آمار فروش ، درامد و تعداد پلیر ها در صنعت Gaming (PC ، موبایل ، کنسول و ....)

آمار این هفته ژاپن:
  1. PlayStation 5 – 51,510 (2,689,527)
  2. Switch OLED Model – 37,373 (4,035,179)
  3. PlayStation 5 Digital Edition – 13,359 (432,454)
  4. Switch – 12,354 (19,221,323)
  5. Switch Lite – 10,174 (5,243,115)
  6. Xbox Series X – 2,729 (182,438)
  7. PlayStation 4 – 1,602 (7,859,428)
  8. Xbox Series S – 158 (250,599)
  9. New 2DS LL (including 2DS) – 97 (1,190,855)

بازیها:
  1. [NSW] Kirby’s Return to Dream Land Deluxe (Nintendo, 02/24/23) – 32,132 (283,744)
  2. [NSW] Pokemon Scarlet / Pokemon Violet (The Pokemon Company, 11/18/22) – 20,889 (4,929,287)
  3. [NSW] Splatoon 3 (Nintendo, 09/09/22) – 15,861 (3,934,627)
  4. [NSW] Fatal Frame: Mask of the Lunar Eclipse (Koei Tecmo, 03/09/23) – 10,712 (New)
  5. [NSW] Mario Kart 8 Deluxe (Nintendo, 04/28/17) – 10,430 (5,194,090)
  6. [NSW] Ib (PLAYISM, 03/09/23) – 9,080 (New)
  7. [PS4] Fatal Frame: Mask of the Lunar Eclipse (Koei Tecmo, 03/09/23) – 9,031 (New)
  8. [PS5] Hogwarts Legacy (Warner Bros. Games), 02/10/23) – 9,017 (148,552)
  9. [PS5] Wo Long: Fallen Dynasty (Koei Tecmo, 03/03/23) – 8,411 (38,543)
  10. [NSW] Octopath Traveler II (Square Enix, 02/24/23) – 7,739 (75,819)
 
کنترل ۳ میلیون فروش رو رد کرد

بودحه ۵۰ میلیونی برای کنترل ۲ و بودجه ی ۲۵ میلیونی برای بازی مولتیپلیر


View attachment 287609

کنترل ۳ میلیون فروش رو رد کرد

بودجه ۵۰ میلیونی برای کنترل ۲ و بودجه ی ۲۵ میلیونی برای بازی مولتیپلیر


View attachment 287609

اپدیت:
۱۰ میلیون بازی باز رو هم رد کرده (فروش و گیم پس و ps پلاس و غیره)


View attachment 287622
بودجه 50 میلیونی خیلی کمه!اگر اون فرمول هر نسل دو برابر رو در نظر بگیریم برای ساخت یه بازی تمام عیار 200 میلیون لازمه
چطوری می خوان این بازی رو بسازن؟
 
بودجه 50 میلیونی خیلی کمه!اگر اون فرمول هر نسل دو برابر رو در نظر بگیریم برای ساخت یه بازی تمام عیار 200 میلیون لازمه
چطوری می خوان این بازی رو بسازن؟


کلا کیفیت بازیهای رمدی اومده پایین... فکر نکنم کنترل ۲ بازی بزرگی نشه....ویا خیلی از قسمتهای بازی کنترل ۲ از کنترل ۱ کپی میکنن 😁😁
 
  • Like
Reactions: omid0
بودجه 50 میلیونی خیلی کمه!اگر اون فرمول هر نسل دو برابر رو در نظر بگیریم برای ساخت یه بازی تمام عیار 200 میلیون لازمه
چطوری می خوان این بازی رو بسازن؟
همه ی استدیو ها که اهل ریخت و پاش نیستن . رمدی یـ استدیو نسبتا کوچیک ـه (با استاندارد های استودیو AAA) کنترل هم نسخه قبلیش کلا 35 میلیون بودجه داشت اگه تونستن با اون بودجه کنترل رو از 0 تا صد بسازن و IP جدید خلق کنن با 50 میلیون میتونن همون نسخه رو بیشتر گسترش بدن . کلا از بازیی که نسخه اولش سه میلیون بیشتر نفروخته نباید انتظار بیشتر از این داشته باشیم .
کلا کیفیت بازیهای رمدی اومده پایین... فکر نکنم کنترل ۲ بازی بزرگی نشه....ویا خیلی از قسمتهای بازی کنترل ۲ از کنترل ۱ کپی میکنن 😁😁
الان تمام استدیو های کوچیک و بزرگ همین مدلی سیکوئل میسازن پس نمیشه از بازیی که نسخه اولش کلا 35 میلیون دلار بودجه داشته و سه میلیون بیشتر نفروخته انتظار تغیرات گسترده داشته باشیم در ضمن از قدیم گفتن
if it's not broken don't fix it
 
آمار فروش فیزیکی این هفته UK:

Last WeekThis WeekTitle
New Entry1Resident Evil 4 Remake
22Hogwarts Legacy
33FIFA 23
14WWE 2K23
45Mario Kart 8 Deluxe
86Call of Duty: Modern Warfare 2
97Super Mario Odyssey
68God of War Ragnarok
119Grand Theft Auto 5
710Minecraft (Switch Edition)

RE4 Remake نسبت به نسخه اورجینال 29% فروش فیزیکی بیشتری رو تجربه کرده. از اونجایی که این روزها فروش دیجیتالی خیلی بیشتر از فیزیکی هست، این اختلاف با انتشار آمار دیجیتالی بیشتر هم میشه.
با این حال نسبت به عناوین جدیدتر از سری RE، این ریمیک 23 درصد فروش کمتری نسبت به RE Village داشته و نسبت به ریمیک Resident Evil 2 هم 38 درصد فروش فیزیکی کمتری تجربه کرده. اما در مقابل ریمیک RE3 تونسته 38 درصد عملکرد بهتری داشته باشه.
در مقابل ریمیک مهم دیگه‌ای که امسال عرضه شد یعنی Dead Space، بازی تونسته 250 درصد فروش بیشتری داشته باشه!
73 درصد از فروش فیزیکی RE4 Remake روی PS5 و 14 درصد از فروش روی کنسول‌های Xbox بوده. سهم PS4 هم 13 درصد بوده.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or