آرت متعلق به پایان اصلی The Last of Us منتشر شد

A.R.A.$.H

کاربر سایت
the-last-of-us-official-game-wallpaper-small.jpg


کارگردان بازی The Last of Us آقای Neil Druckmann به تازگی پستی در تویئر منتشر کرده اند که اشاره به اینکه پایان اصلی این بازی چه بوده است قبل از تغییرات دارد.
پست توئیتر :
See how it originally ended as @bruce_straley and I re-pitch The Last of Us for you. #PAX PAX Prime - Seattle, WA Aug 30-Sep 2, 2013pic.twitter.com/b9jRDAI5R0
— Neil Druckmann (@Neil_Druckmann) August 5, 2013

ما از لو دادن داستان تا زمانی که خود آن را بازی کنید خود داری میکنیم اما اگر بازی را تمام کرده اید، تصویر آخر خبر را مشاهده کنید.پایان بازی قرار بود چیزی بیشتر از رابطه و سفر Joel و Ellie باشد.با اینکه این پایان انتقاداتی را داشت باز هم احساسات همگان را بر انگیخت.
این تصویر را به ریسک خود ببینید: لینک
Gamingbolt

 
از GI مال این ماه که یه مصاحبه با Druckmann داشته:
Tess was supposed to get more of a villain role. Being betrayed by Joel, she decides to go and chase him and Ellie throughout the game. Ellie was supposed not to kill any non infected person, not until the end, where she would save Joel.

Neil says they had problems understanding Joel and Tess motivations for the journey and explaining why would Tess chase Joel for a whole year across the country; so Tess ended up being Joel's catalyst for accepting the job and getting it to completion.
 
پس اين چيه ؟؟!
Creative director Neil Druckmann recently took to Twitter to reveal how the original ending for The Last of Us, Naughty Dog’s recent critically and commercially acclaimed action adventure title, was to go down. Check it out below.
See how it originally ended as @bruce_straley and I re-pitch The Last of Us for you. #PAX PAX Prime - Seattle, WA Aug 30-Sep 2, 2013 … pic.twitter.com/b9jRDAI5R0
— Neil Druckmann (@Neil_Druckmann) August 5, 2013
We’ll avoid spoilers, since you really need to play the game for yourself, but the ending that is now in place for the game saw Joel get the better of his attackers. However, the ending itself was meant to be more of a parentheses than a period on the adventure of Joel and Ellie. And while it has been discussed and critiqued enough, there’s no denying that Naughty Dog nailed the emotion inherent.
Check out our review of The Last of Us here to see just why it’s being touted as one of greatest games of all time, with some of the best characters of all time, and even some of the best music of all time.

این چیز خاصی نمیگه، همون خبریه که تو پست اول تاپیک گذاشته شده. گفته قراره تو نمایشگاه PAX توضیح بدن که پایانی که اول در نظر داشتن چطوری بوده.
 
چیکار نکنن؟ قرار نیست پایان دیگه ای روی بازی بگذارند!
أخ ببخشيد اقا كيوان من منظور پست اون دوستمون رو بد متوجه شدم الان كه متن توييتي كه صفحه پيش گذاشته بود رو خوندم فهميدم منظور از تغييرات همين تغييراتي هست كه الان داده شده و پايان فعلي رو نسبت به همون پايان اوليه كه تو ارت هست به وجود اورده.
 
پایان رو تعیین نمیکنه ولی ناتی داگ رو مجبور به ادامه ی این بازی میکنه که خب ناتی داگ هم از پس اینکار بخوبی براومده و لطمه ای به بازی وارد نشده.....
چون با فروش بازی میدونه که تو نسل بعد یه پشتوانه ی قوی برای سونی بحساب میاد.
وقتی خود neil druckman گفته قرار بوده اول اینجوری باشه ، پس چرا اینجوری نشده ؟
معلومه فشار سونی ....
مطمئن باش قبل از ساخت بازی تمام جنبه هارو در نظر گرفتن تا رسیده به داستان الان.....
تغییر تو باکس آرت بازی برای سونی هیچ فرقی نمیکنه .....
ولی ادامه این بازی و پولسازی برای سونی بحثش جداست....
خیلی بازی ها بودن که اولش قرار بوده جزییات داستانی با نسخه نهایی فرق داشته باشه ، ولی بعدش نظرشون عوض شده. یعنی ارتباطی با دستور از مقامات بالاتر نداره ! برای مثال بازی خود ND یعنی Uncharted 3 ، کلی طراحی در مورد لوکیشن ها و مراحل مختلف وجود داشته که در نهایت حذف شدن. یعنی دستور سونی بوده ؟! :دی
اتفاقاً همون طرح جلد بازی خودش خیلی چیزها رو نشون میده ! :دی طرح جلد این طور که میگن توی فروش تأثیر داره و این بحث که شخصیت مونث روی طرح جلد مساوی هست با از دست رفتن یه سری از مشتری ها ، قبلاً هم در موردش صحبت شده. خود کن لوین در این مورد صحبت کرده بود و گفته بود این موضوع وجود داره و در نهایت هم دیدیم که شخصیت فوق العاده مهم Elizabeth کلهم روی جلد BioShock: Infinite نبود ! مثال های دیگه ای هم میشه زد که کاراکترهای مهم مونث روی جلد بازی ها قرار نمیگیرن. البته بعضی بازی ها هستن که شخصیت اصلی ـشون مونث هست و دیگه طبیعیه که روی جلد باشن و البته همین بازی ها هم 90%ـشون این کاراکترها رو با شکل و شمایل جذاب و پوشش های خفن و ... طراحی میکنن که خودش باعث جذب مشتری میشه ! :دی
سونی هم اولش به ND گفته Ellie رو از روی جلد بردارین ، ولی اینا زیر بار نرفتن ! یعنی دستوری که سونی از ترس فروش بازی داده بود رو رد کردن ، حالا بیان پایان بازی رو به خاطر سونی تغییر بدن ؟! :دی

همون طور که قبلاً گفتم ، مرگ Joel هم ارتباطی به دنباله دار شدن یا نشدن بازی نداره. با مرگش هم میشه خیلی راحت بازی رو ادامه داد.
از اون گذشته ، توی تصویر داریم Tess رو می بینیم که داره Joel رو منهدم میکنه و این موضوع کاملاً با کاراکتر Tess در تضاد هست. اگه سونی قرار بود پایان بازی رو عوض کرده باشه ، باید توی همین نسخه نهایی هم Tess تبدیل به یه کاراکتر منفی میشد و مثلاً توی بخشی از بازی به جون Joel می افتاد ولی نمیتونست اون رو بکشه ! نه اینکه کلهم تبدیل بشه به همراه و رفیق Joel که تا آخرین لحظه هم کار بدی نمیکنه و حتی جونش رو فدای اون دو تا میکنه. یعنی ND اگه میخواست پایان بازی رو به دستور سونی عوض کنه هم دیگه مرض نداشته که کاراکتر Tess رو این همه تغییر بده ! :دی مگر اینکه رییس سونی عاشق چشم و ابروی Tess شده باشه و به ND دستور داده باشه که این خانوم محترم کلاً باید تبدیل به یه کاراکتر مثبت بشه و هیچ کاری با Joel نداشته باشه و بچه های ND هم گفتن چشم ! :دی همین نشون میده که این قضیه ربطی به سونی نداره و داستان بازی و کاراکترها در طول زمان دستخوش تغییرات شدن و Tess هم خیلی تغییر کرده. اگه Tess تا اواخر بازی همراه Joel و Ellie بود ، باز میشد یه کمی شک کرد. ولی وقتی همون اول بازی و توی تابستون بیمار میشه (و قاعدتاً 2،3 روز بعدش هم میخواسته Infected بشه) دیگه نمیتونسته تا آخر بازی که توی بهار هست صبر کنه و بیاد Joel رو بکشه ! :دی

خب خوشبختانه خودشون گفتن قضیه چیه ! :دی
یعنی همون طور که از روی عکس هم میشد حدس زد ، کلهم کاراکتر Tess یه شخصیت پردازی دیگه ای داشته و بعداً عوض شده. خوبه دیگه این رو نمیشه به دستورهای سونی ربط داد ! :دی
 
خوب خبر در حد بنز
Creative director Neil Druckmann recently took to Twitter to reveal how the original ending for The Last of Us, Naughty Dog’s recent critically and commercially acclaimed action adventure title, was to go down. Check it out below.
See how it originally ended as @bruce_straley and I re-pitch The Last of Us for you. #PAX PAX Prime - Seattle, WA Aug 30-Sep 2, 2013pic.twitter.com/b9jRDAI5R0
— Neil Druckmann (@Neil_Druckmann) August 5, 2013
We’ll avoid spoilers, since you really need to play the game for yourself, but the ending that is now in place for the game saw Joel get the better of his attackers. However, the ending itself was meant to be more of a parentheses than a period on the adventure of Joel and Ellie. And while it has been discussed and critiqued enough, there’s no denying that Naughty Dog nailed the emotion inherent.
Check out our review of The Last of Us here to see just why it’s being touted as one of greatest games of all time, with some of the best characters of all time, and even some of the best music of all time.
Neil Druckmann گارگردان بازی اعلام کرده چون ی سر ی از پایان بازی ناراضی بودند ظاهرا قرار شده ی پایان دیگه هم به بازی اضافه کنند
دوست عزيز شما أولا خبري كه گذاشتي همين خبر خود تاپيك و تكراريه
دوما در توضيحي كه دادين بد منظور رو رسوندين شايد خيلي ها مثل من به اشتباه فكر كنن كه قرار يه پايان ديگه مثلا با يه پچ اضافه بشه بر پايان فعلي بازي
 
QD استودیوی سونی نیست ولی داره با سونی کار میکنه و بارها هم خود دیوید کیج اعلام کرده از کار کردن با سونی خوشحال ـه چون تا حالا هیچ گونه فشاری از طرف سونی روشون نبوده که چیکار کنن یا نکنن و گفته همیشه سونی از ما حمایت کرده تا بتونیم اونچه رو که میخوایم و تو ذهن داریم رو بسازیم.نتیجه ـش هم ساختن Beyond بعد از HR بوده درحالیکه بعد از فروش نسبتاً خوب HR هیچ ناشری بیخیال اون IP نمیشه و سعی میکنه نسخه های جدیدی ازش عرضه کنه.
ND هم انقدر دستش باز بوده و هست که میاد اواخر نسل یه New IP میده بیرون که 180 درجه با کارای قبلیشون متفاوته و بشدت هم موفق میشه. چنتا ناشر واسه اواخر این نسل همچین new ip هایی دارن؟ مشخصه که هیچ فشاری از طرف سونی روی هیچکدوم از استودیوهاش نیست ( البته در مورد GG نمیدونم :دی ) چه برسه به اینکه سونی بخواد فشار بیاره به ND که پایان بازی رو تغییر بده ، نه تنها پایان بازی رو بلکه کل شخصیت پردازی مربوط به Tess رو !!! ضمن اینکه خود Neil Druckmann خیلی واضح اومد گفت که با Ellie و Joel تو پایان همین بازی خداحافظی کنید چون داستانشون تموم میشه ولی ممکنه خود TLOU ادامه داشته باشه چون پتانسیل ـش رو داره. حالا اینکه TLOU ادامه داشته باشه یا نه به خود ND مربوط میشه نه به پایان این داستان.
معمولاً اینجوریه که وقتی نویسنده ایده ای که تو ذهنش داره رو رو کاغذ میاره ، بعد از بازخونی و نگاه مجدد ممکنه خیلی چیزای جدید و بهتر به ذهنش برسه و کلی از وقایع داستان رو عوض کنه. این آرت ورک ها هم همینطور. در کل که این کلمه ی " فشار " از سوی سونی برای ادامه دار کردن این ip اصلاً قابل قبول نیست.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or