داداش وقتی ترول کردن بلد نیستی مگه مجبوری اخه ؟صحبت از مدیریت که فقط سونی
پولی فونی دیجیتال رو چنان از عرش به فرش رسوند که کجای دلمون بذاریم متا 96 رسیده به 75
بلایی سره کوانتیک دریم اورد که بنده خدا به چینی ها رو ارودن از بدبختی متا 88 هوی رین رو رسوند این مدیریت به 78 و 77
خدابیامرز کیلزون از نسخه دوم با متا بالای 90 چنان به سینه قبرستان بقیع فرستاد این مدیریت که باید خون گریه کرد
یه جوری Evolution Studios رو تخته کردن که دیگه کسی یادش نمیاد روزی درایو کلاب هم وجود داشته سرور هاش هم که بعد از 4 سال پوکید
کپکام با فروش بسیار بد استریت فایترV نسبت به نسخه های قبلی به قلت کردن افتاده بود
یادی هم کنیم از شاهکار جاویدان این مدیریت با انتشار عنوانه فرا تاریخی *دیزگان کبیر* که رکورد مدیریت و شکوه بند استودیو رو در نوردید
استرلی توی همین مدیریت به قلت کردن افتاد و سر به بیابون گذاشت
امیدواریم این مدیریت از ایجنت و WILD فراموش نکرده باشه
تا مدیریتی دیگر بدرود
اخه جالبه NT که سیستم سلر نیست نسل قبل هم نه!!!! دو نسل پیش براشون triple A که چ عرض کنم AAAA بود به اسم heavly sword
که اونم یادم جلو بایوشاک خیلی بچشم نیومد(البته فروش بایوشاک هیولا بود)
اما میرسیم به inxile
میشه بگین بر اساس کدوم مبنا و استانداردی aa میشه؟؟؟
یا obsidian ی ک new vegas رو ساخت شده aa?
جلل خالق
حتما bend شده aaa ساز یا polyphony ک دو نسل داره اوت میزنه معلوم نیست با اون شناسنامه درخشان سونی طبق منطق خودتون گند زده توش
غلطصحبت از مدیریت که فقط سونی
پولی فونی دیجیتال رو چنان از عرش به فرش رسوند که کجای دلمون بذاریم متا 96 رسیده به 75
بلایی سره کوانتیک دریم اورد که بنده خدا به چینی ها رو ارودن از بدبختی متا 88 هوی رین رو رسوند این مدیریت به 78 و 77
خدابیامرز کیلزون از نسخه دوم با متا بالای 90 چنان به سینه قبرستان بقیع فرستاد این مدیریت که باید خون گریه کرد
یه جوری Evolution Studios رو تخته کردن که دیگه کسی یادش نمیاد روزی درایو کلاب هم وجود داشته سرور هاش هم که بعد از 4 سال پوکید
کپکام با فروش بسیار بد استریت فایترV نسبت به نسخه های قبلی به قلت کردن افتاده بود
یادی هم کنیم از شاهکار جاویدان این مدیریت با انتشار عنوانه فرا تاریخی *دیزگان کبیر* که رکورد مدیریت و شکوه بند استودیو رو در نوردید
استرلی توی همین مدیریت به قلت کردن افتاد و سر به بیابون گذاشت
امیدواریم این مدیریت از ایجنت و WILD فراموش نکرده باشه
تا مدیریتی دیگر بدرود
سانست دلیل ادامه پیدا نکردنش این بود؟ مایکروسافت IPش رو میخواست؟
چون دقیقا همین قضیه ی IP بود که باعث شد انحصاری MS بشه بازی یعنی Insomniac گفته بود ما میخواستیم IP خودمون رو داشته باشیم ولی ناشرها قبول نمیکردن تا اینکه MS این مورد رو قبول کرد و ...
قبل از انتشار بازی البته اینا رو گفته بودن، و میخواید باور کنم بین اون ناشرهایی که اشاره کردن، سونی یکیشون نبوده؟ با اون همه سابقه همکاری و دوباره بازگشت به آغوش و ... چون از اونطرفم سونی فقط رو IPهای خودش میخواد سرمایه گذاری کنه!
اگر MS به خاطر این دلیل سانست و Insomniac رو از دست داده واقعا خاک بر سرش که پای حرفش نمونده البته برا ما بهتر شد
منبع اون قسمتی که قرمز کردم رو داری؟ درصد سهم مایکروسافت و رمدی تو ساخت کوانمتوم بریک رو میگم؟
به نظرم خودم سهم رمدی تو ساخت کوانتوم بریک بیشتر از مایکروسافت بوده!!
________________________________
مسبب اصلی ساخته شدن کوانتوم بریک بجای AW2 مایکروسافت و شخص فیل اسپنسر بود! سم لیک خودش چند سال پیش تو یه مصاحبه اعلام کرد که کانسپت AW2 رو بردیم پیش اسپنسر اما قبول نکرد گفت یه چیز دیگه بسازید!
ما بیسواد شما دانا شما مدیرغلط
مدارس که تعطیل میشه یهو درس رو ول نکنید
Polyphony Digitalصحبت از مدیریت که فقط سونی
پولی فونی دیجیتال رو چنان از عرش به فرش رسوند که کجای دلمون بذاریم متا 96 رسیده به 75
بلایی سره کوانتیک دریم اورد که بنده خدا به چینی ها رو ارودن از بدبختی متا 88 هوی رین رو رسوند این مدیریت به 78 و 77
خدابیامرز کیلزون از نسخه دوم با متا بالای 90 چنان به سینه قبرستان بقیع فرستاد این مدیریت که باید خون گریه کرد
یه جوری Evolution Studios رو تخته کردن که دیگه کسی یادش نمیاد روزی درایو کلاب هم وجود داشته سرور هاش هم که بعد از 4 سال پوکید
کپکام با فروش بسیار بد استریت فایترV نسبت به نسخه های قبلی به قلت کردن افتاده بود
یادی هم کنیم از شاهکار جاویدان این مدیریت با انتشار عنوانه فرا تاریخی *دیزگان کبیر* که رکورد مدیریت و شکوه بند استودیو رو در نوردید
استرلی توی همین مدیریت به قلت کردن افتاد و سر به بیابون گذاشت
امیدواریم این مدیریت از ایجنت و WILD فراموش نکرده باشه
تا مدیریتی دیگر بدرود
days gone در تمام دنیا جز پرفروش ترین بازی هاستsimon larouche که یکی از سازندگان killzone 2 بود و game director یکی از بهترین مولتی پلیر های این نسل Rainbow Six Siege پارسال به Guerrilla برگشت چند ماه بعد Chris Lee گیم دیزاینر Rainbow Six Siege
View attachment 104584
دیروز
View attachment 104585
killzone
View attachment 104590
این بلایی که میگی رو چون سر بازی محبوب خودم اومده قشنگ درک میکنم(Crash و Spyro )اره بعد از بلایی که سر Gears داشت رخ میداد (اپیک رسما گفت ممکنه نسخه های بعدی برای پلی استیشن بیاد) اسپنسر امد حق فرانچایز رو کامل از اپیک گیمز خرید (البته مایکروسافت هم شانس اورد اپیک تو اون دوره به فکر بازیهای F2P افتاده بود و اصلا قصد جدی برای ساخت دنباله گیرز رو نداشت و صرفا یکسری کانسپت زده شده بود) و به نظر از اونجا به بعد تیم اکس باکس تصمیم گرفتند فقط روی بازیهایی سرمایه گذاری بزرگ کنند که حق ای پی برای خودشون باشه (همون روش سونی رو در پیش گرفتند)
من می دونم داستان AW2 و مایکروسافت چی بود، نیاز به توضح این مورد نبود اما حالا که توضیح دادی، تا جایی که یادمه تو صحبت های سم لیک از "پایین تر از سطح انتظار بودن AW2" صحبت نشد! کانسپت کار رو تا جایی که یادمه به اسپنسر نشون دادن و لیک هم گفت مایکروسافت اون موقع چیز دیگه ای میخواسته و برای همین QB رو ساختیم!اره بعد از بلایی که سر Gears داشت رخ میداد (اپیک رسما گفت ممکنه نسخه های بعدی برای پلی استیشن بیاد) اسپنسر امد حق فرانچایز رو کامل از اپیک گیمز خرید و به نظر از اونجا به بعد تصمیم گرفتند فقط روی بازیهایی سرمایه گذاری بزرگ کنند که حق ای پی برای خودشون باشه (همون روش سونی رو در پیش گرفتند)
بند دوم رو اول جواب بدم که رمدی بعد از توسعه دی ال سی کابوس امریکایی یک نسخه ازمایشی از الن ویک 2 برای مایکروسافت میبره و به خاطر اینکه از سطح انتظار پایین تر بود مایکروسافت میگه بیخیال این نسخه ازمایشی بشین و روی یک مورد جدید کار کنید.
ویدیو نسخه ازمایشی از الن ویک 2 هم منتشر شده که میتونی ببینی تغییرات گیمپلی نسبت به نسخه اول صرفا یک برداشتن تبر از روی زمین هست! ولی خب خیلی از کانسپت های داستان به کوانتوم بریک انتقال پیدا میکنه
بازه زمانی رو مقایسه کن با دوره ای که ناتی داگ دلست رو میساخته
همین یکی دوماه پیش تایید شد که رمدی حدودا دو سه سال قبل دوباره سراغ ایده الن ویک 2 میره ولی مثل اینکه طرح و ایده در سطح انتظار خود استدیو هم نبوده و دوباره بیخیال میشن (حتی اسپنسر هم قبلا گفته بود برای الن ویک 2 رمدی لب تر کنه ما در خدمتیم)
ولی بند اول گفتگو منبع خاصی دردست نیست صرفا همین که در ده سال گذشته این استدیو صرفا دوتا بازی ساخته که الن ویک فروش معمولی داشته و کوانتوم بریک میشه گفت ضعیف ولی ده سال به بالاترین تکنولوژی ها و بیشترین منابع فنی و مالی دسترسی داشتند و حق و حقوق این دوتا بازی که در ده سال گذشته ساختند کامل برای مایکروسافته! مشخصه دستشون تو جیب کی بوده
آخه به کی توضیح میدید ! طرف هنوز نمیدونه استودیو سازنده کیلزون !روی ip جدید کار میکرده ، که یکی از موفق ترین ip های جدید نسل ۸ و بدون شک بنچ مارک گرافیکی این نسل !Polyphony Digital
اخرین امار غیر رسمی فروش Gran Turismo Sport به 8 میلیون نسخه رسیده
View attachment 109827
مجموع فروش forza motorsport 5 ,6,7 چقد ؟ 6 میلیون
فروش بسیار بد استریت فایتر به خاطر کمبود محتوا بود وگرنه روی کنسولی که 100 میلیون مخاطب داره نفروخته انتظار داری با یه کنسول 40 میلیونی به کجا برسه
سونی 3 بار به Quantic Dream فرصت داد
heavy rain 22 میلیون حدود 5.5 میلیون نسخه
Beyond: Two Souls با 27 میلیون 2.8
detroit become human با 35 میلیون تا به حال 3 میلیون با وجود فروش 100 میلیونی ps4
با وجود هزینه ساخت و تبلیغات اش خیلی بیشتر از heavy rain بود عملا پسرفت کرد
نسخه جدید killzone در حال ساخت
days gone در تمام دنیا جز پرفروش ترین بازی هاست
View attachment 109828View attachment 109829
Days Gone Passes Lifetime Sales of God of War, The Last Guardian in Japan
wild هم برای لانچ ps5 اماده میشه
Michel Ancel’s WiLD May Be A Cross-Generation Release For PS4 And PS5
شوخی؟؟؟؟!شوخی شوخی با پولی فونی هم شوخی آخه؟ -.-
نمیدونم مشکل بازیه Days Gone دقیقا چیه که اینجوری افتاده تو دهنتون! نه بند سانتا موناکاس نه قرار بوده این بازی TLOU باشه!
حداقل استودیوها دارن بازی میسازن منتشر میکنن! شما از چیتون دفاع میکنید :/
من می دونم داستان AW2 و مایکروسافت چی بود، نیاز به توضح این مورد نبود اما حالا که توضیح دادی، تا جایی که یادمه تو صحبت های سم لیک از "پایین تر از سطح انتظار بودن AW2" صحبت نشد! کانسپت کار رو تا جایی که یادمه به اسپنسر نشون دادن و لیک هم گفت مایکروسافت اون موقع چیز دیگه ای میخواسته و برای همین QB رو ساختیم!
این صحبت های اخیر رمدی در مورد AW2 هم به همون سال هایی بر می گرده که نمونه کار رو به مایکرو نشون دادن! من جایی نخوندم که رمدی دوباره بعد از اون زمان رفته باشه سراغ AW2 و اینکه ایده هاشون در سطح انتظار نبوده و این حرفا و اولین باره می شنوم!!
در مود بخش دوم، مشخصه رو بیخیال! برای حرفت منبع هم داری یا نه؟
قرارداد ناشرها با استودیوهای مستقل پیچیده تر از اینه که خیلی راحت بگیم چون فلان استودیو بازیشو با همکاری فلان ناشر ساخته پس تو تمام مدت ساخت بازی همه هزینه هاشو ناشر تامین می کرده و استودیو فقط بازی رو میساخته!
yager سازنده اسپک آپس سر همکاری با دیپ سیلور تو ساخت دد آیلن 2 وقتی بازی کنسل شد کمرش شکست و دیگه نمی تونه از جاش بلند بشه! کلی سرمایه از دست داد کلی از نیروهاشو بیرون کرد و یک کلا به خاک سیاه نشست! اگه 100% هزینه ساخت بازی با دیپ سیلور بود هیچوقت همچین بلایی سر استودیو نمیومد!
یا در مورد کرایتک که کلی سر ساخت رایز ضرر کرد و باعث اصلی تا مرز ورشکستگی رفتن کرایتک همین رایز و همکاریش با مایکروسافت بود!
نظر من اینه که بخش زیادی از سرمایه ساخت بازی های رمدی رو خودش تامین کرده، مایکروسافت نقش حامی رو داشته و کارای بازاریابی رو انجام می داده!
اب خنک پیشنهاد میشه طرفآخه به کی توضیح میدید ! طرف هنوز نمیدونه استودیو سازنده کیلزون !روی ip جدید کار میکرده ، که یکی از موفق ترین ip های جدید نسل ۸ و بدون شک بنچ مارک گرافیکی این نسل !
طرف نمیدونه استودیو بند از گور بلندش کردن ،بعد از یه سری بازی کنسول دستی رسید به یه بازی aaa اوپن ورلد که به خاطر اینکه نتونستن بازی رو تمام کمال پولیش کنن ، شت خورد به امتیازاتش!
طرف نمیدونه چند ماه دیگه لازم نیست راجع به رفتن بروس حرف زیادی بزنه! اره بروس از بس شاهکار ساخته بودن تو ناتی به غلط کردن افتاده بود ! شفای عاجل انشالله
طرف نمیدونه مقصر افت پولی فونی ، فقط شخص خود یامائوچیه! و تا وقتی بازیاش مثل فراری میفروشن، سونی دلیلی نداره تو کارش دخالت کنه!
بزارید با این حرفا به خودشون تسکین بدن!
شوخی؟؟؟؟!
چرا شوخی؟
یکم از خروجی GT 5 و افتضاحات فنی بازی که بعد ۵ سال بالاخره رلیز شد و لود هر ماشین حدود یک دقیقه تایم میبرد رو مثل اینکه فراموش کردین
دوس داشتی ی سرچ کوچولو تو یوتوب جوابه
gt6 بعد سه چارسال کامبک خوبی کرد و از اونطرف gt sport بعد چند سال اومد ک عملا همون preluge بود و احتمالا 2020 ی شماره رسمی دارید به حول قوه الهی
یجوری صحبت میکنین انگار همچی رو همینطور که شما فراموش کردین مام الزایمر گرفتیم
منطقاب خنک پیشنهاد میشه طرف
evolation هم حتما بازی اندروید میساخته
چندتا دیگه motorstrom باید میساختن که به این روز نیوفتن؟
اتفاقا زمین گیر شدن e فقط به لطف سیاست سونی و فشار برای لانچ کم محتوای بازی بود و بس
توجیه فوق العاده بود بابت خروجی افتضاح دو نسل یامایوچی که پس نباید تو کارشون دخالت کرد
کلا منطق میباره