از خرید چه بازیی پشیمون شدید؟

من از Overlord2 پشمون نشدم ولی نمیتونم به مدت زیاد بازی کنمش چون سرعت فریمش فوق العاده بده آدم عصبی میشه و همینطور دوربینش که فقط افقی حرکت میکنه....
 
تو این تاپیک بعضی وقتا آدم یه چیزایی میخونه که دو عدد چیز ناقابل میاد رو سرش!!!
بعضی‌ها از بازی‌هایی بد میگن که نمرات خیلی بالایی از سایت‌ها دارن و تو همین سایت‌هم یه دوری بزنن کلی آدم هتن که بگن چه بازی خوبیه بوده اما باز هم از بازی بد میگن و مشکل رو میندازن سر بازی! نه خودشون!!!

------------
damnation روی 360 اینقدر بد بود که مجانی دادم به یکی دیگه.حاضر بودم پول بدم تا ازم بگیره!
Arma Asault هم همینطور بود! از نظر مزخرفی خدا بود خدا.
 
در کل : سن گیمر که رسید به بیست باید به حالش گریست !

اگه سن بقیه بچه های اینجا رو بدونی فک کنم دو دستی بازیاتو میچسبی:cheesygri
بشین پایه بازیو غم به دلت را نده! ;)
(کی میشه این فرهنگ رو تو مملکتمون رواج بدیم که بابا بازی فقط ماله بچه ها نیست، کلی آدم میشینن تا یه شاهکار خلق کنن کلی پاش وقت میزارن کلی رنج میکشن و ... خوب چرا همه استفاده نکنن!؟ تازه بازی درست میکنن واسه 18 سال به بالا! نکنه فک میکنی منظورشون 18 نهایت تا 20 ساله!؟ :دی یا انتظار داری بازی های+18 رو بچه ها بازی کنن!؟ :دی )
 
من کلا سعی می کنم اول راجع به بازیی که می خرم تحقیق کنم تا خوشم بیاد!نه به خاطر پولش!بلکه به خاطر وقتی ازم برای بازی های بد می ره!اما به هر حال اشتباه هم می شه دیگه:
چون ادونچر باز نیستم,تمام ادونچر هایی را که گرفتم(بجز lost:via domus,که خیلی خوشم اومد ازش)را ریختم بیرون.از جمله سایبریا و سایلنت هیل!استراتژیک هام را هم فقط از strong hold:creseder خوشم اومد و از بقیه ی استرانگگ هولد ها و age of empiers خوشم نیومد و پشیمون شدم از خریدش.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or