آیا به نظرتون GEARS OF WAR تحول بود؟؟

آیا به نظرتون GEARS OF WAR تحول بود؟؟؟

  • بله

    رای‌ها: 179 54.1%
  • خیر

    رای‌ها: 152 45.9%

  • مجموع رای دهنده‌ها
    331
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.
دوست عزیز معنی جدیدی از کلمه تحول رو من از شما یاد گرفتم . فکر کنم باید این رو بنام خودتون ثبتش کنید.
دوست من شما پست منو کامل خوندی متوجه شدی ولی نمیدونم چرا میخوای یه جور دیگه وانمود کنی.
کل پست من این بود که همونجور که هیلو روی کنسول تحولی در بازیهای اول شخص بود geow هم تحولی در بازیهای سوم شخص بود.به همین سادگی.
 
دوست من شما پست منو کامل خوندی متوجه شدی ولی نمیدونم چرا میخوای یه جور دیگه وانمود کنی.
کل پست من این بود که همونجور که هیلو روی کنسول تحولی در بازیهای اول شخص بود geow هم تحولی در بازیهای سوم شخص بود.به همین سادگی.
حالا ما باید بیام شما رو توجیه کنیم که FPS کنسولی رو Golden Eye متحول کرد . نه Halo !
 
geow هم تحولی در بازیهای سوم شخص بود.به همین سادگی.
میشه شما لطف کنی چندتا از اون ایده های جدید این geow رو به ما بگی؟ بلاخره باید 4 تا ایده جدید برای سبک اکشن سوم شخص داشته باشه دیگه تا بشه تحول؟؟!!!؟
 
خوب بنده و اونائی که باید جواب خودشون رو گرفتن.
چه خوبه آدم یاد بگیره که به جز خودش یه 6.5 میلیارد آدم دیگه رو زمین هستن و اونا هم آدمن و اونا هم حق نظر دارن و اونا بسیار متفاوت با اونها فکر میکنن.این که بنده بگم چون بنده از موسیقی سنتی بدم میاد پس باید گند زد به این نوع موسیقی خیلی خیلی بی انصافی و تند روی هست.بنده هم یک سوال دارم.این مجله های وطنی هم آیا با رشوه خریده شدن؟؟؟؟:-"
مجله های وطنی که تو ایران هم کم نیستن.یه نمونش بازی نما . بازی رایانه.به قول بازی نما که نقد شماره دوم این بازی بهش 9.8 داد و در پایان نقد گفت کی گفته این بازی داستان نداره.آیا این 86 نفری که به گزینه بله رای دادن هم خریده شدن.قسم میخورم از اون تعدادی که به گزینه خیر رای دادن حداقل 70 درصدشون یا فن ps تشریف دارن یا این بازی رو تجربه نکردن.ولی بازهم با احتلاف خوبی کاربرا اعتقاد دارن این بازی در سبک سوم شخص تحول بود.
بنده به شخصه از god of war بسیار متنفرم.ولی هیچ وقت اینو تو بوق نکردم.بعدشم این که من بیام خیلی محترمانه بگم از این بازی بدم میاد خیلی فرق داره تا بیام بدون هیچ منطقی تمامی چیزهایی که دنیا داره تائیدش میکنه رو زیره سوال ببرم.دنیا داره میگه شخصیت کریتوس عالی هست.حالا این وسط من یه دفعه بیام بگم این اصلا شخصیت دره پیتی هست به نظرتون خوبه؟با اینکه من به شدت هم از کریتوس بدم میاد.یه مثال ساده میزنم.
اگر یکی جلوی شما وایسه و دست چپش رو بالا ببره شما از دیدگاه خودتون فکر میکنید دست راستش رو بالا گرفته و تا وقتی که خودتون رو جای اون شخص نگزارید متوجه نمیشید اون طرف دست چپش رو بالا گرفته.ما ایرنی ها عادت نکردیم برای قضاوت در هر موردی باید خودمون رو در جایگاه طرف مقابل قرار بدیم.یا حداقل قبول کنیم به جز من هم شخصه دیگری هست و انسان هست و وجود داره و وقتی وجود داره حق حرف زدن داره و وجود من وجود تو رو زیر سوال میبره.
به قول ژان پل سارتر:وجود من تو رو نفی میکند

اگه اشتباه نکنم شما این تاپیک رو زدید.

حالا شما اینطور فکر کن که من معنی تحول رو نمیدونم, حالا شما برام روشن کن که از روی چه حسابی گفتی که gears of war تحول بود؟
چند تا از نمونه هایی رو که باعث شده که شما فکر کنی این عنوان تحول بوده رو هم بگو؟
 
قبلا هم جوابتو گرفتی . ولی بازم همین مسئله رو میگی ! بازیهایی مثل Sims هم پرفروش ترین بودن ! خیلی بازی بزرگ و تاپی هستن ؟
شما بازی کردی ! ما هم بازی کردیم ! منکر این نیستم که نباید این بازی رو بازی کرد ! برعکس امتحان کردنش ضرری نداره ! اما وقتی بخوای برای یه بازیی که از نظر محتوایی از متوسط هم بالاتر نمیره ! در حد همون متوسط بهش نگاه میکنی ! من بازم میگم با اینکه خودتون رو دارین شهید میکنین تا بگین بازی متحول کننده ی صنعت گیم بوده ! ولی نبوده ! در هیچ زمینه ای !
حتی بازی نتونست شما رو برای یه دیالوگ ( اصلا چیزی به نام دیالوگ داشت یا بدیهه پردازی بود ؟ ) به فکر وادار کنه ! البته بعضیا تو همون جمله ها هم تفکر میکردن که اون فحشی که مرحله اول میداد جذاب تر و سکسی ترش کرده بود یه اون فحشی که مرحله اخر داده بود ! کلا طرز تفکر خیلی از شما ها تو طول بازی رسیدن از نقطه ی A به B بوده بدون اینکه حتی ذره ای به مختون فشار بیارید ! که اصلا دارین برای چه هدفی بازی میکنین ! چون نمونه ی عینیش رو جلوی خودم دارم برام مسجله که درست میگم !

من جواب شما رو دادم در پست قبلم ! برید در صفحات قبل ببینید و بعد به من بگید که بازیی که هم فروش بالایی داره هم مخاطبانش به طور طولانی مدت هستند و هم نسخه دومش فروش بالایی داره و هم بالاترین میانگین امتیازات و نقد ها رو در سبک خودش گرفته ممکنه که چنین جمله ای در موردش صدق کنه ؟

از نظر محتوایی از متوسط هم بالاتر نمیره !

من تو هیچکدوم از پستهام نگفتم گیرز تحول هست ! ولی میگم گیرز پایه گذار یک استاندارد جدید بود که خیلی از بازیها رو مجاب کرد این استاندارد رو رعایت کنن !!

حتی بازی نتونست شما رو برای یه دیالوگ ( اصلا چیزی به نام دیالوگ داشت یا بدیهه پردازی بود ؟ ) به فکر وادار کنه ! البته بعضیا تو همون جمله ها هم تفکر میکردن که اون فحشی که مرحله اول میداد جذاب تر و سکسی ترش کرده بود یه اون فحشی که مرحله اخر داده بود ! کلا طرز تفکر خیلی از شما ها تو طول بازی رسیدن از نقطه ی A به B بوده بدون اینکه حتی ذره ای به مختون فشار بیارید ! که اصلا دارین برای چه هدفی بازی میکنین ! چون نمونه ی عینیش رو جلوی خودم دارم برام مسجله که درست میگم !

گیرز بازی پلتفرمر نیست ، گیرز ادونچر نیست ، گیرز اپن ورلد نیست ، گیرز نقش آفرینی نیست ، گیرز یک TPS هست و شما میتونید چندتا TPS در سبک علمی - تخیلی معرفی کنید که از گیرز محتوای بیشتر و شخصیت پردازی عمیقتر داشتن و ... لطف کنید و ما رو مستفیض کنید و چند بازی TPS رو برای ما مثال بزنید که در این زمینه ها از گیرز جلوتر بوده !!
 
حالا ما باید بیام شما رو توجیه کنیم که FPS کنسولی رو Golden Eye متحول کرد . نه Halo !
ول کن نیما تو هم مثل اینکه تنت خورده به تنه بعضی ها :دی
 
من بازینما رو نمیخونم و نمی دونم چی میگن پس در نتیجه نمیتونم نظر بدم ضمنا تو مجله ها هم واقعا منتقد نمیتونه بدون ملاحظه نقد کنه چون مجله هزینه داره و باید بفروشه پس معلومه که باید تا حدودی رعایت حال مخاطبان رو بکنه دقیقا مثل من که اینجا خیلی دارم کنترل میکنم که نظر واقعیم رو در مورد بازیها نگم.
فراموش نکنیم تو همین سایت تو تاپیک بازی رایانه سر یه نقد سهیل منصوری ملت چه داد و هواری راه انداخته بودن ( یادم نیست کدوم بازی ) چون واقعا چیزی رو که میدید نقد کرده بود و کمتر ملاحظه کرده بود ( ضمن اینکه همون موقع بهش گفتم هنوز نقدش ملایمه). یا مثلا من هنوز جرات نکردم ایرادات بازی Dragon Age رو بگم کاری هم ندارم سایتها امتیاز بالایی بهش دادن . اصولا وقتی ایراداتی از چیزی میبینم دلیلی نداره که چون فلان سایت یا منتقد ندیده منم خودم رو به ندیدن بزنم ضمن اینکه برای چندمین بار بحث از تحول به خوب یا بد بودن این بازی منحرف شد.


اتفاقا این طرفداران بازی ها هستند ( چه این بازی و چه بازیهای دیگه ) که توان تحمل نظر مخالف رو ندارند و زمین و اسمون رو بهم میبافند تا نظر طرف مقابل رو رد کنند. ضمن اینکه تا حالا کسی نتونسته منو متهم به طرفداری از پلتفرم خاصی بکنه.
آقا کوروش من شما اصلا متهم به طرفداری نکردم.ازتون بابت بی احترامیم هم عذرخواهی کردم.
البته نه فقط از شما.من از هر کاربری که حس کنم بهش بی احترامی کردم سریعا میرم ازش عذرخواهی میکنه.خدائیش یه بار دیگه پستهای خودت رو از اول بخون.هر کی هر جوابی بهت داد شما یه جوری طرف رو پیچوندی.از رشوه صحبت به میون آوردی.از تبلیغات.آخه مگه اینجا خارجه که در مورد بازی تبلیغ بشه.تنها سایتی که به صورت جدی در این زمینه فعالیت داره همین سایت هست که این سایت هم 4 سال پیش من نمیدونم تاسیس شده بود یا نه ولی میدونم این سایت 2 سال هست رو بورسه.من یه صحبت خیلی کلی کردم تحول از دیدگاه من یعنی:باب کردن و جا انداختن چیزی که تا قبل از اون کسی اون رو بوجود نیاورده..شما به من بگو.در بازیهای TPS قبل از GEARS OF WAR کدوم بازی بود که همچین سیستمی رو پیاده کنه.اکثر بازیهای TPS مثل اسپلینتر سل که واقعا میمیرم براش و یا متالگیر همشون سبک مخفی کاری و کند بود و تنها عنوان سریع و مهیج در این زمینه شاید فقط مکس پین بوده باشه.(شاید بازم بوده ولی الان یادم نیست)کیل سوویچ هم بود.
خودتون هم میدونید قبل از این بازی تعداد بازیهای FPS خیلی بیشتر از الان بود.ولی درست بعد از سال 2006 تعداد بازیهای TPS چند برابر شد.نمونه بارزش QOS که واقعا دیگه گندش در آورده بود.یک بازی یک سایت و دو تا سایت و نهایت 10 سایت رو ممکنه فریب بتونه بده و یا بخره.اما این همه سایت و مجله و این همه بازیباز که اون رو تحولی در صنعت گیم میدونن چی میشن.همه اینها میشه باد هوا ولی نظر شما یا من میشه آیه قرآن.
البته من تو این سایت انتظاری هم از خیلی از کاربرا ندارم.کاربرهائی که NATAL رو میگن بچه بازی و مزخرف اما MOTION CONTROLLER رو معجزه میدونن. و منجی عالم بشریت:sick:
 
اول از همه چیز بگم که Geow تو TOP 100 منم نیست و قصده طرفداری از این بازی رو ندارم. ولی بعضیا چنان این بازی رو مغرضانه میکوبند که انگار این بازی اینقدر مشکل داره که حتی قابله بازی کردن نیست و در حده یک Shovelware پایین میارنش!!!



شما با این حرفت دیگه داری در و دیوار رو هم میزنی. من بشخصه قبل از خریده یه جنس حالا هر چی میخواد باشه، حتما چند تا Review دربارش میخونم. درسته تو یک نقد ممکنه بزرگنمایی برایه فروشه بیشتر باشه ولی نه تو همه نقدها. خیلی کارشناسا اعتبارشون بالاتر از این حرفاست که به یه بازیه خیلی معمولی با داستان و شخصیت پردازیه بد همچین امتیازاتی بدن.


اتفاقا آزادی بدونه نظم و ترتیب همونی میشه که گفتم: هرج و مرج. من عضوه دو ماهه نیستم اینجا ولی متاسفانه اینجا افرادی که نقشه کنترلی و ایجاده نظم رو هم دارند خودشون هیزم خشک تو آتیش میریزن.



اتفاقا بحث منطقی چیزه خوبیه ولی نه تخریب. باور کن Geow حتی تو TOP 100 من نیست. من Geow2 رو اصلا بازی نکردم! اینکه شما از یه بازی خوشت نمیاد بحثش جدا ولی کوبونده یه بازی که به جرات همه کارشناسهایه سایتهایه معتبر نقدهایه مثبتی ازش داشتن چه معنی میتونه داشته باشه؟

استفاده از عبارت های کلیشه ای مثل خودتو به درو دیوار میزنی نمیتونه جواب منطقی به بحث باشه . من از میلیونها دلار هزینه بازاریابی و تبلیغات گفتم و شما از درو دیوار . اگر منطق اینه که ممنون میشم با این منطق ادامه ندید.
در مورد کنترل سایت متاسفانه در حیطه اختیارات شما نیست که نظر بدید . من ترجیح میدم بجای محدود کردن کاربرها با قفل کردن تاپیک فقط اونی رو که جنبه ازادی نداره رو محدودش کنم. حالا اختیار با شماست که جزو کدوم دسته باشید.
ضمنا تحول با نقد مثبت از طرف بقول شما کارشناسان فرق داره.
 
میشه شما لطف کنی چندتا از اون ایده های جدید این geow رو به ما بگی؟ بلاخره باید 4 تا ایده جدید برای سبک اکشن سوم شخص داشته باشه دیگه تا بشه تحول؟؟!!!؟
دوست عزیز من به طور کامل توضیح دادم.در ضمن منظور من کنسولهای نسل جدید بود.در ضمن تحول فقط مطلق به به بازیه خاص نمیشه.تحول میتونه دائما تکرار بشه
اگر این بازی تحولی نداشت رغبت شرکتهای بازیسازی به ساخت بازیهای سوم شخص چند برابر نمیشد.
 
آخرین ویرایش:
اگر یکی جلوی شما وایسه و دست چپش رو بالا ببره شما از دیدگاه خودتون فکر میکنید دست راستش رو بالا گرفته و تا وقتی که خودتون رو جای اون شخص نگزارید متوجه نمیشید اون طرف دست چپش رو بالا گرفته.ما ایرنی ها عادت نکردیم برای قضاوت در هر موردی باید خودمون رو در جایگاه طرف مقابل قرار بدیم.یا حداقل قبول کنیم به جز من هم شخصه دیگری هست و انسان هست و وجود داره و وقتی وجود داره حق حرف زدن داره و وجود من وجود تو رو زیر سوال میبره.
سفسطه محض
قبل از اینکه حرفی رو بزنی ،خودت رو بزار جای طرف مقابلت.ببین میتونی قبول کنی؟
آدم یاد مایلی کهن میافته
به قول ژان پل سارتر:وجود من تو رو نفی میکند
این بود تحولی که میگفتی؟ از اول تاپیک یه عده راه افتادند در مورد چیزایی حرف میزنن که هیچ ربطی بعنوان تاپیک که نداره.تازه از مخالفان هم انتقاد میکنند که از روی تعصب حرف می زنند.
پست قبلی من رو هنوز کسی جواب نداده.
حرف از گرافیک و طرفدار زیاد و نشانی از تحول نیست.بار علمی سایت رو در حد در قابلمه پایین نیارید..... چه چیزی رو متحول کرد؟این انقلاب و دگرگونی عظیم کجاست؟چه سبکی در دنیایی بازی ایجاد کرد؟چند بازی در دنیا به تقلید محض از این بازی روی اوردند.
اینقدر معنی و ارزش کلمه تحول رو پایین نیارید.بازی هایی کمی توی دنیا هستند که صنعت گیم رو متحول کردند و پایه گذار سبک جدید و محصر بفرد شدند.
تحول این این نیست که یه بازی رو انجام بدی و از اون خوشت بیاد و پاسی بری واسش تاپیک بزنی.
تاپیک با سفسطه و مغلطه داره هرز میره.این چنین پست هایی حتی نظرسنجی بالا رو زیر سوال میبره.چون سوال چیز ذیگری هست و پاسخ ها به هر چیزی مربوط هستند الا سوال.
 
امکان نداره یه ip جدید بدون تحول بتونه اینقدر طرفدار پیدا کنه.
 
خوب بنده و اونائی که باید جواب خودشون رو گرفتن.
چه خوبه آدم یاد بگیره که به جز خودش یه 6.5 میلیارد آدم دیگه رو زمین هستن و اونا هم آدمن و اونا هم حق نظر دارن و اونا بسیار متفاوت با اونها فکر میکنن.این که بنده بگم چون بنده از موسیقی سنتی بدم میاد پس باید گند زد به این نوع موسیقی خیلی خیلی بی انصافی و تند روی هست.بنده هم یک سوال دارم.این مجله های وطنی هم آیا با رشوه خریده شدن؟؟؟؟:-"
مجله های وطنی که تو ایران هم کم نیستن.یه نمونش بازی نما . بازی رایانه.به قول بازی نما که نقد شماره دوم این بازی بهش 9.8 داد و در پایان نقد گفت کی گفته این بازی داستان نداره.آیا این 86 نفری که به گزینه بله رای دادن هم خریده شدن.قسم میخورم از اون تعدادی که به گزینه خیر رای دادن حداقل 70 درصدشون یا فن ps تشریف دارن یا این بازی رو تجربه نکردن.ولی بازهم با احتلاف خوبی کاربرا اعتقاد دارن این بازی در سبک سوم شخص تحول بود.
بنده به شخصه از god of war بسیار متنفرم.ولی هیچ وقت اینو تو بوق نکردم.بعدشم این که من بیام خیلی محترمانه بگم از این بازی بدم میاد خیلی فرق داره تا بیام بدون هیچ منطقی تمامی چیزهایی که دنیا داره تائیدش میکنه رو زیره سوال ببرم.دنیا داره میگه شخصیت کریتوس عالی هست.حالا این وسط من یه دفعه بیام بگم این اصلا شخصیت دره پیتی هست به نظرتون خوبه؟با اینکه من به شدت هم از کریتوس بدم میاد.یه مثال ساده میزنم.
اگر یکی جلوی شما وایسه و دست چپش رو بالا ببره شما از دیدگاه خودتون فکر میکنید دست راستش رو بالا گرفته و تا وقتی که خودتون رو جای اون شخص نگزارید متوجه نمیشید اون طرف دست چپش رو بالا گرفته.ما ایرنی ها عادت نکردیم برای قضاوت در هر موردی باید خودمون رو در جایگاه طرف مقابل قرار بدیم.یا حداقل قبول کنیم به جز من هم شخصه دیگری هست و انسان هست و وجود داره و وقتی وجود داره حق حرف زدن داره و وجود من وجود تو رو زیر سوال میبره.
به قول ژان پل سارتر:وجود من تو رو نفی میکند

نه این 86 نفر نظر خودشون رو دارن، خیلی های دیگه هم خیلی نظرها دارن. دنیا یه موقع می گفت خورشید دور زمین می چرخه، دنیا یه موقع اشخاص رو به اتهام جادوگری می سوزوند، دنیا یه موقع می گفت هرچی تو کتب مقدس نوشته وحی منزله، همون دنیا همه اینارو امروز رد کرده... پس چیزی که امروز به قول شما دنیا میگن ممکنه با فردا فرق کنه.

کریتوس رو اگر بگن من بهشون حق میدم، چون یک داستان قدرتمندی وجود داره که کریتوس رو شرح میده و توصیف میکنه.

من میخوام بدون کی مارکوس فینکس رو توصیف میکنه؟ دایلوگ های قصار کاراکترای دیگه یا خود مارکوس؟ دشمنایی که معلوم نیست هدفشون از حملاتشون چیه و یا اصلا چه انگیزه ای برای نفس کشیدن دارن؟ معلوم نیست اصالتشون چیه! نصفشون ارگانیکن نصفشون اینسکتن، توحششون نشون میده بی تمدن و شعور هستن ولی صاحب تکنولوژی و فناوری خفنن.. تضاد تا چه اندازه باید تو سره خودش بزنه تا اینجا دیده بشه؟

حالا ما اصلا با داستان اینجا کاری نداریم، که من میگم نداره. بله نویسنده بازینما درست میگه پلات داره بازی ولی ارزش این پلات چقدر آخه؟ چی میخواد بگه؟ چیو میخواد نشون بده؟ برای چی اصلا؟ هدف چیه...

دوم هم پلات نداشت، داستان نداشت در رو باز میکردی میرفتی میزدی تو سر و کله ملت. ولی خب اون هدفش مشخص بود، اون اولین بازی اولش شخص اکشن بود و بنیانگذار یه سبک بود. Gears of War بنیان چیو گذاشته؟ چه چیزی رو برای اولین بار آورده که بقیه نداشتن؟!

سیستم کاور گیری تو کیل سوییچ بود، قبل از اون تو Splinter Cell بود و قبل از اون هم تو MGS بود.

دوربین بالا شونه رو اول آورده؟ که قبل از اون توی RE4 بود و باز توی SC هم بود.

سبک سوم شخص رو بوجود آورده؟! که قبل از وجود خود کلیف بلزینسکی وجود داشته.

توضیحاتی که طرفدارای این بازی دادن همه حاکی از اینه که در Gears of War چرخ دوباره اختراع شده!!! در صورتی که چرخ بوده، دو چرخه بوده، سه چرخه بوده، چهارچرخ بود و از این ها بیشتر هم بوده... تنها کاری که تو GeOW شده اومده این المان ها رو کنار هم گذاشته و یک ترکیب خوب بوجود آورده. هیچ چیز جدیدی در بازی وجود نداشته که قبلا نبوده باشه و حضورش باعث بوجود اومدن یک استاندارد جدید و یا تحول شگرف در چیزی شده باشه...

در مورد بقیه حرفاتم به قول اوریپیدس "زرنگ بازی نشان از خردمند بودن نیست."

یعنی فکر نکن که الان خیلی از بقیه بیشتر میفهمی و سعی نکن اینطوری نشون هم بدی. چون نیست به این شکل.
 
آخرین ویرایش:
تاپیک با سفسطه و مغلطه داره هرز میره.این چنین پست هایی حتی نظرسنجی بالا رو زیر سوال میبره.چون سوال چیز ذیگری هست و پاسخ ها به هر چیزی مربوط هستند الا سوال.

خوب دوست عزیز علتش اینه که مخالفان این بازی به جای بحث فقط میکوبن.وقتی دوستان از اضافه شدن چیزهای جدیدی به بازی گفتن و اینکه قبل از این در هیچ بازیه دیگه ای نبوده گفتن اینا تحول نیست.هرچی گفتن گفتن تحول نیست.بعدشم که به راحتی همچین شاهکاریو در حد بازیه لطفعلی خان زند پایین اووردن.:biggrin1:بعدشم که بحث فروش و استقبال و خلاصه هرچی گفتن مخالفان گفتن مهم نیست.
خوب معلومه تاپیک به اینجا میکشه.
 
حالا سیاوش به فلسفه نظر شخصی اشاره کرد . تو این تاپیک پستی نداده بودم و فقط نظاره گر بودم .
فقط چیزی که به ذهنم رسید اینکه هر چیزی نظر شخصی نیست . نظر تحمیلیه . همونطور که دوستان میان با اعتماد به نفس خاصی میگن Uncharted 1 خیلی بهتر از Uncharted 2 بود ، آخرش هم مد شده میزارن in my opinion ! این اصلا با عقل یک بشر و جاندار جور در نمیاد چه برسه بخواد نظر شخصی باشه .
نظر شخصی تا جایی محترم و قابل قبول ِ که از روی احساس و تعصب نباشه ! من Gearz 1 رو بازی کردم ، بازی خوبی بود ، ولی چیزی به اسم تحول نداشت همونطور که خیلی از بازی های الان ندارن . نگه MW2 که میاد میشه بهترین Lunch تاریخ و بهترین Shooter منظومه شمسی نو آوری داشت ؟ نخیر ، نواوری که نداشت هیجی فقط یه بازی تجاری بود با 5 ساعت Gameplay که کپی برابر اصل خودش MW1 بود .
 
اگر این بازی تحولی نداشت رغبت شرکتهای بازیسازی به ساخت بازیهای سوم شخص چند برابر نمیشد.
شما حتی نمیتونی دو عدد ایده جدید رو تو این بازی نام ببری!
رغبت؟:laughing: اتفاقا الان تعداد بازیای سوم شخص نصف نسل قبل هم نیست!
برعکس بازیای اکشن اول شخص چند برابر شده
 
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or