این تاپیک مخصوص ارائه و بحث در مورد کلیه آمار فروش ، درامد و تعداد پلیر ها در صنعت Gaming (PC ، موبایل ، کنسول و ....) و نرم افزار های مرتبط به آنها میباشد
با اینکه کار اولشون بوده اولشم که خوب یـ تیم چند نفره بیشتر نبودن که بعد شدن 80 نفر + یـ ناشر نچندان پولدار که ظاهرا فقط وظیفه نشر نسخه کنسولی رو داشته عجیبه تهیه کردن چنین پولی !با اینکه مستقلن خودشون میگفتن بازیشون اندازه یه بازی AAA خرج برداشته . البته این هزینه کلی هست و هزینه مارکتینگ هم داخل همین هزینه محاسبه شده که هزینه مارکتینگ بازی ناچیز بوده و تقریبا کل مبلغ صرف ساخت بازی شده است .
35000 نفر از طریق kickstarter کمک کردن 1.5 میلیون دلار شده مابقی پول حالا احتمالا ناشر دیده و کمک کرده .
اینم بگم بازی براشون هزینه های ساخت رو تا حالا دراورده و سود هم برای سازنده داشته .
بازی خیلی خوبی هست خیلی عالیه و منتظر نسخه بعدیش هم هستم ، امیدوارم همه مستقل کارا اینجوری بتونن پیش برن و اثار متفاوت مثل این رو ببینیم همیشه .
بلابورن همیشه اولش این حس بدو به آدم میده که ای دل غافل که پولو ریختیم به جوبی که برگشتم نداره که نداره! ولی یه کم که بازی کنی و قشنگ مزه ی بازیو بچشی اونوقته که دیگه میگی ای دل غافل که ساعت 5:30 صبح شد و من هنو پا بلادبورنمو خمیازه های روز بعد و تکرار این داستان تا مدتهای طویل!یکی از دلایل فروش پایین سری souls سختی خیلی زیادش هست. من خودم هیچ وقت سراغ blood borne نرفتم چون مطمئن بودم بعد از 3-4 ساعت بازی رو ول میکنم