بهتره ping گوگل و سان رو بگیرید و براشون برستید.
اگر حل مشکل نکردن، همین مستندات رو برای سازمان تنظیم مقررات (در قالب شکایت) ارسال کنید.
البته اگر سرویستون از مخابراته متاسفانه باید بگم که شاید خیلی نتیجه ای در بر نداشته باشه.
یه موقع هم ممکنه خططون مشکل داشته باشه (که البته توی همون Traceroute مشخصه و با بررسی که سرویسدهنده تون انجام میده معلوم میشه)
C:\Users\Asus>tracert 8.8.8.8
Tracing route to google-public-dns-a.google.com [8.8.8.8]
over a maximum of 30 hops:
1 1 ms <1 ms <1 ms 192.168.1.1
2 14 ms 14 ms 13 ms 172.16.64.130
3 13 ms 13 ms 13 ms 172.16.64.1
4 13 ms 12 ms 12 ms 78.38.119.145
5 12 ms 12 ms 17 ms 78.38.119.210
6 16 ms 14 ms 14 ms 10.201.47.178
7 13 ms 14 ms 14 ms 10.10.36.218
8 65 ms 14 ms 14 ms 10.201.177.1
9 127 ms 127 ms 126 ms 85.132.90.245
10 * * * Request timed out.
11 131 ms 131 ms 132 ms 72.14.203.212
12 132 ms 131 ms 131 ms 108.170.250.177
13 134 ms 136 ms 132 ms 108.177.3.145
14 131 ms 132 ms 132 ms google-public-dns-a.google.com [8.8.8.8]
Trace complete.
این تست بنده هست . البته اینم بگم من سرویسم VDSL هست و پهنای باندم 100mb هست ولی پینگم با پهنای باندم همخونی نداره !