اخبار مربوط به کیفیت اجرایی بازی ها [قوانین پست اول خوانده شود]

  • Thread starter Thread starter FaRd!N
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

FaRd!N

Nothing as it Seems
کاربر سایت
درود،

همونطور که از اسم تاپیک پیداست این تاپیک ایجاد شده تا تمامی اخبار مربوط به کیفیت اجرایی بازی ها روی پلتفرم های مختلف در اینجا قرار بگیره تا کنترل بخش اخبار هم برای مدیریت راحت بشه هم یه مرجع متمرکز برای کاربران داشته باشیم؛ تا روزانه شاهد ده ها تاپیک مختلف برای هر عنوانی که قراره منتشر بشه نباشیم.

موفق باشیم. :rose:

قوانین تاپیک:


  • تاپیک در مورد اطلاع رسانی از نحوه کیفیت اجرایی بازی های مختلف در پلتفرم های مختلف است؛ پس، از قرار دادن اخبار نامربوط خودداری کنید.
  • مقایسه مستقیم سخت افزارهای کنسول ها، و همچنین مقایسه نخ نمای کنسول ها و PC، (خارج از اخبار بند اول) در این تاپیک ممنوع است.
  • قرار دادن مقایسات مختلف از سایت GamingBolt ممنوع است و سعی کنید بیشتر بر مرجع مطمئنی مثل Digital Foundry تکیه کنید.
  • اخبار در مورد قدرت و کارایی کنسول های مختلف رو در این تاپیک ارسال نکنید. برای مثال، مثلا سازنده X گفته هنوز 60% از قدرت کنسول Y مورد استفاده قرار گرفته است؛ یا فلان کنسول فلان % قویتر است.
  • مقایسه بازی های انحصاری کنسول ها با یکدیگر ممنوع است.
  • در صورت عمل نکردن به قوانین ذکر شده، دسترسی فرد خاطی بدون تذکر قبلی به مدت مورد نیاز، از فروم قطع خواهد شد. اگر کسی پست های چنین افرادی را نقل قول کند نیز اخطاری در همین راستا دریافت خواهد کرد. پس از تنش در تاپیک دوری کنید و با دکمه گزارش، تخلف را به ناظمین و مدیران گزارش دهید.
  • خواهشن بحث های سخت افزاری PC و مقایسه انواع بنچمارک های کارت های گرافیکی و افزایش راندومان و DX و ... رو به این تاپیک نیارید و در صورت امکان در بخش سخت افزار ادامه بدید.
  • قوانین با توجه به شرایط و زمان، ممکن است اضافه شوند، پس هراز چندگاهی آن ها را مرور کنید.

اگر قصد ارسال خبری را دارید، حتما باید خلاصه ای از متن ترجمه شود، تا برای همگان قابل استفاده باشد.
 
آخرین ویرایش:
این بخش رو اگه میشه یه کم توضیح بده چون من اصلا نمیفهمم یعنی چی؟ بلاخره PS3 از 6600 پرفورمنس بهتری میده یا نه؟ فقط نگی نمیده که اونوقت کلاهمون میره تو هم:d

در مورد DX12 هم اوکی صبر میکنیم.............................
ببیینم این تحول عظیم چیه.:d


منظورم اینکه گرچه شاید سه چهار سال بعد 6600 نتونه به اندازه PS3 خروجی بده ولی اون کارت X جدیدی که عرضه شده خروجی خیلی خیلی بهتری از PS3 میده.

مثلا شما میای میگی که سال 2012 PS3 تونسته Tomb Raider رو اجرا کنه که 6600 نمیتونه و براش مثلا یک GTX 650 لازمه.منم میگم اوکی:d ولی مسئله اینه که خروجی GTX 650 به اندازه یک نسل با PS3 اختلاف گرافیکی داره که یکی از دلایلی هستش که 6600 نمیتونه اجراش کنه.

شما فقط داری به این نکته توجه میکنی که Tomb Raider رو PS3 داره اجرا میکنه ولی 6600 نه.منتهی به این نکته توجه نمیکنی که Tomb Raider ای که 6600 نمیتونه اجرا کنه داره براساس DirectX 11 و n تا افکت مختلف اجرا میشه درحالی که Tomb Raider نسخه PS3 با چیزی معادل DirectX 9 و افکتهای خیلی خیلی کمتر اجرا میشه


سه تا نکته ی دیگه رو هم توجه کن.اولا اینکه نسل هفت یک نسل استثنایی بود به لحاظ مدت زمانش که 7-8 سال طول کشید. در طولش فقط دو نسخه جدید از DirectX عرضه شد که کلی افکت جدید وارد PC کرد و خب منطقی به نظر میاد که کارت اول نسل نتونه تا آخر دووم بیاره.نسل های قبلی معمولا بین 3-5 سال طول کشیدند که خب به نظر میاد یک کارت رده بالا به خوبی بتونه در عرض این مدت خروجی برابر یا بهتر از کنسول حتی بده.

ثانیا معمولا گرچه اواخر نسل بازی های کنسولی به لحاظ بصری عالی هستن ولی به لحاظ تکنیکی خیلی خیلی با بازیهای PC فرق دارن.یعنی سازنده ها با توجه به ظرفیت کنسول از n تا روش مختلف استفاده میکنن تا خروجی بصری خوبی بدن و این لزوما به این معنا نیست که کنسول داره یک بازی به لحاظ تکنیکی در حد PC آخر نسل اجرا میکنه.

آخرین نکته هم اینه که من میگم اگر این چیزی که در مورد DirectX 12 میگن همین خودش برای اولین بار یک کنسول و PC رو به لحاظ دسترسی در یک حد تقریبا قرار خواهد داد(اگه کمپانی ها البته بخان:d) که خودش میتونه خیلی تاثیر گذار باشه



نه برادر من همچین حرفی نمیزنم
شما هم مثالی که زدی خیلی دقیق نیست. فکر میکنم خیلی وقت هم هست که کنسول بازی نکردی
برات یه مثال خیلی ساده میزنم کلا بحث PC رو بزار کنار و اصلا فرض کن PC وجود خارجی نداره
GTA IV رو روی PS3 در نظر بگیر
رزولوشن Sub-HD
افت فریم شدید
گرافیک= meh
چند سال بعد
GTA V
رزولوشن= HD
افت فریم= وجود داره ولی به نسبت GTA IV خیلی کمتره
گرافیک= با توجه به سخت افزار= فک برانداز
میتونی به Face-off های یوروگیمر مراجعه کنی
همچین اتفاقی برای PC فقط در صورتی می افته که سخت افزارت رو آپگرید کنی
اون بخش قرمز رو هم اوکی اینجا گفتی ولی جای دیگه نگو ممکنه فکر بد کنن:d


الان اینایی که گفتی چه ربطی به حرفهای من داره؟:-/ اینو که من همون اولم قبول کردم که بازی های کنسول هم رفته رفته پیشرفت میکنن چون سازنده ها با سخت افزارشون بیشتر آشنا میشن و بازی های بهینه تری میسازن.

اتفاقا من به جز دوسال اول نسل قبل بقیه نسل رو با کنسول بازی کردم و اتفاقا تجربه ام در مورد بازیهای مثل Tomb Raider به عینه هستش چون من اول بازی رو روی 360 تموم کردم و روی PC بعدا بازی رو دیدم.

در مورد اون قسمت هم یعنی واقعا مثلا فکر میکنی مثلا یکی از بهترین گرافیک های کنسولی نسل قبل که Gears Of War Judgment باشه به لحاظ تکنیکی با Crysis 3 نسخه PC برابری میکنه؟اتفاقا به نظرم شما این نظرت رو هیجا نگو که میخندن:))

نهایتا به نظرم زیاد سخت نیست بعضی جاها حرفهای دیگران رو قبول کنیم.
 
آخرین ویرایش:
منظورم اینکه گرچه شاید سه چهار سال بعد 6600 نتونه به اندازه PS3 خروجی بده ولی اون کارت X جدیدی که عرضه شده خروجی خیلی خیلی بهتری از PS3 میده.

مثلا شما میای میگی که سال 2012 PS3 تونسته Tomb Raider رو اجرا کنه که 6600 نمیتونه و براش مثلا یک GTX 650 لازمه.منم میگم اوکی:d ولی مسئله اینه که خروجی GTX 650 به اندازه یک نسل با PS3 اختلاف گرافیکی داره که یکی از دلایلی هستش که 6600 نمیتونه اجراش کنه.

شما فقط داری به این نکته توجه میکنی که Tomb Raider رو PS3 داره اجرا میکنه ولی 6600 نه.منتهی به این نکته توجه نمیکنی که Tomb Raider ای که 6600 نمیتونه اجرا کنه داره براساس DirectX 11 و n تا افکت مختلف اجرا میشه درحالی که Tomb Raider نسخه PS3 با چیزی معادل DirectX 9 و افکتهای خیلی خیلی کمتر اجرا میشه


سه تا نکته ی دیگه رو هم توجه کن.اولا اینکه نسل هفت یک نسل استثنایی بود به لحاظ مدت زمانش که 7-8 سال طول کشید. در طولش فقط دو نسخه جدید از DirectX عرضه شد که کلی افکت جدید وارد PC کرد و خب منطقی به نظر میاد که کارت اول نسل نتونه تا آخر دووم بیاره.نسل های قبلی معمولا بین 3-5 سال طول کشیدند که خب به نظر میاد یک کارت رده بالا به خوبی بتونه در عرض این مدت خروجی برابر یا بهتر از کنسول حتی بده.

ثانیا معمولا گرچه اواخر نسل بازی های کنسولی به لحاظ بصری عالی هستن ولی به لحاظ تکنیکی خیلی خیلی با بازیهای PC فرق دارن.یعنی سازنده ها با توجه به ظرفیت کنسول از n تا روش مختلف استفاده میکنن تا خروجی بصری خوبی بدن و این لزوما به این معنا نیست که کنسول داره یک بازی به لحاظ تکنیکی در حد PC آخر نسل اجرا میکنه.

آخرین نکته هم اینه که من میگم اگر این چیزی که در مورد DirectX 12 میگن همین خودش برای اولین بار یک کنسول و PC رو به لحاظ دسترسی در یک حد تقریبا قرار خواهد داد(اگه کمپانی ها البته بخان:d) که خودش میتونه خیلی تاثیر گذار باشه

نه برادر من همچین حرفی نمیزنم

شما هم مثالی که زدی خیلی دقیق نیست. فکر میکنم خیلی وقت هم هست که کنسول بازی نکردی

برات یه مثال خیلی ساده میزنم کلا بحث PC رو بزار کنار و اصلا فرض کن PC وجود خارجی نداره

GTA IV رو روی PS3 در نظر بگیر

رزولوشن Sub-HD
افت فریم شدید
گرافیک= meh

چند سال بعد

GTA V

رزولوشن= HD
افت فریم= وجود داره ولی به نسبت GTA IV خیلی کمتره
گرافیک= با توجه به سخت افزار= فک برانداز

میتونی به Face-off های یوروگیمر مراجعه کنی

همچین اتفاقی برای PC فقط در صورتی می افته که سخت افزارت رو آپگرید کنی

اون بخش قرمز رو هم اوکی اینجا گفتی ولی جای دیگه نگو ممکنه فکر بد کنن:d
 
Face-Off: Mortal Kombat X

رزولوشن 1080*1920 برای PS4 ---- و 1080*1360 برای X1

فریم ریت روی هر دو کنسول زمان گیمپلی روی 60 هست و زمان کاتسینها ، X-ray و Fatality روی 30 . فقط به ندرت و خیلی خیلی کم پیش میاد که در زمان گیمپلی 1 - 2 فریم افت داشته باشیم در X1 .
 
Face-Off: Mortal Kombat X

رزولوشن 1080*1920 برای PS4 ---- و 1080*1360 برای X1

فریم ریت روی هر دو کنسول زمان گیمپلی روی 60 هست و زمان کاتسینها ، X-ray و Fatality روی 30 . فقط به ندرت و خیلی خیلی کم پیش میاد که در زمان گیمپلی 1 - 2 فریم افت داشته باشیم در X1 .
ضمن تکمیل کامنت شما :
ورژن XONE در برخی صحنه ها گویا دچار افت تکسچر میشه
s59ycgw3zivngwcuebkz.png

vay6l9pua0fwb4xsfd8v.png

h9dflwispj7s21cbkm1g.png
در ورژن pc هم در کات سین ها گویا یکم زیادی سیاه هست و از نظر DF
making it difficult to see what is happening for extended periods of time
yjfoowe6qknrk58ko7xa.png
و در نتیجه :
the studio behind the PC release - can address these issues in a future update, but right now the PS4 game is the best way to take the fight to Shinnok in this new Mortal Kombat.
 
ضمن تکمیل کامنت شما :
ورژن XONE در برخی صحنه ها گویا دچار افت تکسچر میشه
s59ycgw3zivngwcuebkz.png

vay6l9pua0fwb4xsfd8v.png

h9dflwispj7s21cbkm1g.png


.
به غیر از عکس اول اون دو تا عکس دیگه ربطی‌ به افت تکسچر نداره. همینجوری نتیجه گیری می‌کنین اون زیر نوشته‌ها رو بخونین بد نیست.
اتفاقا تو این دو تا عکس یه bug تو pc و ps4 هست که blur عمل نکرده که شما تبدیلش کردی به ضعف xone:)
 
Face-Off: Grand Theft Auto 5 on PC • Eurogamer.net

DF نسخه PCـه GTA V رو آنالیز کرده:

Feature-rich and well optimised, Rocktar's PC conversion of Los Santos is impressive on its own terms - but also paints the PS4 and Xbox One releases in a positive light. Compared directly to console, the big plus points are simple to count: it packs better draw distances, texture ******ing, and improved shadows, grass and tessellation quality. Bundle in 4K support and 60fps playback, and there's no two ways about it: the definitive article is of course on PC.

In fact, the PC release's only real flaw is its timing. Several months delayed past the superb PS4 and Xbox One editions, it justifies the wait with visual upgrades aplenty. However, consoles already broke the ice on many of its best features months ago. Accepting the downgrade to 30fps, the game's top post effects, textures, and a high level of world density are already a known quantity. As development on Grand Theft Auto 5 draws to a close, in hindsight it's clear bonus extras were reserved for PC - but current-gen was always in mind for its core assets.

Putting aside the stutter issues in its v-synced mode, Grand Theft Auto 5 is a quality release on PC. Despite the game's staggered launch, almost 18 months after last-gen versions, the PC at least gets the attention it deserves. Every version to date has impressed, but in the PC's case we have the true pack leader, and its GPU benchmarks at peak settings are sure to give upcoming GPUs firm workout. More than that, Rockstar's multi-platform wizardry here sets a high bar of expectation for whatever project it pursues next.







گفته که بازی خیلی خوب بهینه شده. برتریهای نسخه PC شامل Draw Distanceـه بهتر، تسکچر فـــیلـــرینگ بهتر، سایه های بهتر، چمن و تسلیشن با کیفیت تر هستند. بعلاوه بازی تا رزولوشن 4K ساپورت میکنه و میشه با 60FPS بازی کرد(در صورت داشتن سخت افزار مناسب). و این که نسخه PC بهترین نسخه موجود از بازی هست.

گفته که با توجه به بهبود گرافیکی، ارزش صبر کردن داشته ولی بیشتر افکت های اصلی بازی توی نسخه کنسولی نسل جدید وجود دارن و مشخصه که هسته بازی بر اساس کنسولای نسل حاضر ساخته شده.
 
آخرین ویرایش:
Face-Off: Grand Theft Auto 5 on PC • Eurogamer.net

DF نسخه PCـه GTA V رو آنالیز کرده:









گفته که بازی خیلی خوب بهینه شده. برتریهای نسخه PC شامل Draw Distanceـه بهتر، تسکچر فـــیلـــرینگ بهتر، سایه های بهتر، چمن و تسلیشن با کیفیت تر هستند. بعلاوه بازی تا رزولوشن 4K ساپورت میکنه و میشه با 60FPS بازی کرد(در صورت داشتن سخت افزار مناسب). و این که نسخه PC بهترین نسخه موجود از بازی هست.

گفته که با توجه به بهبود گرافیکی، ارزش صبر کردن داشته ولی بیشتر افکت های اصلی بازی توی نسخه کنسولی نسل جدید وجود دارن و مشخصه که هسته بازی بر اساس کنسولای نسل حاضر ساخته شده.

من 15 تا نقد رو چک کردم که تقریبا تو 12 تاش به کلمه "نسخه برتر" اشاره کرده بودند ولی فکر نمی کردم این برتری از نظر گرافیک تا این حد فاحش باشه!
با دیدن این تصویر واقعا شوکه شدم، اصلا فکر نمی کردم انقدر اختلاف باشه ....
 
نه برادر من همچین حرفی نمیزنم

شما هم مثالی که زدی خیلی دقیق نیست. فکر میکنم خیلی وقت هم هست که کنسول بازی نکردی

برات یه مثال خیلی ساده میزنم کلا بحث PC رو بزار کنار و اصلا فرض کن PC وجود خارجی نداره

GTA IV رو روی PS3 در نظر بگیر

رزولوشن Sub-HD
افت فریم شدید
گرافیک= meh

چند سال بعد

GTA V

رزولوشن= HD
افت فریم= وجود داره ولی به نسبت GTA IV خیلی کمتره
گرافیک= با توجه به سخت افزار= فک برانداز

میتونی به Face-off های یوروگیمر مراجعه کنی

همچین اتفاقی برای PC فقط در صورتی می افته که سخت افزارت رو آپگرید کنی

اون بخش قرمز رو هم اوکی اینجا گفتی ولی جای دیگه نگو ممکنه فکر بد کنن:d

اتفاقا بدون ارتقای سخت افزار هم اتفاق می افته اما به بهینه سازی نسخه PC بستگی داره ولی بخاطر نامحدود بودن منابع سخت افزاری کمتر بهش اهمیت میدن
مثلا سیستمی که GTA IV رو اجرا میکرده ، راندمان به مراتب بهتری رو در GTA V از خودش نشون میده .
همین قضیه بین Assassin's Creed III , Black Flag و Rogue هم بود، که روی یه سیستم مشابه ACIV و Rogue اجرای بهتری نسبت به نسخه سوم داشتن
و ده ها مثال دیگه
 
بازی بلادبورن بعد از رلیز با مشکلاتی از قبیل لودهای طولانی و افت گاه و بیگاه فریم ریت مواجه بود که From Software قول داده بود که به سرعت رفع بشن پچ جدید بازی توسط DF ارزیابی شده



The result? As promised, almost every area selected via the Hunter's Dream hub now loads 5-15 seconds faster. It's a success across the game's early spots especially, but there are also areas where From Software over-delivers.

The real game-changer is Bloodborne's improved respawn loading times. Previously players were forced to wait up to 53 seconds to revive in complex areas like Central Yharnam. But with the patch now installed, a whopping 26 seconds is cut off that loading screen after dying. This means respawns at the Central Yharnam lamp now take just 18 seconds on a stock PS4 HDD.

Better than that, respawns in Old Yharnam are now 32 seconds faster, with our test taking only 21 seconds total after dying just crossing the initial bridge. It's an upgrade that puts the stock PS4 HDD close to the results on a Hybrid SSD without the patch - and also narrows the gap when patch 1.03 is installed on that drive.
Unfortunately, the frame-pacing issues we reported on at launch persist even after patch 1.03 is installed. This means the frame-rate still feels very uneven, despite the average being 30fps - something that hopefully is recognised at From Software for a future patch​
.






سرعت لود در همه جا بین 5 تا 15 ثانیه بهبود پیدا کرده
بیشترین تاثیر رو هم لودینگهای Respawn ( زنده شدن کاراکتر بعد از مرگ) داشته که در ابتدا 53 ثانیه طول میکشیده و الان شده 26 ثانیه
با توجه به اینکه مرگ و میر گیمر تو بازی به وفور اتفاق می افته این مسئله واقعا بهبود مهمی محسوب میشه

متاسفانه این پچ تاثیری روی فریم نذاشته اما DF اظهار امیدواری کرده که با پچ بعدی این مشکل هم رفع بشه
 
Performance Analysis: Project Cars • Eurogamer.net

Xbox One still retains a curious advantage in texture ******ing, where static screens show PS4's roads blurring over at a closer proximity. Added to that we also see the same motion blur effect on PS4 as before, with moving objects producing an unusual banding behind them - while Xbox One's blur is more refined. Even on update 1.01, these are two areas that remain unchanged from when we last saw Project Cars in action, and similarly, PlayStation 4 retains a quality advantage in its rendering of shadows.
اون مشکل عجیب Texture ******ing تو نسخه PS4 نسبتا تو این بازی هم هست و سعی شده با بلور بیشتر پوشونده بشه (سونی اخیرا اعلام کرده در حال برطرف کردن این مشکل هست) و نسخه PS4 هم تو رندر سایه ها خیلی بهتر عمل کرده.

All in all, it's fair to say Project Cars' final console build is equipped to hit 60fps in its career mode races, though the consistency of this falls hugely on its weather settings. As with our initial hands-on, heavy rain is still the cause for the most sizable drops to 50fps and lower, while races with clear skies hold much closer to the target 60fps.
در کل بازی رو پولیش شده دونسته رو هر سه نسخه و گفته 60 فریم بودن بازی به شدت به شرایط آب و هوا وابسته هست تو هوای بارانی و ... فریم تا 50 هم میاد پایین ولی تو هوای صاف فریم 60 ثابت هست.

It's also evident Xbox One struggles to match the PS4's performance levels in most scenarios, especially with a conga line of cars in tow, where Sony's platform typically takes a firm lead.
و در آخر هم بعنوان مقایسه دو نسخه کنسولی گفته که در اکثر مواقع نسخه X1 نمیتونه از نظر پرفورمانس با نسخه PS4 رقابت کنه و پلتفورم سونی برتری قابل ملاخظه ای داره.
 
آخرین ویرایش:
Performance Analysis: Project Cars • Eurogamer.net



در کل بازی رو پولیش شده دونسته رو هر سه نسخه و گفته 60 فریم بودن بازی به شدت به شرایط آب و هوا وابسته هست تو هوای بارانی و ... فریم تا 50 هم میاد پایین ولی تو هوای صاف فریم 60 ثابت هست.

تو شرایط بارانی و با بیشترین تعداد ماشین ممکن فریم نسخه PS4 به 30 هم رسیده، One حتی به زیر 30 فریم هم رسیده.
 
خوب مثل اینکه این داستان Project Cars کمی حادثه ای جنایی شده:d

ماجرا بر میگرده به مقاله ای که چند وقت پیش قبل از انتشار بازی توسط DF منتشر شد و بازی رو مثل همیشه آنالیز کرده بودن که من طی این پست تو همین تاپیک منعکس کردم

فردای روز انتشار مقاله DF نوشتش رو بروز میکنه و توضیح میده که سازنده بازی به مقاله معترض شده و گفته چیزی که شما تست کردید ورژن نهایی بازی نبوده. اونها معذرت خواستن و ویدئوهای تست فریم رو هم پاک نمودن

خوب بعد از رلیز بازی DF ورژن ریتل بازی رو آنالیز میکنه و برعکس ادعای SMS (سازنده بازی) دوباره همون نتایج حاصل میشه.

در کل این مسئله تو گف بازتاب زیادی داشت که تیم سازنده بازی رو مجبور کرد توی گف پست بده و توضیحاتی رو ارائه کنه


You stated that the game was using FXAA when it uses EQAA
- You stated that PS4 was using object based motion-blur when it does not - the motion-blur is the same between PS4/XB1. (The additional PS4 temporal AA step is not object based blur!)
- We stated that high numbers of AI could cause CPU bound scenario's on XB1 and we used the 7th core to eliminate these cases. This is somewhat acknowledged in your updated article.
- We also stated that tracks that had water elements (approximately 35% of the game e.g. Azure Coast, Circuit etc) had a significant optimisation with screen space reflections gaining >20% performance. This performance improvement is not reflected in your update.
- We've gone over here how our tracks are layered with different levels of Anisotropy. If there's more general feedback that we need to improve here, we will. *EDIT* I see there may be some confirmations of the white lines mentioned now in some cross posts
.




توضیح میدن که دلیل اعتراضشون نسبت به مقاله این بوده که DF در تحلیلش اشتباه زیاد داشته

-بر خلاف ادعای DF تکنیک AA بازی FXAA نبوده بلکه EQAA بوده
-در مقاله DF اشاره شده بود که Motion Blur بازی در ورژن PS4 بر خلاف Xone روی همه بازی اعمال نمیشه و شی- محور هست یعنی یه جاهایی هست یه جاهایی نیست که اینم توسط سازنده رد شده و فرمودن این تکنیک در دو ورژن بازی کاملا یکسانه
- نکته خیلی جالب اینکه سازنده بازی ادعا میکنه که تعداد زیاد هوش مصنوعی ( ماشینهای رقیب) روی سی پی یوی Xone گلوگاه شده و مجبور شدن از هفت هسته ( به جای 6 هسته مرد استفاده در PS4) استفاده کنن تا به این مشکل فائق بیان
-مورد بعدی اینه که در پیستهای بارانی با اوپتیمایز تونستن بیست درصد در فریم دهی بهبود ایجاد کنن که در مقاله DF اصلا بهش اشاره ای نشده
-
NeoGAF - View Single Post - Digital Foundry: Project CARS Performance Analysis (PS4/XB1)


این بخش مربوط به CPU ی وان در نوع خودش خیلی جالبه بعد از افزایش فرکانس کاری ONE در اوایل نسل اتفاق افتاد این تصور ایجاد شده بود که CPU ی One نسبت به Four برتری داره که برتری فریم ریت تو بازی هایی مثل GTA V و یا Diablo III رو از همین علت میتونستن ( که البته همگی با پچ مشکلشون حل شد:d)
حالا این گفته ی تیم برنامه نویسی SMS بعد جدیدی از قضیه رو روشن میکنه چون اولین باره که یه سازنده بازی رسما در این مورد موضع گیری کرده
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or