اخبار مربوط به کیفیت اجرایی بازی ها [قوانین پست اول خوانده شود]

  • Thread starter Thread starter FaRd!N
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

FaRd!N

Nothing as it Seems
کاربر سایت
درود،

همونطور که از اسم تاپیک پیداست این تاپیک ایجاد شده تا تمامی اخبار مربوط به کیفیت اجرایی بازی ها روی پلتفرم های مختلف در اینجا قرار بگیره تا کنترل بخش اخبار هم برای مدیریت راحت بشه هم یه مرجع متمرکز برای کاربران داشته باشیم؛ تا روزانه شاهد ده ها تاپیک مختلف برای هر عنوانی که قراره منتشر بشه نباشیم.

موفق باشیم. :rose:

قوانین تاپیک:


  • تاپیک در مورد اطلاع رسانی از نحوه کیفیت اجرایی بازی های مختلف در پلتفرم های مختلف است؛ پس، از قرار دادن اخبار نامربوط خودداری کنید.
  • مقایسه مستقیم سخت افزارهای کنسول ها، و همچنین مقایسه نخ نمای کنسول ها و PC، (خارج از اخبار بند اول) در این تاپیک ممنوع است.
  • قرار دادن مقایسات مختلف از سایت GamingBolt ممنوع است و سعی کنید بیشتر بر مرجع مطمئنی مثل Digital Foundry تکیه کنید.
  • اخبار در مورد قدرت و کارایی کنسول های مختلف رو در این تاپیک ارسال نکنید. برای مثال، مثلا سازنده X گفته هنوز 60% از قدرت کنسول Y مورد استفاده قرار گرفته است؛ یا فلان کنسول فلان % قویتر است.
  • مقایسه بازی های انحصاری کنسول ها با یکدیگر ممنوع است.
  • در صورت عمل نکردن به قوانین ذکر شده، دسترسی فرد خاطی بدون تذکر قبلی به مدت مورد نیاز، از فروم قطع خواهد شد. اگر کسی پست های چنین افرادی را نقل قول کند نیز اخطاری در همین راستا دریافت خواهد کرد. پس از تنش در تاپیک دوری کنید و با دکمه گزارش، تخلف را به ناظمین و مدیران گزارش دهید.
  • خواهشن بحث های سخت افزاری PC و مقایسه انواع بنچمارک های کارت های گرافیکی و افزایش راندومان و DX و ... رو به این تاپیک نیارید و در صورت امکان در بخش سخت افزار ادامه بدید.
  • قوانین با توجه به شرایط و زمان، ممکن است اضافه شوند، پس هراز چندگاهی آن ها را مرور کنید.

اگر قصد ارسال خبری را دارید، حتما باید خلاصه ای از متن ترجمه شود، تا برای همگان قابل استفاده باشد.
 
آخرین ویرایش:
سونی بخاطر دروغ گفتن در مورد رزولوشن KZ:SF به دادگاه کشیده شده
Sony sued over Killzone: Shadow Fall's graphics | Polygon

The lawsuit alleges that "'temporal reprojection' is not the 'native 1080p' that Sony promised" and that Sony has not updated its packaging and marketing to reflect the game's actual resolution. Class allegations in the suit include negligent misrepresentation, false advertisement, unfair competition and fraud in the inducement.
این دستگاهی که ازشون شکایت کرده همونیه که سال 2011 بخاطر وعده دروغ BF مجانی از EA شکایت کرده بود:

The suit was filed by law firm Edelson PC, which hit Sony and publisher Electronic Arts with a class action suit in 2011. Attorneys for the firm, then known as Edelson McGuire, filed a putative nationwide class action lawsuit after Sony and EA promised a free copy of Battlefield 1943 to PS3 owners who purchased Battlefield 3, then failed to deliver the extra game.
 
@KnightX

برادر من شما ابتدا برو تفاوت رندر ریل تایم و از پیش رندر شده رو در بیار بعد اگر همچنان بحث شیرین تسلیشن رو دوست داشتی ادامه بده

تا اونجایی که سواد من قد میده بک گراندهای بازی مورد بحث در واقع عکسه حالا چجور شما با تنظیمات گرافیک عکس رو بالا میبریی خودش مسئله جالبیه

:))
یعنی چی عکسه؟ همین چیزارو میگید که آدم خندش میگیره دیگه آخه کدوم عکسیو دیدی که عمق داشته باشه و کاراکتر داخلش حرکت کنه؟

Resident-evil-2-camerawork.jpg

Resident_Evil_GCN_remake.png


resident evil یه بازی fixed camera هست مثل god of war کاراکترای بازی ریل تایم رندر میشن بقیه جاها از قبل رندر میشن از قبل رندر شده چه ربطی به عکس داره که نشه رزولوشنو عوض کرد یا چیزی بهش اضافه کرد!!؟
مثل همه بازیای fixed camera قبل از اینکه دوربین وارد لوکیشن بشه اون محیط رندر میشه و بعضی نورپردازیا و سایه هاش محاسبه میشه ولی همون محیط از پلی گان و تکسچر و .... ساخته شده فقط ریل تایم رندر نمیشه.
 
:))
یعنی چی عکسه؟ همین چیزارو میگید که آدم خندش میگیره دیگه آخه کدوم عکسیو دیدی که عمق داشته باشه و کاراکتر داخلش حرکت کنه؟

Resident-evil-2-camerawork.jpg

Resident_Evil_GCN_remake.png


resident evil یه بازی fixed camera هست مثل god of war کاراکترای بازی ریل تایم رندر میشن بقیه جاها از قبل رندر میشن از قبل رندر شده چه ربطی به عکس داره که نشه رزولوشنو عوض کرد یا چیزی بهش اضافه کرد!!؟
مثل همه بازیای fixed camera قبل از اینکه دوربین وارد لوکیشن بشه اون محیط رندر میشه و بعضی نورپردازیا و سایه هاش محاسبه میشه ولی همون محیط از پلی گان و تکسچر و .... ساخته شده فقط ریل تایم رندر نمیشه.
وای خدا بک گرند از پیش رند شده ی RE3 رو داره با محیط "GoW" مقایسه میکنه.
مایکروسافت ازت راضی باشه واقعا
 
آخرین ویرایش:
سونی بخاطر دروغ گفتن در مورد رزولوشن KZ:SF به دادگاه کشیده شده
Sony sued over Killzone: Shadow Fall***39;s graphics | Polygon


این دستگاهی که ازشون شکایت کرده همونیه که سال 2011 بخاطر وعده دروغ BF مجانی از EA شکایت کرده بود:

300 بار دیگه ام بکشنش دادگاه هیچ فایده ای نداره :))

- - -ویرایش - - -

وای خدا بک گرند از پیش رند شده ی RE3 رو داره با محیط "GoW" مقایسه میکنه
مایکروسافت ازت راضی باشه واقعا
توام سونی ازت راضی باشه که البته راضیه و حالشو میبره.
ولی به جای اینکه فن بازی در بیاری سوادتو ببر بالا عزیز من راه دوری نمیره.

God of War is a third-person single player video game viewed from a fixed camera perspective.

In this kind of system, the developers set the properties of the camera, such as its position, orientation or field of view, during the game creation. The camera views will not change dynamically, so the same place will always be shown under the same set of views. An early example of this kind of camera system can be seen in Alone in the Dark. While the characters are in 3D, the background on which they evolve has been pre-rendered. The early Resident Evil games are notable examples of games that use fixed cameras. The God of War series of video games is also known for this technique.

http://en.wikipedia.org/wiki/Virtual_camera_system#Fixed

فن بازی ؟ دیگ به دیگ میگه قابلمه
لازم نیست لینک ویکیپدیا در بیاری
RE3 تمام صحنه بغیر از کرکتر و سلاح دستش یه اسکن از پیش رندر شدس و صحنه بغیر این دوتا المان چیز دیگه ای نداره که این بخاطر ضعف پردازشی پلتفرم بازی بوده که نمیشده بازی بصورت کاملا 3بعدی ارائه بشه
اینو داری با گرافیک سه بعدی و محیط GoW مقایسه میکنی نهایت سوادتو میرسونه

تورو قرآن تو یکی حرف از سواد نزن که یاد مجله فکاهی میوفتم برو آقا جون برو با هرچی خودت حال میکنی خوش باش برو با دارو دسته لنگه خودت داستان تخیلی سرهم کنید و واسه هم خالی ببندیدن حال کنید تورو چه به این حرفا؟
 
آخرین ویرایش:
300 بار دیگه ام بکشنش دادگاه هیچ فایده ای نداره؟ :))

- - -ویرایش - - -


به جای اینکه فن بازی در بیاری سوادتو ببر بالا عزیز من



Virtual camera system - Wikipedia, the free encyclopedia
فن بازی ؟ دیگ به دیگ میگه قابلمه
RE3 تمام صحنه بغیر از کرکتر و سلاح دستش یه اسکن از پیش رندر شدس و صحنه بغیر این دوتا المان 3بعدی دیگه ای نداره که این بخاطر ضعف پردازشی پلتفرم بازی بوده که نمیشده بازی بصورت کاملا 3بعدی ارائه بشه
اینو داری با گرافیک سه بعدی و محیط GoW مقایسه میکنی نهایت سوادتو میرسونه
لازم نیست لینک ویکیپدیا در بیاری اصلا خودت کامل خوندی چی گفته

دوربین توی RE3 کاملا فیکس از نوع ایزومتریک هست ولی توی GoW فیکسه ازون نوع که محدودیت داره توی حرکتش
یعنی انقدر علاقه به کوبیدن بازیهای سونی رو داری اینهارو خودت متوجه نمیشی ؟!

تورو قرآن تو یکی حرف از سواد نزن که یاد مجله فکاهی میوفتم برو آقا جون برو با هرچی خودت حال میکنی خوش باش برو با دارو دسته لنگه خودت داستان تخیلی سرهم کنید و واسه هم خالی ببندیدن حال کنید تورو چه به این حرفا؟​
آخه بیچاره لینک از ویکی پدیا گذاشتی الان من رفتم اون قسمتو ویرایش کردم تو ویکی پدیا ... سوادت در عرض 10 ثانیه ویرایش شد :d ولی کلا انقدر هیت به سونی برای سلامتیتم خوب نیست نکن آقا !

:))
سونی این بار چندمه که دروغ میگه
دیگه حسابش از دست من یکی در رفته :دی
فریب کاری های زیادی هست مثلا یکیش نمایش بازی هایی که هیچ وقت عرضه نشدن
میشه در این مورد هم شکایت تنظیم بشه
نظرت راجع به شکایت بخاطر فروختن چندصد هزار کنسول بازی که بعد چند ساعت 3چراغ شدن چیه ؟ :d
 
آخرین ویرایش:
سونی بخاطر دروغ گفتن در مورد رزولوشن KZ:SF به دادگاه کشیده شده
Sony sued over Killzone: Shadow Fall's graphics | Polygon


این دستگاهی که ازشون شکایت کرده همونیه که سال 2011 بخاطر وعده دروغ BF مجانی از EA شکایت کرده بود:
:))
سونی این بار چندمه که دروغ میگه
دیگه حسابش از دست من یکی در رفته :دی
فریب کاری های زیادی هست مثلا یکیش نمایش بازی هایی که هیچ وقت عرضه نشدن
میشه در این مورد هم شکایت تنظیم بشه
 
آخه بیچاره لینک از ویکی پدیا گذاشتی الان من رفتم اون قسمتو ویرایش کردم تو ویکی پدیا ... سوادت در عرض 10 ثانیه ویرایش شد :d ولی کلا انقدر هیت به سونی برای سلامتیتم خوب نیست نکن آقا !




اولا که بیچاره خودتی که واقعا به خاطر سونی و فن بازی داری حقیقتو کتمان میکنی :)) برو روانشناس عشق به سونی واقعا روت تاثیر گذاشته بعدشم آخه تو اگه 100 بار دیگه ام اون جمله رو ویرایش کنی مدیرای ویکی پدیا برش میگردونن سر جای اولش واسه اینکه فکت عوض نمیشه بعدشم حالا رفتی ویکی پدیا رو ویرایش کردی این یکی رو میخوای چیکار کنی!؟ =))

Pre-rendered Backgrounds
[h=2]Concepts[/h]
Fixed Camera
The fixed camera was made famous by games such as the Resident Evil and Metal Gear Solid franchises. Depending on the camera set, up could be down and left could be right. Even in the later generation of consoles, games like the God of War franchise still use this technique.

Pre-rendered Backgrounds Concepts - Giant Bomb
 
اولا که بیچاره خودتی که واقعا به خاطر سونی و فن بازی داری حقیقتو کتمان میکنی :)) برو روانشناس عشق به سونی واقعا روت تاثیر گذاشته بعدشم آخه تو اگه 100 بار دیگه ام اون جمله رو ویرایش کنی مدیرای ویکی پدیا برش میگردونن سر جای اولش واسه اینکه فکت عوض نمیشه بعدشم حالا رفتی ویکی پدیا رو ویرایش کردی این یکی رو میخوای چیکار کنی!؟ =))

Pre-rendered Backgrounds
Concepts




Pre-rendered Backgrounds Concepts - Giant Bomb
گفتی
resident evil یه بازی fixed camera هست مثل god of war کاراکترای بازی ریل تایم رندر میشن بقیه جاها از قبل رندر میشن از قبل رندر شده
تو داری محیط 2 بعدی Re3 رو با GoW مقایسه میکنی چه ربطی داره به نوع دوربین
محیط GoW کاملا ریل تایم رندر میشه و 3 بعدیه ولی Re3 بغیر کرکتر بقیه اسکن 2 بعدیه
تو ویکی یه تعریف خوندی فکر کردی همه چی همون تعریفه اون نوع دوربین ازون زمان تا الان فرق کرده اون دوربین ثابت بود حرکتم نمیکرد چون محیط 3بعدی نبود این دوربین حرکت میکنه چون محیط 3 بعدیه
من چی جوابتو بدم
 
@Knightx

واقعا در عجبم چرا هنوز داری به بحث ادامه میدی؟

سری RE از ابتدا بک گرانداش از پیش رندر شده بودن به دریمکست که رسید به علت اینکه به مراتب از PSone قویتر بود این امکان رو داد که بازی کاملا ریل تایم بشه. دوباره روی GC دو بازی Zero و REmake به حالت اول برگشت


این لیست بازهایی که با این تکنیک ساخته شدن که البته GOw جزشون نیست

List of games with prerendered backgrounds - Wikipedia, the free encyclopedia

ان شالله که اسم بازیهای مورد نظر رو تو لیست میبینی؟

3xvmvlf8jsfetbyhxirk.png
 
گفتی

تو داری محیط 2 بعدی Re3 رو با GoW مقایسه میکنی چه ربطی داره به نوع دوربین
محیط GoW کاملا ریل تایم رندر میشه و 3 بعدیه ولی Re3 بغیر کرکتر بقیه اسکن 2 بعدیه
تو ویکی یه تعریف خوندی فکر کردی همه چی همون تعریفه اون نوع دوربین ازون زمان تا الان فرق کرده اون دوربین ثابت بود حرکتم نمیکرد چون محیط 3بعدی نبود این دوربین حرکت میکنه چون محیط 3 بعدیه
من چی جوابتو بدم

واقعا کاراکتر عجیب غریبی داری خدا رحم کنه اون بدبختایی که دورورت باید تحملت کنن من نوشتم:
resident evil یه بازی fixed camera هست مثل god of war کاراکترای بازی ریل تایم رندر میشن بقیه جاها از قبل رندر میشن

محیط دو بعدی یا سه بعدی رو از کجا درآوردی تو که میگی من گفتم؟ کی حرف دو بعدی سه بعدی زده اینجا ؟ من فقط گفتم god of war و re بازیهای fixed camera هستن با بک گراند pre render شده منبع:

http://www.giantbomb.com/pre-rendered-backgrounds/3015-1804/concepts

http://en.wikipedia.org/wiki/Virtual_camera_system#Fixed

@Knightx

واقعا در عجبم چرا هنوز داری به بحث ادامه میدی؟

سری RE از ابتدا بک گرانداش از پیش رندر شده بودن به دریمکست که رسید به علت اینکه به مراتب از PSone قویتر بود این امکان رو داد که بازی کاملا ریل تایم بشه. دوباره روی GC دو بازی Zero و REmake به حالت اول برگشت


این لیست بازهایی که با این تکنیک ساخته شدن که البته GOw جزشون نیست

List of games with prerendered backgrounds - Wikipedia, the free encyclopedia

ان شالله که اسم بازیهای مورد نظر رو تو لیست میبینی؟

3xvmvlf8jsfetbyhxirk.png

یه تیکه از جوابات که اون بالاس ولی من در عجبم تو چرا داری به بحث ادامه میدی؟ واقعا نمیفهمم آدمای این انجمن چه دلیل داره یه بحث الکی رو برای اینکه خودشونو از تنگ و تا نندازن فقط پیچ میدن یه جوری که دیگه اضلا بحث عوض میشه؟
اینا مگه نقل و قولای تو با یکی دیگه نیست؟
یه بار دیگه با تکسچر های بهتر و پالیگان های بیشتر رندرشون کرد؟:دی

خوب برادر اون دیگه نمیشه پورت بازی میشه کلا از اول ساختن:d

حالا من قصدم این نیست خیلی هم سر کپکام اینجا یقه جر بدم ولی واقعا سطح توقعمون باید در حد معقول باشه

بک گراند pre render باشه چه ربطی داره به اینکه برای عوض کردنش بازی رو از اول بسازن ؟
مگه pre render شده رو نمیگذارن رندر بشه؟ همون سورسی رو که باهاش بک گراندای بازیو رندر کردن انداختن دور؟ مگه تاحالا اویل روی pc بازی نکردی؟ ندیدی رزولوشن بازی عوض میشه؟ هر دفعه که رزولوشن بازیو عوض میکنی همون تصویرای از قبل رندر شده با رزولوشن جدید رندر میشن.نمیدونم یعنی اینقدر سخته !؟!؟!؟!
 
واقعا کاراکتر عجیب غریبی داری خدا رحم کنه اون بدبختایی که دورورت باید تحملت کنن من نوشتم:


محیط دو بعدی یا سه بعدی رو از کجا درآوردی تو که میگی من گفتم؟ کی حرف دو بعدی سه بعدی زده اینجا ؟ من فقط گفتم god of war و re بازیهای fixed camera هستن با بک گراند pre render شده منبع:

Pre-rendered Backgrounds Concepts - Giant Bomb

Virtual camera system - Wikipedia, the free encyclopedia



یه تیکه از جوابات که اون بالاس ولی من در عجبم تو چرا داری به بحث ادامه میدی؟ واقعا نمیفهمم آدمای این انجمن چه دلیل داره یه بحث الکی رو برای اینکه خودشونو از تنگ و تا نندازن فقط پیچ میدن یه جوری که دیگه اضلا بحث عوض میشه؟
اینا مگه نقل و قولای تو با یکی دیگه نیست؟




بک گراند pre render باشه چه ربطی داره به اینکه برای عوض کردنش بازی رو از اول بسازن ؟
مگه pre render شده رو نمیگذارن رندر بشه؟ همون سورسی رو که باهاش بک گراندای بازیو رندر کردن انداختن دور؟ مگه تاحالا اویل روی pc بازی نکردی؟ ندیدی رزولوشن بازی عوض میشه؟ هر دفعه که رزولوشن بازیو عوض میکنی همون تصویرای از قبل رندر شده با رزولوشن جدید رندر میشن.نمیدونم یعنی اینقدر سخته !؟!؟!؟!

شما از اول تو بحث ما نبودی اومدی بدون اینکه بدونی قضیه چیه شروع کردی از جبهه ای دفاع کردن که درست حرفشو متوجه نشدی. بحث از اول سر این بود که چرا گرافیک بازی عوض نشده که من داشتم توضیح میدادم بازی ریمیک نیست و از اول نساختن همون نسخست که پورت شده. این شمایی که اومدی گودرز و شقایق رو به هم مرتبط کردی و از دل بحث RE سعی میکنی راهی پیدا کنی که GOW رو ترول کنی. به هر حال بحث من با شما در همینجا خاتمه پیدا میکنه خواهش میکنم لطف کن دیگه من رو کوت نکن بزار در گمراهی خودم باقی بمونم
 
من فقط گفتم god of war و re بازیهای fixed camera هستن با بک گراند pre render شده منبع:
Pre-rendered Backgrounds Concepts - Giant Bomb
Virtual camera system - Wikipedia, the free encyclopedia
کسی مگه گفت gow از Fixed Camera استفاده نمی کنه؟ شما در اون تیکه قرمز شده داری میگی gow هم مثل re بک گراند از پیش رندر شده داره
درسته که fc هست اما ابدا بک گراندهاش از پیش رندر شده نیست
توی منابع خودتون هم فقط به این اشاره می کنه که gow مثل re و alone in the dark دوربین شخصیت بازی رو دنبال نمی کنه و زاویش بسته به تغییر لوکیشن جابجا میشه
 
کپکام خدا لعنتت کنه که علاوه بر گند زدن به بازیات دیگه به فروم های اینجام گند زدی :d

مهم هم نیست بحث سر چه چیزی باشه...آخرش میشه عقده گشایی فن های دوطرف بر علیه هم :|

دوستانی که بحث فنی میکنند بحثشون جدا و کاملا آموزنده ... شما ادامه بدید :d
 
:))
یعنی چی عکسه؟ همین چیزارو میگید که آدم خندش میگیره دیگه آخه کدوم عکسیو دیدی که عمق داشته باشه و کاراکتر داخلش حرکت کنه؟

Resident-evil-2-camerawork.jpg

Resident_Evil_GCN_remake.png


resident evil یه بازی fixed camera هست مثل god of war کاراکترای بازی ریل تایم رندر میشن بقیه جاها از قبل رندر میشن از قبل رندر شده چه ربطی به عکس داره که نشه رزولوشنو عوض کرد یا چیزی بهش اضافه کرد!!؟
مثل همه بازیای fixed camera قبل از اینکه دوربین وارد لوکیشن بشه اون محیط رندر میشه و بعضی نورپردازیا و سایه هاش محاسبه میشه ولی همون محیط از پلی گان و تکسچر و .... ساخته شده فقط ریل تایم رندر نمیشه.

واقعا با این مقایست به سالم بودن عقلت شک کردم
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or