اخبار GDC 2013

s-zeus

کاربر سایت
Feb 9, 2013
64
چون همیشه سازنده ها و شرکت های بازیسازی ازپلتفرم ضعیفتر به عنوان پلتفرم اصلی برای ساخت بازی استفاده میکنن
این دست اونو میشوره اون دست اینو میشوره
این درست که کنسول رونق دهنده ی بازی ها بوده ولی از اون طرف همین بازی های که برای pc حالا یا از کنسول پرت میشند یا یه کم روش کار میکردند و می اومدند
همینا باعث شد رقابت بین شرکتای سخت افزاری بیشتر بشه همین dx11 اول رو pc اومد سه نسل کارت اومد شد سری 7000 العان همینو رو ps4 گذاشتند
این کارت حاصل بازی های dx11 هست برای pc تو این چند ساله اومد اگه اینا نبودند ایا ایراد سری 5000 روشن میشد؟

---------- نوشته در 09:36 PM اضافه شد ---------- نوشته قبلی در 09:33 PM ارسال شده بود ----------

AMD on the PS4: We gave it the hardware Nvidia couldn't

AMD: ما چیزی را به کنسول PS4 دادایم که انویدیا نمی‌توانست..

خلاصه داشتان:

..And though Sony spent more time talking about the PS4's DualShock controller than AMD's chippy contributions at the conference, Neal Robison, director of ISV relations at AMD, was more than happy to lay it out for TechRadar.
...

"It's not just about an x86 solution, but it's about that Jaguar APU where it's a combination of the graphics and CPU together and being able to create something that's greater than just putting an x86 PC-like architecture together," Robison explained.
...

"[Sony's] approach - and they've said this publicly over the last couple of days here at GDC - was, 'We looked at some of the ways that we approached hardware in the past, and we wanted to improve.' And they looked at us as being able as being able to provide that."

AMD could provide an integrated solution through its APU that Nvidia couldn't, he continued, by optimizing information flows, generating greater performance, better power and heat efficiency, and by providing tools and dev relationships to provide the PS4 a strong launch.

In a recent interview with TechRadar, Nvidia's Tony Tamasi sized up the PS4's specs to "a low-end CPU, and a low- to mid-range GPU" when compared to gaming PCs. The console's innards, Tamasi said, are outdated even now, months before the PS4 launches during the 2013 holiday season.

"Well, of course they're going to do that," Robison said with a laugh when told of the comparison. "They're a little bitter."
...

"For us, really by looking at that APU that we designed, you can't pull out individual components off it and hold it up and say, 'Yeah, this compares to X or Y.'

"It's that integration of the two, and especially with the amount of shared memory [8GB of GDDR5, 176GB/s raw memory bandwidth] that Sony has chosen to put on that machine, then you're going to be able to do so much more moving and sharing that data that you can address by both sides.

میشه ترجمه کنی
 
آخرین ویرایش:

Fratos

کاربر سایت
Aug 23, 2006
15,993
خب مثل اینکه GameSpot صبرش تموم شد :D گفته BF4 برای PC کنسولهای حاضر و نسل بعدی همزمان میاد. اخر امثال:

هرچی EA رشته بود اینا پنبه کردن. درکل مشخص بود EA از خیره این نسل نمیگذره عمراً.

پ.ن. اکتی خف کرده یه گوشه یا میخواد توی کنفرانس ماکروسافت (Same Old) بترکونه؟ منتظریم تا E3 :D.
 

s-zeus

کاربر سایت
Feb 9, 2013
64
هرچی EA رشته بود اینا پنبه کردن. درکل مشخص بود EA از خیره این نسل نمیگذره عمراً.
همون اولم قرار نبود با اومدن نسل بعد ps3 و ایکسباکس 360 ها رو بریزیم تو دریا:d
سونی گفت ps3 عمر 10 ساله داره یعنی تا سه سال دیگه بازی واسش ریلیز میشه
 

s-zeus

کاربر سایت
Feb 9, 2013
64
از نظر من بهترین های gdc امسال
Battlefield 4
Uneal Engine 4: Infiltrator Demo
.............
gdc که گذشت 13 دهم شایعه شده اولین اطلاعات از cod می اداحتمالا یه تیلر مفهومی با تاریخ ریلیز اخرش
 

Dante Never Cry

The Awakening Dragon
کاربر سایت
Oct 5, 2008
9,333
نام
Ali
تریلر بتلفیلد رو دیدم
بازی منهای گرافیک خوبش هنوز هم به شدت دچار فقر هوش مصنوعی هست متاسفانه

کوروش جان این مشکل هوش مصنوعی متاسفانه توی 90% بازی های این نسل وجود داره.
امیدوار بودم با معرفی نسل بعد سازنده ها هم بیشتر به این بخش اهمیت بدن ولی متاسفانه به نظر میاد همه تمرکزشون رو گذاشتن رو افزایش گرافیک تکنیکی!

I mean for god's sake I wanna play a game, if i wanted high-end graphics i would have just watched a fu**ing movie
 

Fratos

کاربر سایت
Aug 23, 2006
15,993
موضوع اینه که این همه در مورد کپلر و مکسول و ولتا و ... نوشتی ، ولی در نهایت یکی دو تا دونه بازی در طول هر 2،3 سال میاد که از اینا یه کاری بکشه ! مثل همین نسل که هر دفعه بحثی میشه ، از کنسول ها کلی بازی مثال زده میشه ولی توی PC فقط اسم Crysis ها و چند تا بازی دیگه مطرح میشه. چون چیز دیگه ای در دسترس نیست !
حالا میخواد کپلر باشه ، توماس مولر باشه یا عین الله قلندری ، فرقی توی این قضیه نمیکنه که پولی که برای این کارت های گرافیکی صرف میشه ، در نهایت به درد چند تا بازی محدود میخوره و بس. توی بقیه بازی ها تفاوت بین نسخه PC و کنسول خلاصه میشه توی چند تا افکت و فریم ریت و رزولوشن. حالا یه آدم پولدار خفن مثل شما دوست داره سالی چند میلیون بده و یه سیستم تهیه کنه تا از شدت غرافیک مانیتور ذوب بشه و سال بعدش اون رو دور بندازه و بره سراغ یه چیز دیگه ، خیلی ها هم ترجیح میدن یه کنسول بخرن و برای 6،7 سال از کلی بازی انحصاری کنسول ها لذت ببرن. دو تا دونه افکت کمتر و فریم ریت پایین تر رو تحمل میکنن ، ولی به جاش از خود بازی ها لذت میبرن نه از اسامی کپلر مپلر.
کسی هم که همه ـش دنبال عبارت فروم تخصصی هست ، خودش هم توی پست دادنش بهتر عمل میکنه و توی هر پستش نمیاد بگه کنسول قوطی هست و چند تا شکلک :)) و =)) بذاره. توی هیچ فرومی به همچین پست هایی نمیگن تخصصی.
در مورد دموی UE4 روی PS4 هم شاید شما نسل قبل دموی UE3 روی PS3 رو ندیدی. یه سر بهش بزنی بد نیست. 2،3 سال بیشتر طول نکشید تا بازی های PS3 از اون دمو جلو زدن و بازی هایی مثل Killzone 2 و Uncharted 2 اومدن که اون دمو جلوشون حرفی برای گفتن نداشت. پس همه چی رو توی یه دمو خلاصه نکنین.
فکر کنم استاد رامین بود گفت ساختار کنسول طوری هست که بازیساز میتونه تا اخرین حدتوان کنسول استفاده کنهُ بکار بکشه و این موضوع درمورد PC صدق نمیکنه!.
PC با این مشخصات فضای بدرد کارهای تخصصی انیمشن سازی و گرافیکی میخوره نه بازی کردن.
 

Fratos

کاربر سایت
Aug 23, 2006
15,993
nVidia بمب انداخت!. نسل بعد تخریب و فیزیک رو ببینید

لینک یوتوب O04ErnJ8USY

--------------------

اینم از Box Art ـه GTA V که طبق رسم همیشگی روی..... :

x6.jpg x4.jpg x3.jpg

واسه دوستانی که دوست دارن بدونن این دیفال دقیقان کجای این سیاره قرار داره :D

x7.jpg
 
آخرین ویرایش:

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
15,595
نام
آریا
دوستان لطفاً لینک مستقیم از Youtube نذارین ، میتونه مشکل ساز بشه.
به جاش از همین کُدهایی که فریدون گذاشته بذارین. یعنی کافیه کدی که توی لینک مورد نظر بعد از =v نوشته شده رو بنویسین و بقیه هم اون کد رو وصل کنن به لینک Youtube ، همه چی حله !
==============
تریلر جدید از Primal Carnage :

لینک یوتوب cPS1jurVW1s

امیدوارم مشکل خاصی براشون پیش نیاد. بازی خوبی بنظر میرسه.
من هرچی بیشتر از این بازی می بینم ، بیشتر بهش علاقمند میشم ! :D باید برم تحقیق کنم نسخه قبلیش چطوری هست. این دو تا تریلر که صرف نظر از گرافیکشون ، حس خوبی از دایناسورها بهم میدن ! :D نسخه قبلی میانگین 67 داره ولی چند تا نقد رو دیدم ، میگن ایده های جالبی داشته و کم و بیش Fun هم هست ، ولی ایده هاش خوب پردازش نشده و مشکلات زیادی داره که ایشاالله توی این نسخه بهتر بشه.
ولی در مجموع تریلر دوم از نظر گرافیکی اون زرق و برق تریلر اول رو نداشت. از نزدیک بعضی بافت ها کیفیت خیلی عالی ای ندارن (البته این طوری که توی تریلر زوم کرده روی پای دایناسور بدبخت ، بعید میدونم توی هیچ بازی ای تا این حد زوم کنیم !!) ولی از فاصله مناسب فوق العاده هستن و همین هم کافیه !



باید در نظر گرفت سازنده بازی یه تیم غیرمعروف هست ، بازی دانلودی هست و با این وجود همچین گرافیکی رو شاهد هستیم ! :D دیگه بازیسازهای بزرگ چه میکنن خدا بخیر کنه !
 

Fratos

کاربر سایت
Aug 23, 2006
15,993
من هرچی بیشتر از این بازی می بینم ، بیشتر بهش علاقمند میشم ! :D باید برم تحقیق کنم نسخه قبلیش چطوری هست. این دو تا تریلر که صرف نظر از گرافیکشون ، حس خوبی از دایناسورها بهم میدن ! :D نسخه قبلی میانگین 67 داره ولی چند تا نقد رو دیدم ، میگن ایده های جالبی داشته و کم و بیش Fun هم هست ، ولی ایده هاش خوب پردازش نشده و مشکلات زیادی داره که ایشاالله توی این نسخه بهتر بشه.
ولی در مجموع تریلر دوم از نظر گرافیکی اون زرق و برق تریلر اول رو نداشت. از نزدیک بعضی بافت ها کیفیت خیلی عالی ای ندارن (البته این طوری که توی تریلر زوم کرده روی پای دایناسور بدبخت ، بعید میدونم توی هیچ بازی ای تا این حد زوم کنیم !!) ولی از فاصله مناسب فوق العاده هستن و همین هم کافیه !



باید در نظر گرفت سازنده بازی یه تیم غیرمعروف هست ، بازی دانلودی هست و با این وجود همچین گرافیکی رو شاهد هستیم ! :D دیگه بازیسازهای بزرگ چه میکنن خدا بخیر کنه !
دوتا چیز داریم اینجا :D. چیزه اول; شاید مثل Tokyo Jungle بنظر برسه. فک کنیم اگر قراره این بازی با 100$ ساخته بشه بهتره اون پول صرف چیزهای دیگه بشه :D.
چیزه دوم برمیگرده به کیفیت UE4 که یه تیم کوچیک در یه بازی دانلودی همیچن گرافیکی رو ارائه کرده. فرض کن Bioware و Ninja Theory بازی بسازن با UE4 !. تصورش منو به شوق میاره :D.
 

s-zeus

کاربر سایت
Feb 9, 2013
64
nVidia بمب انداخت!. نسل بعد تخریب و فیزیک رو ببینید

لینک یوتوب O04ErnJ8USY
اخرش بود چی میشه یه روزی اینو تو سری Battlefield ببینیم Battlefield 4 تخریب پذیریش فکنم بهتر شد ولی فکر نکنم به این خفنی
 

kayne

کاربر سایت
Jan 13, 2009
2,972
نام
مصطفی
ولی در مجموع تریلر دوم از نظر گرافیکی اون زرق و برق تریلر اول رو نداشت. از نزدیک بعضی بافت ها کیفیت خیلی عالی ای ندارن (البته این طوری که توی تریلر زوم کرده روی پای دایناسور بدبخت ، بعید میدونم توی هیچ بازی ای تا این حد زوم کنیم !!) ولی از فاصله مناسب فوق العاده هستن و همین هم کافیه !



باید در نظر گرفت سازنده بازی یه تیم غیرمعروف هست ، بازی دانلودی هست و با این وجود همچین گرافیکی رو شاهد هستیم ! :D دیگه بازیسازهای بزرگ چه میکنن خدا بخیر کنه !
گرافیکش تو محیط های بسته خیلی بهتره .

 

Scαrface

Aspect of Life
کاربر سایت
Jan 17, 2010
2,725
نام
محمد
اگه این چند تا تریلری که تو GDC پخش شد رو دیده باشید حتما متوجه شدید که توشون آهنگای خوبی استفاده شده و خوش سلیقگی ـه کارگرداناشون رو نشون میده .
اول تریلر Battle 4 آهنگی که داره پخش میشه کار Bonnie Tyler ـه معروف هست به اسم Total Eclipse of the heart ( بر و بچ قدیمی حتما آهنگ I need A hero ـش رو گوش دادن ) .
---
تو تریلر کوجیما همون تریلر متالگیر 5 هم آهنگی که پخش میشه مال Garbage هست به اسم Not your kind of people که خیلی قشنگه .
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر