اخبار و شایعات پیرامون Xbox Series X | S

176699
thet_rib.jpg


176713
176727
176728
176729
176737
176730
176731
176732
176736
176733
176714
-The Medium ساخته استودیوی لهستانی Bloober در ژانر ترسناک روانشناختی که برای XSX|S و PC در دست ساخت قرار دارد. لینک تاپیک بازی The Medium
-بازی Scorn که توسط Ebb Software برای PC و XSX|S در دست توسعه قرار دارد. لینک تاپیک Scorn
-بازی Call of the sea که در سبک ماجراجویی توسط Out of the blue games برای PC و XSX|S در دست توسعه قرار دارد.
-بازی The Ascent که توسط Neon Giant و در سبک اکشن نقش آفرینی سایبرپانکی برای XONE و XSX|S در دست ساخت قرار دارد. لینک تاپیک Scorn
-بازی Second Extinction که توسط Systemic Reaction و در سبک شوتر اول شخص برای XONE و XSX|S در دست ساخت قرار دارد.
-کمپین بازی Crossfire X که توسط رمدی برای PC و XSX|S در دست ساخت قرار دارد.
482d_tech.png

3me3_poweryourspecs.jpg

176712
-فناوری VRS که به توسعه دهندگان اجازه می‌دهد تا به شکل بهینه‌ای از تمام قدرت Xbox Series X/S استفاده کنند. بجای آن که تمام سیکل‌های گرافیک را برای تک تک پیکسل‌های روی نمایشگر به کار گیرند، آنها می‌توانند روی بخش‌های خاصی از شخصیت‌های بازی یا اشیاء مهم محیط اولویت بندی کنند. این تکنیک اجازه می‌دهد تا شاهد فریم ریتی پایدار و وضوحی بالاتر باشیم که البته روی کیفیت نهایی تصاویر نیز تاثیر گذار نخواهد بود
-شتاب دهنده سخت افزاری DirectX Ray Tracing که به معنی نورپردازی نزدیک به واقعیت و بازتاب‌های دقیق به صورت real time خواهد بود.
-استفاده از پورت HDMI 2.1 که باعث حالت Low Latency و Variable Refresh Rate در کنسول جدید میشود
-همکاری با کمپانی Seagate برای عرضه هاردهای 1 ترابایتی SSD مخصوص این کنسول که مشابه با کارتریج ویژه سریX|S طراحی میشوند. کنسول این هارد اضافی را نیز به عنوان حافظه ی اصلی شناسایی میکند. این هارد ها، همزمان با کنسول های نسل بعد به بازار عرضه میشوند.
176709
132210

  • دارای D-Pad جدید و دکمه‌ی Share
  • استفاده از بلوتوث کم انرژی یا BTLE که در آن داده‌ها به صورت منقطع و محدود ارسال می‌شوند و در عوض مصرف کم انرژی از اولویت بالاتری برخوردار است
  • دارای کمترین Latency با استفاده از تکنولوژی DLI
  • قابلیت پشتیبانی از دستگاه های مختلفی مانند گوشی های هوشمند
  • قابلیت استفاده از پک های باطری قابل شارژ معرفی شده برای کنترلر های elite مایکرسافت
  • امکان به یادآوردم چند دستگاه مختلف (کنسول، کامپیوترهای خانگی یا گوشی های هوشمند) توسط کنترلر که میتولند باعث راحتی هرچه بیشتر جابجایی بدون نیاز به سیم بین آن ها شود.
  • وجود درگاه USB-C که به گیمر اجازه میدهد بدون نیاز به شارژ کنترلر و با اتصال آن به دستگاه، از آن استفاده کند.
  • اضافه کردن یک الگوی نقطه لمسی بر روی بامپر ها و تریگر ها که باعث بهبود احساس و عملکرد در هنگام بازی می شود
مقاله سایت بازی سنتر در مورد کنترلر Xbox Series X|S
176708
ویژگی های جدید

  • قابلیت quick resume برای اولین بار برای کنسول های نسل هشت معرفی شد که اجازه میداد در حین انجام بازی به داشبورد کنسول خود رفته و در هر زمان دلخواه، بازی را به سرعت ادامه داد. حال با گسترش این ویژگی امکان استفاده همزمان آن برای چند بازی وجود دارد.
  • تاثیر پویا ورودی یا DLI که میتواند ورودی را بدون تاخیر با چیزی که نمایش داده می‌شود همگام سازی کند تا شاهد کنترلی دقیق‌تر و پاسخگوتر باشیم.
  • ویژگی Smart Delivery که اجازه می دهد تا با تهیه یک نسخه از بازی، به سایر نسخه های بازی نیز بدون پرداخت هزینه اضافی، دسترسی داشت. این قابلیت به خصوص در صورتی که شایعات مربوط معرفی کنسول دوم مایکروسافت حقیقت داشته باشد، می تواند بسیار جالب باشد. گفتنیست گرچه تمام بازی های ساخته شده توسط استودیو های داخلی مایکروسافت از این ویژگی استفاده خواهند کرد، اما استفاده از آن توسط سایر توسعه دهندگان به انتخاب خود آن ها بستگی دارد. با اینحال CD Project Red اولین شرکتی بود که حمایت خود از این ویژگی را اعلام کرد. بر این اساس با تهیه نسخه نسل حاضر بازی بسیار مورد انتظار Cyberpunk 2077 ،بدون پراخت هزینه اضافی به نسخه بهبودیافته نسل بعد این بازی نیز دسترسی خواهید داشت.
سرویس Backward Compatibility

  • مایکروسافت پشتیبانی کنسول خود از سرویس بکوارد را تایید کرده است. برخلاف رقیب، سرویس بکوارد مایکروسافت، نه تنها شامل تمام بازی های نسل 8 میشود، بلکه در مجموع 616 بازی از نسل های شش و هفت نیز تحت این سرویس قرار میگیرند.
  • تکنیک بازسازی HDR سری اکس باعث میشود تا تمام بازی های اکس باکس اوریجینال و اکس باکس 360، به صورت اتوماتیک و بدون داشتن اثر منفی منفی روی پرفورمنس بازی، از این ویژگی بهره مند شوند.
  • بر اساس صحبت های جیسون رونالد، تیم بکوارد مایکروسافت، با اختراع تکنیک هایی جدید، امکان دوبرابر شدن نرخ فریم مجموعه مشخصی از بازی های بکوارد، روی XSX|S را فراهم کرده اند. به این صورت که برخی بازی های 30 فریم به 60، و برخی بازی های 60 به 120 فریم بر ثانیه ارتفا می یابند.
  • تایید شده است که قابلیت Quick Resume ، بر روی تمام عناوین نسل های گذشته اکس باکس هم قابل اجرا می باشد و منحصر به بازی های نسل آینده نمیشود.
176707
177104 177105 177106 177107 177108 177109 177110 177111 177112 177113 177114
177115


176706

nmas_poll.png
 
راستی اینم بگم توی سایت مایکروسافت بیشترین درخواست فعلا برداشتن اجباری گیم پس برای انلاین و مولتی بازی کردن هست ولی فکر نکنم قبول بشه فوقش گیم پس اسنشال باز کاهش قیمت داشته باشه اونم بدرد خیلی از ماها نمیخوره .
 
نینتندو از این حرکات زیاد انجام داده :D اولین بارشون نیست
یه بازی God of war طوری و مسخره بازی ساخته بودن، سونی جمعش کردن. سر بازی اخیر تنسنت هم اینکار رو کردم. MS هم اگر ذره‌ای اهمیت میده باید اینکار رو بکنه. حداقل تو اسم و این عکس خیلی اسکی داره.

راستی اینم بگم توی سایت مایکروسافت بیشترین درخواست فعلا برداشتن اجباری گیم پس برای انلاین و مولتی بازی کردن هست ولی فکر نکنم قبول بشه فوقش گیم پس اسنشال باز کاهش قیمت داشته باشه اونم بدرد خیلی از ماها نمیخوره .
اینم حرکت بدی نیست. گلد طور رو رایگان‌ کنه، فقط برای کسایی که بازی رو با قیمت کامل رو اکانت‌شون میخرن. اکانت‌شون به عنوان خریدار چند بازی شناخته بشه. اکانت‌های تک بازی رو این اجازه رو نده، بگه نیازمند به گیمپس کور هست.

جلوی زرنگ بازی‌ها رو بگیره، به خریدارا احترام بذاره.
 
  • Like
Reactions: all4u
یه بازی God of war طوری و مسخره بازی ساخته بودن، سونی جمعش کردن. سر بازی اخیر تنسنت هم اینکار رو کردم. MS هم اگر ذره‌ای اهمیت میده باید اینکار رو بکنه. حداقل تو اسم و این عکس خیلی اسکی داره.


اینم حرکت بدی نیست. گلد طور رو رایگان‌ کنه، فقط برای کسایی که بازی رو با قیمت کامل رو اکانت‌شون میخرن. اکانت‌شون به عنوان خریدار چند بازی شناخته بشه. اکانت‌های تک بازی رو این اجازه رو نده، بگه نیازمند به گیمپس کور هست.

جلوی زرنگ بازی‌ها رو بگیره، به خریدارا احترام بذاره.
گلم عشقم .اونجا ارزش پولشون بالاست اونجا درامدشون بالاست ساعتی توی بدترین کار ۱۸ دلار در میارن ۸ ساعت میشه ۱۴۴ تومن (هرچند مالیات هم بهش میخوره )این اکانت ظرفیتی و سوییچ و هوم اینا واسه ما بدبخت هاست حتی توی روسیه هم طرف با کردیت کارد بانکی توی جیبش میخره .اینجا جلوی خارجی رو گرفتن نتونه بیزنیس انجام بده ولی خودی بره همون جنس رو بخره سوبله چوبله بده به خلق الله . ایکس باکس کنسول امریکایی و شیطان هست تاحالا پیش خودت پرسیدی چرا ایکس باکس وارداتاش ممنوع نیست چرا ایکس باکس لایو فیلتر نیست ؟ چون خودی باید بره از خارج وارد کنه چند برابر بده به امثال من .

اقا این اکانت های کرایه و اشتراکی ترو تویشو در اوردم .به این صورته که شما اکانت رو فرشنده با کد url وارد میکنه یه ور رفتن هایی با تاریخ کنسول میرید بعد اکانت چمیدونم باگ میگیره یا چی میشه واردش شد و گویا نا محدود طوره .احتمالا گلیچه .
من اومدم ایول ۹ رو کرایه کنم طرف اکانت اشتراکی داد ۳۵ روزه .

متاسفانه هر شاپی هم بزرگ میشه یوزر دیگه براش مهم نیست اینم از دیگر بدی هایی هست که سازنده کنسول اجازه نداره مستقیم بیزینس داشته باشع . این گیفت ایکس شاپ giftxshop اومدم کرایه کنم زده یک ماهه بعد گفت ۱۵ روزه به همون قیمته و ماستمالی هم کرد گفتم شرمنده رفتم از اقای خجسته گرفتم ۳۹۰ یک ماهه که مشخص شد اشتراکیه ولی تایم داره.
 
گلم عشقم .اونجا ارزش پولشون بالاست اونجا درامدشون بالاست ساعتی توی بدترین کار ۱۸ دلار در میارن ۸ ساعت میشه ۱۴۴ تومن (هرچند مالیات هم بهش میخوره )این اکانت ظرفیتی و سوییچ و هوم اینا واسه ما بدبخت هاست حتی توی روسیه هم طرف با کردیت کارد بانکی توی جیبش میخره .اینجا جلوی خارجی رو گرفتن نتونه بیزنیس انجام بده ولی خودی بره همون جنس رو بخره سوبله چوبله بده به خلق الله . ایکس باکس کنسول امریکایی و شیطان هست تاحالا پیش خودت پرسیدی چرا ایکس باکس وارداتاش ممنوع نیست چرا ایکس باکس لایو فیلتر نیست ؟ چون خودی باید بره از خارج وارد کنه چند برابر بده به امثال من .

اقا این اکانت های کرایه و اشتراکی ترو تویشو در اوردم .به این صورته که شما اکانت رو فرشنده با کد url وارد میکنه یه ور رفتن هایی با تاریخ کنسول میرید بعد اکانت چمیدونم باگ میگیره یا چی میشه واردش شد و گویا نا محدود طوره .احتمالا گلیچه .
من اومدم ایول ۹ رو کرایه کنم طرف اکانت اشتراکی داد ۳۵ روزه .

متاسفانه هر شاپی هم بزرگ میشه یوزر دیگه براش مهم نیست اینم از دیگر بدی هایی هست که سازنده کنسول اجازه نداره مستقیم بیزینس داشته باشع . این گیفت ایکس شاپ giftxshop اومدم کرایه کنم زده یک ماهه بعد گفت ۱۵ روزه به همون قیمته و ماستمالی هم کرد گفتم شرمنده رفتم از اقای خجسته گرفتم ۳۹۰ یک ماهه که مشخص شد اشتراکیه ولی تایم داره.
حرکات و سیاست‌های یه کمپانی باید بر مبنای درامدش باشه. به اونچه که اقتصاد کشورای دیکه چطوریه؟
 
دیگه کالافا عرضه روز اول نیست توی گیم پس؟ گیرز چی؟
خدایا چقدر بده ادم سنش بالا که میره وقت نداره حتی کنسول رو روشن کنه😥 یادش بخیر بیست سال پیش به عشق گیرز و هیلو کنسول خریدم و اومدن اینجا عضو شدم و چقدر فعالیت داشتم 🥺
 
دیگه کالافا عرضه روز اول نیست توی گیم پس؟ گیرز چی؟
خدایا چقدر بده ادم سنش بالا که میره وقت نداره حتی کنسول رو روشن کنه😥 یادش بخیر بیست سال پیش به عشق گیرز و هیلو کنسول خریدم و اومدن اینجا عضو شدم و چقدر فعالیت داشتم 🥺
نه همه انحصاریها میان غیر کالاف ولی احتمالا کالاف برای مشترکین گیم پس روز اول تخفیف بخوره .
 
Update جدید...

Play With Cloud While Your Game Updates
View attachment 410850

Unique Gamertags Expanded to 15 Characters
View attachment 410851

XBOX 360 Achievements Now in Game Hubs
View attachment 410852

Add Any Game to Your Wishlist from the Game Card
View attachment 410853
وقتی میشه افلاین بازی کرد، چرا باید موقع اپدیت ازش جلوگیری بشه تا اپدیت تموم شه؟ این قضیه واقعا رو نروه!
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or