آمار فروش ، درامد و تعداد پلیر ها در صنعت Gaming (PC ، موبایل ، کنسول و ....)

These are the Xbox One's best-selling games ever, as of late 2018.

  1. Grand Theft Auto V
  2. Call of Duty: WWII
  3. Call of Duty: Black Ops III
  4. Call of Duty: Infinite Warfare
  5. Battlefield 1
  6. Star Wars Battlefront (2015)
  7. Call of Duty: Advanced Warfare
  8. Halo 5: Guardians
  9. Destiny 2
  10. Fallout 4 (Physical only)
Check out the best-selling Xbox One games ever

هیلو 5 بازی 2015 هست و از 2017 هم رفته روی گیم پس و با این حال تا سپتامبر 2018 تو لیست 10 بازی پر فروش ایکس باکس در NPD بوده :D



هر وقت Predator به 10+ میلیون پلیر رسید و 10 تا آپدیت بزرگ و معنی دار گرفت و خودش رو ثابت کرد به عنوان یه بازی موفق GaaS بعد بیا بذارش کنار SoT و SoD2 :D حتما باید بگی سونی همه چیز داره؟ خب نداره مولتی پلیر در حد Xbox نه از نظر تعداد نه از نظر کیفیت. تلاش بیهوده میکنی چرا؟

ضمن اینکه SoD2 مولتی پلیر محور نیست به هیچ وجه فقط ساپورت خوبی داره میگیره و یه مد کو آپ داره :D
دستینی هم بازی 2017 هست و از 2019 مفتی شده و تا همین حالا تو لیست پر فروش ترین های اکس باکس بالاتر از هیلو ۵ هست
 
آخرین ویرایش:
دستینی هم بازی 2017 هست و از 2019 مفتی شده و تا همین حالا تو لیست پر فروش ترین های اکس باکس بالاتر از هیلو ۵ هست

الان بحث سر چیه؟ هیلو 5 10 نباشه 11 هست، 11 نباشه 12 هست بلخره جزو بازیهای پر فروش و پر مخاطب ایکس باکس هست و مولتی پلیر محور هم هست، SoT هم 12+ میلیون پلیر داره و مدام داره آپدیت میگیره، AoE II هم همیشه جزو پر مخاطبهای سبک خودش هست، Halo MCC هم با اینکه کامل پورت نشده برای PC ولی توی لیست 100 تایی استیم هست و گیرز 5 هم جزو بازیهای پر مخاطب بازارهای خودش هست (تو لیست 50 بازی که همیشه هست برای آمریکا و تو مکزیک جزو 5-6 تای اول هست که بازاری بزرگتر از UK هست برای مایکرو :D) یا FH4 هم با 12+ میلیون پلیر همیشه جزو 20+ بازی برتر لایو هست از نظر ساعت بازی/پلیر و یه بخش مولتی پلیر تکمیل داره :D SoD2 هم مولتی پلیر نیست ولی ساپورت خوبی شده و فروش خوبی هم داشته و 10+ میلیون پلیر جذب کرده :D

در کل اینکه فکر کنید بازیهای مولتی پلیر محور مایکرو مخاطب ندارن یا جایگاه خودشون رو ندارن تصور خودتون هست و با مقایسه کردن بازیهای مایکرو با بازیهای چند نفره 3rd Party هم چیزی عوض نمیشه :D چون بازیهای مایکرو هم مخاطبهای میلیونی خودشون رو دارن :D
 
چرا هر وقت بحث بازی های مالتی‌پلیر میشه از بازی های مالتی‌پلتفرم مایه میذارید؟ مثل این میمونه ما بگیم تا وقتی ویچر و سکیرو هستن، کی GOW بازی میکنه، لول:D
عناوین مثل GOW یا Witcher 3 یا Sekiro از عناوین بزرگ این صنعت در بخش سینگل پلیر هستند که هر کدوم GOTY شدن و تو اون سال تو‌ رقابت هاشون رقباشون رو کردن تو لوله ، و هر کدوم بزرگی خودشون رو دارن :D
اینکه بیای انحصاری انلاین مایکروسافت رو با بزرگان انلاین مقایسه کتی میشه مثل جوک ، چون عددی نیستن و اصلا زشته این مقایسه ، اصلا از هیچ نظر نمیشه قیاس کرد :D
اما الان شما برو همه جارو بگرد و از همه نظر خواهی کن و پرس جو کن در مورد بزرگ‌ترین و بهترین بازی های سینگل پلیر جهان ، یقینا از انحصاری سونی بسیار تا بسیار خواهی شنید ، شاید براتون سخت و دشوار باشه ولی خواهی شنید :D
در مورد فن بیس و فروش و درآمد اینا هم گفتم که ملت و مردم اینجوری فکر می‌کنند که خانه اولشون رو با اختلاف وحشتناکی PlayStation انتخاب کردند :D
اینهمه پافشاری شما برای یک کنسول شکست خورده واقعا جالبه توجه هستش ، یقین بدونید یک کنسول وقتی از رقیبش اینهمه عقب میفته یعنی کسورات بسیار زیادی نسبت به رقیبش داره .
انلاین هم رو انحصاری PS4 فنهاش زیاد بازی کردند شما نگران نباش :D
لطفا آمار پلیر یه بازی ۱ دلاری رو با یه بازی ۶۰ دلاری و حتی بالاتر و ... قیاس نکنید ممنون :D
 
الان بحث سر چیه؟ هیلو 5 10 نباشه 11 هست، 11 نباشه 12 هست بلخره جزو بازیهای پر فروش و پر مخاطب ایکس باکس هست
ای بابا تا دو دیقه پیش میگفتی هیلو بازی 2015 هست و گیم پس و تاپ 10 و فلان و بیسار الان به پرمخاطب بودن راضی شدی :D
 
آخرین ویرایش:
انلاین هم رو انحصاری PS4 فنهاش زیاد بازی کردند شما نگران نباش
ما هم انقدر سینگل های خوب رو One بازی کردیم شما نگران نباش:D
اینهمه پافشاری شما برای پوشوندن ضعف یه کنسول بی سابقست
فکر نمیکنم کسی اینجا باشه که ضعف مایکرو تو زمینه بازی های انحصاری (تکنفره) این نسل رو قبول نداشته باشه، بحث من چیز دیگه‌ای هست که ظاهرا شما نمیخوای قبول کنی :-"

پ.ن: خیلی آف تاپیک شد:دی
 
آخرین ویرایش:
این بزرگان آنلاین که میگید رو دقیقا چرا نباید با عناوین مایکروسافت مقایسه کرد؟ ماشالا تو همه موارد که متا رو ملاک قرار میدید، الان مثلا Destiny امتیازات خیلی خفنی گرفته که Halo نگرفته؟ یکی از موفق‌ترین مولتی پلیر های این نسل یعنی Rainbow Six امتیازاتش خنده‌دار هست اصلا :D متای Fortnite که از موفق‌ترین های تاریخ هست فکر کنم زیر ۸۰ باشه. CoD چی؟ بازی‌های با امتیازات خوب مثل Overwatch هم داشتیم ولی وضعیت عموم عناوین GaaS همون چیزی هست که نوشتم. پس حداقل موفقیت این بازی‌ها بین خودشون رو با چیزی به اسم متا مقایسه نکنید.

Sea Of Thieves هم تو یه سبک خاص و غیر رقابتی، کلی پلیر داره و با هر آپدیت به تعداد پلیرها اضافه میشه. ضمن اینکه اگه میخواید موفقیتش رو صرفا با حرف کلیشه‌ای گیم‌پس ۱ دلاری تو حاشیه ببرید، باید بگم نصف پلیرهاش از طریق گیم‌پس اومدن و اون نیمه دیگه از طریق خرید. یعنی با وجود گیم‌پس ۱ دلاری که گفتید و امتیازات پایین، بازم خیلی‌ها رفتن بازی رو خریدن. اتفاقا این خودش بیشتر نشون میده بازی حداقل تو جذب مخاطب کاملا موفق بوده :دی
 
ای بابا تا دو دیقه پیش میگفتی هیلو بازی 2015 هست و گیم پس و تاپ 10 و فلان و بیسار الان به پرمخاطب بودن راضی شدی :D

تاپ 10 نیست ولی تاپ 12-11 هست (فقط تو فروش) :دی پر مخاطب هم هست، بازی مولتی پلیر محور هم هست. امر دیگه باشه؟ :دی

این بزرگان آنلاین که میگید رو دقیقا چرا نباید با عناوین مایکروسافت مقایسه کرد؟ ماشالا تو همه موارد که متا رو ملاک قرار میدید، الان مثلا Destiny امتیازات خیلی خفنی گرفته که Halo نگرفته؟ یکی از موفق‌ترین مولتی پلیر های این نسل یعنی Rainbow Six امتیازاتش خنده‌دار هست اصلا :D متای Fortnite که از موفق‌ترین های تاریخ هست فکر کنم زیر ۸۰ باشه. CoD چی؟ بازی‌های با امتیازات خوب مثل Overwatch هم داشتیم ولی وضعیت عموم عناوین GaaS همون چیزی هست که نوشتم. پس حداقل موفقیت این بازی‌ها بین خودشون رو با چیزی به اسم متا مقایسه نکنید.

Sea Of Thieves هم تو یه سبک خاص و غیر رقابتی، کلی پلیر داره و با هر آپدیت به تعداد پلیرها اضافه میشه. ضمن اینکه اگه میخواید موفقیتش رو صرفا با حرف کلیشه‌ای گیم‌پس ۱ دلاری تو حاشیه ببرید، باید بگم نصف پلیرهاش از طریق گیم‌پس اومدن و اون نیمه دیگه از طریق خرید. یعنی با وجود گیم‌پس ۱ دلاری که گفتید و امتیازات پایین، بازم خیلی‌ها رفتن بازی رو خریدن. اتفاقا این خودش بیشتر نشون میده بازی حداقل تو جذب مخاطب کاملا موفق بوده :D

دقیقا همین رو میخواستم بگم، یه طوری میگن در رده بازیهای آنلاین نیستن انگار بازیهای آنلاین چه استانداردی دارن که بازیهای مایکرو ندارن :دی
 
ما هم انقدر سینگل های خوب رو One بازی کردیم شما نگران نباش:D
اینهمه پافشاری شما برای پوشوندن ضعف یه کنسول بی سابقست
فکر نمیکنم کسی اینجا باشه که ضعف مایکرو تو زمینه بازی های انحصاری (تکنفره) این نسل رو قبول نداشته باشه، بحث من چیز دیگه‌ای هست که ظاهرا شما نمیخوای قبول کنی :-"
طبیعتا کنسول سونی هم ضعفهای خودش رو داره و در دنیا هیچ چیز مطلق نداریم . منم نگفتم سونی ضعف نداره صرفا به پیام شما پاسخ دادم مبنی بر اون موضوع
این بزرگان آنلاین که میگید رو دقیقا چرا نباید با عناوین مایکروسافت مقایسه کرد؟ ماشالا تو همه موارد که متا رو ملاک قرار میدید، الان مثلا Destiny امتیازات خیلی خفنی گرفته که Halo نگرفته؟ یکی از موفق‌ترین مولتی پلیر های این نسل یعنی Rainbow Six امتیازاتش خنده‌دار هست اصلا :D متای Fortnite که از موفق‌ترین های تاریخ هست فکر کنم زیر ۸۰ باشه. CoD چی؟ بازی‌های با امتیازات خوب مثل Overwatch هم داشتیم ولی وضعیت عموم عناوین GaaS همون چیزی هست که نوشتم. پس حداقل موفقیت این بازی‌ها بین خودشون رو با چیزی به اسم متا مقایسه نکنید.

Sea Of Thieves هم تو یه سبک خاص و غیر رقابتی، کلی پلیر داره و با هر آپدیت به تعداد پلیرها اضافه میشه. ضمن اینکه اگه میخواید موفقیتش رو صرفا با حرف کلیشه‌ای گیم‌پس ۱ دلاری تو حاشیه ببرید، باید بگم نصف پلیرهاش از طریق گیم‌پس اومدن و اون نیمه دیگه از طریق خرید. یعنی با وجود گیم‌پس ۱ دلاری که گفتید و امتیازات پایین، بازم خیلی‌ها رفتن بازی رو خریدن.
نه دیگه نشد الان Halo شد انلاین محور در قیاس با Destiny ؟ اون موقع پس میشه به Death stranding هم گفت انلاین محور .
آیا Halo یه بازی تماما انلاین مثل دستینی و اورواچ هست ؟ یا‌ نه Halo هم یه بازی مثل دلست و ... یه بازی دارای یک بخش سینگل پلیر و یک بخش مولتی پلیر هست ؟
یه قیاس ساده اینه بازی های انلاین محور مایکروسافت در حد قیاس با بزرگان انلاین خودشون نیست ( جایی که توش ادعا دارید بسیار ) ولی بازیهای افلاین و سینگل پلیر سونی ( جایی که شما ادعا میکنید سونی توش ادعا دارد ) ، دیگه بحث قیاس اینجا خیلی معقول نیست چون میتونن بشن Number one جهان .

بحث سر این نیست که مایکروسافت بازیهاش رو کسی نمیخره یا بازی نمیکنه ، دوباره دقت کنید به کامنت اون دوستمون که اومدن همون قیاس رو به بازیهای سونی انجام دادند ، یعنی سطح قیاس یک بازی مثل SOT مثلا با اورواچ رو آوردند در حالت قیاس GOW با ویچر قرار دادند ، در صورتی که اختلاف کیفیتی SOT با اورواچ از هر نظر خیلی خیلی زیاد هست ولی یه بازی مثل GOW رو شما از میتونی از هر نظر جزو TOP ها قرارش بدی .
 
این بزرگان آنلاین که میگید رو دقیقا چرا نباید با عناوین مایکروسافت مقایسه کرد؟ ماشالا تو همه موارد که متا رو ملاک قرار میدید، الان مثلا Destiny امتیازات خیلی خفنی گرفته که Halo نگرفته؟ یکی از موفق‌ترین مولتی پلیر های این نسل یعنی Rainbow Six امتیازاتش خنده‌دار هست اصلا :D متای Fortnite که از موفق‌ترین های تاریخ هست فکر کنم زیر ۸۰ باشه. CoD چی؟ بازی‌های با امتیازات خوب مثل Overwatch هم داشتیم ولی وضعیت عموم عناوین GaaS همون چیزی هست که نوشتم. پس حداقل موفقیت این بازی‌ها بین خودشون رو با چیزی به اسم متا مقایسه نکنید.

Sea Of Thieves هم تو یه سبک خاص و غیر رقابتی، کلی پلیر داره و با هر آپدیت به تعداد پلیرها اضافه میشه. ضمن اینکه اگه میخواید موفقیتش رو صرفا با حرف کلیشه‌ای گیم‌پس ۱ دلاری تو حاشیه ببرید، باید بگم نصف پلیرهاش از طریق گیم‌پس اومدن و اون نیمه دیگه از طریق خرید. یعنی با وجود گیم‌پس ۱ دلاری که گفتید و امتیازات پایین، بازم خیلی‌ها رفتن بازی رو خریدن. اتفاقا این خودش بیشتر نشون میده بازی حداقل تو جذب مخاطب کاملا موفق بوده :D
به هر حال یه بازی آنلاین به تعداد پلیرهاش زندس دیگه غیر از اینه؟:دی الان آیا انحصاری های مولتی پلیر دار یا آنلاین محور مایکرو با عناوین جریان اصلی این سبک ها از نظر تعداد پلیر قابل مقایسه هستن؟ اصلا نزدیکشون میشن؟
 
واقعا اینجا تاپیک vs نیست که این بحثارو توش می کنید

کلا هم درکتون نمی کنم یه سری حرفاتون رو

اقا می خواین با کنسول بازی کنید دیگه خود من واسه خرید کنسول تو هر نسل تعصب خاصی به شرکت خاصی ندارم می بینم کدوم موفق تر بوده تو زمینه هایی که واسم مهمه اون رو میگیرم ایکس باکس با این که ضعیف عمل کرد ولی کنسول شکست خورده اسمش رو گذاشتن یه خرده زیاده رویه

این طرفدارای سونی هم که هی دارن می گن بازی های ما این نسل گوتی رو درو کرد و اینا و ما بهترین مکان برا بازی کردنیم کلا حضور نینتندو رو فراموش کردن مثل که نینتندو سوییچ سه سالشه ولی افتخارات سه سال اول سوییچ کجا افتخارات ps4 کجا

خودتون رو محدود به پلتفرم الکی نکنید تعصب الکی داشتن کار چرتیه اونم تو زمینه بازی که هدفش سرگرمیه

در ضمن باید از حضور رقیب دو طرف خوشحال باشن چون حضور رقیب باعث پیشرفت صنعت بازی تا الان شده وگرنه شما تصور کن ایکس باکس یا نینتندو نبودن

سونی عمرا حاضر بود که مثلا بازی ها رو تخفیف بده یا الکی خرج کنه بازی انحصاری بسازه
 
به هر حال یه بازی آنلاین به تعداد پلیرهاش زندس دیگه غیر از اینه؟:D الان آیا انحصاری های مولتی پلیر دار یا آنلاین محور مایکرو با عناوین جریان اصلی این سبک ها از نظر تعداد پلیر قابل مقایسه هستن؟ اصلا نزدیکشون میشن؟
مثالت اشتباه هست، مثل اینه من بگم چون GTA V و CoD و ... بیشتر از GoW فروش داشتن (رو همون پلی ۴)، پس نباید موفقیت بزرگی برای فروش GoW متصور بشیم. الان Sea of Thieves یه بازی هست که رشد پلیر داره، تعداد ساعات بازی هم طبق چارت در حد Overwatch و Destiny 2 هست، پلیر کلی کمتره مسلما ولی بازم دلیل نمیشه بازی موفقی نباشه چون خود SoT پلیر زیادی داره. یا Halo 5 هم کلی پلیر داشته و حتی از نظر فروش با وجود کمتر بودن نسبت به نسخه‌های قبل، تو ۳ ماه اول تونست ۵ میلیون نسخه بفروشه، الان تو چارت پایین تر رفته چون فعلا Master Chief Collection داره آپدیت میشه و اون رتبه‌اش بالاتره ولی پلیر کلی بازی باید عدد بزرگی باشه. در کل حرف من اینه چند تا از عناوین مولتی پلیر محور مایکروسافت تو جذب مخاطب خوب عمل کردن (با وجود افت فروش کلی سخت‌افزار و نرم‌افزار مایکروسافت تو این نسل)، حالا نباید که حتما از CoD و غیره بیشتر مخاطب جذب کنن که بهشون بگیم موفق :دی
 
مثالت اشتباه هست، مثل اینه من بگم چون GTA V و CoD و ... بیشتر از GoW فروش داشتن (رو همون پلی ۴)، پس نباید موفقیت بزرگی برای فروش GoW متصور بشیم. الان Sea of Thieves یه بازی هست که رشد پلیر داره، تعداد ساعات بازی هم طبق چارت در حد Overwatch و Destiny 2 هست، پلیر کلی کمتره مسلما ولی بازم دلیل نمیشه بازی موفقی نباشه چون خود SoT پلیر زیادی داره. یا Halo 5 هم کلی پلیر داشته و حتی از نظر فروش با وجود کمتر بودن نسبت به نسخه‌های قبل، تو ۳ ماه اول تونست ۵ میلیون نسخه بفروشه، الان تو چارت پایین تر رفته چون فعلا Master Chief Collection داره آپدیت میشه و اون رتبه‌اش بالاتره ولی پلیر کلی بازی باید عدد بزرگی باشه. در کل حرف من اینه چند تا از عناوین مولتی پلیر محور مایکروسافت تو جذب مخاطب خوب عمل کردن (با وجود افت فروش کلی سخت‌افزار و نرم‌افزار مایکروسافت تو این نسل)، حالا نباید که حتما از CoD و غیره بیشتر مخاطب جذب کنن که بهشون بگیم موفق :D
نه من نمیگم موفق نبودن و قطعا خوب درخشیدن:دی ولی خب بحث این بود که وقتی از سونی حرف زده میشه همش میگن سینگل پلیر و چیزی از آنلاین گفته نمیشه در صورتی که مایکرو در آنلاین خفنه. ولی به این توجه نمیشه که سونی سینگل پلیرهاش در سطح بهترین های نسل بودن و دقیقا در رقابت مستقیم با قوی ترین عناوین شبیه خودشونن در عوض مایکرو عناوین مولتی پلیر محور یا آنلاین محورش با وجود موفقیت های خوب در رده پرمخاطب ترین های این سبکها نیستن ( یا به اون اندازه مخاطباشونو حفظ نکردن) و فاصله زیادی با مدعی های اصلی دارن:دی و همون مدعی های اصلی اتفاقا خونه اصلیشون هم روی PS4 هستش:دی
 
مثالت اشتباه هست، مثل اینه من بگم چون GTA V و CoD و ... بیشتر از GoW فروش داشتن (رو همون پلی ۴)، پس نباید موفقیت بزرگی برای فروش GoW متصور بشیم. الان Sea of Thieves یه بازی هست که رشد پلیر داره، تعداد ساعات بازی هم طبق چارت در حد Overwatch و Destiny 2 هست، پلیر کلی کمتره مسلما ولی بازم دلیل نمیشه بازی موفقی نباشه چون خود SoT پلیر زیادی داره. یا Halo 5 هم کلی پلیر داشته و حتی از نظر فروش با وجود کمتر بودن نسبت به نسخه‌های قبل، تو ۳ ماه اول تونست ۵ میلیون نسخه بفروشه، الان تو چارت پایین تر رفته چون فعلا Master Chief Collection داره آپدیت میشه و اون رتبه‌اش بالاتره ولی پلیر کلی بازی باید عدد بزرگی باشه. در کل حرف من اینه چند تا از عناوین مولتی پلیر محور مایکروسافت تو جذب مخاطب خوب عمل کردن (با وجود افت فروش کلی سخت‌افزار و نرم‌افزار مایکروسافت تو این نسل)، حالا نباید که حتما از CoD و غیره بیشتر مخاطب جذب کنن که بهشون بگیم موفق :D
یک مورد رو من بین صحبت هاتون بگم که هر موقع بحث مقایسه متای GT Sport شد مولتی پلیر بودن این بازی رو هم در نظر بگیرید چون طبق گفته های جدیدتون متا نمیتونه معیار درستی برای سنجش این دسته از بازیها باشه که بنظر خودم این حرف منطقی و درستیه.
فقط بعدا زیرش نزنید چون از معدود دفعاتی هست که میبینم بحث داره منطقی پیش میره :D
هر عنوان مولتی پلیر محور بسته به سبک میتونه طیف خاصی از گیمر ها رو مورد هدف قرار بده و جذب مخاطب کنه. به خاطر کامل نبودن یا کم و کسری و مشکلات در روز عرضه نمیشه به میانگین نمراتی که day one به یک بازی مولتی پلیر داده شده استناد کرد.
اگر بازی ساپورت درست حسابی و طولانی مدت داشته باشه با آپدیت های هفتگی و ماهانه براحتی میشه هم مشکلاتش رو برطرف کرد و هم چنان تغییرات بزرگی داد که قابل مقایسه با روز اول لانچش نباشه.
خیلی وقته که سعی میکنم این نکته رو به بعضی از اکس باکس فنا یا حتی ps فن ها بفهمونم شاید با پیش اومدن این بحث به درک بهتر این مسئله کمک کرده باشیم.
 
آخرین ویرایش:
یک مورد رو من بین صحبت هاتون بگم که هر موقع بحث مقایسه متای GT Sport شد مولتی پلیر بودن این بازی رو هم در نظر بگیرید چون طبق گفته های جدیدتون متا نمیتونه معیار درستی برای سنجش این دسته از بازیها باشه که بنظر خودم این حرف منطقی و درستیه.
فقط بعدا زیرش نزنید چون از معدود دفعاتی هست که میبینم بحث داره منطقی پیش میره :D
هر عنوان مولتی پلیر محور بسته به سبک میتونه طیف خاصی از گیمر ها رو مورد هدف قرار بده و جذب مخاطب کنه. به خاطر کامل نبودن یا کم و کسری و مشکلات در روز عرضه نمیشه به میانگین نمراتی که day one به یک بازی مولتی پلیر داده شده استناد کرد.
اگر بازی ساپورت درست حسابی و طولانی مدت داشته باشه با آپدیت های هفتگی و ماهانه براحتی میشه هم مشکلاتش رو برطرف کرد و هم چنان تغییرات بزرگی داد که قابل مقایسه با روز اول لانچش نباشه.
خیلی وقته که سعی میکنم این نکته رو به بعضی از اکس باکس فنا یا حتی ps فن ها بفهمونم شاید با پیش اومدن این بحث به درک بهتر این مسئله کمک کرده باشیم.
من همیشه گفتم بازی‌های GaaS رو نباید صرفا از روی وضعیت لانچ مقایسه کرد. اتفاقا قبلا یه بحث دیگه فکر کنم همین جا شکل گرفت، اصلا امتیازات بازی مطرح نشد، کاری که خیلی از دوستان انجام میدن و همه بازی‌ها رو صرفا با عدد متا میسنجن. البته کل کل و مقایسه کلی و اینجور موارد بحثش جداست :D
 
سرچی بحث میکنید؟ آخه معلومه دیگه بازی‌های آفلاین سونی بهتر و بیشتره از اونور بازی‌های آنلاینی مایکرو بهتر و بیشتره، خب کنسولی که ما داریم یه سری نقاط ضعف و قدرت داره از اون طرف کنسول رقیب هم همینجور اینقدر سیاه و سفید این مسئله رو نبینیم
 
  • Like
Reactions: g4mer

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

  • تبلیغات متنی

    Top
    رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
    اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
    or