اخبار مربوط به کیفیت اجرایی بازی ها [قوانین پست اول خوانده شود]

FaRd!N

Nothing as it Seems
کاربر سایت
Aug 30, 2007
14,104
نام
فردین
درود،

همونطور که از اسم تاپیک پیداست این تاپیک ایجاد شده تا تمامی اخبار مربوط به کیفیت اجرایی بازی ها روی پلتفرم های مختلف در اینجا قرار بگیره تا کنترل بخش اخبار هم برای مدیریت راحت بشه هم یه مرجع متمرکز برای کاربران داشته باشیم؛ تا روزانه شاهد ده ها تاپیک مختلف برای هر عنوانی که قراره منتشر بشه نباشیم.

موفق باشیم. :rose:

قوانین تاپیک:


  • تاپیک در مورد اطلاع رسانی از نحوه کیفیت اجرایی بازی های مختلف در پلتفرم های مختلف است؛ پس، از قرار دادن اخبار نامربوط خودداری کنید.
  • مقایسه مستقیم سخت افزارهای کنسول ها، و همچنین مقایسه نخ نمای کنسول ها و PC، (خارج از اخبار بند اول) در این تاپیک ممنوع است.
  • قرار دادن مقایسات مختلف از سایت GamingBolt ممنوع است و سعی کنید بیشتر بر مرجع مطمئنی مثل Digital Foundry تکیه کنید.
  • اخبار در مورد قدرت و کارایی کنسول های مختلف رو در این تاپیک ارسال نکنید. برای مثال، مثلا سازنده X گفته هنوز 60% از قدرت کنسول Y مورد استفاده قرار گرفته است؛ یا فلان کنسول فلان % قویتر است.
  • مقایسه بازی های انحصاری کنسول ها با یکدیگر ممنوع است.
  • در صورت عمل نکردن به قوانین ذکر شده، دسترسی فرد خاطی بدون تذکر قبلی به مدت مورد نیاز، از فروم قطع خواهد شد. اگر کسی پست های چنین افرادی را نقل قول کند نیز اخطاری در همین راستا دریافت خواهد کرد. پس از تنش در تاپیک دوری کنید و با دکمه گزارش، تخلف را به ناظمین و مدیران گزارش دهید.
  • خواهشن بحث های سخت افزاری PC و مقایسه انواع بنچمارک های کارت های گرافیکی و افزایش راندومان و DX و ... رو به این تاپیک نیارید و در صورت امکان در بخش سخت افزار ادامه بدید.
  • قوانین با توجه به شرایط و زمان، ممکن است اضافه شوند، پس هراز چندگاهی آن ها را مرور کنید.

اگر قصد ارسال خبری را دارید، حتما باید خلاصه ای از متن ترجمه شود، تا برای همگان قابل استفاده باشد.
 
آخرین ویرایش:

XsmokeX

کاربر سایت
Sep 24, 2012
2,970
نام
احمد
وقتشون رو تلف کردن
PC پلتفرم نابود شدست ، انحصاری ناب که براش نمیاد شده یه مشت بازی آنلاین و F2P و Indie
کلا قدرتی که کنسول ها دارن هیچ وقت PC نخواهد داشت و قطعات استفاده شده در کنسول ها به دلیل بهینه بودن و تفاوت در نوع ساختشون خیلی قوی تر از PC هستن واسه همینه که با اعداد و ارقام می گی PC قوی تره ولی در اصل کنسول ها قوی ترن
Goty گرافیک هم که ببینی هر سال بازی های کنسولی دارن می برن

#oghlidos #soghrat #sohrabsepehri

advance sarcasm؟:d
 

veryhigh

کاربر سایت
Jan 8, 2009
3,991
نام
احمد
الان این گرافیک باید 1080 و 30 فریم روی کنسولای نسل قبل ، 1080 و 60 فریم روی کنسولای نسل حاظر باشه

دیگه بی عرضگی هم حدی داره که کپکام موفق به شکستنش شده ...
 

Fenris Wolf

کاربر سایت
Jan 9, 2009
8,739
نام
شروین
الان این گرافیک باید 1080 و 30 فریم روی کنسولای نسل قبل ، 1080 و 60 فریم روی کنسولای نسل حاظر باشه

دیگه بی عرضگی هم حدی داره که کپکام موفق به شکستنش شده ...

شایدم گذاشتن رو 30 قفل باشه تا حس سینمایی بازی از بین نره :lol:
 

Abolfazl3007

کاربر سایت
Sep 11, 2007
1,986
نام
Abolfazl
60 فریم نکردن احتمالا ربطی به Pre-Rendered بودن محیط بازی نداره ؟

کلا مهم هم نیست اصلا ، در ضمن رو نسل 7 هم به سختی یه بازی 1080 بتونید پیدا کنید ، حالا هرچثدر هم بازی سبکی باشه ، حتی اکثریت بازیهای 2 بعدی هم 720 هستن و همچنین HD Collection ها و ...
 

OMG

کاربر سایت
Sep 17, 2012
4,223
نام
امیرحسین
وقتشون رو تلف کردن
PC پلتفرم نابود شدست ، انحصاری ناب که براش نمیاد شده یه مشت بازی آنلاین و F2P و Indie
کلا قدرتی که کنسول ها دارن هیچ وقت PC نخواهد داشت و قطعات استفاده شده در کنسول ها به دلیل بهینه بودن و تفاوت در نوع ساختشون خیلی قوی تر از PC هستن واسه همینه که با اعداد و ارقام می گی PC قوی تره ولی در اصل کنسول ها قوی ترن
Goty گرافیک هم که ببینی هر سال بازی های کنسولی دارن می برن

#oghlidos #soghrat #sohrabsepehri
نگرفتی چی شد عزیزم، میگم PC که رزولوشنش هرچیزی میتونه باشه، چرا گفتن؟
 

amir-b

کاربر سایت
Jan 23, 2012
274
نگرفتی چی شد عزیزم، میگم PC که رزولوشنش هرچیزی میتونه باشه، چرا گفتن؟

من فکر می کنم شما نگرفتی :d

رزولوشن PC هم همیشه همه چیزی نمی تونه باشه ، نمونش رو توی The Legend Of Heroes Trails in The Sky می تونید ببینید که رزولوشن بازی تغییری نمی کنه
کلا Capcom زده توی کار رزولوشن و فریم ریت اعلام کردن و لاک کردن ، الان DR3 هم روی PC فریم ریت اش لاکه
خدارا چه دیدی شاید بازی بیشتر از 1080P رندر نمی شه روی PC مثلا بندازی روی 2K یا 4K توی تنظیماتش همچین رزولوشنی نباشه
 

benjohn

کاربر سایت
Jun 19, 2012
5,994
نام
ehsan
الان این گرافیک باید 1080 و 30 فریم روی کنسولای نسل قبل ، 1080 و 60 فریم روی کنسولای نسل حاظر باشه

دیگه بی عرضگی هم حدی داره که کپکام موفق به شکستنش شده ...

البته احتمالش هست که موتور بازی نمیتونه 60 فریم رو جوابگو باشه. DR3 هم همین مشکل رو داشت روی PC که پورت شد اکیدا تهدید کردن:d بازی رو دستکاری نکنید که 60 فریم بشه چون تو فیزیک بازی و رفتار زامبی ها و...... مشکل بوجود میاد. این احتمال رو هم نمیشه نادیده گرفت که همچین مشکلی وجود داره
 

veryhigh

کاربر سایت
Jan 8, 2009
3,991
نام
احمد
البته احتمالش هست که موتور بازی نمیتونه 60 فریم رو جوابگو باشه. DR3 هم همین مشکل رو داشت روی PC که پورت شد اکیدا تهدید کردن:d بازی رو دستکاری نکنید که 60 فریم بشه چون تو فیزیک بازی و رفتار زامبی ها و...... مشکل بوجود میاد. این احتمال رو هم نمیشه نادیده گرفت که همچین مشکلی وجود داره

دیگه بی عرضگی هم حدی داره که کپکام موفق به شکستنش شده [2] :d

بدتر شد که !!!
 

benjohn

کاربر سایت
Jun 19, 2012
5,994
نام
ehsan
دیگه بی عرضگی هم حدی داره که کپکام موفق به شکستنش شده [2]

بدتر شد که !!!

به این کپکام بدبخت گیر دادیا:d

بابا بازی مال سال 2002 بوده. ریمیک که نیست همونه که دارن پورتش میکنن. تو تاپیکش تو بخش اخبارم که برخی از دوستان حرفهای با نشاطی میزنن. میگن بک گراندهای بازی تغییر نکرده:|
یکی نیست بپرسه چجوری میشه تصویر از پیش رندر شده رو دوباره از پیش رندرشده ترش کرد؟
 

benjohn

کاربر سایت
Jun 19, 2012
5,994
نام
ehsan
یه بار دیگه با تکسچر های بهتر و پالیگان های بیشتر رندرشون کرد؟:D

خوب برادر اون دیگه نمیشه پورت بازی میشه کلا از اول ساختن:d

حالا من قصدم این نیست خیلی هم سر کپکام اینجا یقه جر بدم ولی واقعا سطح توقعمون باید در حد معقول باشه
 

unloved

کاربر سایت
Sep 10, 2009
639
نام
Hamid Anahid
خوب برادر اون دیگه نمیشه پورت بازی میشه کلا از اول ساختن:d

حالا من قصدم این نیست خیلی هم سر کپکام اینجا یقه جر بدم ولی واقعا سطح توقعمون باید در حد معقول باشه
یکی از مشکلات اساسی اینه که سازنده های ژاپنی معمولا از Asset هاشون درست نگهداری نمیکنند و آرشیو درستی ازشون موجود نیست وگرنه اگر 3d Asset و مدلهای آرشیوی نسخه گیم کیوب موجود بود رندر کل مدلهای محیط چند روز بیشتر زمان نمیبرد ولی متاسفانه این پورت به خصوص برای نسل بعد بیشتر شبیه Emulate شده تا اینجای کار بعیدم میدونم Background هارو دوباره مدل کنند و رندر...
در کل بیشتر شبیه بازاریابیه زیرکانست برای جهت گیری ساخت نسخه بعدی که بر اساس فروش بخوان میزان اکشن بودن نسخه های آیندرو تعیین کنند..
نسخه 2012 - 2013 نیست که یکم رزولوشن ببرن بالا و یکمم *****ینگ و Bump بک گراند رو دستکاری کنند تغییر قابل توجهی کنه و HD محسوب شه بازی سال 2002 رو وقتی به قیمت 40 $ می خوان بفروشن توقعات بایدم بالا تر از این باشه !!! گرچه با توجه به ارزش هنری و نوستالژی این نسخه فروشش تقریبا تضمین شدست ....
 
آخرین ویرایش:

KnightX

کاربر سایت
Oct 24, 2008
365
خوب برادر اون دیگه نمیشه پورت بازی میشه کلا از اول ساختن:d

حالا من قصدم این نیست خیلی هم سر کپکام اینجا یقه جر بدم ولی واقعا سطح توقعمون باید در حد معقول باشه
یعنی وقتی میری pc بازی میکنی گزینه های جئومتری بازیو یا مثلا تسلیشن که پلی گان به بازی اضافه میکنه یا گزینه های دیگه که تکسچرارو بهتر میکنه میبری روی high بازیو از اول میسازی؟ چه چیزا که آدم تو این انجمن نمیبینه.

- - -ویرایش - - -

سازنده hardline ازش سوال شده که رزولوشن نهایی bf hardline روی x1 با ps4 یکیه؟ جواب داده باید یکسان باشه

Leonid Melikhov: The PS4 version is already confirmed 1080p/60fps. But what about the Xbox One version?
Ian Milham: Should be the same. If you look at the games that Visceral Games has made before, we have always strive for total parity between our platforms

ازش سوال کردن با esram مشکل دارین؟ که ج داده به هیچ وجه

Leonid Melikhov: Have you had problems with the Xbox One’s eSRAM?
Ian Milham: No, absolutely not. The fact that we partnered for Sony for the beta we’re doing has nothing to do with what our development is on the Xbox One. All of our development on the Xbox One has been going great as well and it looks great on that platform.

ازش پرسیدن نظرت درباره dx12 چیه؟ گفته باعث میشه که بشه باهاش چیزای دیوانه کننده ساخت

Leonid Melikhov: How do you guys feel about DirectX 12?
Ian Milahm: They’re cooking up some pretty crazy stuff – the Frostbite team with the latest things. It’s always pretty impressive, we are going to try to get in every feature we can before we ship.

http://gamingbolt.com/battlefield-hardline-interview-we-want-to-make-sure-that-we-deliver-on-peoples-expectations
 

benjohn

کاربر سایت
Jun 19, 2012
5,994
نام
ehsan
@KnightX

برادر من شما ابتدا برو تفاوت رندر ریل تایم و از پیش رندر شده رو در بیار بعد اگر همچنان بحث شیرین تسلیشن رو دوست داشتی ادامه بده

تا اونجایی که سواد من قد میده بک گراندهای بازی مورد بحث در واقع عکسه حالا چجور شما با تنظیمات گرافیک عکس رو بالا میبریی خودش مسئله جالبیه
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر