عنوان فوق العاده GT5 در حالت 60 فرم اجرا خواهد شد و در ریزولیشن 1080p با تمامی افکت ها بدون کاستی رندر خواهد شد همچنین replays های هر بازی در حالت 30 فرم Full HD اجرا خواهد شد.
![GTcompahonda.jpg](/proxy.php?image=http%3A%2F%2Fgenerationdreamteam.free.fr%2Fimagesjeux%2FGTcompahonda.jpg&hash=542ac0ba785b1871a1cadbfd27b71a1b)
Car Damage مگه قرار هست چه Process مصرف كنه !
جالبه که بدونید GT4 هم که برای PS2 اومده بود ، رزولوشن 1080i رو ساپورت میکرد.
GT4 is the first game on the PS2 to support 1080i resolution. It also supports 480p (NTSC only) and widescreen modes.
http://en.wikipedia.org/wiki/Gran_Turismo_4#Gran_Turismo_4
البته بهتره بگیم Forzaرقیب GTشده.فکر کنم GTقدیمی تر باشه.![]()
مگه سری جدید رو شما تست کردی که میگی کمی نقص داره؟
اره اونو كه مي دونم اما رقيب هم ديگه شدن بالاخره
گفتم سري هاي قبليش كمي نقص داشت نه اين پسر خوب
منظورم اينه كه حرفي راجب اين سازنده ها نزدن حرفي نزدن كه كه چه چيزهاييش بهتر شده چه چيزهايي اضافه شده
آقا سامان با تشكر از مطلبي كه در مورد Forza و يك نمايي از موتور Forza Engine بازي داديد. اما ايا واقعا Physics Engine هر بازي واقعا يكسان و آيا ميزان استفاده اونها از Hardware هر كنسولي يكسان هستش ؟ جواب مسلما خير خواهد بود. من نميدونم منظور شما چيه ؟ ولي مسلم هست كه physics هر بازي Using Process زيادي داره و اگه من قبلا بد منظورمو فهموندم عذرخواهم. ولي Physics هر بازي به Damage خلاصه نميشه درسته ؟ چون عناصر ديگه اي مثل Material Physic و ساير عوامل ديناميكي هست. كه هر كدوم نياز به پردازش داره صحبتهاي آقاي گرينوالت در مورد كل فيزيك بازي بود و همچنين خيلي بهتر ميشد كه ايشون ميزان استفاده قسمتهاي ديگه بازي مثل صدا و يا گرافيك از Hardware 360 رو بيان ميكردن تا ما بهتر ميتونستيم مقايسه كنيم.:Lead Designer on Forza Motorsport 2, Dan Greenawalt
We’re obsessed with physics. For example, we partnered with real-world tire manufacturers like Toyo and spent over 3 months on the tire physics alone – to make sure we were on the cutting edge of this very dynamic science. It takes upwards of 9000 parameters to define a car in our simulation – everything’s got weight and inertia from the engine, driveline and clutch to the rims and tires. Also, we run our physics at 360 fps. This makes the cars very responsive like in the real world. Some games run their physics at 60 fps, this makes the cars unresponsive. I have taken several driving schools and track my car. Even heavy cars like mine are more responsive in the real-world than 60 fps can do justice.
***
You show me another game that updates physics 300 times per second for 2000 different physic points for each of the 8 vehicles on a track at once, with visuals running at 60 frames per second.
اقا سامان يك مساله اي رو فراموش كردين و اون اينه كه همونطور كه خودتون اشاره كردين در بازي Forza بخش اعظمي از performanceبازي روي Damage خلاصه ميشه پس اين انتظارو بايد داشته باشيم كه Damage در Forza يكي از بالاترين قسمتهاي بازي از نظر حجم محاسباتي باشه در صورتي كه در همه بازيها اينطور نيست و Damage اينقدر حجم محاسباتي نداره درسته ؟!یک ضرب ساده انجام بده تا ببینی چه فشاری روی سیستم مییاد تا فیزیک بازیو محاسبه کنه!
نوشته شده توسط BlackcatS مشاهده گفتگو
يه سوال بي ربط اما باربط!
مگه لغت فريم درست نيست؟ پس چرا رضا تو تمام خبراش مينويسه فرم؟
جدا دارن مي پرسم ها منظور بدي هم ندارم ميخوام ببينم كدوم درسته بالاخره!
چرا اسم تاپيك رو درست نميكنيد؟
فرم يعني چي اخه؟ تلفظ جديد Frame حتما؟
فرم يعني چي اخه؟
چون مایکرو سر Halo اینطور گفت و نشد پس برای GT هم نمیشه
GRAN TURISMO قبلی فکر کنم 4 بود در 1080p اجرا میشد
اگر Full HD باشه میشه 60 فریم و اگر 30 فریم باشه HD Ready (1080i) میشه نه Full HD
:confused: جانم ؟!!!!!! از شما بعیده ...
درسته اشتباه از من بود
فکر کنم سامان جان داره.توی یه خبر بود که فکر کنم اقا رضا گذاشته بود به این نکته اشاره کرده بود.
چه به قول شما دست گرمی چه بازی فول بالاخره چنین شماره ای امدهgt hd اسمش بود اول اسمشو درست بنویس بعد علامت خنده بذار
اونم فقط یه دست گرمی بود نه شماره ی قبلی بازی
بلهگه ورژن دیگری از GT قبلا روی پلی 3 آمده
شما بازی کردی؟
اون وقت اسمش GT4 است که شما نوشتی؟
GRAN TURISMO قبلی فکر کنم 4 بود در 1080p اجرا میشد
فقط در زمان برخورد نیاز به محاسبه ات هست نه وقتی تو یک مسیر مستقیم در حال حرکت باشیدیک ضرب ساده انجام بده تا ببینی چه فشاری روی سیستم مییاد تا فیزیک بازیو محاسبه کنه!
این که پلی 3 رو با 7600 مقایسه کنی کاملا اشتباه هستهمين strangle hold اونايي كه روي كامپيوتر بازي كردن ديدن چه فشاري به سيستم مياد با اينكه گرافيك نداره اما 8800gts در بالاترين حالت افت فريم شديدي داشت
تازه اگه تو اين بازي فيزيك خفن بخواد تو بازي اجرا بشه بايد cpu هم خيلي خفن باشه
يا همين cell factor كه يكي با 7600gt با amd5000 اجراش كرد و بهش 2 فريم بيشتر نداد(تازه مينيممشونم نگفتم چون مينيمم فريم مهم تره)
اشکان جان (Lich King) نمیدونم اسمت رو درست گفتم ؟بابا جان تا اسم damage میاد چرا همه یهو جور گیر می شن؟ گرافیک و طراحی ماشین های این بازی بهترینه و واقعا فقط در موردش می شه گفت WOW !!
حرف سامانم اینه که چرا اسم این بازی رو گذاشتن simulator پس در صورتی که حتی damage هم نداره! قرار نیست damage جایی رو فتح کنه یا چیز خاصی به ما بده. البته که در حس واقع گرایانه یکی از اصلیترین ارکان حساب می شه.
چون مایکرو سر Halo اینطور گفت و نشد پس برای GT هم نمیشه
GRAN TURISMO قبلی فکر کنم 4 بود در 1080p اجرا میشد
چه به قول شما دست گرمی چه بازی فول بالاخره چنین شماره ای امده
کاملا هم مشخص بود که من کدوم رو گفتم![]()
اونم به صورت upscale بود نه native