اخبار مربوط به کیفیت اجرایی بازی ها [قوانین پست اول خوانده شود]

  • Thread starter Thread starter FaRd!N
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

FaRd!N

Nothing as it Seems
کاربر سایت
درود،

همونطور که از اسم تاپیک پیداست این تاپیک ایجاد شده تا تمامی اخبار مربوط به کیفیت اجرایی بازی ها روی پلتفرم های مختلف در اینجا قرار بگیره تا کنترل بخش اخبار هم برای مدیریت راحت بشه هم یه مرجع متمرکز برای کاربران داشته باشیم؛ تا روزانه شاهد ده ها تاپیک مختلف برای هر عنوانی که قراره منتشر بشه نباشیم.

موفق باشیم. :rose:

قوانین تاپیک:


  • تاپیک در مورد اطلاع رسانی از نحوه کیفیت اجرایی بازی های مختلف در پلتفرم های مختلف است؛ پس، از قرار دادن اخبار نامربوط خودداری کنید.
  • مقایسه مستقیم سخت افزارهای کنسول ها، و همچنین مقایسه نخ نمای کنسول ها و PC، (خارج از اخبار بند اول) در این تاپیک ممنوع است.
  • قرار دادن مقایسات مختلف از سایت GamingBolt ممنوع است و سعی کنید بیشتر بر مرجع مطمئنی مثل Digital Foundry تکیه کنید.
  • اخبار در مورد قدرت و کارایی کنسول های مختلف رو در این تاپیک ارسال نکنید. برای مثال، مثلا سازنده X گفته هنوز 60% از قدرت کنسول Y مورد استفاده قرار گرفته است؛ یا فلان کنسول فلان % قویتر است.
  • مقایسه بازی های انحصاری کنسول ها با یکدیگر ممنوع است.
  • در صورت عمل نکردن به قوانین ذکر شده، دسترسی فرد خاطی بدون تذکر قبلی به مدت مورد نیاز، از فروم قطع خواهد شد. اگر کسی پست های چنین افرادی را نقل قول کند نیز اخطاری در همین راستا دریافت خواهد کرد. پس از تنش در تاپیک دوری کنید و با دکمه گزارش، تخلف را به ناظمین و مدیران گزارش دهید.
  • خواهشن بحث های سخت افزاری PC و مقایسه انواع بنچمارک های کارت های گرافیکی و افزایش راندومان و DX و ... رو به این تاپیک نیارید و در صورت امکان در بخش سخت افزار ادامه بدید.
  • قوانین با توجه به شرایط و زمان، ممکن است اضافه شوند، پس هراز چندگاهی آن ها را مرور کنید.

اگر قصد ارسال خبری را دارید، حتما باید خلاصه ای از متن ترجمه شود، تا برای همگان قابل استفاده باشد.
 
آخرین ویرایش:
آقا کلا بحثشو تموم کنین بهتره ها!

این یک امر کاملا طبیعیه که وقتی Crazy fan یک چیز میشی و اون چیز ضعیف عمل میکنه و در این مواردی که دیدیم چشمات از شماره 4 هم ضعیف تر میشه :)
 
كسي بدون فن بازي و مسخره بازي ميتونه به من بگه بدون اينكه دو نسخه رو كنار هم قرار بديم،درهنگام انجام بازي متوجه اين قضيه (رزولوشن پايين) ميشيم يا نه؟
واقعا فاصله داشتن از تلويزيو تاثير ميذاره يا سركاريه؟


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
كسي بدون فن بازي و مسخره بازي ميتونه به من بگه بدون اينكه دو نسخه رو كنار هم قرار بديم،درهنگام انجام بازي متوجه اين قضيه (رزولوشن پايين) ميشيم يا نه؟
واقعا فاصله داشتن از تلويزيو تاثير ميذاره يا سركاريه؟


Sent from my iPhone using Tapatalk

واقعا تاثیر داره از فاصله ی چند متر بیشتر تشخیصش برای چشم انسان ممکن نیست البته به سایز تلویزیونتون هم بستگی داره هر چی تلویزیون بزرگتر باشه فاصله قابل تشخیص هم بیشتر میشه اما همیشه مد نظر باید باشه که تفاوت تعداد پیکسل در 720 و 1080 میشه 125 درصد پس همین مقدار هم قدرت پردازش بالاتر میخواد.


البته تفاوت تو متال گیر خیلی بالاست علاوه بر 720 بودن XO آب و هوای داینامیک هم وجود نداره گویا تو نسخه PS4 ابرها تو آسمون جابجا میشن و.....

چیزی که مشخصه قدرت پردازش PS4 نسبت به XO بیشتره و قابل انکار نیست ولی این میزان از تفاوت هم خیلی زیاده فکر میکم یه جا یه چیزی داره گلوگاه میشه و در آینده این تفاوت کاهش پیدا کنه. شاید البته
 
آخرین ویرایش:
واقعا تاثیر داره از فاصله ی چند متر بیشتر تشخیصش برای چشم انسان ممکن نیست البته به سایز تلویزیونتون هم بستگی داره هر چی تلویزیون بزرگتر باشه فاصله قابل تشخیص هم بیشتر میشه اما همیشه مد نظر باید باشه که تفاوت تعداد پیکسل در 720 و 1080 میشه 125 درصد پس همین مقدار هم قدرت پردازش بالاتر میخواد.


البته تفاوت تو متال گیر خیلی بالاست علاوه بر 720 بودن XO آب و هوای داینامیک هم وجود نداره گویا تو نسخه PS4 ابرها تو آسمون جابجا میشن و.....

چیزی که مشخصه قدرت پردازش PS4 نسبت به XO بیشتره و قابل انکار نیست ولی این میزان از تفاوت هم خیلی زیاده فکر میکم یه جا یه چیزی داره گلوگاه میشه و در آینده این تفاوت کاهش پیدا کنه. شاید البته

تو x1 هیچ گلوگاهی وجود نداره تا وقتی معیار بازیای بین نسلی باشن و بازیا با انجینای نسل قبلی ساخته بشن وضعیت رو x1 همینه چون از ff های سخت افزاری x1 هیچ استفاده ای نمیشه.
 
آقای فردین چرا پست منو پاک کردین؟؟ مگه خبر صحت نداره؟؟؟ اگه منبع ایراد داره من زیاد وارد نیستم خودتون خبر رو بزارین! قضیه خیلی مهمه :d
 
راجب رزولوشن که خبری نیومده ، تنها چیزی که Rs گفته سیر تکاملی بازی های نسل بعدی در طی زمان بوده ، که ربط خاصی به B:AK نداره .
"I think it's very easy to focus on those things early on in a new generation of hardware," said Ginn, "because there isn't a lot out there yet to inform where the baseline is--what's everyone able to achieve? And then what is something really special over and above that? By the end of the cycle of PS3 and Xbox 360, we were fantastic at making games for that hardware. At the beginning, there's always this teething period for all developers, it doesn't matter how experienced you are at getting your head around a new generation of hardware. In that time, it's very easy to focus on ideas that everyone understands, and frame rate and frame size are those things.

Dax Ginn هم عقیده داره تو محیطی پر از انرژی + ( Rocksteady ) کار میکنه که این هر چیزی رو ممکن میکنه ، چیزی راجب فریم ریت و رزولوشن نگفتن فعلا :دی !

Batman: Arkham Knight dev talks 1080p/60fps and maturing through Xbox One and PS4 teething period - GameSpot
 
آقای فردین چرا پست منو پاک کردین؟؟ مگه خبر صحت نداره؟؟؟ اگه منبع ایراد داره من زیاد وارد نیستم خودتون خبر رو بزارین! قضیه خیلی مهمه :d
پست اولتون رو من پاک نکردم اما پست بعدی رو چرا من پاک کردم چون توی قوانین سایت گفته شده سایت های ایرانی برای اینطور موارد منبع نیستن و از این سایت ها هیچ خبری نذارید.
 
Morin: ورژن PS4 ـه Watch_Dogs فریم ریت ثابت و پایداری داره، فریم روی PS360 هم نسبت به سخت افزارشون خوب هست.
Watch_Dogs’ on PS4 has “Very Stable” Frame Rate; Looks Very Good on PS3/Xbox 360; More Info Shared on Gameplay | DualShockers
تو سایت Gamespot این خبرو گذاشته:
[h=1]Ubisoft won't say if Watch Dogs runs in 1080p on PS4 and Xbox One[/h]
Unconfirmed reports previously suggested that the PS4 version of Watch Dogs would run in 1080p while the Xbox One iteration would perform at something below that level. If this ends up being the case, it won't be the first time a multiplatform title has been visually superior on Sony's console.
Morin was, however, prepared to answer a question regarding Watch Dogs' frame-rate. He said that the PS4 version's frame-rate is currently "very stable/constant." He didn't say anything about the frame-rate for the Xbox One version of Watch Dogs.
 
تو سایت Gamespot این خبرو گذاشته:
Ubisoft won't say if Watch Dogs runs in 1080p on PS4 and Xbox One
اینم همینی رو میگه که خود Morin گفته دیگه:دی !فریم ریت رو PS4 ثبات داره،اما نه رزولوشن نه فریم ریت رو حتی خودشون هم نمیدونن(این رو بارها گفته که هنوز وضعیت رزولوشن و فریم ریت مشخص نیست).
با این Downgrade گرافیکی که رو کنسول ها پیاده کردن، وضع رزولوشن و فریم ریت هم خراب باشه بدجوری اوضاع داغون میشه . این اخیرا هم که گفته چون میخوایم رو بازی متمرکز بشیم دمو قبل عرضه نداریم. اما من فکر می کنم خودش خبر داره چه دست گلی به آب دادن، نمیخواد به فروش بازی با عرضه ی دمو بیشتر از این ضربه بخوره :دی .
 
اینم همینی رو میگه که خود Morin گفته دیگه:دی !فریم ریت رو PS4 ثبات داره،اما نه رزولوشن نه فریم ریت رو حتی خودشون هم نمیدونن(این رو بارها گفته که هنوز وضعیت رزولوشن و فریم ریت مشخص نیست).
با این Downgrade گرافیکی که رو کنسول ها پیاده کردن، وضع رزولوشن و فریم ریت هم خراب باشه بدجوری اوضاع داغون میشه . این اخیرا هم که گفته چون میخوایم رو بازی متمرکز بشیم دمو قبل عرضه نداریم. اما من فکر می کنم خودش خبر داره چه دست گلی به آب دادن، نمیخواد به فروش بازی با عرضه ی دمو بیشتر از این ضربه بخوره :دی .
آره اونو گذاشتم چون قبلا من خبرشو خونده بودم که روی PS4 به صورت 1080p و روی Xbox One به صورت 960p اجرا میشه، برای همین الان این خبرو گذاشتم که معلوم بشه هنوز رزولوشن بازی و فریم ریت بازی مشخص نیست:d
 
تو سایت Gamespot این خبرو گذاشته:
Ubisoft won't say if Watch Dogs runs in 1080p on PS4 and Xbox One
پست مهدی در مورد فریم توضیح داده که تو ps4 خیلی ثابت هست . با رزولوشن کاری نداره و هنوز چیزی اعلام نشده مثکه :دی

پ.ن : من احساس میکنم WD الان مراحل Masmalization رو داره تو یوبی مونتریال طی میکنه و کلا یه چیز مضخرفی در میاد با یه متای متوسط و پایین از انتظار که یه عده به زور میگن میگن عالیه :دی
 
آخرین ویرایش:
c743bf-1396528722.jpg



کرایتک یه سری اطلاعات جدید در مورد Ryse منتشر کرده که توی یه فایل پاور پوینت روی وبسایت کرای تک قرار گرفته میتونیتد از اینجا دانلود کنید:

http://crytek.com/download/ryse_gdc_2014_AbdenourB_ChrisE.pptx

حجم 112 مگابایت.

خلاصه:
مدلهای رزولوشن بالای بازی که ازشون برای ساخت تکسچرها استفاده شده از 140 میلیون چند ضلعی ساخته شدن و کاراکترهای داخل بازی از 40 تا 160 هزار چند ضلعی ساخته شدن و هیچ کاراکتر اصلی ای در بازی LOD (کم و زیاد شدن جزئیات و چند ضلعی ها بسته با مسافتی که با دوربین فاصله دارن) نداره.

1b17f4-1396529273.jpg

ماریوس قهرمان اصلی بازی از حدودا 85 هزار چند ضلعی ساخته شده که بدنش از 815 نقطه دفرمه میشه و فقط صورتش از 260 نقطه تغییر شکل میده.

31023259325158686230.jpg

برای رندر پوست صورت کاراکترها حتی به جزئیات کوچیک مثل رگهای خونی زیر پوست توجه شده.

62252998944146567478.jpg


93164197909198119520.jpg

لباس هر کاراکتر فیزیک منحصر به فرد (با توجه به متریال) خودشو داره

64c949-1396530356.jpg

رزولوشن تکسچرهای کاراکترهای بازی وقتی روی Xbox one اجرا میشه 2K هست و تکسچرهایی با رزولوشن 4K هم در بازی استفاده شده بقیه اطلاعات تکنیکی داخل فایل .....

یکی از رفرنسهای بازی هم فیلم گلادیاتور بوده.

63390343470645089721.jpg
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or