدن کمبوهای بازی خیلی راحته البته بعضی هاش مثل دراگون راش اصلا نفهمیدم چجوریه خلاصه از نظر من مولتی بازی های فایتینگ هیچ وقت ادم خسته نمیکنه چون چلنج بالایی داره با اینکه سه تا بخشش قفل بود
10/10
Darksiders 2
فقط همین میتونم بگم 8:D:D:D
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or