آیا به نظرتون GEARS OF WAR تحول بود؟؟

آیا به نظرتون GEARS OF WAR تحول بود؟؟؟

  • بله

    رای‌ها: 179 54.1%
  • خیر

    رای‌ها: 152 45.9%

  • مجموع رای دهنده‌ها
    331
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.
آهان پس GeOW بهترین فیزیک رو هم داره ؟؟ عجب من نمیدونم نقش Red Faction ، Starwars FU ، Bad Company و ... در فیزیک چیه !
الحق که گیمر حرفه ای هستید !

سلام دوسته عزیز
تا اینجایی من میدونم همه این بازی ها بعد از گیرز اومدن و به نوعی به تقلید از گیرز پرداختن
 
آهان پس GeOW بهترین فیزیک رو هم داره ؟؟ عجب من نمیدونم نقش Red Faction ، Starwars FU ، Bad Company و ... در فیزیک چیه !
الحق که گیمر حرفه ای هستید !
دوست من فکر میکنم شما تخریب پذیریو با فیزیک اشتباه گرفتی.
حالا بحث تاپیک از تحول و نوااوری به فیزیک و تخریب پذیری تغییر یافت:biggrin1:
 
آخرین ویرایش:
سلام به همه دوستان عصبی :biggrin1: ( خدا وکیلی این جور تاپیکا برای آدم اعصاب نمیزاره )

اگر بخواهیم منطقی نگاه کنیم این بازی تحول داشت ولی نو آوری نه . خیلی ها که تو این تاپیک میان این قدر دل پر از بازی دارند که اصلا یه لحظه رو این 2 کلمه ساده فکر نمی کنند . خوب همین اکشن در گیر کننده یه تحول نیست ؟ چیزی که مشخصه اینکه اکشن تو همه بازی ها بوده یعنی ماهیت آن از قبل بوده ولی GOW اون رو یه هل به جلو داد . در ضمن ما دارای تحول های کم و زیاد هستیم . یا بر منکرش لعنت که بگه پناه گیری از قبل نبوده ولی انصافا شما بگید دوستان منتقد ( که اصلا کارتون زشت نیست بلکه همین نقد ها هست که باعث پیشرفت در بازی میشه ) GOW اون را به یک فاز جدید وارد نکرد ؟ خوب این کاری که گیرز کرد نو آوری نبود ولی تحول که بود اگر اینم نبود پس چی بود ؟ یا Melee Attack تبدیل به یک استاندارد شده ولی گیرز اومد و انو زیبا تر کرد مثل چسباندن نارنجک و اره کردن خوب این تحول محسوب میشه هر چند که کوچک شمرده میشه ولی خدا وکیلی چند بار خودتون از این کار لذت بردید . من 3 مثال میخوام بزنم 1- Sims کلا یک نوآوری محسوب میشه چون کلا یک سبک رو پدید آورد . 2- Half Life و GTA III به طور کلی به ترتیب اول شخص و Sand Box رو متحول کردند . 3- یه بازی هم مثل گیرز سبک سوم شخص رو یکی و دو قدم به جلو هل میده . همه ی این بازی ها به نوبه خود جای تحسین دارند ولی حالا یکی کمتر و یکی بیشتر . همه شما فکر کردین منظور ایجاد کننده تاپیک شماره 2 هست ولی به نظر من ایشون مورد سوم مورد ملاکشون بوده . یعنی تحولی که گیرز پدید آورده بود رو نمیخواستن به اندازه 2 بازی ای که در مورد دوم گفتم جلوه دهند . حالا اگر میشه بیان شفاف سازی کنند که منظورشون شماره 2 بوده یا 3 اگر 2 باشه من پرچم سفید رو میبرم بالا و به دوستانی که میگن تحول نیست حق می دم ولی اگر منظورشون شماره 3 باشه تا آخرین قطره خونم از این بازی حمایت می کنم . :biggrin1:

ببخشد سرتون رو درد آوردم
 
با سلام من یکی از کاربرانی هستم که بن شدم بدلیل بی احترامی این اسمیه که مدیران روش گذاشتن البته خودم هم مقصر بودم ولی اینقدر بی دلیل بعضی از افراد داشتن این بازی رو میکوبیدن که از کوره در رفتم در کل شرمنده

صحبتی داشتم که امیدوارم بن نشم و پستم هم پاک نشه چون توش هیچ بی احترامی نیست

صحبت اولم با اقا کوروش هست این که اقا کوروش مدیر محترم شما حتی ای بازی رو رو 360 تجربه نکردی چرا صحبت از این بازی میکنید اگه اشتباه نکرده باشم شما شماره 1 رو رو PC بازی کردی(نمیدونم 5 دقیقه بازی کردی یا تا اخرش رفتی که میدونم بازی نکردی از بحثات کا ملا معلومه ) که خوده شما هم میدونی چقدر نسخه PC امتیازش کم شد و میای در مقابل دوستانی که از ساله 2006 دارن این بازی رو میکنن خورده میگیری و میگی این بازی تحول نیست ایا دوستانی که تجربه کافی دارن دارن اشتباه میگن ؟؟؟ یا که شما که اصلا تجربه کافی نداشتین ؟؟؟ حرفی شما زدین که خیلی خنده دار بود اینم اون بود که گفتین مایکروسافت به مه رشوه داده !!! از شما بعید بود !! حرفی واسه گفتن ندارید چرا حرف های فضایی میزنی؟؟؟ چرا افرادی که اصلا این بازی رو بازی نکردن باید بیان تو این تاپکیک مزه بریزن ؟؟؟ بعد دوستانی که ناراحت میشن عصبی میشن و اعتراض میکنن از این قضیه بن میشن؟؟؟ برای یه ادم که کلی تو گرز تجربه داره افت نداره یکسی برای مزه ریختن بیاد گرز رو مسخره کنه ؟؟؟ بعد که عصبی میشه حرفی میزنه شما بنش میکنید ؟؟؟ به نظرتون اون کسی که برا مزه ریختن اومده مقصره یا اونی که از این قضیه عصبانی میشه؟؟؟ اقای خسته و تنها چرا شما اول تاپکیک اعلام نکردی که فقط افرادی که تو 360 این بازی رو تجربه کردن صلاحیت پست دارن تا افرادی که پلتفورم 360 دارن و این بازی رو بازی کردن بیان نظر بدن نه یه عده الاف و مزه ریز بیان رو مخ ادما با چرتو پرت گفت راه برن ؟؟؟؟ و باعث بشن افرادی که رو این بازی تعصب دارن از کوره در برن و بن بشن یکی بیاد امضاشو باری تمسخر فن این بازی بکار ببره بعد بیاد بگه یکی از مدیران این رو به کنایه گفته هرکی به بلی رای داده باید بره ثبت احوال اسمشو بذاره اصغر و بعدش تنوع هم بده روزه بدش بیاد بگه ثبته احوال تعطیل شد بخاطر استفاده بیش از حد اسمه اصغر اقای محترم مدیررررررررر این بی احترامی نیست ؟؟؟ چرا در مورده این کاربر هیچ اقدامی نمیشه ؟؟؟ چرا تو این تاپکی هرکی که طرفدار این بازی بوده بن شده ؟؟؟ یا اینکه دسته همه شما تو یه کاسه هست ؟؟؟؟ در کل من اینجا چندتا چیز از این بازی میگم که تو هیچ بازی نبوده و نخواهد بود و فقط افرادی که این لازی رو به خوبی تجربه کردن میفهمن نه اونایی که نکردن
1 سیستمه کاور گیری سرعتی و کاور گرفتن به هر شی تو بازی
2 طراحی سلاح های بسیار منحصر به فرد SHOTGUN----TOURGH----BOOMSHOT----LONGSHOT---HAMMER OF DAWN
3 گرافیک منحصر به فرد در سال 2006
4-اولین بازی سوم شخص با مولتی پلیر انلاین بر روی کنسول ( نه PC
5 طراحی منحصر به فرد لوکیشن های بازی در مد کمپین
6 پخش شدن جسد به صورت بسیار طبیعی بعد از شلیک بخصوص اسلحه شاتگان
صدا گذاری -و دوبلورهای حرفه ای شخصیت های بازی که بسیار عالی و طبیعی طراحی شده بود
دوستان اینا یادم بود خیلی چیزا یادم رفت
در کل به قوله بزرگترا هرچی بزرگتر باشی دشمن بیشتر داری و این صحبت در مورد GEARS OF WAR است بدونید واقعا بازی بزرگی هست و تحول ایجاد کرد حتی تو بازی سنتر هم تحول ایجاد کرد باعث شد تو این مدت کم این همه پست ردو بدل شه پس به معنی واقعی تحولی... که این ما میدونیم:
که GEARS همیشه سر افرازه و طرفدارای خیلی زیادی هم داره
GEARS OF WAR XBOX LIVE FAN CLUB BEST PLAYERS
NAVID OF WAR RANK 63
X MEHRAN X RANK 57
E7 PSYCHO RANK 65
E7 PSYCHIC RANK 65
SHALASHASKA 40
SLYTANIX RANK 65
MAN OF PERSIA RANK 53
CPT MAHDI RANK 48
AND..............

 
و باعث بشن افرادی که رو این بازی تعصب دارن از کوره در برن و بن بشن
کاش این قضیه حداقل باعث شده باشه این ویژگی که توی همه جوامع پیشرفته از بین رفته یا کم شده ولی توی ایران هنوز به قوت خودش باقیه , در شما کمرنگ شده باشه یا حداقل متعادل بشه. تعصب معمولآ قدرت تفکر رو از بین میبره و لازم نبود انقدر با افتخار از این کلمه استفاده کنین.

چرا تو این تاپکی هرکی که طرفدار این بازی بوده بن شده ؟؟؟ یا اینکه دسته همه شما تو یه کاسه هست ؟؟؟؟
شما جوری از کاسه حرف میزنی که اگه یه آدم ناآشنا (کسی که نمیدونه GeoW چی هست) این مطلب رو بخونه , مطمئنآ پیش خودش فکر میکنه یه قضیه فوق العاده مهم و حیاتی بوده که در سرنوشت انسان نقش داشته و حالا یه عده دستشون توی یه کاسه هست تا این رخداد مهم و تاریخی رو از بین ببرن ! یه بار گفتم (البته شما از پستت مشخصه که نوشته های بقیه رو نمیخونی و فقط حرف خودت رو میزنی) که 70 و خورده ای نفر (الآن به 90 نفر رسیدن) توی این تاپیک پست دادن که تقریبآ نصفشون طرفدار GeoW بودن ولی فقط 6,7 نفر بن شدن که از اونها هم 2 نفر دشمن درجه یک GeoW هستن. پس تقاضا میکنم , خواهش میکنم این اخلاق ناپسند فرافکنی رو برای همیشه بندازین دور و منطقی باشین.

1 سیستمه کاور گیری سرعتی و کاور گرفتن به هر شی تو بازی
راجع بهش 10,15 صفحه بحث شد و مشخص شد این سیستم اولین بار توی KillSwitch بوده , بعدها توی Rainbow Six Vegas هم بوده. حتی به شکلی توی سری MGS هم بوده. ولی GeoW این سیستم رو ارتقا داده و کامل تر کرده نه متحول.

2 طراحی سلاح های بسیار منحصر به فرد SHOTGUN----TOURGH----BOOMSHOT----LONGSHOT---HAMMER OF DAWN
بگذریم ! البته شاتگان اولین بار توی GeoW دیده شده و اسلحه های انفجاری هم اولین بار توی این بازی رویت شده ! حتی همون Hammer of Dawn هم چند سال قبلش توی Unreal Tournament به شکل دیگه ای استفاده میشد که احتمالآ شما اون بازی رو انجام ندادی.

3 گرافیک منحصر به فرد در سال 2006
اسمش تحول نیست.

4-اولین بازی سوم شخص با مولتی پلیر انلاین بر روی کنسول ( نه PC
یه بار گفتم ولی چون شما پستها رو نمیخونی دوباره میگم. بازی Socom توی PS2 برای سال 2002 از یه سیستم قوی آنلاین استفاده میکرد و سوم شخص بود.

5 طراحی منحصر به فرد لوکیشن های بازی در مد کمپین
تحول ؟!

6 پخش شدن جسد به صورت بسیار طبیعی بعد از شلیک بخصوص اسلحه شاتگان
lol

صدا گذاری -و دوبلورهای حرفه ای شخصیت های بازی که بسیار عالی و طبیعی طراحی شده بود
و باز هم تحول !


در کل به قوله بزرگترا هرچی بزرگتر باشی دشمن بیشتر داری و این صحبت در مورد GEARS OF WAR است بدونید واقعا بازی بزرگی هست و تحول ایجاد کرد حتی تو بازی سنتر هم تحول ایجاد کرد باعث شد تو این مدت کم این همه پست ردو بدل شه پس به معنی واقعی تحولی...
راجع به فیلم New Moon هم توی تاپیک Movie Center بیشتر از هر فیلمی بحث شد. پس نتیجه میگیریم این فیلم صنعت سینما رو متحول کرده !
توی تاپیکی که میزان خیال پردازی به حد نهایی خودش میرسه , مشخصه که صفحاتش هم جلو میره. مدیریت این بار تصمیم گرفت تاپیک رو قفل نکنه تا ببینیم به کجا میرسه. نتیجه این شد :
Warcraft به GeoW نمیرسه.
Sony با دیدن GeoW تا مدتها بازیسازی رو کنار گذاشت.
FIFA از GeoW تقلید کرده.
کسانی که World of Warcraft بازی میکنن به جایی نمیرسن ولی کسانی که GeoW بازی میکنن به بالاترین مقامها دست پیدا میکنن
....

===============

نام کاربری جدید هم نیازی نیست بسازین. با همون نام کاربری قبلی که بن هم نشده پست بزنین کافیه. این دفعه رو میگذرم و امیدوارم تکرار نشه.
 
آخرین ویرایش:
دوستان نمیدونم چه درکی رو از تحول دارن ؟! البته نظرها متفاوته. به نظر من تحول رو باید رو بازی مثل RE4 گذاشت که نسبت به نسخه های قبلی Re به کل تغییر کرده بود (اعم از گیم پلی، گرافیک، صداگزاری و...).
Gears of War یک بازی فوق العادس که هرکسی میتونه به یک اندازه ازش لذت ببره اما تحول ؟!!! فکر نکنم.
 
صحبت اولم با اقا کوروش هست این که اقا کوروش مدیر محترم شما حتی ای بازی رو رو 360 تجربه نکردی چرا صحبت از این بازی میکنید اگه اشتباه نکرده باشم شما شماره 1 رو رو PC بازی کردی(نمیدونم 5 دقیقه بازی کردی یا تا اخرش رفتی که میدونم بازی نکردی از بحثات کا ملا معلومه ) که خوده شما هم میدونی چقدر نسخه PC امتیازش کم شد

برای بار 197854 ام نکاتی که من گفتم فارغ از پلتفرمه مثل موسیقی و شخصیت پردازی و چیزای دیگه که حوصله ندارم تکرارش کنم و وقتم با ارزشتر از اونه که بخوام برای تمامی طرفدارهای این بازی هر کدوم یک بار توضیح بدم. ( اگر فاکتور مستقل از پلتفرم رو نمیفهمید لطفا وقتم رو نگیرید)
میای در مقابل دوستانی که از ساله 2006 دارن این بازی رو میکنن خورده میگیری و میگی این بازی تحول نیست ایا دوستانی که تجربه کافی دارن دارن اشتباه میگن ؟؟؟ یا که شما که اصلا تجربه کافی نداشتین ؟؟؟

صلاحیت اظهار نظر ربطی به این نداره که فلان کس 2006 بازی میکنه. مگه اینجا بحث رد کردن فلان باس بازیه که حتما باید در این بازی صاحب تجربه باشی. برای تشخیص تحول نبودن این بازی همون یکبار تموم کردنش کافیه و مهمتر از اون باید یک اطلاعاتی در مورد صنعت گیم و تحولات عمده این صنعت و تاریخ گیم داشته باشید تا نظر بدید نه اینکه هرکسی بابا جونش براش 360 خرید بشه صاحب نظر در مورد تحولات صنعت گیم . همون اول هم گفتم تعداد رای اصلا ملاک نیست و صلاحیت رو در این چیزایی که گفتید نمیبینم.
حرفی شما زدین که خیلی خنده دار بود اینم اون بود که گفتین مایکروسافت به مه رشوه داده !!! از شما بعید بود !! حرفی واسه گفتن ندارید چرا حرف های فضایی میزنی؟؟

نمیتونید حرف دهن من بزارید . من هنوز بطور مستقیم نگفتم پول داده شده چون دادنش رو ندیدم و جایی هم ثابت نشده ولی شما ظاهرا فقط یکی 2 ماهه اخبار گیم رو دنبال میکنید که خبر از رسوایی رشوه ها ندارید. گناه بی اطلاعی خودتون رو گردن بقیه نیاندازید.
بعد دوستانی که ناراحت میشن عصبی میشن و اعتراض میکنن از این قضیه بن میشن؟؟؟

کسی حق نداره ناراحت و عصبی بشه و توهین یا تحریک به دعوا کنه. فرقی نداره موافق تحول بودن این بازی باشه یا مخالفش در هر صورت دسترسیش قطع میشه.
چرا در مورده این کاربر هیچ اقدامی نمیشه ؟؟؟

بهمون دلیل که با امضای یوزر هایی که مخالف ایشون و بقیه بودن هم هیچ برخوردی نشده. خوشحال میشدم اگر میدیدم وقتی به دوستان آزادی بیشتری برای اظهار نظر داده میشه جنبه نشون میدادند البته بعضی ها واقعا خوب و با جنبه بودند چه از طرفداران تحول چه از مخالفین تحول.
 
تا اینجایی من میدونم همه این بازی ها بعد از گیرز اومدن و به نوعی به تقلید از گیرز پرداختن

به نظرم در مورد مسائلی که توش اطلاعی ندارید بهتره نظر ندید !
Red Faction قبل از GeOW اومده !
 
سلام
و البته یه سلام مخصوص خدمت مدیران با معرفت که مارو بن کردن چرا؟ به اتهام زدن تهمت فن بوی
خیلی از دوستانه ما بخاطر این جو بن شدن
و حتی بعضیا از دنیای بازی خداحافظی کردن
چرا؟؟؟
یکی از مدیرای سایت میگفت امتیازی که سایت های معتبر به بازی گیرز دادن همه رشوه و جذب مشتری و... بوده
یه سوال دارم
چرا به بازی ای مسه پی اس 2010 که مسلما چند برابر گیرز طرف دار داره امتیاز به این پایینیرو میدن و وقتی به گیرز امتیاز بالایی میدن به دلیل رشوه بوده

سلام
اق کوروش جواب همرو دادی جز مااا
یادت نره

یکی نگفت بما
چرا
اون فردی که به طور مستقیم برگشت بما گفت دزد تو تاپیک تو بهش نگفتن ولی منو برای تهمت فنبوی بن کردن
 
سلام
اق کوروش جواب همرو دادی جز مااا
یادت نره

یکی نگفت بما
چرا
اون فردی که به طور مستقیم برگشت بما گفت دزد تو تاپیک تو بهش نگفتن ولی منو برای تهمت فنبوی بن کردن


در مورد کلمه دزد , pirate به معنی دزد دریایی ـه و piracy دزدی دریایی و در اصطلاح برای کسانی استفاده میشه که اثار دارای حق عدم تکثیر رو کپی و استفاده میکنند و متاسفام که بگم در مورد همه ما صدق میکنه حالا بهر دلیل مثلا ارزش کم پولمون یا عدم دسترسی یا هر دلیل دیگه. من نه قصد توجیح کپی رو دارم و نه اینکه بگم نمیفهمم حال کسانی رو که ندارن تا خرج گیم کنند ولی فرقی نداره در هر صورت نوعی دزدیه. اگه منظور این بود که جای اعتراضی نیست ولی اگه دزد رو بدلیل دیگه ای بکار بردن گزارش کنید تا رسیدگی بشه.

در مورد امتیاز دهی رشوه دادن روشی برای تبلیغ بیشتر محصول خود شرکته نه کم کردن امتیاز گیم حریف چون مسلمه که شرکت مقابل هم خرج میکنه و ضمنا من نگفتم رشوه داده شده. من از فساد سایتها گفتم و اینکه امتیازشون ملاک مهمی نیست.
 
شما با تصوراتتون خوش باشید. اصولا مشکل تعصب داشتن چیزی نیست که با بحث تو یک تاپیک بخواد حل بشه. چون اگر تعصب نداشتید میتونستید جوابها رو تو همین تاپیک پیدا کنید و بخونید. شما فرض کن این بازی تحول بوده . بقیه دوستان هم از سرو کله زدن با شما خسته شدند . به اندازه کافی دلیل براتون اورده شده که فقط یکی از اونها یه ادم نا اگاه رو میتونست اگاه کنه ولی همه اون دلایل نمیتونه ادم متعصب رو از نظرش برگردونه.

وقتی که حرف یه نفر غیر منطقی باید جلوش رو گرفت شما منو چرا بن کردی مگه فوش دادم یا چیزه دیگه ای گفتم فقط داشتم یک سری نااگاه رو اگاه میکردم کسی که یه بازی رو بازی نکرده حق نظر داره ولی دیگه توهین نکنه بهتر بگم خدشو لو نده .:cool:


به نظرم در مورد مسائلی که توش اطلاعی ندارید بهتره نظر ندید !
Red Faction قبل از GeOW اومده !
به هیچ وجه قابل مقایسه نیستند .
ولی تخریب پذیری ردفکشن فوق العاده است .

دوستان نمیدونم چه درکی رو از تحول دارن ؟! البته نظرها متفاوته. به نظر من تحول رو باید رو بازی مثل RE4 گذاشت که نسبت به نسخه های قبلی Re به کل تغییر کرده بود (اعم از گیم پلی، گرافیک، صداگزاری و...).
Gears of War یک بازی فوق العادس که هرکسی میتونه به یک اندازه ازش لذت ببره اما تحول ؟!!! فکر نکنم.
نظرت برای خودت محترمه و خیلی هم قشنگ ادا کردی و ممنون .
ولی اگه همه دوستان از همون اول همین جوری حرف میزدن که این جوری نمیشد که به دعوا بکشه .

خوب بریم سراغ تحول : شما میگی که گیم پلی . گرافیک . صداگذاری و ..... تحول نیست !!!!!! ( نظر شماست )

ولی فک کنم یکم بیشتر فک کنی بهتر باشه ببین زمانی که گیرز اف وار اومد خودت میگی فوق العاده بود و هست . حالا یه چیزی بهت میگم یه بازی بگو مثل گیرز همچین سبک جدیدی رو نشون داده باشه اخه تو میگی رزیدنت اویل این بازی چند نسخه قبل خود داشته و نسبت به انها تحول داشته . ولی اصلا بازی نبود که گیرز با اون مقایسه بشه که تحول یا نه .

:love: من گیرز رو خیلی دوست دارم حالا اگه فک میکنی تعصبی حرف میزنم به عنوان نظر قبول کن مرسی .:love:
 
Last edited by a moderator:
اول از همه این نکته رو بگم.

استفاده از سیستم کاورگیری ارتقاع یافته ، استفاده از اسلحه های جدید و نارنجک های متفاوت ، استفاده از وسایل حمل و نقل مناسب و ایجاد محیط ، داستان و شخصیت پردازی خوب ، گرافیک عالی بنا به اقتضای زمان ، سیستم شبکه و مولتی عالی و در آخر حمایت و پشتیبانی عالی نشان از این است که این بازی نمرات به حقی گرفته. سایت ها بررسی می کنند که الان در سال 2009 چه امکانات جدیدی نسبت به 2006 داریم. مطمئنا وقتی Un2 رو سونی بیرون میده باید با دید 2009 در آن نگریست. من ایمان دارم در سال 2006 این بازی بسیار بی نظیر ساخته شده بود. درسته که منم میگم این بازی تحولی در تاریخ و دهه اخیر نبوده ولی هیچ چیزی از سطح عالی بازی کم نمی کنه.

یک گله هم از مدیران دارم. فکر کنم اینجا داره الکی به فن بوی بازی داره کشیده میشه. من احساس می کنم 30 40 نفر از کسانی که این بازی رو تحول ندونسته اند حتی 1 ساعت این بازی رو در هر مدی بازی نکردند و روی صحبت دوستان و یا روی رقیب بودن پاسخ دادند. همین جریان باعث شده خیلی از دوستان 360 به حمایت از بازی بر بیان و حالا بنا به دلایلی هم بن بشن. ولی فکر نمی کنم این بحث دیگه برای BC جالب باشه و فقط داره رقابتی بین 360 و پی اس میشه. اگه واقعا اینطوری ادامه کنه پیشنهاد می کنم بریم روی بازی های انحصاری بهتری هم صحبت کنیم. به طور مثال Halo یا فورزا !

من دیگه واقعا نمی تونم خودمو متقاعد کنم که این بحث داره درست ادامه پیدا می کنه. بیشتر داریم بن شدن اعضا و موضوعات فرعی رو بررسی می کنیم.
در ضمن فکر میکنم مایکروسافت بازی هایی رو ساخته که تحول باشند و Goew تنها پروژه این شرکت نبوده.
 
با سلام من یکی از کاربرانی هستم که بن شدم بدلیل بی احترامی این اسمیه که مدیران روش گذاشتن البته خودم هم مقصر بودم ولی اینقدر بی دلیل بعضی از افراد داشتن این بازی رو میکوبیدن که از کوره در رفتم در کل شرمنده

صحبتی داشتم که امیدوارم بن نشم و پستم هم پاک نشه چون توش هیچ بی احترامی نیست

صحبت اولم با اقا کوروش هست این که اقا کوروش مدیر محترم شما حتی ای بازی رو رو 360 تجربه نکردی چرا صحبت از این بازی میکنید اگه اشتباه نکرده باشم شما شماره 1 رو رو PC بازی کردی(نمیدونم 5 دقیقه بازی کردی یا تا اخرش رفتی که میدونم بازی نکردی از بحثات کا ملا معلومه ) که خوده شما هم میدونی چقدر نسخه PC امتیازش کم شد و میای در مقابل دوستانی که از ساله 2006 دارن این بازی رو میکنن خورده میگیری و میگی این بازی تحول نیست ایا دوستانی که تجربه کافی دارن دارن اشتباه میگن ؟؟؟ یا که شما که اصلا تجربه کافی نداشتین ؟؟؟ حرفی شما زدین که خیلی خنده دار بود اینم اون بود که گفتین مایکروسافت به مه رشوه داده !!! از شما بعید بود !! حرفی واسه گفتن ندارید چرا حرف های فضایی میزنی؟؟؟ چرا افرادی که اصلا این بازی رو بازی نکردن باید بیان تو این تاپکیک مزه بریزن ؟؟؟ بعد دوستانی که ناراحت میشن عصبی میشن و اعتراض میکنن از این قضیه بن میشن؟؟؟ برای یه ادم که کلی تو گرز تجربه داره افت نداره یکسی برای مزه ریختن بیاد گرز رو مسخره کنه ؟؟؟ بعد که عصبی میشه حرفی میزنه شما بنش میکنید ؟؟؟ به نظرتون اون کسی که برا مزه ریختن اومده مقصره یا اونی که از این قضیه عصبانی میشه؟؟؟ اقای خسته و تنها چرا شما اول تاپکیک اعلام نکردی که فقط افرادی که تو 360 این بازی رو تجربه کردن صلاحیت پست دارن تا افرادی که پلتفورم 360 دارن و این بازی رو بازی کردن بیان نظر بدن نه یه عده الاف و مزه ریز بیان رو مخ ادما با چرتو پرت گفت راه برن ؟؟؟؟ و باعث بشن افرادی که رو این بازی تعصب دارن از کوره در برن و بن بشن یکی بیاد امضاشو باری تمسخر فن این بازی بکار ببره بعد بیاد بگه یکی از مدیران این رو به کنایه گفته هرکی به بلی رای داده باید بره ثبت احوال اسمشو بذاره اصغر و بعدش تنوع هم بده روزه بدش بیاد بگه ثبته احوال تعطیل شد بخاطر استفاده بیش از حد اسمه اصغر اقای محترم مدیررررررررر این بی احترامی نیست ؟؟؟ چرا در مورده این کاربر هیچ اقدامی نمیشه ؟؟؟ چرا تو این تاپکی هرکی که طرفدار این بازی بوده بن شده ؟؟؟ یا اینکه دسته همه شما تو یه کاسه هست ؟؟؟؟ در کل من اینجا چندتا چیز از این بازی میگم که تو هیچ بازی نبوده و نخواهد بود و فقط افرادی که این لازی رو به خوبی تجربه کردن میفهمن نه اونایی که نکردن
1 سیستمه کاور گیری سرعتی و کاور گرفتن به هر شی تو بازی
2 طراحی سلاح های بسیار منحصر به فرد SHOTGUN----TOURGH----BOOMSHOT----LONGSHOT---HAMMER OF DAWN
3 گرافیک منحصر به فرد در سال 2006
4-اولین بازی سوم شخص با مولتی پلیر انلاین بر روی کنسول ( نه PC
5 طراحی منحصر به فرد لوکیشن های بازی در مد کمپین
6 پخش شدن جسد به صورت بسیار طبیعی بعد از شلیک بخصوص اسلحه شاتگان
صدا گذاری -و دوبلورهای حرفه ای شخصیت های بازی که بسیار عالی و طبیعی طراحی شده بود
دوستان اینا یادم بود خیلی چیزا یادم رفت
در کل به قوله بزرگترا هرچی بزرگتر باشی دشمن بیشتر داری و این صحبت در مورد GEARS OF WAR است بدونید واقعا بازی بزرگی هست و تحول ایجاد کرد حتی تو بازی سنتر هم تحول ایجاد کرد باعث شد تو این مدت کم این همه پست ردو بدل شه پس به معنی واقعی تحولی... که این ما میدونیم:
که GEARS همیشه سر افرازه و طرفدارای خیلی زیادی هم داره
GEARS OF WAR XBOX LIVE FAN CLUB BEST PLAYERS
NAVID OF WAR RANK 63
X MEHRAN X RANK 57
E7 PSYCHO RANK 65
E7 PSYCHIC RANK 65
SHALASHASKA 40
SLYTANIX RANK 65
MAN OF PERSIA RANK 53
CPT MAHDI RANK 48
AND..............


اقا کوروش مگه مهران چی گفته که بنش کردین ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟:confused::confused::mad:
حرف منطقی داره میزنه اخه چه دلیلی داره من که متوجه نمیشم .:sick:
بیاین بدون دعوا و توهین جواب همدیگرو بصورت منطقی بدیم .:evil:
 

به نظرم در مورد مسائلی که توش اطلاعی ندارید بهتره نظر ندید !
Red Faction قبل از GeOW اومده !
قبل از GEOW اومده ولی از نظر تخریب پذیری به گیرز 1 در اون زمان نمیرسید .
ولی ردفکشن جدید ترکونده از لحاظ تخریب پذیری قبول دارم .

آهان پس GeOW بهترین فیزیک رو هم داره ؟؟ عجب من نمیدونم نقش Red Faction ، Starwars FU ، Bad Company و ... در فیزیک چیه !
الحق که گیمر حرفه ای هستید !
بازی هایی که میگی متمرکز شده روی این نکته تخریب پذیری و حرف Stone cold عزیز یکمکی عجیب بود واسه من .:biggrin1:;)
 
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or