سرخط خبرها

منبع
رده بندی بهترین بازی های سال از نظر gamesradar


25) Mario Kart World
24) Two Point Museum
23) Dying Light: The Beast
22) Monster Hunter Wilds
21) Ninja Gaiden 4
20) Assassin's Creed Shadows
19) Pokémon Legends: Z-A
18) Split Fiction
17) Lost Records: Bloom & Rage
16) Battlefield 6
15) Death Stranding 2: On the Beach
14) Peak
13) Dispatch
12) Avowed
11) Blue Prince
10) Kingdom Come: Deliverance 2
9) The Outer Worlds 2
8) Elden Ring Nightreign
7) Ghost of Yotei
6) Silent Hill f
5) Indiana Jones and the Great Circle
4) Hollow Knight: Silksong
3) Donkey Kong Bananza
2) Hades 2
1) Clair Obscur: Expedition 33
 
1000121152.jpg

یوشیدا: استودیوهای ژاپنی احتمالاً نمی‌توانند با مقیاس و سرعت تولید بازی‎های چینی مانند Genshin Impact یا Honkai: Star Rail رقابت کنند

Shuhei Yoshida، چهره باسابقه صنعت بازی و مدیر ارشد پیشین شرکت Sony Interactive Entertainment، در جریان حضورش در رویداد WePlay Expo 2025 گفت که روند تولید بازی در چین شگفت انگیز است. به گفته او، چینی‌ها هم در جابجایی نیرو و هم در روند تولید بسیار سریع عمل می‌کنند.

یوشیدا به تجربه‎ خود از تعامل با سازندگان Genshin Impact اشاره کرد و گفت ساخت بازی به شیوه Hoyoverse برای سازندگان ژاپنی امکان‌پذیر نیست نه فقط به خاطر بودجه، بلکه به دلیل ساختارهای قانونی و محدودیت‌هایی که روند توسعه در ژاپن دارد.

او تأکید کرد که یکی از دلایل قدرت بازی‌های چینی این است که آن شرکت‌ها می‌توانند نیروی انسانی زیادی با ساعات کاری طولانی، استخدام و مدیریت کنند؛ چیزی که در ژاپن قابل انجام نیست.

به علاوه، یوشیدا درباره پروژه جدید هویوورس به نام Varsapura که با UE5 در حال ساخت است گفت که این احتمال وجود دارد که شرکت بخواهد فراتر از سبک انیمه-مانند Genshin و Honkai حرکت کند و وارد ساخت بازی های واقعی و سطح بالا شود.


PlayStation veteran Shuhei Yoshida says Japanese studios are unlikely to replicate the production scale and speed of Chinese games like Genshin or Honkai: Star Rail - AUTOMATON WEST
 
دیزنی در حال کار بر روی یک "تجربه نواورانه از بازی" در دنیای استاروارز

disney-logo-png_seeklogo-41972.png star-wars-logo-png_seeklogo-131743.png

"The project aims to "herald the next generation of Disney to the world

غول سرگرمی دیزنی در حال استخدام فردی برای پیوستن به تیم سرگرمی های دیجیتالی خود است تا بر روی بازی جنگ ستارگان جدید اینده خود کار کند، بازی جدیدی که هدف جاه طلبانه اش نوید دادن نسل جدید دیزنی به دنیا هست.

این اگهی شغلی برای Associate Art Director به دنبال فردی هست که بر روی "پروژه جاه طلبانه و هیجان انگیز" جدید دیزنی کار کند.

در بخشی از توصیف این جایگاه امده: "در همکاری با بهترین استعداد های صنعت، این جایگاه برای یک رهبر اینده نگر اگاه که در نظر دارد اثاری حماسی خلق کند بسیار مناسب است، نقشی که باید رهبران خلاق و تولید کنندگانشان را در راستای خلق محصولی غنی و منسجم که اصالت دیزنی را به همراه دارد، همراهی کند"

کاندید موفق فردی خواهد بود که: "اگاهی و الهام بخش تیم های توسعه ما در راستای پدید اوردن معتبرترین تجربه جنگ ستارگان در سطح جهانی باشد"

این فرد کمک میکند تا: "جهتگیری کلی بصری و تصویری شکل بگیرد، یکپارچگی IP حفظ شود و همکاری خلاقانه بین تیم های داخلی و خارجی پرورش پیدا کند"

کسی که این جایگاه را بر عهده میگیرد هدفش "اطمینان حاصل کردن از رسیدن تمام دارایی های ما به استاندارد های مطابق با برند و کیفیت ما می باشد" و در این راستا بخش های هنری و بصری را بررسی میکند، همچنین این فرد بازخورد میدهد و باید "درک عمیقی از سرگذشت یا Lore جنگ ستارگان داشته باشد"

طبیعتا، این فرد با تیم های موجود در لوکاس فیلم نیز همکاری خواهد داشت.

این شغل نیازمند فردی با تجربه بالا می باشد، از جمله سابقه حداقل 7 سال کار بر روی بازی ها، فیلم یا سریال، همچنین همراه با "درکی عمیق و وسیع از جنگ ستارگان" به همراه "تجربه گرانبها در توسعه بازی" بر روی "اثار AAA پردرامد و مورد تحسین منتقدان بر روی کنسول و موبایل"

مضاف بر این، این فرد باید در سرتاسر جهان سفر کند تا با شرکای جهانی اشنا شود.

اگهی شغلی مورد نظر جزئیات زیادی در مورد نحوه کار و مدارک مورد نیاز فرد انتخاب شونده دارد، اما اطلاعات به خصوصی در مورد اینکه بازی واقعا چه چیزی هست به دست نمیدهد، انطور که از اگهی به نظر میرسد، این پروژه به صورت برون سپار و خارجی ساخته میشد، که با توجه به سبک کار دیزنی در اندک بودن توسعه داخلی و سپردن توسعه به تیم های خارجی و در ازای ان مدیریت لایسنسی و حقوقی برند توسط خود، منطقی به نظر میرسد.

در حالی که چیستی بازی مشخصا هنوز یک راز هست، ما از عناوین متعدد جنگ ستارگان در حال توسعه اگاه هستیم، شامل Star Wars Eclipse، یک ریمیک از Knights of the Old Republic، یک بازی جدید از Amy Hennig، جنگ ستارگان Zero Company، و سومین جنگ ستارگان Jedi از استودیو رسپاون، اخرین شایعه هم ساخت یک نسخه جنگ ستارگان Total War از استودیو Creative Assembly هست که ممکن هست در TGA معرفی گردد،

Josh D'Amaro از پیشگامان مدیرعاملی بعدی دیزنی از طرفداران بزرگ بازی های ویدئویی هست، او سرمایه گذاری 1.5 میلیارد دلاری در Epic Games برای پروژه در راه Disney x Fortnite را هدایت کرد و
میخواهد در اینده پیش رو بیشتر از این به گیمینگ بپردازد.

دیزنی روزگاری بازیگر بزرگ تری در دنیای بازی ها بود، ان چنان که کمپانی بخش داخلی اختصاصی خود یعنی Disney Interactive Studios در مورد بازی ها را داشت، همچنین برند محبوب "اسباب بازی به زندگی" یعنی Disney Infinity را اداره میکرد که ان هم تعطیل شد، امروز اما، فعالیت دیزنی در دنیای بازی های ویدئویی عمدتا شامل سپردن لایسنس برند هایش به کمپانی های دیگر است، در سال 2019،
باب ایگر با صراحت در مورد مشکلات دیزنی در ساخت و انتشار بازی ها صحبت کرد و اذعان داشت: "ما مشخصا عملکرد خوبی نداشتیم"

Disney was at one time a bigger player in the world of video games, as the company had its own dedicated internal gaming division with Disney Interactive Studios. Disney also operated the once-popular Disney Infinity "toys-to-life" brand, but it also shuttered. Today, Disney's efforts in gaming mainly involve licensing its brands to other companies. In 2019, Iger spoke candidly about Disney's struggles making and publishing games internally, admitting, "We haven't been particularly good..."

Disney Working On A "Groundbreaking Game Experience" For Star Wars
 
View attachment 403206


١٨ سال از لاست آدیسی گذشت.
اون موقع که ریلیز شده بود من vagabond نخونده بودم الان که باکس آرتشو دیدم، گفتم چقدر شبیه ساساکی کوجیروئه. رفتم دیدم بله یکی از طراح های بازی اینوئه بوده :D
 
  • Like
Reactions: Ffmmdreza

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or