این تاپیک مخصوص ارائه و بحث در مورد کلیه آمار فروش ، درامد و تعداد پلیر ها در صنعت Gaming (PC ، موبایل ، کنسول و ....) و نرم افزار های مرتبط به آنها میباشد
قرارداد ها ثابت ؟ امکان اضافه کردن bonus نیست ؟در وهله اول شما خبر نداری اما من اتفاقا خیلی خوب میدونم. یه پول ثابت میدن و در یه مدت مشخص بازی میاد رو گیم پس. حالا چه هیچکس اهمیت نده و کسی بازی نکنه و چه ان میلیون نفر برن سراغش فرقی نمیکنه.
در وهله بعدی هم من نگفتم بده، بیخود گارد نگیرید. شما گفتی پلیر 15 برابر شده پس بهشت و این داستان هاست، گفتم نه به اون شکل که فکر میکنی.
الان ناشر بازی خودمون که حالا در فرصت مناسب میگیم کیه، همه بازی هاش روی گیم پسه و یحتمل Naser هم روی گیم پس بیاد. ولی قراردادها، دریافتی ها و کلا ساز و کار مالی و بخصوص سیستم انحصار طلبی که اون پشت چیده شده و شما نمیبینید خیلی پیچیده تر از این حرف هاست.
تقریبا همه این امار شامل حال من میشه____________
In the first three months after signing up for a subscription, a player, on average, launches 40% more games than in the previous three months. The number of genres in which the player tries projects is expanding by 30%. The audience of a game that got into Game Pass, on average, grows by about 8 times. For games of large publishers, the growth is about 3.5 times, for indie projects, 15 times. In the first 30 days of release, the audience of games on Game Pass is about 3.5 times higher than when they were released on Steam. A subscriber is 4 times more likely to stream a game than a regular player. Subscribers spend 50% more than regular players. Growth is observed across all types of content. 90% of subscribers are playing games they wouldn’t launch without Game Pass. After joining the game to Game Pass, the revenue from its monetization grows by about 2.8 times. 67% of revenue is generated by Game Pass subscribers, with 50% of revenue coming from subscribers who have never played the game before.
تو سه ماهه اول بعد از اینکه کاربر گیم پس شدن، 40 درصد بیشتر بازی کردن گیمرا نسبت به سه ماهه قبل.
ژانرهایی که بازی کردند 30 درصد افزایش پیدا کرده که باعث شده برن ژانرهایی که بازی نمیکردن رو بازی کنن.
متوسط 8 برابر پلیرهایی که تجربه کردند بازیها رو افزایش داشتن ( 3.5 پابلیشرهای بزرگ و 15 برابر ایندی)
در 30 روز اول، پلیرهایی که بازی رو تجربه کردن 3.5 برابر زمانی بوده که در زمان ریلیز تو استیم تجربه کردن
کاربرا 4 برابر بیشتر استریم کردن نسبت به پلیرهای معمول
20 درصد نسبت به پلیرهای معمول بیشتر هزینه کردن
90 درصد پلیرا گفتن که اگه اینا رو گیم پس نبودن، بازیشون نمیکردم
بعد از اینکه به گیم پس پیوسته، میزان درآمد 2.8 برابر شده
67 درصد این درآمد توسط کاربرای گیم پس بوده و 50 درصد توسط کاربرای گیم پس که هیچ وقت اونو قبلا بازی نکرده بودن
________
اینا اگه اسپنسر تازه راست گفته باشه که نگفته، همش آمار منفی هست
اسنسر یه پول میده ، تازه ثابته،ای موز مار ای مال حروم خور، چرا ثابت میدی، متحرک بده، بگو هر کاربر 20 دلار اضافه میدم، تا دیروز نگران سوددهی گیم پسن، الان نگران انحصار طلبی ماکرو و اینکه چرا ثابت میده، ولش کن، اپیک که خود بازی رو کامل میده، ثابت میده
آمارهای درآمد بعد فروش هم داده که رشد 2.8 ای رو نشون میده و من یادمه تا قبل از اومدن plague tale خیلی نمیشناختن تو همینجا کنسول بازا و حتی همینجا تاپیک کنسولی نداشت و بعد اومدن گیم پس اینجا تازه فهمیدن چیه
این سیستم ماکرو برا این دسته عناوین خودش یه سیستم بازاریابیه و زوری هم نیست، ناشری که حس کنه سود براش نداره دنبال این قراردادا نمیره و اگه داره میده قطعا براش سود داشته و حداقل این جهنمی که میخواید نشون بدید نیست.
_______________
ماکرو باید شعبه بازیسنتر بزنه تا بتونه به درخواستای بازیسنتری جامه عمل بپوشانند، جدا زشته که میترسه، میرن gdc آمار میدن ولی نمیان بازیسنتر .
Last Week | This Week | Title |
---|---|---|
New Entry | 1 | Kirby and The Forgotten Land |
New Entry | 2 | Tiny Tina's Wonderlands |
2 | 3 | Elden Ring |
1 | 4 | Gran Turismo 7 |
4 | 5 | Pokémon Legends: Arceus |
12 | 6 | FIFA 22 |
17 | 7 | New Super Mario Bros U Deluxe |
3 | 8 | WWE 2K22 |
7 | 9 | Horizon Forbidden West |
11 | 10 | Mario Kart 8: Deluxe |
در این نظرسنجی ۲۰۰ تا گیمر شرکت کردند که صاحب چندین پلتفرم گیمینگ هستندThe game is within the 'Souls-like' genre, a type of action adventure game that is notoriously tough. The flagship brand in this genre is FromSoftware's Dark Souls series. The last Dark Souls game, Dark Souls 3, sold an impressive ten million copies over four years
Elden Ring sold 12 million in three weeks
It's the sort of performance usually reserved for more mainstream sports games and shooters. So what was it about this title that resonated so strongly with consumers? Was it the new open world setting? George RR Martin's involvement? The huge amounts of press coverage and high review scores?