اطلاعات جدید از RE5 در شماره جدید Game Informer

Sweet Jesus

کاربر سایت
Oct 11, 2007
3,036
نام
امیر آزاد
اطلاعات جدید از RE5 + اسکنهای جدید

در نسخه June 2008 مجله Game Informer ، اطلاعات جدیدی از Resident Evil 5 قرار داره که هنوز نتونستیم اسکنهاشو پیدا کنیم :D متن خبر بیشتر از حرفهای تاکوچی در مصاحبه فامیتسو هستش ولی مهم اسکرینهایی هستن که در مهمترین اونها کریس رو همراه اون دختر بلوند :D نشون میده که به عقیده GI این دختر شری هست ( در واقع به عقیده 99 درصد فنهای بازی ) و یک تصویر از یک شخصیت جدید دیگه که GI معتقده Claire هست. از طرف دیگه در یک منبع دیگه این شخصیت جدید رو یک زن سیاهپوست نام برده که خب کلیر سیاه نیست یا رفته خفن برنزه کرده مثلا :D در یکی دیگه از تصاویر هم یک اره برقی نشون داده میشه ، معلوم نیست که این اره برقی بعنوان سلاح استفاده میشه ، یا قراره علیه کریس بعنوان سلاح استفاده بشه :D اگه اسکنی پیدا شد در اختیارتون میزارم !
موفق باشید
منبع
بله ، همین الان متوجه شدیم که مجله playmania هم تصاویری از بازی قرار داده که پیدا نکردم !
و این هم اسکن بازی
دوستان میتونن مثل من داد بزنن OMFG WHAT A GAME ! ضمنا اگر پی بردیم که چی نوشته ، که احتملا پی میبریم ، براتون میزاریم !



Free Image Host
البته نکته ای که یادم رفت بگم اینه که این عکسا مال فامیتسو هست :D هنوز اسکن از GI نداریم ، دوستان مشغول ترجمه هستند :D
 
آخرین ویرایش:

ehsanmax

کاربر سایت
Jun 6, 2006
131
نام
EHsan
سلام دوست عزیز

نسخه چهارم از فیلم رزیدنت اویل قراره در سال 2010 منتشر بشه و اون یکی فیلم که شما میگید 2008 میاد انگار انیمیشن هست... و در مورد شری هم اگر اشتباه نکنم تو فیلم شماره 2 نشون میده که یک دختر بچه هست که پدرش ویروس رو ساخته بود و به بدن شری هم تزریق کرده بوده...
من که بی صبرانه منتظر نسخه های جدید از این سری هستم...
 

kaveh

کاربر سایت
Dec 11, 2005
518
نام
کاوه
همچنین زمینه ها رو برای فیلم جدید Resident evil آماده میکنه. پس اینجا چند تا نکته مشخص میشه : 1- بازی مستقیما به فیلم ارتباط داره ، 2- شخصیتهای قدیمی یا حضور دارن یا داستانشون روایت میشه ، 3- بازی در سال 2008 منتشر میشه ! چون اگه قراره زمینه سازی برای فیلم انجام بده ، باید قبل از انتشار فیلم ( که در سال 2008 ـه ) منتشر بشه !

کدوم سری از فیلم های RE داستانی نزدیک با داستان بازی داشته که شما این حرف رو میزنید!؟ توی کدوم بازی اثری از آلیس دیدید که این خانم محور اصلی هر 3 شماره فیلم بودند ؟! حالا شما میگید مسئولین هالیوود متظر اتمام شماره 5 هستند :eek: !!! اصلا هیچ خبر رسمی از سوی سایت IMDB در مورد ساخته شدن شماره 4 فیلم رزیدنت ایول گفته نشده و این فیلمی هم شما نام بردید بصورت انیمیشن هستش و در سال 2008 اکران میشه و 2 شخصیت از رزیدنت ایول کلر ردفیلد و لیون در آن حضور دارند این هم لینک توضیح فیلمی که شما میگید 2008 قراره از روی RE5 ساخته بشه ( اثری از کریس توی فیلم میبینید آیا؟)
http://www.imdb.com/title/tt1174954/
 

Sweet Jesus

کاربر سایت
Oct 11, 2007
3,036
نام
امیر آزاد
برادر Kaveh ! لطف کن اینقدر از سر بادمعده کارشناسی نکن ! اصلا میدونی کدوم فیلم رو من میگم ؟
منظور بنده فیلم جدید هست که بصورت CG و فقط روی DVD - Bluray پخش خواهد شد. شما یک مقدار تعقل بفرمایید خود تاکوچی هست که درباره فیلم میگه که بازی نسخه 5 ـم مقدمه ای بر فیلم Degeneration ـه.
پس نتیجه اخلاقی اینکه شما اول تشریف ببرید چارتا منبع رسمی رو مطالعه بفرمایید بعد حرفهای صد من یک غاز تحویل من بدید. البته گویا شما حرفهای IMDb رو که هرکاربر ریجیستر شده میتونه توش تغییر بده رو از حرفهای سازنده نسخه پنجم بیشتر قبول دارید lol !
بنده کجا گفتم این فیلم جدید به جز فیلم انیمیشن جدیدی هست که قراره امسال منتشر بشه ؟
اگر کارشناسی های متهورانه و جسورانه و خفنتون تموم شد بفرمایید بگید بزرگترون بیاد !
این دختر جدید هم هیچ شباهتی به کلیر نداره بخدا ! به جون مادرم این دختره یه شخصیت جدیده ! به سر معظم شینجی میکامی قسم میخورم !
این هم اسکنهای مجله :
1
2
3
4
بنده به صراحت عرض میکنم که هیچکس تو ایران به اندازه من از این بازی و سازندگانش و حتی چیزهایی که مطبوعات هم نمیدونن از شرکت خبر و اطلاعات نداره ، وقتی من حرفی در مورد این بازی میزنم مثل بعضیا از روی جهل مرکب و بی اطلاعی ناشی از عدم تحقیق نیست ، وقتی میگم فیلم ربط مستقیم به بازی داره ، رفرنسم حرفهای خود سازنده بازیه برعکس بعضیا که رفرنسشون معده مبارکه !
 
آخرین ویرایش:

MetalGearSolid4

کاربر سایت
May 11, 2008
266
نام
بهاره
من هم شنیده بودم که قراره یه فیلم بسازن که انیمیشنه
راستی به نظر من اگه فیلم رزیدنت 4 نیاد بهتره همونی که تو سال 2020 قراره بیاد ( البته این نظر منه )
از شماره یک به بعد دیگه فیلم بازی رو به ابتذال و مسخرگی رفت
ما توی بازی شخصیت nemesis رو یک غولی می دونستیم که به مادرش هم رحم نمی کنه !! طوری که با دیدنش خود من هول می کردم با این که شماره 3 بازی رو بیشتر از 10 بار تموم کرده بودم ولی ما تو شماره سوم فیلم شاهد یه موجودی بودیم که احساس سرش میشد !!!!!!!!!!!!! ( آخر فیلم رو عرض می کنم ) و گویا سازندگان رو جو گرفته بود و فکر می کردن که همیشه دهن این موجود باید باز باشه و اون دندونای خوشگلش دیده شه:cheesygri کلاً که خیلی گند زده بودند ببینیم تو شماره 4 چی تحویل ما می دند
اگه شماره 4 درکار باشه من از روی پست آقای ehsanmax میگم که شماره 4 هم هست
 

Sweet Jesus

کاربر سایت
Oct 11, 2007
3,036
نام
امیر آزاد
بله ، جدیدا پست اعضای بازیسنتر هم شده یک منبع معتبر ... RE یک تریلوژی بود که حالا حالا ها برنامه ای برای ادامش ندارن ... آبروی رزیدنت رو بـُرد ، خوشحالی کرد رفت ! من آخرین مصاحبه ای که از میلا یوویچ خوندم گفته هنوز برنامه ای برای نسخه چهارم نداریم و انشالله نخواهند داشت !
 

Sweet Jesus

کاربر سایت
Oct 11, 2007
3,036
نام
امیر آزاد
شما حرف خودم رو به خودم بر میگردونید ! من کی فیلم رو با بازی یکی دونستم که میگی این به اون صنمش چیه!
مساله اینه که فیلم با بازی یکیه برادر من :D Biohazard Degeneration ، بر اساس وقایعی که نسخه پنجم زمینه ساز آنها است ساخته شده است. نقطه سر خط. نقل از تاکوچی ، تهیه کننده بازی
 

MetalGearSolid4

کاربر سایت
May 11, 2008
266
نام
بهاره
رزیدنت ایول تاپیک مخصوصی نداره
من کلی سوال تو کلمه!!!
راستی من رکورد دار شخصیت هانک و اون شخصیت یخی تو بازی رزیدنت ایول 2 هستم :p
یادم نیست چند بود ولی کسی به من نرسید :cool:
اگه رزیدنت تاپیک مخصوصی داره کسی بگه من برم اونجا سوالامو مطرح کنم
خیلی مچکرم
 

kaveh

کاربر سایت
Dec 11, 2005
518
نام
کاوه
ما توی بازی شخصیت nemesis رو یک غولی می دونستیم که به مادرش هم رحم نمی کنه !! طوری که با دیدنش خود من هول می کردم با این که شماره 3 بازی رو بیشتر از 10 بار تموم کرده بودم ولی ما تو شماره سوم فیلم شاهد یه موجودی بودیم که احساس سرش میشد !!!!!!!!!!!!! ( آخر فیلم رو عرض می کنم ) و گویا سازندگان رو جو گرفته بود و فکر می کردن که همیشه دهن این موجود باید باز باشه و اون دندونای خوشگلش دیده شه

اونی که شما میگید شماره دوم (RE:Apocalypse) فیلم هستش که متیو تیلر در نقش Nemisis بازی کرد و به نظر من مزخرفترین داستان نویسی رو داشت البته فروش میلیونی کردند تهیه کننده هاش فقط و فقط به خاطر اینکه اسم RE رو یدک میکشید، با این حال شماره سوم فیم (RE: Exinction) کمی امیدوار کننده تر بود ولی باز هم اون چیزی نبود که ما (گیمرها) انتظرشو داشتیم! تهیه کننده های فیلم به جای اینکه اصالت بازی رو نگه دارند بیشتر به فروش در گیشه های سینما فکر میکردند البته من فکر نمیکنم تریلوژِی باشه و مطمئنم شماره چهارم فیلم هم ساخته خواهد شد .
 

kaveh

کاربر سایت
Dec 11, 2005
518
نام
کاوه
مساله اینه که فیلم با بازی یکیه برادر من :biggrin1: Biohazard Degeneration ، بر اساس وقایعی که نسخه پنجم زمینه ساز آنها است ساخته شده است. نقطه سر خط. نقل از تاکوچی ، تهیه کننده بازی

میشه محبت کنید لینک نقل قولی که از تاکوچی کردید رو بدید ما هم مطلع بشیم برادر من.
 

Sweet Jesus

کاربر سایت
Oct 11, 2007
3,036
نام
امیر آزاد
بنده قبلا یکبار به شما لینک دادم ، مصاحبه کامل تاکوچی در یک دی وی دی با فامیتسو رو ترجمه کردم و لینکشو دادم بهتون که گویا اصلا نگاه هم نکردید !
ما طرح هایی برای فیلم CG داریم که بزودی ریلیز میشود و برای رسیدن به اون ، زندگی هرشخصیت جداگانه بازی رو سخت کند و کاو کردیم و امیدوارم که در سال جاری ، به خوندن مطالب در مورد بازی در مجله هفتگی فامیتسو ادامه بدید !
باز در یک پرسش و پاسخ که برای اعضای Capcom-Unity برگزار شد خود تاکوچی گفت :
We have to explaine what happened to every character for the upcoming Resident Evil CG movie
یعنی چی ؟ یعنی ما مجبوریم توضیح بدیم که سر هرشخصیت چه بلایی اومده برای فیلم جدید رزیدنت ایول !
 

619

مدیر انجمن
Nov 23, 2007
6,178
نام
كسري
دوستان هم شري در بازي هست و هم كلاير

Pro-gamers.fr published some scans of Resident Evil 5 unveiled presence of Claire Redfield and Sherry Birkin in Resident Evil 5...
1

2

پ.ن : بيا امير يادته 2 ماه پيش گفتم من مطمئنم Claire هم هست:biggrin1:

امیر هیچوقت اشتباه نمیکنه

sarcastic_hanend.gif
خواهيم ديد حالا ببين اگه Claire نبود
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر