آیا به نظرتون GEARS OF WAR تحول بود؟؟

آیا به نظرتون GEARS OF WAR تحول بود؟؟؟

  • بله

    رای‌ها: 179 54.1%
  • خیر

    رای‌ها: 152 45.9%

  • مجموع رای دهنده‌ها
    331
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.
میدونید چرا نوید قاطی کرد اون حر فارو زد ؟؟؟
بخاطره اینکه یکی از بچه های xbox live هست و درک میکرد قضیه رو مثله من حسابی حرسش در اومد
اون قاطی کرد اونجوری برخورد کرد
من هیچی نگفتم

چون ارزش نداره اینجا کسی باری بازی که نمیشناسیدش بحث اضافه بکنه این اخرین پستی بود که من زدم فقط خواهش میکنم در مورده بازی که درک نکردید یا به مقدار لازم بازی نکردید هیچ وقت در موردش بحث نکنید مخصوصا اگه تو تاپکیک چند نفر باشن که این بازی خوراک روزو شبشون باشه و کامل بشناسند بازی رو
 
دوستان چرا نمیشینید قشنگ بحث کنید. لطفا اگه میشه این بحث ها رو تموم کنید و نظر دیگران رو مورد عنایت قرار ندید.
از نظر من هم این بازی خیلی عالی بود و بدون شک هم تو تاریخ همیشه می مونه. درسته خیلی ها هم از این بازی به دلایلی خوششون نیومد. کلا من و بقیه هیچی. ما مبتدی و تازه دستمون به کیبورد و دسته و ... خورده. شما ها هم سن گیمیتون بیشتر از 2005-6 (با این خشوعی که دارن چه ادعایی هم در پس پرده دارند) ، ولی چجوری میخواید نمرات ، تفاسیر و کلا نظر همه منتقد ها و نویسنده ها ، چه ایرانی و چه غیر ایرانی ، رو زیر پا بگذارید. من به شخصه از GOW که همه براش سر و دست میشکونید متنفرم. دلیلی داره بیام بگم چرته یا مزخرفه در حالی که به قول یکی از بچه ها یکی از بزرگترین فرانچایز های تاریخ هست؟؟؟
فکر کنم ساده تر از این نمیشد توضیح داد. لطفا تمومش کنید. هر کس اگه نظر خودشو بگه و دیگران هم به سلیقش احترام بذارند این قایا پیش نمیاد.
خیلی جالب میشه با این همه احترامی که گذاشتم یه نفر بیاد یه تیکه ای به من هم بندازه. :biggrin1:
بازم ببخشید مداخله کردم.
 
چرا اکثر مدیرها و یا اعضای تحریریه و یا کاربران فعال فن PS3 هستن اگر این بحث ها در مورد MGS یا U2 بود حتماً چند تا مدیر و یا عضو تحریره رو میدیدم که داشتن ازش دفاع میکردن و کسی رو که به بازی ایراد میگرفت به باد انتقاد میگرفتن ولی تو قسمت 360 و در یک تاپیک مخصوص عنوان انحصاری 360 هر کس هر جور که دلش میخواد بازی رو کوچیک میکنه و هیچ اتفاقی هم نمی افته غیر از این که چهار نفر که به معنای واقعی اعصابشون خرد شده و می خوان از بازیی که دوسش دارن دفاع کنن بن میشن !!؟ اگر اشتباه میکنم روشنم کنید ! بحث منطقی میکنیم !
 
Gears Of War واقعا یک تحول بود . مخصوصا در بخش آنلاین که 100% موفق ظاهر شده . هر کسی آنلاین ای بازی رو کرده میدونه که لذت بخش ترین بازی تو لایو . در کل هر کسی نظری داره و نظر همه قابل احترام .
 
ولی تو قسمت 360 و در یک تاپیک مخصوص عنوان انحصاری 360 هر کس هر جور که دلش میخواد بازی رو کوچیک میکنه و هیچ اتفاقی هم نمی افته

عنوان تاپیک رو بخونید لطفا. نگفته تعریف کنید. پرسیده ایا تحول بود . طبیعیه که مخالف بیاد و حرفش رو بزنه .
غیر از این که چهار نفر که به معنای واقعی اعصابشون خرد شده و می خوان از بازیی که دوسش دارن دفاع کنن بن میشن !!؟ اگر اشتباه میکنم روشنم کنید ! بحث منطقی میکنیم !

اگر کسی اعصابش خرد بشه و بزنه کسی رو بکشه نباید مجازات بشه؟ اگر بحث منطقی میکنیم برای هر قانون شکنی مجازاتی هست.
 
آقا کوروش بنده همین جا و در حضور همه کاربرا ازتون عذر میخوام.
بنده بخاطر عصبانیتم از بعضی مدیرا در مقابل شما هم تند رفتم.ببخشید.
 
آقا کوروش بنده همین جا و در حضور همه کاربرا ازتون عذر میخوام.
بنده بخاطر عصبانیتم از بعضی مدیرا در مقابل شما هم تند رفتم.ببخشید.

دوست عزیز نیازی به عذرخواهی نیست نه دعوا داریم نه توهینی شده . من از کسی دلگیری خاصی ندارم فقط بر حسب وظیفه مجبورم گاهی تذکر بدم همین.
 
عنوان تاپیک رو بخونید لطفا. نگفته تعریف کنید. پرسیده ایا تحول بود . طبیعیه که مخالف بیاد و حرفش رو بزنه .


اگر کسی اعصابش خرد بشه و بزنه کسی رو بکشه نباید مجازات بشه؟ اگر بحث منطقی میکنیم برای هر قانون شکنی مجازاتی هست.

من هم نگفتم تعریف کنید و یا بد بگید ! مخالف حق داره حرفش رو بزنه و موافق هم حق داره حرفش رو بزنه ! ولی هیچ کدوم از اینها با اغراق و بزرگنمایی و یا تحقیر و کوچک نمایی راه به جایی نمیبره ! اگر در ابتدا افراط کنید در نهایت به تفریط میافتید و بلعکس ! انتقاد معناش این نیست که هر بخش از بازی رو به یکی از قسمتهای بهترین بازیها در سبک های مختلف مقایسه کنید ! و یا اینکه این بازی رو با یه بازی سال 1990 مقایسه کنیم و بگیم خب این یک تحول بزرگ هست !!

بهترین راه ، راه تعادل هست و رعایت کردن یکسری حدود ! اگر یکسری نمی اومدن و بازی رو به شدت نمیکوبیدن ( در قالب انتقاد ) یکسری هم نمی اومدن بگن این بازی از دماغ فیل افتاده و ... و یا پستهایی نمیدادن که به بقیه بی احترامی بشه !

من اون پست رو نخوندم و نمیدونم نوید چی گفته ! ولی تا اونجایی که من میشناسمش و پستهاش رو دیدم خیلی خوش برخورد و با جنبه هست ! نهایت چیزی هم که بگه تیکه ای میندازه که اون هم سنگین نیست و راحت میشه از کنارش رد شد ! مطمعن باشید اتفاقی افتاده تو این تاپیک که باعث شده همچین کاربری با این خصوصیات اخلاقی یهو حرفهایی که نباید بگه رو میگه !

بحث منطقی این نیست که یک طرف رو اول بکوبیم و بعد بگیم خب ، حالا بیا از خودت دفاع کن ! باید چارچوب ها اول مشخص بشه و بعد در داخل اون چارچوب و با رعایت انصاف بحث کنیم ! نه من بیام بگم گیرز تحولی اساسی بود ( که با تمام عصبانیتم هیچ وقت نخواستم همچین حرفی رو بزنم و نزدم ) و نه یکی بیاد بگه گیرز یه آشغال بود !

افراط و تفریط در اثر هم بوجود میان !
 
lycan1367؛
اون موقع که شما تو پوست نارگیل بودی من داشتم این اعجوبه هزاره رو نقد می‌کردم،‌ امتیاز خوبی هم بهش دادم تو اون نقد، (که بعدا پیشمون شدم متاسفانه) و خیلی قبل‌تر از اون زمانی که شما تفاوت نکرومنسر رو از تکسچر تشخیص نمی‌دادی تو Hell در Diablo برای خودم دنیایی داشتم... اگه شعور صحبت کردن ندارید صحبت نکنید چون من با آدم بیشعور مثل خودش صحبت میکنم
 
تو همین تاپیک خیلیها 10 برابر بدتر و تحریکانه تر از نوید پست دادن ولی حتی اخطار هم نگرفتن.
شما میخواستی جدی بودنتون رو نشون بدید که خوب یکی رو همینجوری انتخاب و بن کردید.
 
سلام
بله ! بازی گریز 1 تو زمان خودش خدا بود از همه نظر خیلی ها به خاطر این بازی ایکس گرفتند;) هر چند به نظرم داستان و بازینامه بازی اشغالی بیش نبود و کلا خوشم نیومد:-" اما گرافیک و گیم پلی و صدا اش تو زمان خودش گاد بود و از اون بهتر نمی شد :smile:
 
ببخشيد وسط دعوا نظر ميدم!
به نظر من گيرز يك تحول بزرگ بود تو اين سبك! معمولآ بازي هايي كه در يك سبك وارد ميشن باعث ميشن در ديگر بازي ها از آن الهام گرفته بشه ( مثل بازي همچون !gta)تحول محسوب ميشن بازي QTگواه بر اين مدعاست!
ضمنآ اون موقع كه گيرز 1 اومد گرافيك بقيه بازيا قاطي باقاليا بود ! و باعث شد شصتادتا بازي ديگه از UE3استفاده كردند !
گيرز 2 هم تحول نبود چون هيچ بازي نبوده كه تو شماره 1تحول باشه تو شماره 2هم تحول باشه اما خيلي نسبت به گيرز1پيشرفت كرده بود (همين كه بعد از تقريبآ دو سال امتيازاتي در حد شماره 1 ميگرفت پيشرفت بود)
در كل گيرز در گرافيك ,گيم پلي و مولتي يه تحول بزرگ بود (نظر بنده)
 
تو همین تاپیک خیلیها 10 برابر بدتر و تحریکانه تر از نوید پست دادن ولی حتی اخطار هم نگرفتن.
شما میخواستی جدی بودنتون رو نشون بدید که خوب یکی رو همینجوری انتخاب و بن کردید.
متاسفانه مدیران فروم خیلی نا هماهنگ هستند
نباید هر کسی که از پستی خوشش نیومد اونو پاک کنه :confused:
 
هم gears 1 خدا بود هم gears 2 اون جایی که maria میمیره خیلی غم انگیزه :(( بعد یه موزیک با هال میزنه هنو تو کفم :eek::cheesygri
 
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or