اجرا شدن Resident Evil5 بر روی 3DS

SMM9

عضو تحریریه
Aug 9, 2010
6,818
نام
مرتضی




Koshi Nakanishiاز کپکام در سخنانی که پیرامون مراحل ساخت resident evil: Revelationsداشت به اجرای رزیدنت اویل 5بر روی 3DS توسط تیم سازنده Revelationsاشاره کرد .
وی گفت :«گاهی اوقات(در حال ساخت یک بازی)ما به این فکر می کنیم که ایا ان واقعا ترسناک هست؟پس ما توسط گیمر ها بازی را تست میکنیم و وقتی من در این تست ها میبینم کسی که در حال بازی کردن است دستش عرق می کند متوجه می شوم که شما خیلی ترسیده اید »
« ... رزیدنت اویل شما را شگفت زده می کند مانند یک عمارت خالی از سکنه اما در حالی که گیمر ها یک چیز مشابه را می بینند بعضی ها از ان می ترسند و بعضی ها نه »
وقتی کپکام در حال ساخت Mercenaries 3D بود توانست رزیدنت اویل 5 را بر روی 3DS اجرا کند انجا بود که طرح اولیه Revelations به ذهن طراحان رسید .
« ... وقتی ما رزیدنت اویل 5 را بر روی 3DS اجرا کردیم نتایج ان فراتر از حد تصور بود »
Masachicka Kawata افزود :« سپس ما با خود فکر کردیم می توانیم ان را (اجرای رزیدنت اویل 5 روی 3DS) به عنوان یک بازی جدید در اوریم... و با ساخت Mercenaries من احساس کردم می توانیم قدرت 3DS را اشکار سازیم »
در ادامه Nakanisho گفت : « تیم سازنده Revelations قبلا Mercenaries 3D را ساخته بود پس انها در حال برداشتن گام دوم خود بودند(ساخت Revelations )که این تجربه به انها اجازه می داد با دقت و ارامش کار خود را دنبال کنند ... کار بر روی Revelations بر اساس بازخورد هایی که از Mercenaries 3D گرفتیم دنبال می شد و من احساس می کنم ما توانستیم با مخطبانمان تعامل داشته باشیم»

از نظر شما Revelations درخور نام رزیدنت اویل بود ؟ یا احتمال امد رزیدنت اویل 5 بر روی 3DS وجود دارد ؟

http://www.vg247.com/2012/12/20/resident-evil-5-ran-on-3ds-inspired-resi-revelations-capcom/
 

mkh-n71

کاربر سایت
Jul 16, 2009
570
نام
محمد
میخوام که صد سال سیاه 5 رو نسازن!!
اگه راست میگن یه ریمیک از 2 یا 3 یا عشقم نسخه 0 رو بیارن رو 3ds
Revelations هم واقعا حیف هست ایشالا هر چه زود تر رو کنسولا بیاد. چون بعد از دو تا شاهکار 5و6 تو این نسل حداقل آخر نسلی یه رزیدنت نسبتا درست و حسابی دوستان کنسولی بازی کنن.
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر