اخبار مربوط به کیفیت اجرایی بازی ها [قوانین پست اول خوانده شود]

  • Thread starter Thread starter FaRd!N
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

FaRd!N

Nothing as it Seems
کاربر سایت
درود،

همونطور که از اسم تاپیک پیداست این تاپیک ایجاد شده تا تمامی اخبار مربوط به کیفیت اجرایی بازی ها روی پلتفرم های مختلف در اینجا قرار بگیره تا کنترل بخش اخبار هم برای مدیریت راحت بشه هم یه مرجع متمرکز برای کاربران داشته باشیم؛ تا روزانه شاهد ده ها تاپیک مختلف برای هر عنوانی که قراره منتشر بشه نباشیم.

موفق باشیم. :rose:

قوانین تاپیک:


  • تاپیک در مورد اطلاع رسانی از نحوه کیفیت اجرایی بازی های مختلف در پلتفرم های مختلف است؛ پس، از قرار دادن اخبار نامربوط خودداری کنید.
  • مقایسه مستقیم سخت افزارهای کنسول ها، و همچنین مقایسه نخ نمای کنسول ها و PC، (خارج از اخبار بند اول) در این تاپیک ممنوع است.
  • قرار دادن مقایسات مختلف از سایت GamingBolt ممنوع است و سعی کنید بیشتر بر مرجع مطمئنی مثل Digital Foundry تکیه کنید.
  • اخبار در مورد قدرت و کارایی کنسول های مختلف رو در این تاپیک ارسال نکنید. برای مثال، مثلا سازنده X گفته هنوز 60% از قدرت کنسول Y مورد استفاده قرار گرفته است؛ یا فلان کنسول فلان % قویتر است.
  • مقایسه بازی های انحصاری کنسول ها با یکدیگر ممنوع است.
  • در صورت عمل نکردن به قوانین ذکر شده، دسترسی فرد خاطی بدون تذکر قبلی به مدت مورد نیاز، از فروم قطع خواهد شد. اگر کسی پست های چنین افرادی را نقل قول کند نیز اخطاری در همین راستا دریافت خواهد کرد. پس از تنش در تاپیک دوری کنید و با دکمه گزارش، تخلف را به ناظمین و مدیران گزارش دهید.
  • خواهشن بحث های سخت افزاری PC و مقایسه انواع بنچمارک های کارت های گرافیکی و افزایش راندومان و DX و ... رو به این تاپیک نیارید و در صورت امکان در بخش سخت افزار ادامه بدید.
  • قوانین با توجه به شرایط و زمان، ممکن است اضافه شوند، پس هراز چندگاهی آن ها را مرور کنید.

اگر قصد ارسال خبری را دارید، حتما باید خلاصه ای از متن ترجمه شود، تا برای همگان قابل استفاده باشد.
 
آخرین ویرایش:
داداش اتفاق خاصی نمیوفته.حقیقت اینه که این نسل هردو کنسول بخاطر ارزونتر کردن قیمت و رقابت ها توی بازاریابی و کلی دلیل دیگه اونجور که باید قوی نساختن و این باعث شد که همین اول نسلی کنسول ها توی اجرای بازی ها کم بیارن و هی مشکل داشته باشن.ولی خب به عقیده من توی این نسل سخت افزار کنسول ها باید جوری بود که بازی های این نسل رو حداکثر میتونستن با رزولوشن 2K و 30 فریم اجرا کنن که دست سازنده ها باز بود و میتونستن بین 1080 60Fps و 2K 30Fps آزاد باشن. یا دیگه اگه جزییات خیلی بالا بود نهایتا 1080 30fps
2K و 1080P فرقشون خیلی کمه. خیلی. از نظر پردازشی میگم:دی
 
با Patch جدیدی که قراره برای نسخه X1 بازی TW3 عرضه بشه، فریم قفل میشه و دیگه نوسان فریم بین 30 تا 40 وجود نداره.
The Witcher 3 Wild Hunt Upcoming Xbox One Patch To Include 30 FPS Lock - GeekSnack
20 تا 40 البته
Meanwhile Xbox One runs the gamut between 20-40fps, which causes its own frame-pacing issues
Face-Off: The Witcher 3: Wild Hunt • Eurogamer.net

امیدوارم مشکل فریم زیر 30 هم با این پتچ حل بشه چون من الان دارم باازی میکنم مشکل judder و frame-pacing خیلی اذیت کننده میشه بعضی وقت ها
 
NVIDIA GameWorks

[video=aparat;ImvJa]http://www.aparat.com/v/ImvJa[/video]

PhysX دود و ذرات ریز قطرات باران جرقه های حاصله از برخورد فیزیکی اجسام بکنار
این ورق خوردن تکون خوردن اسکناسها Interactive Paper Debris روی کف زمین فوق العادس که البته شامل تمام روزنامه ها کاغذهای کف شهر هم میشه
بیصبرانه منتظر بررسی DF هستم
 
آخرین ویرایش:
^ ^ ^ ^

این interactive smoke and fog تو تریلر nvidia gameworks یه حالت وصله داره. به چشم من نمی خوره به کلیت ظاهر بازی. انگار که میگه ببینید ما چقدر خفن و قوی ایم 8-|

مخصوصا اونجا که بت موبایل دور میزنه من نفهمیدم این همه دود واسه چی و از کجا در می آد /:) خودش خیلی نرمالتر و خوشایندتر بود

حالا مطمئنا یه بازی ای با فضای متفاوت خواهد بود که این فیچر بهش بچسبه ولی اینجا نع! :d

ویرایش:

اینم عکس. بت موبایل غرق دود بود، به زور تونستم پیداش کنم بعکسم :d

پ.ن: آخه بارونم که داره میاد و زمین خیسه و اصطحکاکی هم نداره آنچنان، از کجا در میاره این همه دودو لامصب :-/

 
آخرین ویرایش:
دیجیتال فاندری بتای مولتی پلیر گیرز Ultimate رو تست کرده. بازی روی 1080p و 60 فریم ثابت اجرا میشه اما screen tearing داره یکم و توی انفجار ها بیشتر به چشم میاد. بازی از FXAA استفاده میکنه. در کل راضی بودن ازش و تعریف کردن.

میگن سازنده یکم غیرشفاف صحبت کرده و احتمال میدن که سینگل بازی 30 فریم باشه. فعلا منتظر هستن که نسخه کامل بیاد و اونو موشکافی کنن.

**********************************
طراح ارشد Uncharted 4 هم بطور رسمی از شبکه گیم اسپات تایید کرده که بازی در بخش سینگل پلیر 30 فریم بر ثانیه و در بخش مولتی 60 فریم خواهد بود.
 
MGS و PES 16 هر دو روی وان 1080p و 60 فریم اجرا میشن

The great info is that both games on Xbox One will be in 1080p/60fps. We heard that by Julien Merceron, involved in the development of Konami's Fox Engine. Thanks to the new SDK, developers were able to upgrade low resolution textures to high definition ones. Ground Zeroes and Pes 2015 were both 720p resolution on Xbox One​
 
DF در مورد Batman AK

As for frame-rate, aside from one streaming stutter as we're given control, the rest of play is locked at a consistent, smooth 30fps. We get seamless transitions between gameplay and cut-scenes too, which really brings this consistency to light over the breadth of a play session. The only hitch is in fast Batmobile pursuits, where the frame-rate dips to 26fps in one segment. Everything else - from effects-heavy tank combat to swoops across the city with a grappling hook - just cruises along at a clean 30fps. No stuttering, no frame-pacing issues, just a continuous line - as it should be.


بازی روی 30 فریم ثابت و روون قفل هست. بین کات سین ها و گیم پلی هیچ لودینگی در کار نیست و مستقیم سوییچ میشه. تنها افت فریمی که مشاهده کردن توی یکی از تعقیب و گریزهای با بت موبیل بوده که فقط یک بار فریم به 26 میرسه. در باقی موارد، حتی در صحنه های مبارزه با تانک (که پر از افکت های تصویری هست) و ... بازی 30 فریم ثابت هست. مشکل استاتر، Frame Pacing و ... هم نداره.

باقی موارد رو از سایت خودشون میتونید بخونید:

Digital Foundry: Hands-on with Batman Arkham Knight • Eurogamer.net

پ ن: نسخه PS4.
 
MGS و PES 16 هر دو روی وان 1080p و 60 فریم اجرا میشن

.

Gamekyo : [Xbox One]Quid de la résolution/fps pour MGS V et PES 2016

[/INDENT]


ویدئوی مصاحبه یکی ازاعضای سازنده PES 16 رو می دیدم گفت که رزولوشن بازی روی XO در حال حاضر 1360x1080 هست ولی دارن روش کار میکنن که بهتر بشه یا تو خود همین بازی این اتفاق میوفته یا بازیهای آینده البته تا همینجای کارم رزولوشن خیلی بهتر از 720p بازیهای قبلی ساخته شده با این انجین هست.

DF یه مقایسه بین بازیهای 360 که با قابلیت BC روی One اجرا میشن و اجرای بازی روی خود 360 انجام داده:

Digital Foundry vs Xbox One backwards compatibility • Eurogamer.net

در آخر گفته این کار مایکروسافت واقعا یه معجزه تو دنیای فن آوری به حساب میاد که DF امیدواره مایکروسافت به زودی درباره این قضیه حرف بزنه و ابعاد این فن آوری جادویی رو توضیح بده.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or