اخبار داغ کنسول ها

  • Thread starter Thread starter Behzad
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

Behzad

Come on it's time to go
Administrator
سلام به همگی

من اون تاپیک قبلی و همچنین تاپیک XBOX 360 News رو به اشتباه پاک کردم !

ببخشید دیگه پیش میاد ...

در هر صورت اخبار بازیهای نسل بعدی رو در همین تاپیک بنویسید و دنبال کنید ...

با تشکر
 
اقاي ehsan_62 ميشه مطلبي كه بالا گفتي 4AA را توضيح بدي و چه تاثيري تو بازي داره به چه درد ميخوره .
در ضمن يه سوال هم داشتم تو مجله ي بازي رايانه نوشته بازي PREY نسخه ي XBOX360 و PC تقريبا گرافيك مساوي دارن و اگه سيستم قويتر هم داشته باشيد گرافيك PC بهتر خواهد بود ايا اين درسته . ولي اگه اين طور باشه XBOX360 به چه درد ميخوره همون بهتره بريم كارت گرافيك قويتري بخريم بهتره . من خودم ميخواستم برم XBOX360 بخرم ولي اين را شنيدم خيلي حالم گرفته شد . لطافا راهنمايي كنيد .:((
 
میخواستم بپرسم که ادعای سازندگان کرایسیس مبنی بر اینکه ps3 وx360 قدرت اجرای کرایسیس را ندارن درست است
جایی 'گفته نشده که این 2 تا کنسول قدرت اجرای این بازی رو ندارند
تنها مطلبی که کمپانی بازی ساز بیان کرده اینه که این بازی ( فعلا ) تنها برای پلتفرم PC منتشر خواهد شد.
 
اقاي ehsan_62 ميشه مطلبي كه بالا گفتي 4AA را توضيح بدي و چه تاثيري تو بازي داره به چه درد ميخوره .
در ضمن يه سوال هم داشتم تو مجله ي بازي رايانه نوشته بازي PREY نسخه ي XBOX360 و PC تقريبا گرافيك مساوي دارن و اگه سيستم قويتر هم داشته باشيد گرافيك PC بهتر خواهد بود ايا اين درسته . ولي اگه اين طور باشه XBOX360 به چه درد ميخوره همون بهتره بريم كارت گرافيك قويتري بخريم بهتره . من خودم ميخواستم برم XBOX360 بخرم ولي اين را شنيدم خيلي حالم گرفته شد . لطافا راهنمايي كنيد .

برو یه بازی اجرا کن

مثلا... Quake 4 خوب یه کاراکتر رو نگاه کن ، ببین دور بدنش و کلش دندانه دندانه (پله پله) هست انگار با قیچی بریده شده!!

AA اونها رو از بین می بره

و اما اون حرفی که زدید

مهم سازنده است

سازنده خوب میتونه یه کاری کنه که نهایت استفاده از قدرت x360 رو ببره

نمونش هم Ghost recon

در ضمن ، منظور از کارت خوب ، یه کارتیه که حداقل 400 تومن قیمت داره!! خوب باز هم میبینی که 360 بصرفه است
 
ميدونم كه خريده xbox360 ارزش داره ولي براي من مهمترين چيز گرافيك هست . مثلا همين بازي crysis كه از نظر گرافيك يك سروگردن از بازي هاي ps3 و xbox360 گرافيك بهتري داره .
ولي اگه اين طور باشه به نظر من خريد يك كارت 400 هزار توماني بهتره كه بازي هاي مثل crysis را بشه بازي كرد .
اخه اين همه كه سوني و مايكروسافت داشتن بزرگ نمايي ميكردن كه كنسولهاي ما از نظر گرافيك انقلاب كردن چي شد همش دو روز بود بعد از اين دو روزه باز pc بهتر از اونها جواب ميده .
اخ لعنت به اين شانس .
لطفا راهنمايي كنيد بدجوري گير افتادم . اخه ميخوام xbox360 بخرم ولي ميترسم .
 
سلام

يادش بخير اون روزي كه عكس يه مجله رو گذاشتم و روي جلدش اسم بازيهاي Half Life 2 , F.E.A.R ,Bioshock , ... بود و خيلي ها اين مجله رو مسخره كردن و گفتن كه اين بازيها امكان نداره براي PS3 عرضه بشن. حالا بعد از Half Life 2 و F.E.A.R كه براي PS3 به طور رسمي معرفي شدن اولين عكسهاي بازي Bioshock براي PS3 در سايت CVG منتشر شده و ليست بازيهاي اون مجله داره يكي يكي كامل ميشه. جالبه بعضيها وقتي Smack Down اون هم فقط همين شماره اش نه شماره هاي بعديش از دست PS3 در رفت اين خبر رو تو بوق و كرنا كردن و همه جا با خوشحالي جار زدن ولي حالا كه چند تا از بازيهاي بزرگي كه قرار نبود براي PS3 بياد داره مياد هيچي نميگن !

-----------------------------------------------------
نميدونم اينو ميدونستين يا نه.اسم Super Mario Galaxy موقتي هست و بعدآ عوض ميشه.
-----------------------------------------------------
عكسهايي از زواياي مختلف بسته هاي بازي PS3 :



-----------------------------------------------------
شركت Gas Powered Games از عملكرد كنسولهاي نسل بعد خيلي راضي هست و توي مصاحبه اي اعلام كرده كه در حال تصميم گيري براي انتقال بازي Supreme Commander از كامپيوتر به كنسولهاست. اين شركت از نتيجه بازي LOTR : Battle For Middle Earth 2 روي XBOX 360 خيلي خوشحال شده و راه رو براي انتقال بازيهاي استراتژي به كنسولها بهتر از قبل ميدونه.
-----------------------------------------------------
توجه توجه : همه اين نوشته اي كه در زير ميخونين غير رسمي هست و هنوز هيچ چيزي از اين نوشته ها تآييد يا تكذيب نشده ولي با توجه به اينكه چند روز قبل گفته شده بود كه EA ميخواد سري بازي جديدي رو توليد كنه بعيد نيست كه همين The Island اون بازي جديد باشه.
شركت EA در اقدامي جالب قصد ساختن مجموعه اي بزرگ از بازيها به نام The Island رو داره.اين كار تا جايي كه يادمه تا حالا انجام نشده و به اين صورت هست كه منطقه اي به وسعت 600 مايل مربع رو در برميگيره و انواع مناطق آب و هوايي و جغرافيايي در اين جزيره وجود داره.از ساحلهاي آفتابي گرفته تا كوهستانهاي يخ زده و برفي.اون طوري كه گفته شده The Island مجموعه اي از بازيهاي متنوع هست كه به نوعي با هم در ارتباط و تعامل هستند.
در Need For Speed : The Island شما كنترل تعداد زيادي ماشين مختلف از ماشينهاي قديمي عضله اي گرفته تا ماشينهاي پيشرفته و مفهومي آينده رو در The Island برعهده ميگيرين و با 15 رقيب كامپيوتري يا 7 رقيب انساني مبارزه ميكنين.شما همچنين ميتونين به كمك هوش مصنوعي بالاي بازي و شرايطي كه به وسيله خدمات Online به وجود مياد در اين جزيره حدودآ 1000 مايل رو زير پا بزارين در حالي كه ترافيكهاي طبيعي و مردم جزيره رو مشاهده ميكنين.
در The Sims : The Island شما ميتونين خانواده خودتون رو در كوهستانهاي باشكوه يا ساحلهاي متنوع يا مناطق شهري شلوغ بزرگ كنين.اين بازي به صورت Offline , Online انجام ميشه و ميتونين داستانهاي بازي رو به صورت Co-op هم پيش ببرين.
در Theme Park : The Island شما به طور خيلي خصوصي مناطق خودتون رو كنترل و اداره ميكنين.راهها و جاذبه هاي متنوع ميسازين.كاركنان رو استخدام ميكنين و به فروشنده هاي امتيازهاي خاصي براي مغازه خريدن و ... ميدين.قيمتها رو تعيين ميكنين و رويدادهايي رو ايجاد ميكنين.در حالت Offline ميتونين Sim هاي خودتون رو استخدام كنين و اونها ميتونن از مناطق شما ديدن كنند.در حالت Online هم همين مورد به وسيله دوستانتون انجام ميشه.
بازيهاي Need For Speed : The Island و The Sims : The Island براي كنسولهاي Wii , PS3 , XBOX 360 عرضه ميشن و بازي Theme Park : The Island هم براي كامپيوتر منتشر ميشه.
--------------------------------------------------
عكسهايي از تبليغات جديد سوني براي PS3 :


--------------------------------------------------
سايت CVG با رييس شركت Lucas Arts مصاحبه اي انجام داده كه چيز مهمي توش نيست ولي آخرين بند اين مصاحبه يه كم جالبه :
+ لطفآ Monkey Island 5 رو بسازين ! تو رو خدا !
* من شما رو در ليست قرار ميدم.شما شماره 1000001 هستين !
--------------------------------------------------
اين عكس Gears Of War هم نميدونم جديده يا نه ؟ من كه نديده بودم :


موفق باشين.
 
واقعا بعد از دو روز که اومدم خبرارو خوندم حسابی سر حال اومدم دست تمام کسانی که این 2-3 روز خبر گزاشتن و می زارن درد نکنه چون خبرا روز به روز جالب تر می شن! چنتا نکته بین این نوشته ها دیدم که بدم نیومد در موردشون یه بحثی بشه:
قابلیت PS3 در رندر تصاویر 1080p در مقابل Xbox 360 یک مزیت بزرگ به حساب میاید
فرق 1080i با 1080p

Interlaced
dvd-benchmark-part-5-casablanca-interlaced.gif
dvd-benchmark-part-5-tfe-interlaced.gif

Progressive
dvd-benchmark-part-5-tfe-progressive.gif
dvd-benchmark-part-5-topgun-progressive.gif


این عکس ها فقط یک مثال ساده برای پی بردن به تفاوت این دو رزولونشن هست و هیچ ربطی به PS3 یا 360 نداره!

DX کنسول ها همیشه مجزا بوده و ورژنی خاص هستش
مثل XBOX 1 ... که بعد از اون پروژه ی DX اون دستگاه بسته شد و روی هیچ پلتفورمی نیومد
چیزی که هست اینه که شاید DX XBOX 360 10 نباشه ولی
اولا از خیلی امکاناتش بهره میبره
دوما نمیشه قطعا گفت DX 360 امکانات و قدرتی کمتر از DX10 داشته باشه
طبق اعلانات قبلیه ی ATI این DX برای بازی بهینه سازی شده
احسان جان اطلاعات شما در این زمینه صحیحه ولی مثلا کارت گرافیک XBOX1 ممکنه از نظر عددی با PC شبیه نباشه ولی به فرض این کارت حداکثر Pixel Shader 1.5 را ساپرت می کنه که می شه در حد قدرت DX8.1 حالا اون DX به کار رفته درش هر چی هم باشه نمی شه گفت با DX9.0 به فرض هم قدرته! (البته DX فقط به قدرت و شماره P.S نیست ولی پیکسل شیدر یکی از ارکان اصلی پیشرفت های قدرت این API یه) در مورد X360 هم دقیقا وضع به همین منواله تاکنون! یعنی خود ATi گفته که یسری از امکانات DX10 در 360 هم وجود داره ولی این دلیل نمی شه که بشه اونو با DX10 یکی دونست. به فرض خیلی ساده، کارت گرافیک 360 هر چی هم باشه اون چیزی که تاکنون مسلم و بدیهی است اینکه Pixel Shader 4.0 (از ارکان اصلی DX10) رو ساپرت نمی کنه پس نمی شه گفت که از DX10 چیزی کم نداره!
در مورد Unified Shader البته اینجا بحثی نشده بود ولی یک بار دیگه هم بگم که این از تکنولوژی های خود شرکت ATi هست که با ساختار DX10 بسیار مچ و هم ساز است ولی از از ارکان اصلی DX10 نیست و خود ATi آنرا به وجود آورده به طوری که اصلا کارت های Nvidia چیزی به نام Unified Shader ندارند ولی DX10 رو در سری جدید پشتیبانی خواهند کرد.
میخواستم بپرسم که ادعای سازندگان کرایسیس مبنی بر اینکه ps3 وx360 قدرت اجرای کرایسیس را ندارن درست است
قبلا هم پرسیده بودم جواب ندادید لطفا جواب بدهید
این سوال چند وقت پیش هم پرسیده شده بود که متاسفانه باعث بروز اختلاف بین چنتا از اعضا شده بود. ولی در رابطه با این موضوع بگم که سازندگان Crytek این حرف رو نزده اند و فقط یکی از طراحان ارشد این شرکت به نام Bernd Diemer این حرفو زده بوده که حرف یک طراح در یک شرکت نمی تونه سخن یک شرکت باشه. تنها چیزی که به طور رسمی از سوی صاحبان شرکت و سخنوگیان اصلی Crytek گفته شده اینکه فعلا فقط بروی پروژه PC داره کار می شه و در مورد کنسول ها بعدا تصمیم می گیریم!
در ضمن يه سوال هم داشتم تو مجله ي بازي رايانه نوشته بازي PREY نسخه ي XBOX360 و PC تقريبا گرافيك مساوي دارن و اگه سيستم قويتر هم داشته باشيد گرافيك PC بهتر خواهد بود ايا اين درسته . ولي اگه اين طور باشه XBOX360 به چه درد ميخوره همون بهتره بريم كارت گرافيك قويتري بخريم بهتره . من خودم ميخواستم برم XBOX360 بخرم ولي اين را شنيدم خيلي حالم گرفته شد . لطافا راهنمايي كنيد .
در اکثر بازی هایی که در PC و X360 مشترک هستند در صورتی که یک PC High-End داشته باشید می توانید از گرافیک بالاتری نسبت به 360 بهره ببرید ولی این PC پر قدرت حداقل قیمتی که یم شه براش در نظر گرفت چیزی بالاتر از 1.5 میلیون تومانه پس از نظر مالی 360 100% با صرفه تر و بهتره!
اون چه که مسلمه کنسول های نسل جدید انقلابی از نظر گرافیکی فراتر از بازی های PC نمی توانند ایجاد کنند ولی نکته ای که فقط این وسط به وجود میاد اینکه با چه سیستمی؟ این PC که در موردش صحبت می شه قیمتی به مراتب بیشتر از کنسول ها داره و این نکته نیز بسیار مهم است که همه چیز گرافیک نیست و تنوع بازی های کنسول خیلی بیشتر و بهتر از PC است.
 
سلام
بالاخره تونستم با بدبختي اينجا كامپيوتر پيدا كنم.
به احتمال زياد براي TGS 2006 در خدمتتون خواهم بود.(الان همه ميگن اااااه!)
يه خبر هم مي نويسم كه پستم خيلي زايد نباشه.(هر چند حدس ميزنم كه قبلا گذاشته شده باشه!)
بازي هاي كنسول Wii حالت Region-Free نخواهند داشت.يعني مثلا بازي هايي كه ژاپن عرضه ميشن تو آمريكا كار نخواهند كرد.
 
سلام ...

.. ;)
میدونید که کنسول PS3 تا یکی دو ماه دیگه رسما وارد بازار میشه اما جالبه که از حالا اومدند و به پیش بینی 20 بازی پرفروش این کنسول پرداختند ..

اما در ابتدا و قبل از همه چیز لازمه که به چند نکته توجه داشته باشید ::arrowd:

*) این پیش بینی صرفا مربوط به 6 ماه اول فروش PS3 میشه و نه بیشتر...( یعنی تا ماه آوریل )

*) در اینجا تنها به پیش بینی فروش بازی هایی پرداخته شده که تا ماه آوریل سال آینده (2007) برای PS3 منتشر خواهند شد و یا اینکه احتمال می رود متنشر خواهد شد ...

*) در این پیش بینی در نظر گرفته شده که تا ماه آپریل 1.5 میلیون PS3 موجود می باشد ...

*) میزان فروش ها بر اساس تعداد بازی فروخته شده میباشد و ترتیب آن از بیشترین میزان فروش به کمترین میباشد ( 1 تا 20 )


---------------------------------------------
1 )

resistance.jpg


Resistance: Fall of Man

ناشر : SCEA
سازنده : Insomniac Game

میزان فروش : 800,000

------------------
2 )

cod3.jpg


Call of Duty 3

ناشر : Activision
سازنده : Treyarch

میزان فروش : 650000

--------------------------
3 )

assassinscreed.jpg


Assassin’s Creed

ناشر :Ubisoft
سازنده : Ubisoft Montreal

میزان فروش : 600000

----------------------------------
4)

nfs-carbon.jpg


Need for Speed Carbon

ناشر : EA Games
سازنده : EA Canada

میزان فروش : 500000

--------------------------------
5)

warhawk.jpg


Warhawk

ناشر : SCEA
سازنده : Incognito

میزان فروش : 500,000

-------------------------
6)

madden-07-x360.jpg


Madden NFL 2K7

ناشر :EA Sports
سازنده : EA Tiburon

میزان فروش : 450,000

----------------------
7)

stranglehold-faceoff.jpg


John Woo Presents Stranglehold

ناشر : Midway
سازنده : Midway

میزان فروش : 450000

-----------------------------------
8)

rainbow6-vegas.jpg


Tom Clancy’s Rainbow Six: Vegas

ناشر : Ubisoft
سازنده : Ubisoft Montreal

میزان فروش : 400000

----------------------------
9)

ut2k7.jpg


Unreal Tournament 2007

ناشر : Midway
سازنده : Epic Games

میزان فروش : 400000

-----------------------------
10)

moh-airborne.jpg


Medal of Honor: Airborne

ناشر : EA Games
سازنده : EALA

میزان فروش : 400000

---------------------------------
11)

brothers-in-arms.jpg


Brothers in Arms: Hell’s Highway

ناشر : Ubisoft
سازنده : Gearbox Software

میزان فروش : 350000

----------------------------------
12)

heavenly-sword.jpg


Heavenly Sword

ناشر : SCEA
سازنده : Ninja Theory

میزان فروش : 350000

-----------------------------
13)

untold-legends.jpg


Untold Legends: Dark Kingdom

ناشر : Sony Online Entertainment
سازنده : Sony Online Entertainment

میزان فروش : 250000

-------------------------------
14 )

splintercell4-x360.jpg


Tom Clancy’s Splinter Cell: Double Agent

ناشر : Ubisoft
سازنده : Ubisoft Montreal

میزان فروش : 200000

----------------------------
15)

sonicps3.jpg


Sonic the Hedgehog

ناشر : Sega
سازنده : Sonic Team

میزان فروش : 200000

------------------------------------
16)

marvel-ultimate.jpg


Marvel: Ultimate Alliance

ناشر : Activision
سازنده : Raven Software

میزان فروش : 100000

----------------------------------
17)

nba2k7.jpg


NBA 2K7

ناشر : 2K Sports
سازنده : Visual Concepts

میزان فروش : 100000

---------------------------
18)

nba-live07.jpg


NBA Live 07

ناشر : EA Sports
سازنده : EA Canada

میزان فروش : 100000

-----------------------
19)

thp8.jpg


Tony Hawk’s Project 8

ناشر : Activision
سازنده : Neversoft Entertainment

میزان فروش : 90000

----------------------------
20)

genji%202.jpg


Genji: Days of the Blade

ناشر : SCEA
سازنده : Game Republic

میزان فروش : 80000

==========================
جزییات جدیدی از بازی Halo 3
:arrowd:

The Bungie Weekly Update
Posted by Frankie at 9/15/2006 5:20 PM PDT

LOL. The Warthog is now a super-deluxe killing machine. Not because we’ve changed the Hog itself very much, although graphically it’s seen some significant upgrades, but rather because of how your AI buddies behave when you’re driving the thing. First off, beeping the horn seems to bring any nearby Marine running (although they will come based on suitability for the task at hand – more on that in a future update) and hopping straight into the gunner turret.

In previous Halo games, the gunners were smart and would pick off targets in a logical fashion, but this time around, and it could be my imagination, the gunners are more precise and easier to influence. You can target individual bad guys by steering the Hog and even “convince” your gunner to pick a more relevant target and have him stop trying to blast a lone grunt hiding behind a rock when a bigger menace approaches.

This has two effects on the gameplay – one is that it makes the Hog feel more like a weapon when you’re driving, and the second is that it makes you want to cruise around bigger battle areas playing mop-up, whereas previously the temptation might have been to get the heck out of dodge. And by heck, I mean hell.

The AI still has ages of tuning left to go, and the bad news is that if your AI gunner is too good, he’ll be dumbed-down to make the game more balanced. That said, the scale and ferocity of the current encounters (read: more bad guys than ever before) mean that you were going to need more capable AI anyway.

Now, if only I could make my real human gunner in multiplayer shoot so accurately…

I’ve been playing around with the latest builds of multiplayer and single player (again, both are deployed separately so that neither team is stepping on the other’s toes) and tooling around with a “controversial” new control scheme. Basically it addresses some of the complaints 360 owners had about the button mapping – especially the black and white buttons no longer found on the 360 – and makes for a more logical use of the left and right bumpers. There are some other changes that are game-feature dependent that I can’t talk about yet, but basically the new scheme is super solid.

The problem of course, is that after two years of training with the old scheme, the slightest change caused me to spaz out for about three minutes. Once I got used to it however, it’s far more natural and sensible, and the logical use of the new controller.

And before you start pitching angry mails about a control scheme you haven’t tried yet, don’t worry – we’ll be including the classics too and perhaps even some improved or new control variants. We might even take a look at the “backward” southpaw controls so that Claude will quit his -blam!-in’ and go back to stocking shelves at the Leftorium. I think we’ll have something cool for everyone from your mom, to a hardcore, Dolbex-esque tournament player.


Anyway, I promised to answer some of your questions, so here we go:

================================

یک خبر بی ربط ;)

تاریخ انتشار بازی NWN 2 باز هم به عقب افتاد و این بار به 31 ماه اکتبر موکول شد...

بازم بد نیست...;)

فقط اشتباه نکنید این بازی فعلا قرار نیست برای کنسول ها بیاد ( اولش که نوشتم خبر بی ربط :cheesygri )

=========================
و ختم کلام با دو عکس جدید از بازی BioShock ;)

T0_-1_1624957.jpg


T0_-1_1624960.jpg


تا بعد
 
آخرین ویرایش:
سلام

فقط دو روز ديگه تا نمايشگاه TGS-2006 مونده و اون طور كه توي سايت Konami نوشته برنامه نمايش بازي MGS4 : Guns Of The Patriots در اولين روز نمايشگاه و در ساعت 14 شروع ميشه و در ساعت 14:40 تموم ميشه. خيلي دوست دارم توي تريلر بازي Vamp رو ببينم.يا شايد هم Big Boss رو .
راستي يه نگاهي به اينجا بندازين.ضرر نميكنين.
-----------------------------------------
يه خبر خيلي خيلي جالب اينكه سايت معروف 1UP اسم يه بازي غير منتظره رو در ليست بازيهاي PS3 قرار داده. اين بازي چيزي نيست جز Ninja Gaiden : Sigma !
البته زياد هم خوشحال نباشيم.مثل اينكه اين بازي همون Ninja Gaiden : Black هست با مقدار كمي تغييرات.
-----------------------------------------
شايعات گذشته در مورد Guitar Hero 2 و عرضه اين بازي روي XBOX 360 قوي تر شده و گفته ميشه اين بازي در نيمه اول سال 2007 براي XBOX 360 منتشر خواهد شد.
-----------------------------------------
عكسهايي از Call Of Duty 3 :





بقيه عكسها : 1 , 2 , 3 , 4 , 5 , 6 , 7 , 8 , 9 , 10

موفق باشين.
 
فرق 1080i با 1080p
Interlaced
Progressive
این عکس ها فقط یک مثال ساده برای پی بردن به تفاوت این دو رزولونشن هست و هیچ ربطی به PS3 یا 360 نداره!
اينا مربوط به سال 2000 (با آپديت هايي تا 2005) هستش و ارتباطي با رزلوشن 1080 نداره (همه هم مربوط به فرمت DVD هست)(البته من هنوز مطلب رو نخوندم). حالا اينكه در مورد 1080 هم به اين شكل صدق ميكنه رو خيلي نميشه با اطمينان گفت.
كه البته اين مزيت عظيم (!) يعني 1080p هم اعلام شد كه براي 360 وجود خواهد داشت (چطوريش رو هنوز نفهميدم).

ضمنا يك مسئله ديگه هم اينكه به نظرم بودن يا نبودن DX10 مسئله خيلي حادي نيست. چون PS3 و X360 از نظر قدرت به اندازه اي قوي هستن كه حالا حالا ها سازنده ها رو با خودشون سرگرم كنن. وجود DX10 يا SM4.0 نمي تونه دليل برتري PC (از نظر گرافيكي) در آينده نزديك باشه. اين مسئله به هيچ وجه اونقدر اهميت نداره كه اينقدر همه متاسفا كه چرا از DX10 در كنسول هاي نسل بعد استفاده نميشه يا اگر مايكروسافت در 360 استفاده كنه چي ميشه و ...
مسئله اصلي پتانسيل بالاي اين كنسول هاست كه تنها براي بازي كردن و بازي ساختن ساخته شدن و براي همه هم مشترك هستند. اين پتانسيلي كه وجود داره (و با نبود DX10 محدود نميشه) و حالا حالا ها طول ميكشه كه بازي هايي بيان كه بتونن از تمام قدرت اون ها استفاده كنن.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or