Koshi Nakanishiاز کپکام در سخنانی که پیرامون مراحل ساخت resident evil: Revelationsداشت به اجرای رزیدنت اویل 5بر روی 3DS توسط تیم سازنده Revelationsاشاره کرد .
وی گفت :«گاهی اوقات(در حال ساخت یک بازی)ما به این فکر می کنیم که ایا ان واقعا ترسناک هست؟پس ما توسط گیمر ها بازی را تست میکنیم و وقتی من در این تست ها میبینم کسی که در حال بازی کردن است دستش عرق می کند متوجه می شوم که شما خیلی ترسیده اید »
« ... رزیدنت اویل شما را شگفت زده می کند مانند یک عمارت خالی از سکنه اما در حالی که گیمر ها یک چیز مشابه را می بینند بعضی ها از ان می ترسند و بعضی ها نه »
وقتی کپکام در حال ساخت Mercenaries 3D بود توانست رزیدنت اویل 5 را بر روی 3DS اجرا کند انجا بود که طرح اولیه Revelations به ذهن طراحان رسید .
« ... وقتی ما رزیدنت اویل 5 را بر روی 3DS اجرا کردیم نتایج ان فراتر از حد تصور بود »
Masachicka Kawata افزود :« سپس ما با خود فکر کردیم می توانیم ان را (اجرای رزیدنت اویل 5 روی 3DS) به عنوان یک بازی جدید در اوریم... و با ساخت Mercenaries من احساس کردم می توانیم قدرت 3DS را اشکار سازیم »
در ادامه Nakanisho گفت : « تیم سازنده Revelations قبلا Mercenaries 3D را ساخته بود پس انها در حال برداشتن گام دوم خود بودند(ساخت Revelations )که این تجربه به انها اجازه می داد با دقت و ارامش کار خود را دنبال کنند ... کار بر روی Revelations بر اساس بازخورد هایی که از Mercenaries 3D گرفتیم دنبال می شد و من احساس می کنم ما توانستیم با مخطبانمان تعامل داشته باشیم»
از نظر شما Revelations درخور نام رزیدنت اویل بود ؟ یا احتمال امد رزیدنت اویل 5 بر روی 3DS وجود دارد ؟
http://www.vg247.com/2012/12/20/resident-evil-5-ran-on-3ds-inspired-resi-revelations-capcom/