شایعه احتمال تأخیر بازی Horizon Forbidden West تا سال 2022

Ludens

Fallen Angel of the Night
Loyal Member
Dec 7, 2015
5,382
طبق شایعه جدیدی که از طرف جف گراب، ژورنالیست وب‌سایت ونچربیت مطرح شده، ممکن است تاریخ عرضه بازی Horizon Forbidden West تا سال 2022 به تعویق بی‌افتد. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.
بازی Horizon Forbidden West

او این موضوع را در روز پنجشبه و طی پادکست جاینت بامب اعلام کرد. گراب اشاره کرده که در این مورد کاملا مطمئن نیست و فکر می‌کند که هنوز تصمیم مبنی بر تأخیر بازی نهایی نشده، اما او گفته که تاریخ عرضه دنباله هورایزن بیشتر به سمت سال 2022 متمایل است.

او همچنین در خصوص State of Play بعدی نیز مجددا گفته که به‌طور کامل مطمئن نیست، اما طبق آنچه که از منابع خود شنیده سونی در ماه سپتامبر قسمت جدید این رویداد را برگزار خواهد شد.

شایان ذکر است که پیش از این تاریخ عرضه هدف Horizon Forbidden West پاییز سال 2021 اعلام شده بود. اما چند هفته پیش هرمن هالست، رئیس استودیوهای پلی استیشن در یک پرسش و پاسخ هشدار داد که هر چند توسعه بازی طبق برنامه پیش می‌رود، با اینحال این تاریخ نهایی نبوده و ممکن است دچار تغییر شود.

هالست گفته بود که همه‌گیری کووید-19 توسعه این عنوان را تحت تأثیر قرار داده، اما سونی حاضر نیست کیفیت بازی‌های در دست ساخت را فدا کند و یا سلامت اعضای تیم خود را به خطر بی‌اندازد. مدتی پیش همچنین اعلام شد که دیگر عنوان موردانتظار سونی یعنی نسخه جدید God of War نیز تا سال 2022 تأخیر خورده است.

بازی Horizon Forbidden West به‌صورت بین نسلی برای پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد.​
 

Dead2021

کاربر سایت
Jul 20, 2021
1,004
اینکه آدما ساخته های دست نیاکانشون رو می پرستن یه دنیا حرف پشتشه! ه

باید اعتراف کنم این پست شما باعث تغییراتی در دید من نسبت به ایده ی کلی بازی شد، شاید برم ادامه اش رو بازی کنم


Sent from my iPad using Tapatalk
 
آخرین ویرایش:

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا
وقتی شماره اول برای PC اومد همون روز اول خریدمش (با تشکر از لُرد گیبن به خاطر پرایس باگ) و بعد از 10 ساعت ولش کردم. نه اینکه ازش بدم اومده باشه یا خسته کننده بوده باشه. تا اینکه همین چند وقت پیش دوباره نشستم پاش و یه ضرب 100%ـش کردم. بازی بسیار لذت بخش بود. از Nora که بیرون میای تازه بازی شروع میشه و عظمت دنیاش لحظه به لحظه خودش رو نشون میده. تنوع محیطی بازی بی نظیر بود و هر منطقه بی نهایت جذاب بود. جدای از این، تنوع ربات ها واقعا عالی بود و من واقعا مونده بودم چقدر تعدادشون زیاده. گیم پلی هم شاید اوایل به نظر معمولی یا حتی خسته کننده به نظر بیاد اما لحظه ای که سلاح های جدید میگیرین یا سلاح های قبلی رو آپگرید میکنین، قشنگ بازی زیر و رو میشه. دوست دارین بیخود و بی جهت هر رباتی رو که میبینین کتلت کنین و دیده ترکیدنشون به شدت لذت بخشه.

نقشه بازی هم خیلی خوب و به اندازه بود. نه الکی بزرگ و بیخود و نه کوچک. کلی خرت و پرت توی محیط ریخته شده بود ولی رو در رو شدن با ربات ها باعث میشد بر خلاف بعـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــضی از بازی های هم رده-ش، گشت و گذار توی مپ واقعا کیف بده.

داستان بازی و ایده اون رو هم خیلی دوست داشتم و اتفاقا یکی از موضوعات مورد علاقه-م بود. تنها موردی که باید بهتر کار میشد، شخصیت پردازی خود Aloy و انیمیشن های صورت و یه سری موارد خیلی جزئی توی گیم پلی بود. خلاصه اینکه منم به شدت منتظر شماره دومش هستم و برید خجالت بکشین از خودتون.

پ.ن: برف Frozen Wild میتونه یه رقیب برای برف GoW و RDR2 باشه:D دیدن اون Tallneck که توی برف و بوران و گرگ و میش یه دفعه به سمتت میومد بی نظیر بود:D
 

Sobhan_23

کاربر سایت
May 31, 2009
4,162
نام
سبحان
نسخه اول یکی از بهترین های جهان باز و اکشن ادونچر نسل ۸ بود و هم روایت داستان هم گرافیکش و موسیقیش خیلی خوب بودن
تنعا ضعفی که از نظر من داشت مبارزه با دشمنای انسان بود...به نظر من این بخش میتونست خیلی بهتر باشه
مبارزه با ربات ها واقعا جذاب و چالش برانگیز بود
به شدت منتظر نسخه دوم هستم(ترجیحا روی پی سی) :D
 

ShahryR

کاربر سایت
Sep 7, 2012
657
نام
شهریار
فکر نمی‌کردم انقدر نظرات در مورد نسخه اول ضد و نقیض باشن :D
بازی واسه من یکی از سرگرم‌کننده‌ترین و ایمرسیوترین جهان‌بازای نسل قبل بود. سیستم مبارزاتش هم خیلی اعتیادآور و جذاب بود. از نظر هنری هم واقعا خوب بود. هر چند داستان و شخصیت‌ها فراموش شدنی بودن، ولی اصلا انتظار نداشتم یه عده انقدر بکوبنش.
 

franticfixer

کاربر سایت
Mar 5, 2011
395
به نظر من هم بازی چیز خلاقانه یا نویی برای عرضه نداشت، ولی خیلی خوب ساخته و پرداخته شده بود. کلا استانداردها رو خوب رعایت کرده بود و خیلی تر و تمیز بود. سیستم مبارزاتش هم به نظر من خیلی خوب و هیجان انگیز بود و من از چند تا از باس فایتها واقعا لذت بردم. کلا بازی استانداردی بود که مرزی جا به جا نکرد ولی کارش رو درست انجام داد. شخصا منتظر دنباله ی بازی هستم!
 

Z-fan

▲‌ Triforce of Wisdom ▲
ناظم انجمن
Jul 10, 2013
12,377
نام
سید محمد حسین
تنها چیز رو مخ تو قسمت اول برای من این بود که بازی با تمرکز تیر کمون از جایروـی دوال شاک 4 استفاده نمی کرد... The Audacity :D

فکر کنم تایید کرده بودن نسخه دو همچین چیزی هست... اگه نکردن هم امیدوارم سریع بکنن :D
 

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
17,002
نام
آریا
تنها چیز رو مخ تو قسمت اول برای من این بود که بازی با تمرکز تیر کمون از جایروـی دوال شاک 4 استفاده نمی کرد... The Audacity :D

فکر کنم تایید کرده بودن نسخه دو همچین چیزی هست... اگه نکردن هم امیدوارم سریع بکنن :D
هیچ‌وقت این تعریف‌هایی که از Gyro Aiming میشه رو درک نکردم! :D البته اینکه تا حالا یه بار هم از این قابلیت توی بازی‌ها استفاده نکردم، توی این قضیه بی‌تاثیر نبوده! :-"
باید حتما یه سری امتحان کنم ببینم جریان چیه که انقدر طرفدار داره و حتی بعضی‌ها میگن نزدیک‌ترین حالت ممکن به استفاده از ماوس هست.
 

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,177
نام
ماکان
من بار اول که هورایزن رو بازی کردم به شدت خورد تو ذوقم و ریج کوئت کردم، فکر کنم 4 5 ساعت فقط بازی کردم و اصلا خوشم نیومد. یه چیز کاملا گنگ و بی سر و ته بود برام، اما بعدا یه روز از سر بیکاری و کرم دوباره برگشتم سر بازی و این دفعه واقعا دیوونه بازی شدم. طوری که حتا شبا خواب حمله به ربات میدیدم:D یا روزها تو شرکت پلن میریختم که شب وقتی رفتم خونه و برگشتم به دنیای بازی کجا برم، چیکار کنم، اون کوه اون سر مپ رو امتحان کنم و... و بهترین لحظات بازی برام زمانی بود که جدای از داستان برای خودم تو محیط میچرخیدم، ربات میکشتم و از جاهای غیر انسان رو بزور رد میشدم:D

الان این وضع اجتناب سونی از نمایش بازی هاش و عدم حضور تو ایونت ها به خوبی نشون بده هیچ کدوم از انحصاری ها پروسه ساختشون اونطور که باید پیش نرفته و آماده نمایش نیستن، و اینکه تو SoP حتا به تاریخ انتشار اشاره نشد هم به خوبی گویا بود، ضمن اینکه عمو جیمبو در یه حرکت عنقلابی امد گفت ملت بازی های خوب رو به یاد میارن و مجوز داد که تاخیر بخورن از دم، ولی در کل امیدوارم تهش یه بازی خوب در انتظارمون باشه. پالیش، جذاب و درگیر کننده. من خودم R&C:RA رو خیلی دوست داشتم، اما دریایی از باگ بود و مشخص بود این داستان کرونا چطور تاثیر گذاشته روی روند تولید و فرصت نکردن پالیش کنن. باید امیدوار باشیم FW اینجوری نباشه.
 

HIGH DEVS

Blanc
Loyal Member
Jul 18, 2011
4,113
نام
عارف
عجیبه تاپیک خبری اینقدر همه نظرشونو راجب بازی 3 سال پیش بگن :D

منم راستش 10 ساعت اول تجربم اصلا تجربه خیلی خوبی نداشتم اصلا. خیلی حس میکردم یک re-skin از ویچر 3 هست و بی روح بود بازی برام. ولی جلوتر که میره خیلی اوضاع بهتر میشه و واقعا یک محصول خیلی خوب میشه. ولی هنوزم بازیش توی یونیک کردن خودش و گذاشتن اسمش کنار بزرگان، جای کار داشت که بنظرم گریلا میتونه توی نسخه دوم با برطرف کردن مشکلات به این مرحله برسه :D
 

Amir09

کاربر سایت
Aug 10, 2008
1,691
نام
امیر
HZD اورریتد ترین انحصاری سونیه! توی همه زمینه ها بجز گرافیک کاملا معمولیه. ولی بزرگترین مشکل من با این بازی شخصیت اولشه که اصلا به عنوان یک RPG نمیتونم خودم رو بذارم جای کرکتر. دیالوگ های cheesy و عدم تاثیر انتخاب ها توی روند اصلی داستان بماند. HFW به نظر میاد از نظر گیم پلی خیلی پیشرفت کرده گرافیک هم که تا اینجا بهترین گرافیک نسل نهمه ولی بازم این ایلوی نچسب باعث میشه نرم طرفش :)
 

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,253
نام
امیر حسین
عجب!!!

به نظر من بهترین بخش داستان Lore بازی بود، که اینجا زدن نفله ش کردن:)) (یه چنین دنیایی رو تو یکی از سه گانه های (کتاب) جان کریستوفر داشتیم، ولی تو بازی ها من که یادم نمیاد:D )

و بعدش هم مبارزاتش! مبارزه با ربات ها با اون سلاح ها واقعا جذاب و حس تازه ای داشت!

به نظر من که اتفاقا یک کار خیلی یونیک بود، چه دنیای بازی، چه سیستم های مبارزاتش!
شاید کار پرفکت نبوده باشه، ولی یونیک بوده بدون شک!
توی DLC هم که با دشمن ها و سلاح های جدید، اصلا یه وضعی میشد! :-" علاوه بر اون تقریبا تمام مشکلات بازی اصلی هم گرفته میشد(جذاب نبودن داستان خود Aloy ، انیمیشن های صورت)
 

majidred2011

< RED PHANTOM >
کاربر سایت
Jul 16, 2011
11,371
نام
Majid
بازی از نظر گیم پلی، گرافیک و کامبت حرف نداشت، کرفتینگشم بنظرم خیلی جذاب بود برخلاف خیلی از بازیا، این نسخه باید شدیدا روی شخصیت پردازیش کار کنن چون بنظرم بدترین بخش نسخه اول بود، خود Alloy با اینکه اوکی بود تقریبا هیچ کارکتر دیگه ای وجود نداشت که یک درصد واسم اهمیت داشته باشه زنده یا مرده بودنش، همه مقوا :D
همینطور کیفیت کوستای فرعیش رو هم باید ببرن بالاتر که یکم از خطی بودنش کم بشه و آدم علاقه مند بشه بگرده تو محیط.
 

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,253
نام
امیر حسین
بازی از نظر گیم پلی، گرافیک و کامبت حرف نداشت، کرفتینگشم بنظرم خیلی جذاب بود برخلاف خیلی از بازیا، این نسخه باید شدیدا روی شخصیت پردازیش کار کنن چون بنظرم بدترین بخش نسخه اول بود، خود Alloy با اینکه اوکی بود تقریبا هیچ کارکتر دیگه ای وجود نداشت که یک درصد واسم اهمیت داشته باشه زنده یا مرده بودنش، همه مقوا :D
همینطور کیفیت کوستای فرعیش رو هم باید ببرن بالاتر که یکم از خطی بودنش کم بشه و آدم علاقه مند بشه بگرده تو محیط.
من همه ی این انتقادها رو فقط ارجاع میدم به Frozen Wild :-"

بزنید اینو اگر نزدید! :D قشنگ مشخصه خودشون فهمیدن مشکلات بازی رو، و بهبودش دادن، انشاالله شماره دوم بهترم میشه:D
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر