اخبار مربوط به کیفیت اجرایی بازی ها [قوانین پست اول خوانده شود]

  • Thread starter Thread starter FaRd!N
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

FaRd!N

Nothing as it Seems
کاربر سایت
درود،

همونطور که از اسم تاپیک پیداست این تاپیک ایجاد شده تا تمامی اخبار مربوط به کیفیت اجرایی بازی ها روی پلتفرم های مختلف در اینجا قرار بگیره تا کنترل بخش اخبار هم برای مدیریت راحت بشه هم یه مرجع متمرکز برای کاربران داشته باشیم؛ تا روزانه شاهد ده ها تاپیک مختلف برای هر عنوانی که قراره منتشر بشه نباشیم.

موفق باشیم. :rose:

قوانین تاپیک:


  • تاپیک در مورد اطلاع رسانی از نحوه کیفیت اجرایی بازی های مختلف در پلتفرم های مختلف است؛ پس، از قرار دادن اخبار نامربوط خودداری کنید.
  • مقایسه مستقیم سخت افزارهای کنسول ها، و همچنین مقایسه نخ نمای کنسول ها و PC، (خارج از اخبار بند اول) در این تاپیک ممنوع است.
  • قرار دادن مقایسات مختلف از سایت GamingBolt ممنوع است و سعی کنید بیشتر بر مرجع مطمئنی مثل Digital Foundry تکیه کنید.
  • اخبار در مورد قدرت و کارایی کنسول های مختلف رو در این تاپیک ارسال نکنید. برای مثال، مثلا سازنده X گفته هنوز 60% از قدرت کنسول Y مورد استفاده قرار گرفته است؛ یا فلان کنسول فلان % قویتر است.
  • مقایسه بازی های انحصاری کنسول ها با یکدیگر ممنوع است.
  • در صورت عمل نکردن به قوانین ذکر شده، دسترسی فرد خاطی بدون تذکر قبلی به مدت مورد نیاز، از فروم قطع خواهد شد. اگر کسی پست های چنین افرادی را نقل قول کند نیز اخطاری در همین راستا دریافت خواهد کرد. پس از تنش در تاپیک دوری کنید و با دکمه گزارش، تخلف را به ناظمین و مدیران گزارش دهید.
  • خواهشن بحث های سخت افزاری PC و مقایسه انواع بنچمارک های کارت های گرافیکی و افزایش راندومان و DX و ... رو به این تاپیک نیارید و در صورت امکان در بخش سخت افزار ادامه بدید.
  • قوانین با توجه به شرایط و زمان، ممکن است اضافه شوند، پس هراز چندگاهی آن ها را مرور کنید.

اگر قصد ارسال خبری را دارید، حتما باید خلاصه ای از متن ترجمه شود، تا برای همگان قابل استفاده باشد.
 
آخرین ویرایش:
کمپانی Larian Studios تایید کرد که عنوان Divinity Original Sin Enhanced Edition کیفیت اجرایی بازی بر روی هردو کنسول نسل هشتمی 1080p و 30 فریم بر ثانیه می باشد.

آقای Swen Vincke بنیان گذار و مدیر عامل Larian Studios طی مصاحبه ای توضیح داد که دلیل 30 فریم بودن بازی، وجود بخش Split Screen است.

Divinity: Original Sin Enhanced Edition با کیفیت 1080p و 30 فریم بر ثانیه اجرا می شود. ما دوست نداریم بین دو بخش Split Screen و حالت اصلی تفاوتی وجود داشته باشد. بازیکنان به راحتی می توانند کنترلر دوم را روشن کرده و به تجربه Split Screen بپردازند.

Divinity Original Sin Enhanced Edition to Run At 1080p/30fps On PS4/Xbox One, Lack of 60 FPS Explained � GamingBolt.com: Video Game News, Reviews, Previews and Blog
 
Digital Foundry: Hands-on with Uncharted: the Nathan Drake Collection • Eurogamer.net

DF کالکشنِ آنچارتد رو بررسی کردـه و حسابی کیف کردن :دی

Image quality is also well taken care of. All three titles operate at full 1080p with excellent anti-aliasing coverage and what looks like at least 8x anisotropic ******ing. Aliasing is kept to a minimum and surface textures remain sharp even at oblique angles. Along with increased resolution, we also see LODs pushed out further along with higher resolution shadowmaps. So we're not just looking at more detailed art here - but more objects visible further into the scene, producing a richer presentation.

هر 3 عنوان در رزولوشن 1080p رندر می‌شن به همراه AAـه عالی و همچنین 8x AF. آلیازینگ بسیار کم هست و بافت‌های سطوح حتی از زوایای مختلف بسیار شارپ به نظر میان. و همچنین سطح جزئیات بالاتر رفته و در مجموع باعث شده خروجی خیلی غنی‌تر باشه.

Then there is the matter of performance. We expected frame-rates similar to The Last of Us Remastered, but the results are actually significantly better. The majority of gameplay operates at a locked 60 frames per second, providing a very fluid, consistent experience. A number of scenes do suffer from minor performance dips but these drops really go no lower than 55fps, and even that is relatively uncommon - though alpha transparency effects do seem to be the main cause for the frame-rate dips that do occur. We're told that a day one patch is incoming, addressing minor bugs, so the door is perhaps open to some small performance boosts by launch, but even now, the frame-rate is fine.

گفته که انتظار داشتن وضعیت فریم ریتِ بازی مثل TLOU باشه، اما نتایج خیلی بهتر هم هستن. بیشتر جاها توی گیم‌پلی بازی 60 فریمِ قفل هست و تجربه بسیار روان و با ثباتی ارائه می‌ده. یه سری از صحنه‌ها افتِ فریمِ ناچیز دارن، اما در بدترین حالت فریمِ بازی کمتر از 55 نمی‌شه. و اون مواردی هم که افت رُخ می‌ده خیلی کم هستن. همچنین گفتن ممکنهِ پچِ روزِ اول که قرارـه بیاد روی پرفرمنس تاثیر بزاره.

We can also confirm that vertical sync remains engaged at all times. Of course, once again, this makes the biggest difference in Uncharted: Drake's Fortune, which suffered from pretty serious screen tearing on PlayStation 3. By eliminating this artefact and bumping performance up to 60 frames per second, the game is improved substantially. All three games benefit from this improvement and they each turn in similar performance numbers.

V-Sync در هر 3 بازی و در تمام زمان‌ها فعاله. که این قضیه برای بازی Drake's Fortune تفاوت زیادی ایجاد می‌کنه (در قیاس با نسخه 3)، چرا که نسخه اصلی بازی بشدت از مشکل پارگی تصویر رنج می‌بُرد.

What of motion blur then? We originally expressed concern over the lack of this effect in pre-release footage, and several developers have expressed a preference in removing it from 60fps remasters - as we saw in Journey, for example. The good news is that this effect most certainly is in the collection. What we didn't expect is the amount of control given to the players with this feature. Players are able to enable object motion blur independently or utilise both object motion blur plus camera blur (just the former is enabled by default). You can disable the effect completely as well, if you prefer. It's an unexpected feature and one we greatly appreciate. We'll put this feature through its paces in our next piece in order to determine if it has any performance impact, but for the moment, it does not seem to incur much of a penalty, based on first impressions. We should also point out that the effect is enabled for Drake's Fortune too - in the original PS3 games, motion blur only debuted in the sequel, Uncharted 2: Among Thieves.

مورد بعدی که بهش پرداخته Motion Blur هست که تو نمایش‌های اولیه بازی وجود نداشت. MB نه تنها در بازی وجود داره، بلکه به گیمر اجازـه کنترلش هم دادـه شده. شما می‌تونید Object Motion Blur رو به تنهایی فعال کنید، یا به همراهـه Camer Blur ازش استفاده کنید. همینطور می‌تونید کلاً MB رو غیر فعال کنید. گفتن که در ادامه بررسی می‌کنن که روی عملکرد تاثیر می‌زارـه یا نه، ولی چیزی که تا الان بررسی کردن نشون می‌ده که اثری روی پرفرمنس ندارـه.

Overall then, first impressions are highly positive. With the game in hand and hundreds of gigs of lossless PS3 footage banked in advance for comparison purposes, we're looking forward to putting more time into this title. We're planning to roll out detailed coverage on a per-game basis in order to truly understand the amount of work that has been poured into this project. It's clear that this project was a labour of love for those involved, and it's equally evident that Sony spared no expense in bringing this remarkable collection to life. We have so much more to share, but in the here and now, the initial takeaway is this: our expectations for this release were sky-high (perhaps unfeasibly so) but everything we've played to date suggests that Bluepoint has delivered - in spades.


در آخر گفتن که خیلی نظرشون مثبت هست و نشون می‌ده که چقدر وقت گذاشته شده برای این ریمستر و مشخصه با عشق و علاقه این کار رو انجام دادن. همچنین گفتن که انتظاراتِ بسیار زیادی از این ریسمتر داشتن، اما Bluepoint has delivered.
 
DF مجدداً Halo 5 رو بررسی کرده (بیلدِ جدیدترِ بازی).

Digital Foundry: Hands-on with Halo 5: Guardians • Eurogamer.net

However, based this latest build, not to mention the marked improvement we saw at Gamescom, it's clear that significant effort has been made in making sure that the 60fps promise is delivered upon. After testing all three modes available here, we managed to uncover only a small handful of dropped frames. No matter how many enemies or effects are on screen, we see an almost complete adherence to 60 frames per second. Delivering a frame-rate this consistent is an incredibly impressive feat - the kind of achievement typically reserved for first-party Nintendo games or, more recently, Metal Gear Solid 5.

بر اساس آخرین بررسی‌ای که انجام دادیم، واضحه که تلاش بسیار زیادی انجام شده تا 60FPSـه وعده داده شده عملی بشه. بعد از بررسی سه مودِ در دسترسِ بازی، بازی به ندرت افت فریم داره. مهم نیست که چه تعداد دشمن یا افکت گرافیکی در صفحه باشه، بازی تقریباً همواره 60 فریم رو حفظ می‌کنه.

What this technology means for the player is a constantly changing resolution during gameplay, ranging from something in the region of 1152x810 all the way up to a full 1080p. Fortunately, based on what we've seen so far in this build, campaign mode gameplay tends to hang around 1344x1080, during which it's fair to say full HD is fleetingly attained during big set-piece battles, such as encounters with the giant Kraken in a later mission. Interior areas inevitably hold up better in this sense, with less strain put on the engine when the level design funnels the player in one direction. The pay-off is clear though; 60fps is locked at practically all times, while image quality shifts up and down the scale to ensure this consistency.

برای حفظِ این 60 فریم، رزولوشنِ بازی بین 1152x810 تا 1080p تغییر می‌کنه. خوشبختانه، طبق بررسی‌ای که انجام دادیم، در بخشِ داستانیِ بازی رزولوشن معمولاً نزدیکِ 1344x1080 است. در بخش داستانی و در نبردهای بزرگ مثل مبارزه با Kraken بازی خیلی گذرا 1080p می‌شه. اما در محیط‌های داخلی و بسته، در این زمینه بهتر عمل می‌کنه. نتیجه کلی این هست که بازی تقریباً همه جا 60 فریم هست و برای حفظ پرفرمنس رزولوشن بالا و پایین می‌شه.


A locked 60fps does not come cheap and it's clear that image quality is compromised in order to deliver this objective. This feels like an acceptable solution in this case as it benefits gameplay but those sensitive to image quality issues may be disappointed. The post-process anti-aliasing solution employed here works well enough at full 1080p but, as the resolution begins to dip, it can also result in a rather muddy-looking image.

Texture ******ing also suffers greatly from this design choice. [...]

Alpha effects also continue to operate at a lower quality, as we discovered in previous looks at the game. Explosions and weapon effects are rendered at a reduced resolution throughout, leading to some pretty noticeable pixilation during particularly heated sequences. Shadow quality also feels a bit hit or miss with the juxtaposition between real-time shadows and shadow-maps often a little jarring. In many ways, this feels like a visual evolution of Halo 4 at 60fps

60 فریمِ قفل بدونِ هزینه نیست و واضح هست که Image Quality فدا شده تا 60 فریم حفظ شه. در این موردِ خاص که 60 فریم خیلی به گیم‌پلی کمک می‌کنه می‌تونه راهِ حلِ قابلِ قبولی باشه، ولی برای اون دسته از افرادی که به Image Quality حساس هستن ممکنه ناامیدکننده باشه. Post Process AAـیی که در بازی بکار گرفته شده در 1080p به خوبی عمل می‌کنه، ولی وقتی که رزولوشن افت پیدا می‌کنه باعث به وجود اومدنِ تصویری نه چندان پاک می‌شه. Texture Fil*tering هم به واسطه این افتِ رزولوشن خیلی تحت تاثیرِ منفی قرار می‌گیره.

افکت‌های آلفا همچنان در سطحِ پایینی عمل می‌کنن، همانطور که در بررسی‌های گذشتمون متوجه شده بودیم. انفجارها و افکت‌های سلاح‌ها در کل بازی در رزولوشنِ پایین‌‎تری رندر می‎‌‌شوند که نتیجه‌اش Pixelation در صحنه‌های شلوغ هست. سایه‌های بازی هم بعضی جاها Real - Time هستن و بعضی جاها از Shadow - Mapping استفاده می‌شه. از خیلی جهات این بازی شبیه به نسخه تکامل یافته‌ی Halo 4 به همراهِ 60 فریم هست.

While these issues are significant, this is the reality of aiming for 60fps in a game like Halo 5. Dialling up frame-rate at the expense of image quality is a brave move and one that is sure to stir up controversy bearing in mind the visual trade-offs, but arguably, this is the best choice for a shooter - it's a decision that puts the quality of the gameplay first


با وجود این که این مشکلات قابلِ توجه هستن، این واقعیتِ هدفِ دستیابی به 60 فریم در بازی‌ای مانندِ Halo 5 هست. بالابردنِ فریم ریت در ازای کاهشِ Image Quality یک حرکت شجاعانه است و برای یک بازی شوتر به نظر تصمیمِ درستی میاد. این تصمیمی است که کیفیتِ گیم‌پلی رو در ارجحیت قرار داده است.
 
نمیدونم چند درصد مواقع رزولوشن 1152x810 هست ولی این رزولوشن واقعا برای نسل جدید خنده داره چون 1.5 درصد بالاتر از 720p هست، به نظر من برای بخش سینگل پلیر بازی ضرورت نداشت بازی رو 60 فریم کنن هر چند 60 فریم عالیه ولی به همون نسبت IQ هم برای سینگل پلیر مهمه.
 
نمیدونم چند درصد مواقع رزولوشن 1152x810 هست ولی این رزولوشن واقعا برای نسل جدید خنده داره چون 1.5 درصد بالاتر از 720p هست، به نظر من برای بخش سینگل پلیر بازی ضرورت نداشت بازی رو 60 فریم کنن هر چند 60 فریم عالیه ولی به همون نسبت IQ هم برای سینگل پلیر مهمه.
اونجوری که خودشون گفتن تو اکثر مواقع بازی 1344x1080 هست، بعید میدونم رزولوشن 1152x810 زیاد اتفاق بیفته، همون طور که 1920x1080 هم به ندرت اتفاق می افته :دی در کل اینجوری که من خوندم رزولوشن بازی از نظر تعداد پیکسل اندازه همون 900P هست :دی
 
نمیدونم چند درصد مواقع رزولوشن 1152x810 هست ولی این رزولوشن واقعا برای نسل جدید خنده داره چون 1.5 درصد بالاتر از 720p هست، به نظر من برای بخش سینگل پلیر بازی ضرورت نداشت بازی رو 60 فریم کنن هر چند 60 فریم عالیه ولی به همون نسبت IQ هم برای سینگل پلیر مهمه.

1152x810 توی Warzone رخ میده، نه کمپینگ. این مد هم که میدونی 12vs12 هست توی مپ‌های خیلی بزرگ با هوش مصنوعی و .... .
 
یه نکته دیگه اینکه فرانک اُکانر چند بار گفته بود که رزولوشن نهایی یکی از مسائلی هست که تو آخرین روزهای ساخت بازی مشخص میشه و ممکن هست رزولوشن از اینی که الان هست بهتر بشه، یعنی مثلا پایین ترین رزولوشن بشه همین 1344x1080 و از این پایین تر نیاد :دی مثلا تو نمایش E3 پایین ترین رزولوشن بازی 810*832 بود و بالاترین هم 810*1920 که خب مشخصه الان با وجود اینکه هنوز بیلد نهایی بازی نیست، خیلی بهتر از E3 شده. فریم هم که تقریبا رو 60 ثابته در حالیکه تو نمایش E3 حتی گاهی کمتر از 40 میشد.
 
تو عمرم شناور بودن رزولوشن ندیده بودم که دیدم بریم ببینیم چه جوری در میاد! ولی اینکه بازی 60 فریم هست خیلی خوبه ولی باید مثل اکثر بازی های وان رزولوشن رو 900p ثابت قرار میدادن این محیط بزرگم شده یک بدبختی بزرگ همه میخوان محیط رو بزرگ بکنند بگن ما هم بله! این همه محیط هیلو 4 نسبت به هیلو 3 بزرگ شد آیا لذت بازی رو دو چندان کرد! الان محیط های گرز بسته هست آیا بازی ضعیفه!؟ در کل این بزرگی محیط باید معقول باشه باید ببینن چه سخت افزار و چه توانایی دارن بعد اقدام به این حرکات بکنن
 
تو عمرم شناور بودن رزولوشن ندیده بودم که دیدم بریم ببینیم چه جوری در میاد! ولی اینکه بازی 60 فریم هست خیلی خوبه ولی باید مثل اکثر بازی های وان رزولوشن رو 900p ثابت قرار میدادن این محیط بزرگم شده یک بدبختی بزرگ همه میخوان محیط رو بزرگ بکنند بگن ما هم بله! این همه محیط هیلو 4 نسبت به هیلو 3 بزرگ شد آیا لذت بازی رو دو چندان کرد! الان محیط های گرز بسته هست آیا بازی ضعیفه!؟ در کل این بزرگی محیط باید معقول باشه باید ببینن چه سخت افزار و چه توانایی دارن بعد اقدام به این حرکات بکنن

هیلو 4 که محیط هاش یک سوم هیلو سه بود از لحاظ گستردگی! هر بازی یک ریشه و یک گیمپلی داره تمام مخاطب های هیلو هم محیط واقعا بزرگ میخوان که آزادی عمل گسترده داشته باشن همینقدر هم علاقه ای به گرافیک خیلی خفن ندارن. به نظرم دقیقا 343 کاملا تو مسیره درست قرار گرفته و نیاز اصلیه مخاطب های خودش رو درک کرده.
 
تو عمرم شناور بودن رزولوشن ندیده بودم که دیدم بریم ببینیم چه جوری در میاد! ولی اینکه بازی 60 فریم هست خیلی خوبه ولی باید مثل اکثر بازی های وان رزولوشن رو 900p ثابت قرار میدادن این محیط بزرگم شده یک بدبختی بزرگ همه میخوان محیط رو بزرگ بکنند بگن ما هم بله! این همه محیط هیلو 4 نسبت به هیلو 3 بزرگ شد آیا لذت بازی رو دو چندان کرد! الان محیط های گرز بسته هست آیا بازی ضعیفه!؟ در کل این بزرگی محیط باید معقول باشه باید ببینن چه سخت افزار و چه توانایی دارن بعد اقدام به این حرکات بکنن
مراحل Halo 4 بزرگتر از Halo 3 شده بودن؟ :دی فکر کنم وسعت دو تا مرحله Ark و Covenant تو Halo 3 اندازه وسعت کل مراحل Halo 4 روی هم باشه (با اندکی اغراق :دی). تنها مشکل گیم پلی Halo 4 به نظرم همین کوچک بودن مراحلش هست و اگر همون گیم پلی خفن نسخه چهارم رو بتونن تو مراحل بزرگ پیاده کنن، بهترین کار ممکن رو انجام دادن.
 
واقعا حرکت 343 شجاعانه و قابل تقدیر بوده. خوشحالم که فریم ریت و احساس کلی گیم پلی یک شوتر رو در اولویت قرار دادن و همزمان محیط های بازی چند برابر بزرگتر و شلوغ تر از هیلو های قبلی هست. به هرحال همه میدونن انجام 60فریم روی کنسول ها هیچوقت کاری معمول نبوده بازیهای 60fps این نسل شاید انگشت شمار باشه. وقتی قراره همه چی دو برابر رندر بشه (نسبت به 30) تقریبا به دوبرابر حافظه ی بیشتر احتیاجه این حرکتشون هم خب طبیعتا با trade off همراه بوده و مجبور شدن کمی از کیفیت تصویر بازی کم کنند که بازم بنظرم طبق ویدیوهایی که دیدیم عالی بوده. البته اگر وسط مبارزات سنگین بایستید و مثلا زمین و تکسچر ها رو نگاه کنید ممکنه برخی بافت های کم کیفیت دیده بشن:d که بعید میدونم کسی اینکارو انجام بده! به هرحال نکات مثبت کاری که 343 انجام داده بسیار بیشتر و قابل تقدیر تر از trade off هایی هست که برای بهتر کردن گیمپلی انجام داده. داینمیک کردن رزولوشن برای قفل کردن فریم ریت کاری هست که بنظر من باید بیشتر انجام داده بشه حداقل بهتر از اینه که رزولوشن مثلا روی 1080 قفل باشه و فریم ریت داینمیک :d بین 25 تا 30 برای تجربه ای "سینماتیک" متغیر باشه. کمتر از 30 روز دیگه نتیجه ی کار 343 رو میبینیم.
 
مراحل Halo 4 بزرگتر از Halo 3 شده بودن؟ :دی فکر کنم وسعت دو تا مرحله Ark و Covenant تو Halo 3 اندازه وسعت کل مراحل Halo 4 روی هم باشه (با اندکی اغراق :دی). تنها مشکل گیم پلی Halo 4 به نظرم همین کوچک بودن مراحلش هست و اگر همون گیم پلی خفن نسخه چهارم رو بتونن تو مراحل بزرگ پیاده کنن، بهترین کار ممکن رو انجام دادن.
اون پرومتین ها هم به نظرم اصلا خوب نبودن جنگیدن با اونها اصلا در حد بقیه دشمنهای هیلو نبود به نظرم
 
به خدا هیچ چیز جای فریمو نمیگیره.تو سینگلشم اتفاقا کار خوبی کردن.
بنده پی سی باز نیستم فقط وقتی ذهنم میره به سمت کرایسیس نسل پیش حالت:-& بهم دست میده.به هیچ وجه حاضر نیستم فدا کنم فریمو حتی یکیشو.
 
یه نکته دیگه اینکه فرانک اُکانر چند بار گفته بود که رزولوشن نهایی یکی از مسائلی هست که تو آخرین روزهای ساخت بازی مشخص میشه و ممکن هست رزولوشن از اینی که الان هست بهتر بشه، یعنی مثلا پایین ترین رزولوشن بشه همین 1344x1080 و از این پایین تر نیاد :دی مثلا تو نمایش E3 پایین ترین رزولوشن بازی 810*832 بود و بالاترین هم 810*1920 که خب مشخصه الان با وجود اینکه هنوز بیلد نهایی بازی نیست، خیلی بهتر از E3 شده. فریم هم که تقریبا رو 60 ثابته در حالیکه تو نمایش E3 حتی گاهی کمتر از 40 میشد.

مگه THE ORDER خار داشت 800p بود؟چندین درصد پیکسل بیشتر نسبت به 900p داره 1980*800 ...
ولی بازم امیدوارم بهتر بشه...

- - -ویرایش - - -

تو عمرم شناور بودن رزولوشن ندیده بودم که دیدم بریم ببینیم چه جوری در میاد! ولی اینکه بازی 60 فریم هست خیلی خوبه ولی باید مثل اکثر بازی های وان رزولوشن رو 900p ثابت قرار میدادن این محیط بزرگم شده یک بدبختی بزرگ همه میخوان محیط رو بزرگ بکنند بگن ما هم بله! این همه محیط هیلو 4 نسبت به هیلو 3 بزرگ شد آیا لذت بازی رو دو چندان کرد! الان محیط های گرز بسته هست آیا بازی ضعیفه!؟ در کل این بزرگی محیط باید معقول باشه باید ببینن چه سخت افزار و چه توانایی دارن بعد اقدام به این حرکات بکنن

مگه رزولوشن پویا تو cod:aw مشکلی درست کرده بود...؟
 
گرافیک بازی نهایتاً یکی دو سالِ دیگه قدیمی می‌شه، ولی اگه فریم 60 باشه حتی چندین سالِ دیگه هم بازی رو تجربه کنید حسِ خوبی خواهد داشت. تصمیمشون به نظر من کاملاً درست بود. تو یه بازی شوترِ اول شخص، اونم وقتی دارید مالتی بازی می‌کنید خیلی کم پیش میاد که به گرافیکِ بازی توجه کنید. بخش سینگل رو هم 60 فریم کردن که سوئیچ کردن بین مالتی و سینگل حس ناخوشایندی نداشته باشه.

در کل امیدوارم همه بازی‌هایی که مالتیِ درست و حسابی دارن همین راهو در پیش بگیرن. 60 فریم یه دنیا تفاوت ایجاد می‌کنه.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or