افت سرعت ؟؟؟؟

GameMasterr

کاربر سایت
Feb 2, 2008
2,205
نام
على
سلام


از روز گذشته و به دليل قطعي فيبر نوري كشور در منطقه فجيره امارات، شبكه اينترنت كشور دچار اختلال شده و به گفته مدير عامل شركت ارتباطات زيرساخت رفع كامل قطعي حداقل يك هفته به طول ميانجامد اما ارتباطات اينترنتي از طريق مسير پشتيبان در حال تامين است.

محمدباقر ظهوري‌فر ـ مديرعامل شركت ارتباطات زيرساخت ـ درگفت‌وگو با ايسنا، درباره‌ علت بروز مشكل در ارتباطات اينترنتي كشور اظهار كرد: اين مشكلات به قطع شدن كابل ايران و امارات و مسيري كه براي تامين پهناي باند داشتيم مربوط است كه روز گذشته اتفاق افتاده شده و تاكنون 60 درصد ارتباطات پهناي باند با مشكل مواجه شده است.

وي گفت: براي رفع اين اختلالات به كشتي‌ مربوطه در امارات اطلاع داده شده تا آن‌ها نسبت به پيدا كردن علت قطع كابل و رفع آن اقدام كنند.

او تصريح كرد: اين جريان با توجه به اين كه در ايام تعطيلات و آخر هفته رخ داد براي رفع خرابي‌ حداقل يك هفته زمان لازم است اما از طريق مسيرهاي پشتيبان سعي مي‌كنيم تا دو روز آينده نسبت به رفع اختلالات اقدام شود.

به گفته او بخشي از ارتباطات اينترنتي از پروژه فلگ در خليج فارس پشتيباني خواهد شد و بخش ديگر از طريق تركيه تامين مي‌شود كه در مسير تركيه تقريبا كار تست به اتمام رسيده و در حال انجام است.

او خاطرنشان كرد: ارتباطات voice با خارج كشور از روز گذشته تا كنون از مسير پشتيبان تامين شده و مشكلي از اين بابت به ويژه براي حجاج جهت برقراري تماس صوتي وجود ندارد و اختلالات موجود به ارتباطات اينترنتي مربوط است كه در حال تامين آن از مسيرهاي ديگر هستيم.

منبع : تابناک
http://www.tabnak.ir/pages/?cid=28831


قربان شما
 

RaPBoY

کاربر سایت
Mar 14, 2008
312
نام
رامتین
دوستان من چرا اصلا مشکل ندارم اسیا تکم
فقط مثلا قبلا با 18-20 میگرفت الان 2 kb مثلا افت کرده ولی اونقدر که شماها میگید نیست!
 

FaRd!N

Nothing as it Seems
کاربر سایت
Aug 30, 2007
14,104
نام
فردین
باز کردن صفحه های نسبت خوبه اما برای دانلود :sick: منم 128 هستم وقتی می خوام از رپید دانلود کنم به زور میرسه به 2 بعد میره میشه در حد بایت :eek: از صبح ساعت 6 تا عصر ساعت 7 فقط 100 مگابایت دانلود شده :D
 

KINDMAN

کاربر سایت
Sep 16, 2007
758
نام
Autumn Man
من موندم این‌ها چطور پهنای باند رو تامین کردن که سالی بیست بار قطع میشه؟!
قضیه همینطوریش مثل یه لوله میمونه که بخای باهاش آب یه مملکت رو تامین کنی و حالا که لوله شکسته وظیفه آب‌رسانی به شلنگ سپرده شده!!!
حالا فردا روز با اومدن تکنولوژی‌های پیشرفته‌تر که نیاز به سرعت و کیفیت بی‌نهایت بیشتری نسبت به حال دارن مثل همین امکانات ارتباطی نسل بعدی (ما که تو نلفن همراهش تو نسل 1.5 موندیم!!!) و از اون مهمتر سیستم‌های عجیب و آینده‌داری مثل پردازش ابری, می‌خوایم چه بکنیم؟!!
اصولا معلوم نیست فیبرهای نوری رو روی آب پهن کردن یا زیر آب که انقدر مشکل قطعی دارن! وقتی این موضوع از پایه و اساس ایراد داره نمدونم چطور روشون میشه خبر رسانی هم بکنن!؟!!!

مسئله تناقض فن‌آوری اطلاعات و گسترش ارتباطات با سیاست‌های بسته فعلی هستش که کوچکترین امید برای رسیدن مملکتمون به درجات بالا در این حوزه رو در بدو شکل گرفتن نابود می‌کنه.
 

r10ronaldinho

کاربر سایت
Nov 27, 2007
1,566
من داتک دارم
برداشتن پورتای رپیدشیرو بستن که محدودیت دانلود 50 برابر کم شه که نتونیم دانلود کنیم من وقتی با idm 5 تا فایل رپیدشیر میزارم بهم 31k سرعت میده(256 دارم ) ولی خوب چه فایده
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر